Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Åh, heldig! Eller, "heldig og heldig"... Du skjønner hva jeg mener :) 

Hihi, skjønner hva du mener ja! Jeg er jo faktisk litt heldig da ;) 

Var førsteinntrykket av klinikken bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, LillyBe skrev:

Hihi, skjønner hva du mener ja! Jeg er jo faktisk litt heldig da ;) 

Var førsteinntrykket av klinikken bra? 

Jada, fikk et godt inntrykk. Han var fin han gynekologen jeg var hos også. Det eneste jeg savner er positiviteten. Jeg har så lyst at de skal si "Jaja, men tette eggledere og pco, det er iiiingen problem. Her har vi klart å få sååå mange gravid". Det blir heller snakket om at jeg har et "lite vindu" for riktig dosering for å slippe feil stimulering, blabla. Jeg skjønner jo at han ikke kan love meg en graviditet akkurat, hehe. 

Men når jeg ble litt nedfor da jeg satt der inne så spurte jeg han om jeg i det hele tatt KAN bli gravid, med så mange "problemer". Da svarer han "ja ja, selvfølgelig". Så det jeg støtter meg til er "jajaselvfølgelig-svaret" hans :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk et godt inntrykk både av klinikken og gynekologen :) Jeg tror han er en litt vrien type når man har en hang til tolkning. Jeg prøver å tolke alt, og vil veldig gjerne høre at "dette ordner seg garantert!". Men det kommer han aldri til å si. Jeg fikk beskjed om at de trodde sjansene var veldig gode, så lenge det ikke dukker opp noen overraskelser. Men så dukket det opp overraskelser under det første forsøket vårt da :P Og forresten, hvis vi skal analysere (:fnise:), han hadde ikke sagt "selvfølgelig" til deg hvis det ikke var veldig gode sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Illy skrev:

Så bra at du fikk et godt inntrykk både av klinikken og gynekologen :) Jeg tror han er en litt vrien type når man har en hang til tolkning. Jeg prøver å tolke alt, og vil veldig gjerne høre at "dette ordner seg garantert!". Men det kommer han aldri til å si. Jeg fikk beskjed om at de trodde sjansene var veldig gode, så lenge det ikke dukker opp noen overraskelser. Men så dukket det opp overraskelser under det første forsøket vårt da :P Og forresten, hvis vi skal analysere (:fnise:), han hadde ikke sagt "selvfølgelig" til deg hvis det ikke var veldig gode sjanser.

Mann av få ord? Kan man si det eller? hehe. Stakkars, det kan ikke være lett å jobbe med "sånne som oss" heller da. Desperate damer i 30åra som vil ha svar på ALT! Helst hadde jeg håpt at han hadde vært synsk i tillegg. Da hadde alt blitt mye enklere :fnise::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt, mann av få ord, men veldig flink:) Hehe, vi er sikkert slitsomme! Synsk ja, der satte du fingern på noe. Det er akkurat det jeg ønsker meg jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Venter på TR. Nå må hun komme snart sånn at jeg kan få starte på forsøk nummer 2. Jeg håper og tror hun er rett rundt hjørnet! Sprøytene ligger klare :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Venter på TR. Nå må hun komme snart sånn at jeg kan få starte på forsøk nummer 2. Jeg håper og tror hun er rett rundt hjørnet! Sprøytene ligger klare :fnise:

 

Vi skal heie på deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, LillyBe skrev:

Vi skal heie på deg :) 

Takk. Jeg heier på deg å :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom tanta! Juhuuu! Da kan jeg starte med sprøyte på lørdag eller søndag :) Da er jeg straks i gang igjen. Herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med klinikken nå. Det blir sprøytestart i morgen. Enda bedre! :)  Da er det på an igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chickenwings85 skrev:

Snakket med klinikken nå. Det blir sprøytestart i morgen. Enda bedre! :)  Da er det på an igjen :)

Gøy!!! Da er du også straks ruger ;) tiden fram til uttak går fort syns jeg, så går det altfor saaaaakte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillyBe skrev:

Gøy!!! Da er du også straks ruger ;) tiden fram til uttak går fort syns jeg, så går det altfor saaaaakte

Ja gurimalla- tror tiden frem til uttak kommer til å rase av gårde. Spesielt når jeg gruer meg sånn til uttak. Herreguuud, jeg gruer meg sånn. DOP MEG NED, sier jeg bare :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er du i full gang ja :) menopur på deg også? 

