Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ironien i at de skriver om AB og pizzaboy, for så at det dukker opp reklame for pizzabakeren:fnise:

2B77F86F-FE0F-4B90-81D0-8FFCB7E6A6D4.jpeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AneKS skrev:

Ligger bloggen nede? Kommer ikke inn

Jeg kommer heller ikke inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alice123 skrev:

Jeg kommer heller ikke inn.

Ikke jeg heller. Kan de ha blitt hacket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom de skal benytte seg av wordpress.com har jeg mine tvil på at hackingen er problemet.

Jeg har pinget både domenenavn og serverens ip adresse som den peker mot, alt timer ut. Jeg kjenner ikke igjen ip adressen heller,. Jeg fant en annen hjemmeside hostet på samme server, den svarer heller ikke, samme feilmelding.

Kanskje de er igang med å flytte sidene fra wordpress.com til en annen webhost og det viser seg å ikke gå like lett som man hadde håpet på. Hvem vet. :vetikke:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WordPress har trøbbel sier de selv på Facebook (en som har spurt der) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, xemiliex said:

Synes denne bloggen har tapt seg betraktelig, både hva gjelder språk og innhold.

Helt enig og glad det er flere som ser det samme. Adina er som en ny person; plutselig masse grove og/å-feil som jeg i hvert fall ikke la merke til tidligere. Tonen er også annerledes; hun var ganske festlig - hadde tenner, men på en kul måte - mens nå er hun mer bitchy. Nå er plutselig Vicky den beste skribenten av de to, og sånn var det ikke før. Og 1.april-spøken var bare helt weird. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 9.54, Bloggleseren skrev:

Helt enig og glad det er flere som ser det samme. Adina er som en ny person; plutselig masse grove og/å-feil som jeg i hvert fall ikke la merke til tidligere. Tonen er også annerledes; hun var ganske festlig - hadde tenner, men på en kul måte - mens nå er hun mer bitchy. Nå er plutselig Vicky den beste skribenten av de to, og sånn var det ikke før. Og 1.april-spøken var bare helt weird. 

Dette la jeg også merke til. Det med skrivefeil og stavefeil. Jeg la først merke til det under Vixen/svarteliste-saken da Adina kommenterte på innlegg på facebook. Der var åpenbare skrive- og grammatikkfeil, som jeg ikke har sett i bloggen tidligere.

Edit: jeg må forøvrig legge til at jeg fremdeles har glede av å lese bloggen, og jeg setter pris på at vi har en motvekt til all rosabloggingen, ikke minst så man slipper å trykke seg inn på alle bloggene for å få med seg daglige togkræsj :fnise: Men enig i at noe ble "off" under/etter Vixengate.

Endret av Andrea89
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger www.bloggomtoppbloggere.com. 

Syns de har tatt seg veldig opp i de siste to innleggene «Egmont har mistet en stjerne» og «Ukas sett og hørt» Tommel opp 👍🏼 

Endret av lillesky
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om de som driver bloggen ønsker å være anonyme, så syntes jeg vi skal respektere det.  Selv om noen sikkert er nyskjerrige.

Hvem som driver og skriver på bloggen er også helt irrelevant og har ingenting med bloggens innhold å gjøre.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Alice123 skrev:

Om de som driver bloggen ønsker å være anonyme, så syntes jeg vi skal respektere det.  Selv om noen sikkert er nyskjerrige.

Hvem som driver og skriver på bloggen er også helt irrelevant og har ingenting med bloggens innhold å gjøre.

Enig i det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Så lang tid tok det altså,før de ville tjene penger på bloggen de også.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, J.. said:

Så lang tid tok det altså,før de ville tjene penger på bloggen de også.. 

Ja, huff. Har ingenting imot at folk vil tjene penger, men det skurrer veldig når en satireblogg ønsker å legge ut innlegg om hva slags klær og sminke de liker og garanterer at de aaaaldri vil reklamere for noe de ikke kan stå 100 % inne for. Hvor har vi hørt den før?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg faktisk overrasket. Forstår godt at de vil tjene penger hvis bloggen tar mye tid og arbeid, men ved å linke til klær og sminke "de kan stå inne for"? 

Her mistet jeg litt respekten og de mister nok en leser. Ideen til bloggomtoppbloggere synes jeg er god, men utførelsen har ikke alltid vært like god. 

(Sånn på siden: jeg kan forstå at man er interessert i sminken og klærne til Eirin Kristiansen, fotballfrue osv, men å være interessert i hva to anonyme jenter bruker, hvor fortrinnet nettopp har vært hva de mener og ikke hvordan de ser ut, tror jeg ikke så mange er. )

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkelig at de, som snakker om toppbloggerne hvor «ærlig» de er når det kommer til produkter, nå skal gjøre det samme. 

De har allerede tapt seg, skikkelig, og nå skal de ha reklame att på til? «i et helt vanlig innlegg, helt nederst»? Nei, kjøper ikke den. Blir fler innlegg for at de skal tjene penger da.

Som noen andre nevner; de er anonyme. Hvem bryr seg hva to anonyme damer liker av sminke og klær? 

Jeg er stygt redd for at de vil bli blendet av pengene, og skrive noen tulle innlegg kun for å tjene penger.

De har mistet min respekt, og mine klikk.

Endret av Lillemorbare
Skriveleif
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...