Gå til innhold

Uenighet om vaksiner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en utdannelse som bl. a. innbefatter immunologi og onkologi. Jeg venter på forklaringer på påstander som neppe har rot i virkeligheten. Deretter kan vi formodentlig snakke litt mer om hva kreft er og ikke er, akkurat slik vi gjorde med vaksiner og immunitet. Dere kan få solid med kilder, men kall meg gjerne et troll om du vil.

Påstander som ikke kan reporduseres i forsøk, og ikke har noen beviselig årsakssammenheng eller logikk ER tull, og det er kunnskapsløst å tro på dem.

Det står dere fritt å viseat teoriene deres stemmer - men dere har en vanvittig utfordring foran dere da. Særlig når man henviser til  forlengst falsifiserte hypoteser, som i tilfellet Warburg.

Anonymkode: 88d1e...0ce

 

Jeg har respekt for at folk har utdannelse, men åpen for at i visse bransjer er utsatt for påvirkning og feillæring av bevisst karakter og det er ikke alltid så lett å gjennomskue, selv for de som er midt oppi det hele.

Har lyst til å spørre deg hva du synes om Erik Enby og det han forteller (du burde se klippet jeg postet i sted, om du ikke har gjort det). Erik Enby er litt forsiktig i sin formulering, men det skinner godt gjennom hvilke krefter han snakker om og som han lenge har vært forsøkt kontrollert av.

Også slenger jeg ut denne til alle, som en vekker til den som måtte tro at alt er svart hvitt og enkelt. Det er en ganske skarp og kunnskapsrik type som forklarer.

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sålenge mine barn er vaksinerte mot de grusomme sykdommene kunne jeg ikke brydd meg noe mindre om hvem som tjener de faktiske pengene. Jeg setter ikke mine barns liv i fare for å prøve rive et pengeimperie til en "korrupt løk" i statene.

Jeg har lest gjennom bivirkningene og kommet til konklusjonen om at selve sykdommene som det vaksineres mot er en verre risiko å ta.

 

Anonymkode: 571b8...754

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har respekt for at folk har utdannelse, men åpen for at i visse bransjer er utsatt for påvirkning og feillæring av bevisst karakter og det er ikke alltid så lett å gjennomskue, selv for de som er midt oppi det hele.

Har lyst til å spørre deg hva du synes om Erik Enby og det han forteller (du burde se klippet jeg postet i sted, om du ikke har gjort det). Erik Enby er litt forsiktig i sin formulering, men det skinner godt gjennom hvilke krefter han snakker om og som han lenge har vært forsøkt kontrollert av.

Også slenger jeg ut denne til alle, som en vekker til den som måtte tro at alt er svart hvitt og enkelt. Det er en ganske skarp og kunnskapsrik type som forklarer.

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Jeg trenger ikke å se den viddeoen for å mene noe om den. Når man påstår at jreft er en soppinfeksjon, er man i realiteten sandblåst i hodet. Kreft og sopp er ikke en gang i nærheten av å ligne på hverandre, hverken under mikroskopisk undersøkelse, ved visuell insoeksjon, ved overflatemarkører, morfologiske forandringer i vev, klinisk sykdomsbilde eller skadevirkning.

At mannen mener seg forfulgt, er vel heller fordi noen ønsker at han skal slutte å sette folks liv i fare med sine spinnville teorier. Det samme hevdes jo om Gerd Ryke Hamer, som er overbevist om at han har funnet et behandlingsprinsipp som utkonkurrerer all annen medisinsk praksis, og at "de" er ute etter ham på grunn av det. Problemet med metoden er bare at pasientene dør, og at han er etterlyst for drap. Men tilhengerne hans tror virkelig at han kan kurere kreft og lignende. Dette er livsfarlig, og jeg ber deg slutte å se på sånt tøys.

