Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne


TVtittern

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Scherbatsky skrev:

Og den nye valpen var vel på vei før dette, syns jeg husker at Lisa snakket om at de skulle ha ny hund allerede før den forrige døde (etter de visste at livet gikk mot slutten.) Og hvem vet hvor forholdet deres er? Ikke Se og Hør i hvert fall. Og ikke folk på et forum. Kanskje vet de ikke selv en gang. De har vært gjennom ett traume, og er mest sannsynlig fortsatt midt i en krise. Og Lisa går vel fortsatt gjennom litt forskjellige medisinske undersøkelser (pga det illebefinnende).

Lisa så smashing ut på Gullruten, så det var fortjent kudos!

Enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.5.2017 den 20.21, Viking-girl skrev:

Jo....

De har gått i parterapi i 10 år, de har hatt sine utfordringer i løpet av åra.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
36 minutter siden, verpesyk skrev:

De har gått i parterapi i 10 år, de har hatt sine utfordringer i løpet av åra.  

Hvis de har gått i parterapi i 10 år kan man vel trygt si de har utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man går i terapi så er det ikke nødvendigvis fordi man har problemer, det kan også være forebyggende

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nevneverdig skrev:

Om man går i terapi så er det ikke nødvendigvis fordi man har problemer, det kan også være forebyggende

Vanskelig å tro at det kun er snakk om forebyggende når man ser hva slags ekteskap de har. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 29.5.2017 den 11.26, AnonymSjiraff skrev:

Vanskelig å tro at det kun er snakk om forebyggende når man ser hva slags ekteskap de har. 

Hva slags ekteskap har de? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, MalloryK skrev:

Er de offisielt sammen igjen nå?

Det har vel aldri blitt sagt at de noen gang gikk fra hverandre. I siste podden høres det hvertfall ut som de bor sammen, hun snakker om å få ham til å si hennes finni-opp-ord istedet for unnskyld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
2 minutter siden, Mariachi skrev:

Snakker de noe om forholdet i podcastene sine nå?

Lisa gjør det. Slik jeg har forstått det, så bor det fortsatt sammen men at de ennå ikke helt har avklart hvor veien går videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BlomsterMaja skrev:

Lisa gjør det. Slik jeg har forstått det, så bor det fortsatt sammen men at de ennå ikke helt har avklart hvor veien går videre.

Kyrre også. Han var nettopp en liten helgetur i Kiev hos en kompis. Dét kunne han vel ikke? Jo dét kunne han vel hadde hans kone Lisa sagt. Ref podcasten Krisemøte siste episode. De har begynt å omtale hverandre litt igjen, Lisa litt indirekte om at det er helvetes tøft. Får inntrykk av at Kyrre gjør hva som helst og at bor sammen er det INGEN tvil om, siden begge omtaler både valpen og barna. Jeg håper Lisa klarer å tilgi. Hun har jo selv vært åpen om at hun har vært utro mot alle sine tidligere kjærester, unntatt Kyrre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke hørt så mye på Tusvik & Tønne, men da Lisa gjestet Støme & Jerman sa hun at skilsmisse er uakseptabelt (noe ala den ordlyden). Dette var jo noen mnd før hun fant ut om utroskapen, men hun var ganske bastant, så tror hun er villig til å gå ganske langt for å holde liv i ekteskapet.

Jeg håper at de klarer å få det til å fungere, men det er ingen skam i å innrømme at det ikke går lenger. Man kan ikke være gift bare pga. et prinsipp, selv om man selvfølgelig ikke skal gi opp for lett!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 5 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, MalloryK skrev:

Så, er de tilbake til normalen nå, som om ingenting har skjedd?

Hva er det å si?? Om de jobber med forholdet og velger å leve sammen og gjøre alt for å få det til å funke, hva er vel bedre hvis det funker for dem? De har vel ikke meldeplikt til hele jævla verden om forholdet dag for dag. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MissCortado said:

Hva er det å si?? Om de jobber med forholdet og velger å leve sammen og gjøre alt for å få det til å funke, hva er vel bedre hvis det funker for dem? De har vel ikke meldeplikt til hele jævla verden om forholdet dag for dag. 

Ingen som sier de har meldeplikt, men det må jo være lov å lure på hva som skjer når de først har valgt å dele den delen av livet deres. 

 

Endret av Snillingen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fortsatt sammen og gifte ja. Er bare til å høre på podcasten det. Mannen blir stadig nevnt og vise verca i hans podcast. Ingenting er bedre for barna at de kan tilgi og gå videre. Høres og ser ut som om de har det bra, alle. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes det er litt for ambisiøst å forvente at ens partner kke skal ligge med noen andre til de dør? Monogami virker så utdatert....

Endret av Tapas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...