Gå til innhold

Det menn vil ha!


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

På 22.3.2017 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Mange umodne guttevalper her inne. Uansett er det ikke slik at de fleste mannfolk ute i verden er så detaljorienterte så tror de fleste kan slappe helt av uavhengig av hva som står på kg.

Anonymkode: 43729...f56

Hehe.

Du har nok ikke forstått at vi mannfolk stort sett holder kjeft om annet enn at du er sååå perfekt. Tror du vi ber om bråk med vilje:fnise:?

Hadde mannfolk sagt rett ut hvilke preferanser de EGENTLIG har, ville nok jævli mange begynt på singellivet samme dag:fnise:.

Åneidu. Klokelig holder vi kjeft, stort sett. Dette av det enkle faktum: Drama.

Anonymkode: 74d9e...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe.

Du har nok ikke forstått at vi mannfolk stort sett holder kjeft om annet enn at du er sååå perfekt. Tror du vi ber om bråk med vilje:fnise:?

Hadde mannfolk sagt rett ut hvilke preferanser de EGENTLIG har, ville nok jævli mange begynt på singellivet samme dag:fnise:.

Åneidu. Klokelig holder vi kjeft, stort sett. Dette av det enkle faktum: Drama.

Anonymkode: 74d9e...25f

Fortell meg da hvorfor "vi menn" til stadighet velger en partner som vi egentlig ikke liker? Er "vi menn" rett og slett ikke i stand til å ta valg som vi er fornøyde med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Coolaid skrev:

Fortell meg da hvorfor "vi menn" til stadighet velger en partner som vi egentlig ikke liker? Er "vi menn" rett og slett ikke i stand til å ta valg som vi er fornøyde med? 

Det sa jeg vel aldri?

Jeg bare sier at vi holder kjeft om at dama ikke er perfekt på noen måte. Da blir det bare hyl og skrik. Uten unntak.

Kvinner har et sykelig, umettelig behov på bekreftelse om at hun er den beste og flotteste ever. Vi menn gir denne bekreftelsen for å unngå drama.

Easy as that.

Anonymkode: 74d9e...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Coolaid skrev:

Akkurat det klarte du helt selv..... ;)

Kampen er viktigere enn hva kampen er om... 

Den mest tiltrekkende egenskapen i verden, er forresten trofasthet. De damene som klarer å holde seg i rett seng, og ikke legger opp til tung flørting på jobb, er supersexy. 

De som blafrer med øyelokkene og vrikker litt ekstra når de går forbi nyhunken på jobb, og har ring på fingeren, er de styggeste damene. Hip-waist ratio betyr ingenting da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sa jeg vel aldri?

Jeg bare sier at vi holder kjeft om at dama ikke er perfekt på noen måte. Da blir det bare hyl og skrik. Uten unntak.

Kvinner har et sykelig, umettelig behov på bekreftelse om at hun er den beste og flotteste ever. Vi menn gir denne bekreftelsen for å unngå drama.

Easy as that.

Anonymkode: 74d9e...25f

Nja, det finnes menn som helt uoppfordret forteller deg at du er den diggeste og fineste dama også. Husk det når du snakker på vegne av "alle". 

Anonymkode: ee9de...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja, det finnes menn som helt uoppfordret forteller deg at du er den diggeste og fineste dama også. Husk det når du snakker på vegne av "alle". 

Anonymkode: ee9de...045

Selvfølgelig. Men bare de som sier det, vet om de mener det eller sier det for å unngå fremtidig drama:nigo:.

Jeg vet hva jeg og hver eneste en av mine venner gjør...:fnise:

Anonymkode: 74d9e...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
1 time siden, Cronosgjesten skrev:

Kampen er viktigere enn hva kampen er om... 

Den mest tiltrekkende egenskapen i verden, er forresten trofasthet. De damene som klarer å holde seg i rett seng, og ikke legger opp til tung flørting på jobb, er supersexy. 

De som blafrer med øyelokkene og vrikker litt ekstra når de går forbi nyhunken på jobb, og har ring på fingeren, er de styggeste damene. Hip-waist ratio betyr ingenting da.