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Torfa skrev:

Det er beundringsverdig å se på dere som tydeligvis har utdanninng innen medisin o.l gidde å sitte og diskutere med folk som en ser ikke har peiling, og som ikke forstår prinsippet med forskning. Jeg hadde gitt opp for lenge siden. Tommelen opp for dere👍

Jeg gidder egentlig ikke - men jeg er svært fascinert av om det i det hele tatt går an å nå frem til disse menneskene. Dessuten synes jeg ikke man skal få lov til å spre livsfarlig, uvitenskapelig pjatt uten at noen forteller hvilken galskap dette er. Folk som tror på dette kan dø dersom de velger dette fremfor behandling som har evidensbasert effekt.

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 7.53, AnonymBruker skrev:

Godt og troverdig utsagn du kommer med. Vel.
Alle mulige alternative steder viser link mellom autisme og vaksiner, men de store og mektige og beviselig åpenbare korrupte farmasisystemet dekker over og nekter til tross for å være tatt med buksa nede mange ganger.
Hvem skal vi tro på da. Jo vi tror naturligvis på de som ikke vil ha pengestrømmen strupet, for det er mest naturlig. Spesielt når Jabx har kommet med kraftfulle ytringer.

http://www.naturalnews.com/027178_autism_vaccines.html

https://www.youtube.com/watch?v=hlOyMIaqHAY

 

 

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Alle mulige "alternative steder" lukker øynene for forskning og har sin egen forskrudde agenda. Igjen, kildekritikk! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

I løpet av juni og juli ble til sammen ni leger funnet døde i USA, først og fremst i Florida og områdene rundt. Bildene over viser Dr. Jeff Bradstreet som 19. juni ble funnet i en elv med et skuddsår i brystet; Dr. Bruce Hedendal som 21. juni ble funnet død i sin bil og Dr. Teresa Sievers som 29. juni ble funnet brutalt myrdet i sitt hjem i Bonita Springs.

Dr. Lisa Riley som ble funnet skutt i hodet 1. juli og Dr. Baron Holt som døde 21. juni, samme dag som Dr. Hedendal.

Blant de ni legene er også Dr. Ronald Schwartz som ble funnet drept i sitt hjem 19. juli, og Dr. Nicholas Gonzales, som forsket på alternativ behandling av kreft og døde av et hjerteattakk 21. juli.

Ble 9 leger drept fordi de fant en kur mot kreft?
https://apenbart.com/2015/08/28/ble-9-leger-drept-fordi-de-fant-en-kur-mot-kreft/


Dr. Nicholas Gonzalez was a very well-known doctor and author who had helped many of his patients survive cancer. We're not talking about through major surgeries and the such and we aren't talking about surviving easily treatable cancers. In fact, Erin referenced that at his funeral, former actress Suzanne Somers said that there were several survivors of late stage cancer present.

12 Holistic Doctors have now died within a little over 90 Days
http://freedomoutpost.com/12-holistic-doctors-have-now-died-within-a-little-over-90-days/

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

I løpet av juni og juli ble til sammen ni leger funnet døde i USA, først og fremst i Florida og områdene rundt. Bildene over viser Dr. Jeff Bradstreet som 19. juni ble funnet i en elv med et skuddsår i brystet; Dr. Bruce Hedendal som 21. juni ble funnet død i sin bil og Dr. Teresa Sievers som 29. juni ble funnet brutalt myrdet i sitt hjem i Bonita Springs.

Dr. Lisa Riley som ble funnet skutt i hodet 1. juli og Dr. Baron Holt som døde 21. juni, samme dag som Dr. Hedendal.

Blant de ni legene er også Dr. Ronald Schwartz som ble funnet drept i sitt hjem 19. juli, og Dr. Nicholas Gonzales, som forsket på alternativ behandling av kreft og døde av et hjerteattakk 21. juli.

Ble 9 leger drept fordi de fant en kur mot kreft?
https://apenbart.com/2015/08/28/ble-9-leger-drept-fordi-de-fant-en-kur-mot-kreft/


Dr. Nicholas Gonzalez was a very well-known doctor and author who had helped many of his patients survive cancer. We're not talking about through major surgeries and the such and we aren't talking about surviving easily treatable cancers. In fact, Erin referenced that at his funeral, former actress Suzanne Somers said that there were several survivors of late stage cancer present.

