Gå til innhold

Det menn vil ha!


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Akkurat nå, Hermine Grang skrev:

I åpningsinnlegget avskriver du alle kroppspreferanser og nå begynner du å snakke om at menn ønsker kvinnelige former hvor det avgjørende er pupper, rumpe og midje.  

 

Noe som gjenspeiler en normal kvinnekropp, som henviser til studier. Så du trenger ikke uroe deg ;) 

Og hadde du lest hovedinnlegget så skrev jeg: "Kropp, mellomrom mellom lårene, puppestørrelse eller rumpebredde er mindre viktig " 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, canacas skrev:

Takk! :Nikke:

Ikke sikker på hva du mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Coolaid skrev:

Jeg tipper de er ganske usikker på seg selv og prøver å hevde seg ved å rakke ned på andre. 

Jeg har ikke rakket ned på noen. Jeg bare sier at de mennene kanskje ikke er noen Guds gave..synes du det er greit å hakke på mennesker for å føle deg bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Jo enig med deg,men tenk etter: tror du alle disse mannfolka er perfekte guder med en kropp som en atlet? Tror du virkelig alle menn som skriver slikt er sexy hunker? Er det ikke litt mer sannsynlig at de er middelmådige?kanskje en god del under gjennomsnittet?

Når jeg ser menn som skriver teite ting så ser jeg ikke akkurat for meg en kloning av en gresk gud😊

Det er jo derfor mange menn må kjøpe sex eller skaffe seg en postordrebrud. Det er eneste måten de kan få en så ung og vakker kvinne som de fortjener...

Anonymkode: cffd6...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Jeg har ikke rakket ned på noen. Jeg bare sier at de mennene kanskje ikke er noen Guds gave..synes du det er greit å hakke på mennesker for å føle deg bedre?

Han mener ikke at du rakker ned på noen, men de mennene som oppretter tråder hvor de kritiserer både det ene og det andre gjør det.

Det var i hvert fall det jeg forstod utav innlegget.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Han mener ikke at du rakker ned på noen, men de mennene som oppretter tråder hvor de kritiserer både det ene og det andre gjør det.

Det var i hvert fall det jeg forstod utav innlegget.

Åja...my bad @Coolaid jeg leste du og ikke de😊😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg overanalyserer ikke det som står i HI, og forstår hva som var poenget med denne tråden og det er at menn flest ikke er opptatt av alle de småting som kvinner tror alle ser og lager til en stor greie.

For eksempel mellomrom mellom lårene er det vel få menn som bryr seg om? Hadde sett rart på en mann om jeg hadde kledd av meg og han sa "herregud,du har ikke tigh gap så derfor liker jeg deg ikke". Om sånne ting hadde vært viktig for en mann så er han ikke interessant for meg, men jeg har heldigvis aldri møtt en sånn mann.

Dessuten så er det ikke rart at menn liker pupper,rumpe og hofte. Det er vel en del av det å være heterofil mann vil jeg tro :P

Endret av Elaine Marley
Skrivefeil.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker folk får ha de utseendepreferansene de vil ha. Alle har vel noen, jeg vet at jeg har noen. Jeg må tenne på fyren jeg er sammen med og jeg liker at jeg synes han er pen å se på (det er viktig hva jeg synes ikke hva andre synes). Selvfølgelig blir folk også penere når man blir kjent med de, men man må jo også bli kjent med de. Jeg har valgt bort fyrer pga utseende og jeg vet jeg har blitt valgt bort pga utseende. Jeg kan da potensielt ha gått glipp av et fantastisk forhold, og det kan det hende de som har valgt bort meg har også. 

