Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne mister and miss paradise konkurransen hvor de skulle presentere hjemstedet er noe av det kleeeineste jeg har sett.... 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin var jo den eneste morsomme!! Hvordan kan han ryke før feks Aleks som ikke fikk frem et ord!? Kaaan det ha noe med at CA kjenner Lunde og derfor ikke ville sende hun ut... ja. Grr

Anonymkode: 8467e...adb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kevin var jo den eneste morsomme!! Hvordan kan han ryke før feks Aleks som ikke fikk frem et ord!? Kaaan det ha noe med at CA kjenner Lunde og derfor ikke ville sende hun ut... ja. Grr

Anonymkode: 8467e...adb

Skjønte ikke jeg heller - AT ALL. Han var den eneste jeg hadde håp for i denne konkurransen, de andre er gørrkjedelige.

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, spent på resten av uka, nå som det ingen så komme faktisk skjedde; henote og andre vant konkurransen :fnise:

Anonymkode: 68eaa...162

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt rart at Morten ikke klarte å få frem ord. Han pleier jo alltid å ha noe og si :P Tror nok at Sofie og Morten hadde vunnet om Morten ikke hadde fått jernteppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kongereaksjon på hun hoveddommeren da Henote sa "lick your ass" foran barneskoleelevene.

Anonymkode: d778f...b23

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes at den amerikanske talen til Andre var jævli bra?

Anonymkode: e4b1d...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så nervøs Triana virket i kveld! Tror det må være Kathrine Sørland som gjør henne litt starstruck, for jeg har aldri hørt henne mumle og stamme og stotre så mye som hun gjorde i kveld

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''æ e på paradise hotel for å lage kaos!!!'' nå må vi vel være halvveis uti sesongen, det eneste kaoset var vel da det kom inn en påskekylling.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må vel være toppen av kransekaka for årets sesong, fy f så kjedelig!! Hadde virkelig troen på at Andre skulle spille spillet og faktisk tenke taktisk, så sender han ut den minst truende deltakeren på hotellet, altså :bond:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det muuuuuulig. Du tar newbiesen? Så feigt.

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ørlite snev av spenning måtte jo ende med antiklimaks. Herregud, gidder snart ikke se mer.

Anonymkode: 8467e...adb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dansedilla

Og han nye, Morten S.. for en type! Skjønner jo at det er klippet sånn at han høres creepy og sexfiksert ut, men han har jo allikevel sagt de tingene, og for min del får de ikke annen betydning i en annen kontekst iaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være veldig kjedelig her, men det er sikkert veldig vanskelig å sende ut noen du kommer veldig godt overens med eller som har stor innflytelse på overtaket. Det er nok veldig intenst der inne. Man må være rundt hverandre hver eneste av, med ingen muligheter for å koble ut.. Tror også til frykten for å bli hatet og bli utstøtt av de andre deltakerne er nok mye større enn lysten på å lage TV. Og de har jo helt rett.. i Norge så blir de sterkeste spillerne som tar sjokkerende valg sendt hjem uken etter. Enten fordi "de ikke vet hvor de har de" eller pga hevn. Om du skal lykkes med noe spill i Norge så må du lyge. Og kommer det frem for en dag at du har løyet, så er det rett ut da også🙈 Så er et også slik at finalebillettene blir kåret av en jury. Og som flere år på rad velger de sine beste venner, og ikke de beste spillerne. 

Uansett hva man velger så blir det feil. Men TV-underholdning blir det hvertfall ikke😆 

Anonymkode: d31cf...556

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25. april 2017 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Jeg syns plutselig Sofie er den peneste jenta der nå.  

Anonymkode: 01d0f...b18

Det har hun jo vært siden første dag :) Naturlig pen og en fantastisk utstråling, i tillegg til at hun virker oppriktig god som person.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...