Her ser vi jo tydelig hvor ulike preferanser folk har.. personlig er jeg motsatt av deg, jeg synes jo flørting er flott, uansett om det er menn eller kvinner som gjør det. Men flørting er ikke ensbetydende med seksuell flørting, eller utroskap, det er ulike ting og mange mil fra hverandre. Viser likevel hvor store sprang det er mellom hva man foretrekker og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Danneskjöld
På 22.3.2017 den 17.24, Coolaid skrev:

Kropp, mellomrom mellom lårene, puppestørrelse eller rumpebredde er mindre viktig. 

Nei, for meg er en trent og slank kropp viktig, skjønt jeg ikke bryr meg om puppestørrelse, men det er riktig at personlighet er den avgjørende faktoren.

Det finnes kvinner som har både en fantastisk personlighet og en stram kropp. For eksempel kjæresten min. Hvorfor kompromisse?

Jeg tenker at om en mann eller en kvinne ikke får de resultatene vedkommende ønsker i møte med det motsatte kjønn, så må de gjøre det de kan for å bli mer attraktive og det inkluderer å optimalisere sin egen fysikk. Kanskje ikke et politisk korrekt svar, men et ærlig svar som kan være hjelpsomt.
:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Her ser vi jo tydelig hvor ulike preferanser folk har.. personlig er jeg motsatt av deg, jeg synes jo flørting er flott, uansett om det er menn eller kvinner som gjør det. Men flørting er ikke ensbetydende med seksuell flørting, eller utroskap, det er ulike ting og mange mil fra hverandre. Viser likevel hvor store sprang det er mellom hva man foretrekker og ikke.

Jeg har sett flørting på jobb bli til sex på jobbtur og julebord mer enn en gang. Mer enn tre ganger også 🙂 Man har i utgangspunktet positive følelser for en person, så kommer det litt alkohol og out of sight, out of mind i tillegg, og vips har man pult på noen man ikke burde. Derfor synes jeg at et profesjonelt forhold til kollegene er best. Men det er bare mitt syn, og årsaken til det. Hvis du og din kan leve med flørting, og det ikke skjer noe mer, er det supert det også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Jeg har sett flørting på jobb bli til sex på jobbtur og julebord mer enn en gang. Mer enn tre ganger også 🙂 Man har i utgangspunktet positive følelser for en person, så kommer det litt alkohol og out of sight, out of mind i tillegg, og vips har man pult på noen man ikke burde. Derfor synes jeg at et profesjonelt forhold til kollegene er best. Men det er bare mitt syn, og årsaken til det. Hvis du og din kan leve med flørting, og det ikke skjer noe mer, er det supert det også :)

Noen av oss (som er flørtete) er det kun med folk vi ikke er interessert i. Slik er jeg. Er jeg interessert blir jeg sjenert. Teit, men sånn er det. 

Anonymkode: ee9de...045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
40 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Lever enda på denne tråden, og "trøster" meg med de fine tingene mannfolka her @Coolaid @Cronosgjesten @Cartman @Minesveiper Sa, Når man leser atter en tråd som handler om hvor lite verdt "feite kvinnfolk" er.. 

  

Den tråden er ikke representativ for den vanlige mann. Det er litt for mange umodne guttunger på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Akkurat nå, Cartman skrev:Den tråden er ikke representativ for den vanlige mann. Det er litt for mange umodne guttunger på dette forumet.

Takk! Jeg må nok bare lære meg å bare blokkere dem.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
På Wed Mar 22 2017 den 19.44, Hermine Grang skrev:

I åpningsinnlegget avskriver du alle kroppspreferanser og nå begynner du å snakke om at menn ønsker kvinnelige former hvor det avgjørende er pupper, rumpe og midje.  

 

Evner du ikke lese en tekst å forstå en helhet? Ser du ikke at Coolaid drar en bred, grov pensel over de generelle tingene menn liker? Hvordan er det mulig å ikke forstå at han ikke mener alle menn i hele verden, selv om han skriver "det liker menn"?? Tenk deg om nå....Coolaid er voksen. Tror du ikke han vet at folk har forskjellige preferanser og er ulike? Det han mener er jo selvsagt at menn liker veldig mye og at vi er veldig enkle når det kommer til smak og preferanser.