Mine preferanser er mine preferanser. Vet mange damer vil ha en fyr som er høyere enn seg selv, hadde jeg vært en av de hadde jeg ikke sittet med det jeg mener er en helt fantastisk samboer nå. Greia er vel mer at vi kanskje bør holde preferansene våre for oss selv, så slipper noen å tro de er uaktuelle fordi fler deler den samme preferansen som de ikke når opp til. Være seg høyde, penisstørrelse, puppestørrelse, rumpe, vekt, trent/utrent osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det sier seg selv at menn har forskjellige preferanser, men det er dumt at så mange kvinner må gå rundt å føle på de ikke er gode nok. "Har for liten rumpe, har litt for stor mage, har for små pupper osv." Jeg tror ikke det er dumt å annerkjenne at folk har ulike preferanser, men jeg synes det er unødvendig å systematisk utale seg om preferansene man har og hva man ikke liker. Spesielt når man vet at det treffer en gruppe mennesker som tar det tungt. Jeg synes for eksempel ikke det var spesielt kjekt å lese ting som: "Jeg kan ikke være med en tynn gutt fordi da føler jeg meg som en hval" Eller "Jeg kan ikke være med en tynn gutt med bein som ser ut som små tannpirkere" når jeg selv var tynn. Så ja, folk kan godt tenke seg om før de gjentatte ganger utaler seg om preferansene sine og hva de ikke liker. 

 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 time siden, Hermine Grang skrev:

Ikke sikker på hva du mener. 

Du skrev hva jeg tenkte skrive. Så jeg slapp. Men nå måtte jeg skrive noe likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, canacas skrev:

Du skrev hva jeg tenkte skrive. Så jeg slapp. Men nå måtte jeg skrive noe likevel. 

LOL :laugh: Men bra vi er flere som ser det samme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS tar fei. 

Menn vil ha fitte, så enkelt er det 😎

Alle kvinner der ute, spandere litt mere fitte på mennene, da blir verden et  bedre sted å være. 

Anonymkode: 842d4...cce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Menn er ulike. Kvinner er ulike. Man kan ikke oppsummere preferansene til alle menn i en tråd. Faktum er at du vil oppdage rimelig fort om en person liker deg for den du er eller om du kun er et kjøttstykke. Noen mannfolk ser på damer som knulledukker, mens ønsker seg familie og gode stunder. Sistnevnte gruppe menn er som Coolaid skriver i åpningsinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det mange menn som skriver dritt om kvinner her på KG da. :( Tråder om enkelte kvinner er pulbare, og hetsing av kvinner som ikke har sprettrumpe. Dette er tråder jeg har sett på kvinneguiden i det siste. Er det da rart at vi får komplekser når menn har så mange krav til utseendet til kvinner?

Anonymkode: c50ad...5b9

De fleste jeg kjenner som er i forhold, er glad i kona/dama si fordi hun får ham til å føle seg som den beste seg han kan være. Det har også vært min tanke. Nå utviklet ikke mine forhold seg i riktig retning, så jeg følte meg ikke mer verdt en skiten under skosålen på slutten, men alle følelsene mine kom av hvordan hun fikk meg til å føle meg. Det er noe pent med alle. Jeg ser ingen i løpet av en dag jeg synes er stygg. Noen kunne kanskje trengt å ta av seg noen kilo for helsens, gledens og evnen til å kunne ta en tur i skogens skyld, men stygg? Nei.

Når man er forelsket i en dame, og gjerne har et intimt forhold til henne, er hun det deiligste som fins. (Når alle følelsene i avsnitt 1 er som de skal være). Vil jeg heller se på et photoshoppet bilde av en eller annen "perfekt" modell, eller ligge med nesen begravd i halsgropa til hun som er min, som elsker meg, og ønsker meg alt godt? Ikke når det snør i helvete! Jeg velger meg en varm, ekte kropp hver gang. Sliter du med huden i ansiktet? Ser ikke det, jeg ser at du har fin rumpe. Har du noen kilo for mye? Jeg ser bare de nydelige øynene dine. Har du tynt hår? Smilet ditt lyser opp hele deg, jeg legger ikke merke til håret. Er du tynn, og ønsker deg mer former? Du er smart og skarp og har et sensuelt blikk som får meg til å lure på om du er like rampete i senga som utenfor.

Skjønner du?

Det er mulig at dagens guttunger tror man må se ut som på Instagram, men virkeligheten tar ALLE igjen. Og da er det bedre med mental ballast og faktisk være et interessant menneske 🙂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Coolaid startet en fin tråd, og helt sikkert uten mening med å såre noen. Men allikevel er det alltid noen som føler seg truffet og klarer å tolke ting i verste mening.