Jeg har stor tro på forsøket ditt :) 

Ang uttak er de kjempe flinke!! Å bare spør om masse smertestillende! Jeg fikk ekstra parslgin forte og morfin sist, og kjente meget lite :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du er i gang jo! Veldig spennende! :) Jeg må si meg enig med LillyBe, de er veldig flinke med uttak. Jeg har fått standarddosen med smertestillende hver gang, og da har det vært litt vondt, men helt overkommelig. Men jeg har hatt tilbud om mer! Jeg har jo bare hatt noen få follikler, så det har gått så utrolig fort. De var veldig opptatt av hvordan jeg opplevde uttak første gangen, så siden du har hatt en dårlig opplevelse, er jeg sikker på at de er nøye med å sørge for at du får nok bedøvelse nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Illy skrev:

Åh, du er i gang jo! Veldig spennende! :) Jeg må si meg enig med LillyBe, de er veldig flinke med uttak. Jeg har fått standarddosen med smertestillende hver gang, og da har det vært litt vondt, men helt overkommelig. Men jeg har hatt tilbud om mer! Jeg har jo bare hatt noen få follikler, så det har gått så utrolig fort. De var veldig opptatt av hvordan jeg opplevde uttak første gangen, så siden du har hatt en dårlig opplevelse, er jeg sikker på at de er nøye med å sørge for at du får nok bedøvelse nå.

Ja, tenk at jeg er i gang allerede. Tiden gikk raskt, til og med litt raskere enn forventet. Godt å høre om uttaket. Fyr løs med smertestillende, alt for å ikke å gjennoppleve det samme som sist! Det var en virkelig dårlig opplevelse. 

Første kontroll i morgen. Håper slt ser bra ut! 

Følger i spenning med på deg nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Ja, tenk at jeg er i gang allerede. Tiden gikk raskt, til og med litt raskere enn forventet. Godt å høre om uttaket. Fyr løs med smertestillende, alt for å ikke å gjennoppleve det samme som sist! Det var en virkelig dårlig opplevelse. 

Første kontroll i morgen. Håper slt ser bra ut! 

Følger i spenning med på deg nå 😊

Masse lykke til på første kontroll! Håper du får se akkurat passe mange, fine follikler som har begynt å vokse! :) Det er skikkelig spennende også, en vet jo ikke helt hvordan du reagerer på kort protokoll enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Illy skrev:

Masse lykke til på første kontroll! Håper du får se akkurat passe mange, fine follikler som har begynt å vokse! :) Det er skikkelig spennende også, en vet jo ikke helt hvordan du reagerer på kort protokoll enda.

Jo takk. jeg får håpe jeg kommer ut fra klinikken med en skikkelig god følelse. Blir spennende å se hvordan jeg reagerer på kort protokoll. Får håper at det bare er det som skal til :)

Var på Fürst i dag å tok blodprøve for å sjekke stoffskiftet. Kan ikke huske at jeg gjorde det sist gang. Hmm, får håpe verdiene er helt normale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen er det 17mai. Jeg elsker denne dagen. Er invitert til champagnefrokost, middag og fest på kvelden. Kjenner jeg har skikkelig lyst til å kose meg i morgen og orøve å tenke på litt andre ting for en gangs skyld. Bør jeg holde meg helt unna alkohol eller hva tenker dere? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg har store drikkeplaner. Mne kjekt å vite om jeg kan være med å skåle eller ikke ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...