12 Holistic Doctors have now died within a little over 90 Days
http://freedomoutpost.com/12-holistic-doctors-have-now-died-within-a-little-over-90-days/

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Hvorfor sporer du av fra mine spørsmål?

Det er ikke uvanlig at en del leger dør i løpet av en 90-dagersperiode i et land med flere hundre millioner innbyggere. Leger har dessuten høy selvdrapsrate.

Kildene dine fremstår dessuten som svært useriøse.

 

Svar på spørsmålene mine!

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sålenge mine barn er vaksinerte mot de grusomme sykdommene kunne jeg ikke brydd meg noe mindre om hvem som tjener de faktiske pengene. Jeg setter ikke mine barns liv i fare for å prøve rive et pengeimperie til en "korrupt løk" i statene.

Det at de er korrupte er ikke problemet i seg selv, men heller den effekten det har på folks helse. De har lange historier med å drite i forskningsresultater som viser alvorlige bivirkninger (død) og å endre navn på farlige produkter og lansere dem igjen, millioner av mennesker har dødd etter bruk av produktene deres, de kjøper og betaler offentlige kontrollinstanser, forskere og leger. De ødelegger livene til mennesker, slipper unna med det, hiver seg rundt, og gjør det samme igjen.

Hvem som utvikler produktene og tjener pengene er veldig relevant.

 

Anonymkode: c2417...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 7.53, AnonymBruker skrev:

Godt og troverdig utsagn du kommer med. Vel.
Alle mulige alternative steder viser link mellom autisme og vaksiner, men de store og mektige og beviselig åpenbare korrupte farmasisystemet dekker over og nekter til tross for å være tatt med buksa nede mange ganger.
Hvem skal vi tro på da. Jo vi tror naturligvis på de som ikke vil ha pengestrømmen strupet, for det er mest naturlig. Spesielt når Jabx har kommet med kraftfulle ytringer.

http://www.naturalnews.com/027178_autism_vaccines.html

https://www.youtube.com/watch?v=hlOyMIaqHAY

 

 

 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Ja, hvem skal man tro på? Fagfolk og eksperter, eller sinnssyke alternativere på YouTube?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Hoppet du over CDC whistleblower-saken som jeg postet rett over her?

Anonymkode: 6ec48...3c7

Du mener videoen lagt ut av en tulling som påstår at det er en anonym whistleblower fra CDC?

Skikkelig troverdig, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 16.58, AnonymBruker skrev:

Kreft er gjerne en mangelsykdom, som følge av mangel på viktige vitaminer og mineraler, og eller mangel på oksygen.
Derfor blir gjerne organer syke.

...
Erik Enby er også en som farmasien synes er plagsom, fordi hans oppdagelser ikke passer med de profitt-hungrige medisinprodusentene. Det i seg selv gjør svenske Erik Enby verdt å studere.

Anonymkode: 6ec48...3c7

Så hva er årsaken? Oksygenmangel eller sopp? Du kommer med to helt forskjellige påstander om hva årsaken til kreft er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, jabx skrev:

Så hva er årsaken? Oksygenmangel eller sopp? Du kommer med to helt forskjellige påstander om hva årsaken til kreft er.

Strengt kommer vedkommende også med påstanden om at kreft er en mangelsykdom. Man kan tenke seg at vedkommende aldri har sett eller tatt i en kreftsvulst.

Påstandene er absurde. Én av dem er en forlengst tilbakevist eksperimentell hypotese - de to andre er like relevante som å si at galdhøpiggen er laget av ost.

