Gå til innhold

den beste "hevnen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 24. mai 2017 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Hvis du skriver et sånt brev er det fordi du vil se han igjen.

Anonymkode: dc1bc...55c

Hvorfor tenker du det?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tenker du det?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Generellt sett er all kontakt det.

Anonymkode: 7fda1...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du den andre dama han ser?

Anonymkode: cef96...89f

Nei. 

Anonymkode: 7fda1...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tenker du det?

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Fordi du aldri slutter å snakke om han.

Anonymkode: dc1bc...55c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/27/2017 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg gjør det, gjør jeg det for min egen del. Forventer ikke å høre noe fra han. Kanksje det kan få han til å tenke. Kanskje...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Nei, for etter på kommer du med: Lurer på om han ikke han svarer på brevet mitt for jeg ba han holde seg unna, eller om det er for hun dama? 

Svarer han ikke for han har dårlig samvittighet, eller pågrunn av den stygge meldingen jeg skrev tidligere? 

Lurer på hva han tenker om brevet jeg sente.. 

Hu dama har sikkert lest brevet og ikke vist det til han! Burde jeg skrive melding til han og spør om han har lest det? Bare det jeg lurer på.     

Jeg ringte et ring for å se om jeg var blokkert, da han ikke svarte på meldingen om brevet. Er det opptatt for jeg er blokkert? Han snakker sikkert med hun dama, kl var 00.30. 

Skal jeg skrive mail og spør om han har fått brevet ? 

Jeg skrev en stygg melding til han på chatten :( så blokkerte jeg han. For han meldingen min likevel? 

Jeg vil bort til han å ringe på, for å spør foran hun dama om han har lest brevet! Da vet han at hun har gjemt det for han.                              

Han må få hørre om sviket sitt! 

Han var med hun dama :( jeg viste det! Alle de gangene det var ugler i mosen. Jeg hadde rett! 

Og så begynner vi på nytt.

Ser dette kjent ut Ts ? 

Endret av *Stjerne*støv*
*mail
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Nei, for etter på kommer du med: Lurer på om han ikke han svarer på brevet mitt for jeg ba han holde seg unna, eller om det er for hun dama? 

Svarer han ikke for han har dårlig samvittighet, eller pågrunn av den stygge meldingen jeg skrev tidligere? 

Lurer på hva han tenker om brevet jeg sente.. 

Hu dama har sikkert lest brevet og ikke vist det til han! Burde jeg skrive melding til han og spør om han har lest det? Bare det jeg lurer på.     

Jeg ringte et ring for å se om jeg var blokkert, da han ikke svarte på meldingen om brevet. Er det opptatt for jeg er blokkert? Han snakker sikkert med hun dama, kl var 00.30. 

Skal jeg skrive Mali og spør om han har fått brevet ? 

Jeg skrev en stygg melding til han på chatten :( så blokkerte jeg han. For han meldingen min likevel? 

Jeg vil bort til han å ringe på, for å spør foran hun dama om han har lest brevet! Da vet han at hun har gjemt det for han.                              

Han må få hørre om sviket sitt! 

Han var med hun dama :( jeg viste det! Alle de gangene det var ugler i mosen. Jeg hadde rett! 

Og så begynner vi på nytt.

Ser dette kjent ut Ts ? 

Spot on!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye styr for mennesker som kun fotjener et punktum.

 

Finnes så mange falske mennesker her i verden at jeg blir dårlig, snille gode og oppriktige mennesker blir offer for manipulasjon og skuespill. 

Beste hevn er null kontakt og sletting av alt på sosiale medier.

Anonymkode: 7fda1...d93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
På 28.5.2017 den 13.35, *Stjerne*støv* skrev:

Nei, for etter på kommer du med: Lurer på om han ikke han svarer på brevet mitt for jeg ba han holde seg unna, eller om det er for hun dama? 

Svarer han ikke for han har dårlig samvittighet, eller pågrunn av den stygge meldingen jeg skrev tidligere? 

Lurer på hva han tenker om brevet jeg sente.. 

Hu dama har sikkert lest brevet og ikke vist det til han! Burde jeg skrive melding til han og spør om han har lest det? Bare det jeg lurer på.     

Jeg ringte et ring for å se om jeg var blokkert, da han ikke svarte på meldingen om brevet. Er det opptatt for jeg er blokkert? Han snakker sikkert med hun dama, kl var 00.30. 

Skal jeg skrive Mali og spør om han har fått brevet ? 

Jeg skrev en stygg melding til han på chatten :( så blokkerte jeg han. For han meldingen min likevel? 

Jeg vil bort til han å ringe på, for å spør foran hun dama om han har lest brevet! Da vet han at hun har gjemt det for han.                              

Han må få hørre om sviket sitt! 

Han var med hun dama :( jeg viste det! Alle de gangene det var ugler i mosen. Jeg hadde rett! 

Og så begynner vi på nytt.

Ser dette kjent ut Ts ? 

:ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok han kontakti igjen...Han kalte meg noe kjipt...Jeg har ikke svart han og vil ikke svare...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da tok han kontakti igjen...Han kalte meg noe kjipt...Jeg har ikke svart han og vil ikke svare...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Høres ut som en psyko med mindreverdighetskompelser.

Anonymkode: 7fda1...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjenner noen på 14 eller yngre så betal henne så du kan sette ut et rykte om at han har vært på henne og hun sier det er sant. Det er saftig hevn det!

Anonymkode: 927b3...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kjenner noen på 14 eller yngre så betal henne så du kan sette ut et rykte om at han har vært på henne og hun sier det er sant. Det er saftig hevn det!

Anonymkode: 927b3...523

Du og de der gode rådene dine;) må du GI deg, en 14 åring er et barn, hvem ønsker og synke så dyyypt?????? Ha litt intigritet.

Anonymkode: 7fda1...d93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du og de der gode rådene dine;) må du GI deg, en 14 åring er et barn, hvem ønsker og synke så dyyypt?????? Ha litt intigritet.

Anonymkode: 7fda1...d93

En som vil ta hevn.

Anonymkode: 927b3...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tok han kontakti igjen...Han kalte meg noe kjipt...Jeg har ikke svart han og vil ikke svare...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Har du lest de siste innleggene i tråden som går på det mønsteret du selv har laget deg i forhold til ham?

Anonymkode: 354e7...0a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kjenner noen på 14 eller yngre så betal henne så du kan sette ut et rykte om at han har vært på henne og hun sier det er sant. Det er saftig hevn det!

Anonymkode: 927b3...523

For et grusomt forslag...

Ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest de siste innleggene i tråden som går på det mønsteret du selv har laget deg i forhold til ham?

Anonymkode: 354e7...0a1

Joda, har det. Vet at jeg har hatt mange tanker og mye ambivalens, men han er ikke så enkel akkurat han heller...

 

Ts

 

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, har det. Vet at jeg har hatt mange tanker og mye ambivalens, men han er ikke så enkel akkurat han heller...

 

Ts

 

Anonymkode: cef96...89f

Hvordan har du det egentlig? Får fn følelse av at du er litt nedfor,❤

Anonymkode: 3e924...824

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du det egentlig? Får fn følelse av at du er litt nedfor,❤

Anonymkode: 3e924...824

Flott at noen bryr seg!

Håper ts kommer over kneiken på en fornuftig måte.

Anonymkode: 7fda1...d93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skrev han noe stygt til deg helt ut i det blå? Hva skrev han? Han høres ut som han nyter å trykke deg ned. Du fortjener bedre, han har ødelagt deg. Men ikke la det være noe vedvarende.

💞

Anonymkode: 43c29...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...