Mange som fremmer sine preferanser på forumet fremmer ofte at motstykket er turn off. I min verden er det ikke så svart hvitt, om jeg har preferanser for litt størrelse på puppene, så betyr det ikke at jeg misliker små pupper. For den ene preferansen oppveier den andre, en jente med smilehull godt humør og små bryst slår ut den egosentriske med store bryst. Skulle jeg få alle mine preferanser oppfylt, så hadde jeg nok vært singel hele livet. (Les: ikke fått sjansen på dama heller om hun fantes) Tror nok at de fleste er sånn anlagt. Men på dette forumet hvor du kan være anonym, så er det selvfølgelig en fantastisk arena for troll og tullinger. Trollene blir matet hele tiden av folk som lar seg provosere, jeg for min del ser at troll også kan skape interessante debatter ved å sette ting på spissen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cronosgjesten skrev:

De fleste jeg kjenner som er i forhold, er glad i kona/dama si fordi hun får ham til å føle seg som den beste seg han kan være. Det har også vært min tanke. Nå utviklet ikke mine forhold seg i riktig retning, så jeg følte meg ikke mer verdt en skiten under skosålen på slutten, men alle følelsene mine kom av hvordan hun fikk meg til å føle meg. Det er noe pent med alle. Jeg ser ingen i løpet av en dag jeg synes er stygg. Noen kunne kanskje trengt å ta av seg noen kilo for helsens, gledens og evnen til å kunne ta en tur i skogens skyld, men stygg? Nei.

Når man er forelsket i en dame, og gjerne har et intimt forhold til henne, er hun det deiligste som fins. (Når alle følelsene i avsnitt 1 er som de skal være). Vil jeg heller se på et photoshoppet bilde av en eller annen "perfekt" modell, eller ligge med nesen begravd i halsgropa til hun som er min, som elsker meg, og ønsker meg alt godt? Ikke når det snør i helvete! Jeg velger meg en varm, ekte kropp hver gang. Sliter du med huden i ansiktet? Ser ikke det, jeg ser at du har fin rumpe. Har du noen kilo for mye? Jeg ser bare de nydelige øynene dine. Har du tynt hår? Smilet ditt lyser opp hele deg, jeg legger ikke merke til håret. Er du tynn, og ønsker deg mer former? Du er smart og skarp og har et sensuelt blikk som får meg til å lure på om du er like rampete i senga som utenfor.

Skjønner du?

Det er mulig at dagens guttunger tror man må se ut som på Instagram, men virkeligheten tar ALLE igjen. Og da er det bedre med mental ballast og faktisk være et interessant menneske 🙂

For et fint innlegg :ninuskapus: 

Anonymkode: b7513...63f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest noe tilfeldig

Jeg synes innlegget til @Coolaid var DRITBRA! TUSEN TAKK! Synes også det er flott å se flere av de mannlige brukerne komme inn i tråden her og gi jordnære og rasjonelle svar, både @Cronosgjesten og @Minesveiper @Cartman Og @Kapt.Chat Skjønner ikke helt hva kritikken av innlegget kommer fra, når det åpenlyst er skrevet for å gi motvekt til alle de kvinnene her inne som sliter med dårlig selvtillit og usikkerhet. Mye foret opp under av kjipe nedsettende utsagn om kvinners kropp av enkelte umodne guttevalper. Tusen takk for dette innlegget og alle de fine svarene, dere flotte :blomst:MENN! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo også menn her inne som klager over småting som f.eks at dama har lyse kjønnshår, store areolaer og brunt rumpehull. :( 

Det er jo alltid noe galt med kvinnekroppen ifølge menn.

Anonymkode: c50ad...5b9

Metroseksuelle menn/pappagutter som sier slikt.

Hvorfor ikke gå etter en skikkelig mann som ikke er redd for å få skitne til neglene?

