Gå til innhold

den beste "hevnen"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at en person gikk lenge bak ryggen min. Jeg ba han holde seg unna meg, tok fullstendig avstand til han i lang tid. Han tok så kontakt med meg igjen, angret, beklaget seg, vi så hverandre igjen, han virket lykkelig, for så at jeg tror han fortsatt ser henne innimellom. Fikk ei mld der han skriver at han må jobbe endel overtid fremover. Tenker det er fordi han ser dette mennesket, og vil ha mulighet til å kontakte meg når det passer han. Hva er best : ikke svare noe på den mld, bare bli helt borte, evt blokkere han, eller skrive at han fortsetter bak ryggen min, at overtid = den dama, og at han aldri skal kontakte meg mer. Setter pris på seriøse svar.

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han trenger ingen forklaring, bare ignorer han/blokker.

Anonymkode: 8e2c1...c17

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Tenkte også det, å bare ignorere, men har på en måte behov for å forklare, siden jeg var der først. Men vil at han skal kjenne det på en kjipest mulig måte, og da er ignorering det? Hvis jeg skriver den forklaringen, liker jeg det faktum at jeg tar kontrollen. Huff, vanskelig:/

/ts

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare svar at det passer bra at du skal jobbe overtid så slipper jeg å forholde meg til deg :P

For å være seriøs. Kanskje det kan være ok å markere en grense? Litt for din egen del. At du ikke bare lar deg bruke på hans premisser. Bare send en melding med noe som at: Ser at det her ikke kommer til å funke og det er best at vi går hver vår veg. Lykke til. Det enkleste er å ignorere, men da er det fort å ikke bli ferdig med det  og for selvrespektens skyld føles det best når man sier ifra. Det er han som har oppført seg lumpent og med å gå bak ryggen din og du har ingenting å beklage. Han kommer sikkert til å gjøre det samme med den andre dama.

Anonymkode: 79155...849

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare svar at det passer bra at du skal jobbe overtid så slipper jeg å forholde meg til deg :P

For å være seriøs. Kanskje det kan være ok å markere en grense? Litt for din egen del. At du ikke bare lar deg bruke på hans premisser. Bare send en melding med noe som at: Ser at det her ikke kommer til å funke og det er best at vi går hver vår veg. Lykke til. Det enkleste er å ignorere, men da er det fort å ikke bli ferdig med det  og for selvrespektens skyld føles det best når man sier ifra. Det er han som har oppført seg lumpent og med å gå bak ryggen din og du har ingenting å beklage. Han kommer sikkert til å gjøre det samme med den andre dama.

Anonymkode: 79155...849

Takk, det er også det jeg har følt litt på. At jeg tar kontrollen og setter ei grense for meg selv. Hvis jeg bare ignorerer, og han kanskje tar kontakt igjen, vil alt være mer flytende og på hans premisser, men jeg kan jo også ignorere han evt da. Vet at ignorering kan svi veldig, det at han ikke aner hva jeg tenker eller vil,  jeg evt ikke...Jeg er så delt her:/ 

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal blokkere ham i alle kanaler.
Det kan for meg se ut som du er en junkie og at dopet er drama.
Du synes at all kontakt med den utvalgte er bedre enn ingen kontakt og du nærer egoet ditt hver gang du får svar.  Det samme gjelder de som svarer deg her inne på KG. Du får oppmerksomhet og føler deg sterkere når du finner noen som kan støtte deg i korstoget ditt og gjerne hjelpe deg litt også (Flygende aper)
Det finnes faktisk et navn på det: Medavhengighet eller på engelsk Codependent
I verste fall er du en skjult narsissist som ikke klarer å gi slipp på den utvalgte (2 typer narsissisme)

15 tegn som avslører en narsissist

Jeg håper du klarer å komme deg ut av det giftige forholdet du kjemper så hardt for og kommer deg videre. Vi er mange som har klart det før deg så det går bra! :) Lykke til!

Anonymkode: fa8a6...801

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal sende ham en masse meldinger, gjerne midt på natta når han sover. Det bør ikke stå noe i dem heller, sånn bare at han kjenner at det svir.

Eventuelt kan du ringe på døra hans og stikke, pass på at han ser deg fra vinduet når du beinflyr derfra, Da tenker jeg at han angrer seg og hevnen er søt :-)

 

Anonymkode: 12f09...6fd

Endret av Edie
Ryddet for personangrep. Edie, mod.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet at en person gikk lenge bak ryggen min. Jeg ba han holde seg unna meg, tok fullstendig avstand til han i lang tid. Han tok så kontakt med meg igjen, angret, beklaget seg, vi så hverandre igjen, han virket lykkelig, for så at jeg tror han fortsatt ser henne innimellom. Fikk ei mld der han skriver at han må jobbe endel overtid fremover. Tenker det er fordi han ser dette mennesket, og vil ha mulighet til å kontakte meg når det passer han. Hva er best : ikke svare noe på den mld, bare bli helt borte, evt blokkere han, eller skrive at han fortsetter bak ryggen min, at overtid = den dama, og at han aldri skal kontakte meg mer. Setter pris på seriøse svar.