Han forsøker faktisk å berolige usikre og nervøse jenter med at menn flest ikke må ha bleka rævhull og ballongpupper for at menn skal like de!! Kanskje flere damer bør slutte å se på paradise hotell og sette sin lit til hva de hjernedøde alfahannene der mener om hva jenter må gjøre for å bli seksuellt attraktive og heller lytte til hva oppegående, normale menn velger seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, HarryDotter skrev:

Evner du ikke lese en tekst å forstå en helhet?

Der stoppet jeg å lese innlegget ditt. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På Wed Mar 22 2017 den 20.26, Elaine Marley skrev:

Jeg overanalyserer ikke det som står i HI, og forstår hva som var poenget med denne tråden og det er at menn flest ikke er opptatt av alle de småting som kvinner tror alle ser og lager til en stor greie.

For eksempel mellomrom mellom lårene er det vel få menn som bryr seg om? Hadde sett rart på en mann om jeg hadde kledd av meg og han sa "herregud,du har ikke tigh gap så derfor liker jeg deg ikke". Om sånne ting hadde vært viktig for en mann så er han ikke interessant for meg, men jeg har heldigvis aldri møtt en sånn mann.

Dessuten så er det ikke rart at menn liker pupper,rumpe og hofte. Det er vel en del av det å være heterofil mann vil jeg tro :P

Jøss! En som faktisk forstod poenget med HI :)

Før jeg kom på Kg visste jeg ikke engang hva tigh gap var. Og jeg er mann som har levd noen år. Du har helt rett. Menn flest bryr seg ikke om sånt tull. De legger da ikke merke til fargen på kjønnshårene eller rumpehullet når de er opptatt av å ikke sprute for fort eller miste bevisstheten mens de nyter sexen med en digg dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter
14 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Der stoppet jeg å lese innlegget ditt. 

Ja det forundrer meg ikke. Du leste nok ikke hele HI heller siden du ikke klarte lese hva han mente. Det skjer ofte i diskusjoner med kvinner som er så varme i toppen og har så ille lite å komme med at det de klarer å lire av seg er hersketeknikker og idioti. Lykke til med noe vetgugd fremover.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HarryDotter skrev:

Ja det forundrer meg ikke. Det skjer ofte i diskusjoner med kvinner som er så varme i toppen og har så ille lite å komme med at det de klarer å lire av seg er hersketeknikker og idioti. Lykke til med noe vetgugd fremover.

Der kom du på ignorerte brukere. Jeg har ingen interesse av å bli sjikanert. 

Endret av Hermine Grang
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2017 den 9.03, AnonymBruker skrev:

Det sa jeg vel aldri?

Jeg bare sier at vi holder kjeft om at dama ikke er perfekt på noen måte. Da blir det bare hyl og skrik. Uten unntak.

Kvinner har et sykelig, umettelig behov på bekreftelse om at hun er den beste og flotteste ever. Vi menn gir denne bekreftelsen for å unngå drama.

Easy as that.

Anonymkode: 74d9e...25f

Du sitter altså da fast i fettfatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På Thu Mar 23 2017 den 10.03, canacas skrev:

Disse jentene trenger å lære seg å like seg selv, ikke høre på hva middelaldrende menn mener de skal syns om seg selv. At du ikke ser forskjellen er helt i orden. 

Kan ikke du lage en tråd om hvordan disse usikre jentene skal lære å like seg selv bedre, istede for å kritisere noen som bare prøver å berolige disse fragile damene da? HI var soleklart ment som et positivt løft til disse. Men leter man etter agendaer og noe negativt i folks meninger så finner man som regel det. 

Jeg må si jeg har fått en mye større forståelse for hvorfor så mange kvinner sliter med selvbilde og kroppene sine etter å ha vært på kg noen år. Her skal selv de mest positive og godt mente bidragene vrenges og vries til noe mannsjåvenistisk og kvinnefiendtlig. Er det rart menn er iferd med å gi opp støtten og bare gi en lang faen?

Man kan jo faktisk ikke si noe som helst idag om kvinners kropper. Sier man at tynne kvinner er vakkert får man kjeft for å fremme spiseforstyrrelser og et usunt kroppsideal, og liker man kropper med litt former får de jommenmeg refs av alle de tynne damene for å favorisere de fyldige damene. FOR EN TRÅD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...