Anonymkode: b6aa9...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
5 timer siden, Inwe skrev:

Jeg tenker folk får ha de utseendepreferansene de vil ha. Alle har vel noen, jeg vet at jeg har noen. Jeg må tenne på fyren jeg er sammen med og jeg liker at jeg synes han er pen å se på (det er viktig hva jeg synes ikke hva andre synes). Selvfølgelig blir folk også penere når man blir kjent med de, men man må jo også bli kjent med de. Jeg har valgt bort fyrer pga utseende og jeg vet jeg har blitt valgt bort pga utseende. Jeg kan da potensielt ha gått glipp av et fantastisk forhold, og det kan det hende de som har valgt bort meg har også. 

Mine preferanser er mine preferanser. Vet mange damer vil ha en fyr som er høyere enn seg selv, hadde jeg vært en av de hadde jeg ikke sittet med det jeg mener er en helt fantastisk samboer nå. Greia er vel mer at vi kanskje bør holde preferansene våre for oss selv, så slipper noen å tro de er uaktuelle fordi fler deler den samme preferansen som de ikke når opp til. Være seg høyde, penisstørrelse, puppestørrelse, rumpe, vekt, trent/utrent osv.

Dette handler ikke om at man ikke skal "få lov" til å ha preferanser (ingen har vel sagt det..?) det handler vel om at menn ikke er en homogen gruppe som bare dømmer kvinner ut ifra overfladisk utseendefiksering. Joda, enkelte gjør det, men ikke majoriteten. Jeg oppfatter det også sånn at innlegget er ment for å booste de som sliter med dårlig selvtillit, nettopp pga kroppsfokus. Og jeg synes @Minesveiper sitt innlegg er veldig bra; selv om du har en preferanse, trenger du ikke snakke nedsettende om folk som ikke passer inn i din preferanse. Noe endel gutter har gjort her på KG den siste tiden. Da er det faktisk kjempeflott at de andre mannfolka kommer på banen her og setter standarden! @Hermine Grang Og @canacas jeg synes det er litt synd at dere er negative til innlegget. Om man ønsker at menn faktisk skal bidra til å dempe kroppspress på damer, så bør man heller ikke gå i strupen på dem når de gjør et forsøk. Da er det ikke rart at de ikke gidder. Les innlegget igjen, det står: " 

En kvinne som smiler, som er noenlunde trygg på seg selv, både som person og gjerne også seksuelt på en god dag.  Det har seg sånn at de aller fleste gutter/menn er mer enn fornøyde dersom de blir møtt av en blid jente som vet å fremheve de beste sidene av seg selv. 

Kropp, mellomrom mellom lårene, puppestørrelse eller rumpebredde er mindre viktig". Så nei, innlegget refererer ikke til "hva @Coolaid liker", men at menn stort sett ikke kun dømmer eller liker kvinner utelukkende basert på utseendet. Såpass "generaliserende" må en mann få lov å være, akkurat som at jeg som kvinne kan tillate meg å si at "kvinner liker menn ut ifra helheten av den de er, ikke kun utseendet". Igjen, @Coolaid jeg ble værtfall veldig glad for dette! ❤️ 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygdekontoret
14 timer siden, Coolaid skrev:

Inspirert av en annen tråd....

 

Det er mange jenter og kvinner her inne som lurer på om "et eller annet" med dem er "hot or not".

Nå trenger du ikke lurer mer om du gjør det, her er hva menn ser etter i kvinner:

En kvinne som smiler, som er noenlunde trygg på seg selv, både som person og gjerne også seksuelt på en god dag.  Det har seg sånn at de aller fleste gutter/menn er mer enn fornøyde dersom de blir møtt av en blid jente som vet å fremheve de beste sidene av seg selv. 

Kropp, mellomrom mellom lårene, puppestørrelse eller rumpebredde er mindre viktig. 

Sånn. 

 

Ikke min erfaring.

Jeg kjenner stort sett bra mannfolk, men de har alle klare preferanser. De preferansene varierer endel, men noen fellestrekk er det helt klart.

Og flertallet er ganske opptatt av estetiske preferanser. 

Prøv å være slank kvinne som legger på seg 7 kg, og se hvor usynlig du plutselig blir. Eventuelt om du er mann og plutselig anlegger litt muskler. Det hjelper ikke fra eller til for et livslangt forhold, men i startfasen er sånt veldig viktig for utrolig mange. Uten at jeg selv er helt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...