Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjorde meg ingenting at Isabelle og Morten S gikk ut. Men skulle heller sett at Petter røyk før Morten S. Likevel ganske morsomt at Petter ikke klarte å sende ut Teele likevel, så nå håper jeg at Petter er i fare neste uke om det kommer inn en gutt :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, visningsnamn skrev:

"Det beste minnet jeg har herfra er når Henriette begynte å gråte, hehehe!" 

Tror dere hun kommer inn igjen?

Håper det. Den dama virker jo helt gal! Hvor desperat og psyco ahahaha. Jeg hadde vært så flau hvis det hadde vært meg.

rs_1024x759-141110104526-1024-taylor-swi 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss, Isabelle både oppfører seg og ser ut som en heks.

Anonymkode: b9712...cf5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen spøkelsesmaskesminke og psykopattendenser på Isabelle! Hun la i allefall inn en solid søknad om å få komme inn igjen. Håper hun gjør det. Vær så snill.

Petter har en fascinerende form for kronisk ansvarfraskrivelse. Det er kun fordi Teele er "dritkjedelig" at det ikke fungerer mellom de, og absolutt ikke fordi det kanskje er et og annet ved han som gjør at det kanskje ikke er så kult å gnisse seg inntil han i senga. Og før det var det jo Andrea som var verdens kjedeligste. Han tenker tydeligvis ikke på at fellesnevnern her er han selv.

Ellers var jo dette en helt meningsløs uke. Stillinga er helt lik som forrige uke. Nå må produksjonen inn og hisse opp stemninga litt.

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol, så jævllig teit. For en drøm.

Anonymkode: 64333...da7

Folk har da forskjellige drømmer. Ikke diss andre selv om de ikke har samme drømmer som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Dansedilla skrev:

Folk har da forskjellige drømmer. Ikke diss andre selv om de ikke har samme drømmer som deg.

Sorry, men jeg er så lei bloggere og deres enkle ambisjoner om å tjene penger. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært høyere pengepremie. 150k er ikke nok for bortskjemt norsk ungdom.

2 millioner i potten hadde fått flere til å komme ut av badeferien sin og ville spille for å vinne.

Anonymkode: 4e930...d60

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt fascinert over hvor "tom" Alex er. Han er så uttrykksløs og fjern at det er nesten skremmende. Ser for meg at alt som er oppi hjernen hans er egen sixpack og silikonpupper. 

 

Endret av Prorsum
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visningsnamn skrev:

Er han som sjekker inn neste uke en helt ny deltaker, eller er det sjanse for en av de gamle? Vet ikke om de sa noe om det. Håper det er Grunde.

Ser ut som Sunny. 

 

Anonymkode: 64333...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabelle klager og gråter over å dra ut, men snakker i samme setning om alle hun hadde sendt ut. Gir ikke mening. Å si at det beste er å se en annen gråte etter hun har møtt bestevenninna si vitner jo også om at hun er en ganske skadefro og ekkel dame

Anonymkode: 55542...738

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Petter er skikkelig ekkel egentlig. Virket nesten som han la ut krav om at Teele skulle ha sex for at de skulle kunne bli partnere, og nå er han bitter og grinete fordi det ikke gikk hans vei. Synes han er både barnslig og smålig. "Han og Isabell skulle kose og kysse i senga" særlig. Ekkel type. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Synes Petter er skikkelig ekkel egentlig. Virket nesten som han la ut krav om at Teele skulle ha sex for at de skulle kunne bli partnere, og nå er han bitter og grinete fordi det ikke gikk hans vei. Synes han er både barnslig og smålig. "Han og Isabell skulle kose og kysse i senga" særlig. Ekkel type. 

+1

Han byttet jo også Andrea ut for akkurat samme grunn. Hun var nå blitt "kjedelig" fordi hun ikke ville ha sex med han...

Endret av Cherries
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Synes Petter er skikkelig ekkel egentlig. Virket nesten som han la ut krav om at Teele skulle ha sex for at de skulle kunne bli partnere, og nå er han bitter og grinete fordi det ikke gikk hans vei. Synes han er både barnslig og smålig. "Han og Isabell skulle kose og kysse i senga" særlig. Ekkel type. 

Han er dritekkel og egoistisk. Hva faen tror han at han er? Håper han ryker snart.

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen gjør andrea på hotellet? På badeferie?

Faen så dårlig casta

Anonymkode: e4b1d...e18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Cherries skrev:

+1

Han byttet jo også Andrea ut for akkurat samme grunn. Hun var nå blitt "kjedelig" fordi hun ikke ville ha sex med han...

Jepp. Synes han kan prøve seg i stedet for å prøve og presse folk til å ha sex med han for å få en plass som hans partner. Ugh. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er dritekkel og egoistisk. Hva faen tror han at han er? Håper han ryker snart.

Anonymkode: 64333...da7

Jepp. Håper også han ryker snart! Kjedelig er han også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i mye som blir skrevet om Petter. Han er dobbeltmoralsk og eier ikke selvinnsikt. Tenker nok i stor grad med p*kken. Samtidig synes jeg det kommer godt frem at Teele ikke fungerer særlig bra sosialt i gruppen. Nå husker jeg ikke nøyaktig når hun delte rom med Morten, men også han uttalte at det kom til å bli kleint å dele rom med Teele. Dessuten presiserte også Petter at han ønsket Andrea tilbake i dagens episode. Og hun ønsket som dere kanskje husker, ikke noe sengekos. Altså refererte han til personlige egenskaper. 

Er ikke noe galt med Teele, men hun har ikke rett personlighet til å kunne delta i et slikt program. Hun gjør det ekstremt lett for produksjonen som gradvis visker henne ut av serien. 

Jeg er ikke noe fan av Petter, men skjønner godt valget hans om å bytte ut Teele med Isabell. Ser mange mener dette utelukkende er grunnet hans ønske om kos, men jeg tror det likeså handler om personlige egenskaper og trivsel. Dessuten så virker det som om Isabell har bein i nesa, og tror ikke hun ville hoppet til sengs med det første. 

Anonymkode: 0b455...5a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i mye som blir skrevet om Petter. Han er dobbeltmoralsk og eier ikke selvinnsikt. Tenker nok i stor grad med p*kken. Samtidig synes jeg det kommer godt frem at Teele ikke fungerer særlig bra sosialt i gruppen. Nå husker jeg ikke nøyaktig når hun delte rom med Morten, men også han uttalte at det kom til å bli kleint å dele rom med Teele. Dessuten presiserte også Petter at han ønsket Andrea tilbake i dagens episode. Og hun ønsket som dere kanskje husker, ikke noe sengekos. Altså refererte han til personlige egenskaper. 

Er ikke noe galt med Teele, men hun har ikke rett personlighet til å kunne delta i et slikt program. Hun gjør det ekstremt lett for produksjonen som gradvis visker henne ut av serien. 

Jeg er ikke noe fan av Petter, men skjønner godt valget hans om å bytte ut Teele med Isabell. Ser mange mener dette utelukkende er grunnet hans ønske om kos, men jeg tror det likeså handler om personlige egenskaper og trivsel. Dessuten så virker det som om Isabell har bein i nesa, og tror ikke hun ville hoppet til sengs med det første. 

Anonymkode: 0b455...5a4

Sa aldri at Teele var noe bra, og at han utelukkende vil ha kos. Synes ikke Teele passer så godt inn der, men det forandrer ikke at Petter er en rimelig ekkel type. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...