Anonymkode: cef96...89f

... Og du vet at han ikke jobber overtid?

Anonymkode: bf94f...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

... Og du vet at han ikke jobber overtid?

Anonymkode: bf94f...a52

Hvorfor skriver han bare det til meg. Det skurrer.

Takker for svar. Jeg har foreløpig bare ignorert han. Så får jeg se om jeg lar det være sånn, eller om jeg føler for å skrive noe for å sette ei grense for meg selv.

/ts

 

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste hevnen er å leve lykkelig uten han ;)

 

Anonymkode: b95d7...937

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver han bare det til meg. Det skurrer.

Takker for svar. Jeg har foreløpig bare ignorert han. Så får jeg se om jeg lar det være sånn, eller om jeg føler for å skrive noe for å sette ei grense for meg selv.

/ts

 

Anonymkode: cef96...89f

Tror han skrev det for å hinte til at han ikke vil/ at det ikke er noe vits at du tar noe mer kontakt med han desverre... men du har jo bedt han aldri kontakte deg igjen, så da du kontakter han etter å ha sagt dette, føler han nok for å sette et punktum for dere to... lykke til med å komme deg videre, ts! Du klarer det, men du må la dette gå og bestemme deg for at du skal finne kjærligheten et annet sted, for du kommer ikke til å få det du trenger fra han...

Anonymkode: 3e924...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror han skrev det for å hinte til at han ikke vil/ at det ikke er noe vits at du tar noe mer kontakt med han desverre... men du har jo bedt han aldri kontakte deg igjen, så da du kontakter han etter å ha sagt dette, føler han nok for å sette et punktum for dere to... lykke til med å komme deg videre, ts! Du klarer det, men du må la dette gå og bestemme deg for at du skal finne kjærligheten et annet sted, for du kommer ikke til å få det du trenger fra han...

Anonymkode: 3e924...824

Takk for svar. Ja, jeg tenker det samme, derfor har jeg holdt helt avstand, men vurderer å skrive noe for å markere at jeg skjønner at han lyver til meg, at overtid = hun dama, og at han aldri skal kontakte meg mer. I tilfelle han evt vil kontakte meg igjen...

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal blokkere ham i alle kanaler.
Det kan for meg se ut som du er en junkie og at dopet er drama.
Du synes at all kontakt med den utvalgte er bedre enn ingen kontakt og du nærer egoet ditt hver gang du får svar.  Det samme gjelder de som svarer deg her inne på KG. Du får oppmerksomhet og føler deg sterkere når du finner noen som kan støtte deg i korstoget ditt og gjerne hjelpe deg litt også (Flygende aper)
Det finnes faktisk et navn på det: Medavhengighet eller på engelsk Codependent
I verste fall er du en skjult narsissist som ikke klarer å gi slipp på den utvalgte (2 typer narsissisme)

15 tegn som avslører en narsissist

Jeg håper du klarer å komme deg ut av det giftige forholdet du kjemper så hardt for og kommer deg videre. Vi er mange som har klart det før deg så det går bra! :) Lykke til!

Anonymkode: fa8a6...801

Takk for svar. Har lest litt, og han har faktisk endel narsissistiske trekk...

Anonymkode: cef96...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ringte meg, men jeg tok den ikke...Så skriver han ei mld, som om alt er som før...at siden jeg ikke tok tlf, har vel jeg og ugler i mosen...Da røpet han seg jo? Siden han skrev jeg og? Pluss at han overfører det på meg. Jeg har jo ikke sett noen andre. Så prøver han å være morsom samt spørre hvordan jeg har det. 

Hva skal jeg skrive /gjøre nå. Kanskje fortsatt ikke svare noe. Han var jo helt tyst i helga, og forduftet da vi hadde en dialog om noe jeg syntes var mistenkelig for ca ei uke siden.

Huff, dette er vanskelig :/

/ts

Anonymkode: cef96...89f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2017 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Vet at en person gikk lenge bak ryggen min. Jeg ba han holde seg unna meg, tok fullstendig avstand til han i lang tid. Han tok så kontakt med meg igjen, angret, beklaget seg, vi så hverandre igjen, han virket lykkelig, for så at jeg tror han fortsatt ser henne innimellom. Fikk ei mld der han skriver at han må jobbe endel overtid fremover. Tenker det er fordi han ser dette mennesket, og vil ha mulighet til å kontakte meg når det passer han. Hva er best : ikke svare noe på den mld, bare bli helt borte, evt blokkere han, eller skrive at han fortsetter bak ryggen min, at overtid = den dama, og at han aldri skal kontakte meg mer. Setter pris på seriøse svar.

Anonymkode: cef96...89f

 Hva har vennen din gjort bak ryggen din? :klo:
Har kameraten din løyet om overtids-jobbing eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han link til alle kg trådene du har opprettet! That will show him :ninja: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, *Stjerne*støv* skrev:

Send han link til alle kg trådene du har opprettet! That will show him :ninja: 

:skratte: 
Nei, det er så umodent. Bare overse det. Hva så? Men nå sier ikke ts hva han har gjort da, så det er helt umulig å svare på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...