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.3.2017 den 10.49, AnonymBruker skrev:


Nå er ikke bakepulver det handler om, men sodium bicarbonate (natron) som er hovedingrediensen i bakepulver riktignok.
Du har latt deg lure av begrepet baking soda.
Bakepulver er natron tilsatt surt tørrstoff som danner gassbobler når væske tilsettes.
Natron - sodium bicarbonate har alene en nøytraliserende effekt.

Medisinprodusentene har investorer og eiere og det eneste som betyr noe er penger. Så lenge de klarer å hindre at deres juks og fanteri blir kjent vil det fortsette i samme sporet.

Vi skjønner vel alle hvordan medisinprodusentene vil kjempe for at enkle og billige kurer og helsefremmende midler ikke skal bli kjent.

Bicarbonate of Soda Used to Cure Stage Four Prostate Cancer
http://www.naturalnews.com/027481_prostate_cancer_baking_soda.html


Det er dumt å le av natron i helsemessig sammenheng
For ordens skyld. Natron er det samme som baking soda eller natron.
(baking powder er noe annet - dvs bakepulver).

http://www.naturalnews.com/baking_soda.html

 


 

Anonymkode: 6ec48...3c7

Så nå kan man faktisk velge å dø av natron istedet for bakepulver. Ja, det var jo en forbedring.

..og jeg ler ikke, jeg fryser på ryggen av slikt faenskap du kommer med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det ikke noe svar på spørsmålene?

Anonymkode: 88d1e...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer det ikke noe svar på spørsmålene?

Anonymkode: 88d1e...0ce

Ikke hold pusten.. Har sett de samme i flere andre tråder her, med akkurat de samme håpløse forsøkene på argumenter. Så fort det spørres om noe de ikke kan svare på med klipp-og-lim fra en eller annen "alternativ" side, så blir det stille. Frem til de kaster ut en ny konspirasjonsteori eller en annen, for lengst motbevist, myte. 

Eneste grunnen til at jeg gidder er som deg, idiotien bør ikke stå uimotsagt. 

Anonymkode: 37fa4...038

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hold pusten.. Har sett de samme i flere andre tråder her, med akkurat de samme håpløse forsøkene på argumenter. Så fort det spørres om noe de ikke kan svare på med klipp-og-lim fra en eller annen "alternativ" side, så blir det stille. Frem til de kaster ut en ny konspirasjonsteori eller en annen, for lengst motbevist, myte. 

Eneste grunnen til at jeg gidder er som deg, idiotien bør ikke stå uimotsagt. 

Anonymkode: 37fa4...038

Jeg holder ikke pisten - men jeg synes det er trist at folk ikke en gang PRØVER å argumentere for sitt syn. Det må vel bety at overbevisningen ikke egentlig stikker så dypt?

Anonymkode: 88d1e...0ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder ikke pisten - men jeg synes det er trist at folk ikke en gang PRØVER å argumentere for sitt syn. Det må vel bety at overbevisningen ikke egentlig stikker så dypt?

Anonymkode: 88d1e...0ce

Det betyr at det eneste de vet noe om, er google.

Anonymkode: e2360...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg håper verkeleg norske myndigheiter gjer som i Australia: foreldre som ikkje vaksinere ungane sine får ikkje barnetrygd. Det er SÅ bra. Diverre trur eg norske myndigheiter er for feige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tigress skrev:

Eg håper verkeleg norske myndigheiter gjer som i Australia: foreldre som ikkje vaksinere ungane sine får ikkje barnetrygd. Det er SÅ bra. Diverre trur eg norske myndigheiter er for feige. 

I Australia så man jo også fort at det ikke var SÅ viktig å unngå vaksinene så lenge det ble stopp i barnetrygden. Over 200000 barn fikk alle eller de manglende vaksinene det første året etter at de innførte det der. Så det er ikke alltid det stikker så innmari dypt. Jeg er ikke egentlig for tvang, ettersom de aller fleste ennå er rimelig oppegående og forstår at det er viktig og riktig å vaksinere. Men om det blir verre, så bør det nok vurderes tiltak ja.

Anonymkode: 37fa4...038

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...