Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Poenget er at noen plagg hver for seg kunne vært fine, men når du går med hatt, skinnskjørt og en cardigan med frynser (aner ikke hva det heter?), så blir det bare alt for mye. Som den gangen hun gikk med cowboyhatt, flanellskjorte og lårhøye støvletter. Hun tar elementer som kunne vært fine for seg og gjort et antrekk og setter alt inn i samme antrekk. Harry, og det vitner om at en ikke har en egen stil, men tar elementer fra alt og skjønner ikke hvordan en skal kombinere det.

Ikke så alvorlig æ.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er irrelevant for det jeg skriver. Jeg påpeker at det ikke burde være slik.

Hvorfor drar du frem dette nå? Dette er jo mange uker siden, og er ferdig diskutert, heng heller med i det som diskuteres i bloggen for øyeblikket, ingen husker mange hundre sider tilbake og hva som ble snakket om da/kommentert.

Endret av Bootybuilder
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at noen plagg hver for seg kunne vært fine, men når du går med hatt, skinnskjørt og en cardigan med frynser (aner ikke hva det heter?), så blir det bare alt for mye. Som den gangen hun gikk med cowboyhatt, flanellskjorte og lårhøye støvletter. Hun tar elementer som kunne vært fine for seg og gjort et antrekk og setter alt inn i samme antrekk. Harry, og det vitner om at en ikke har en egen stil, men tar elementer fra alt og skjønner ikke hvordan en skal kombinere det.

Men hun skjønner aldri at hun kanskje bommer, for hun kan aldri huske noen gang hun ikke har syntes hun var fin, så det er bare andres smak det er noe galt med. :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å presisere at snickerskakaoen ble delt på alle tre! Altså en kakao på tre stykker dere. Veldig viktig, da dere ikke må tro at frua har vært så usunn og drukket en hel kakao alene!!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske det fantes et datageni der ute som kunne finne ut om noen kommentarer på bloggen (nå for tiden) er skrevet av bloggforfatter/ admin eller andre med nær tilknytning. Det er vanskelig å forstå at det er mennesker der ute med så ukritisk og nesegrus beundring for dette glansbildet

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Jeg skulle ønske det fantes et datageni der ute som kunne finne ut om noen kommentarer på bloggen (nå for tiden) er skrevet av bloggforfatter/ admin eller andre med nær tilknytning. Det er vanskelig å forstå at det er mennesker der ute med så ukritisk og nesegrus beundring for dette glansbildet

 

I så fall burde det ikke legges ut her (hvordan man kan se det) for da kommer de til å forandre på bloggen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

I så fall burde det ikke legges ut her (hvordan man kan se det) for da kommer de til å forandre på bloggen igjen.

 

Evt. før det legges ut, bør man ha tatt nok av skjermbilder. Med andre ord - bevissikring en masse.

 

Å nei, vent - hvis det legger ut skjermbilder kommer jo LKE til å hevde at de er allesamt manipulert av bitre kjerringer med fritidsproblemer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. før det legges ut, bør man ha tatt nok av skjermbilder. Med andre ord - bevissikring en masse.

Å nei, vent - hvis det legger ut skjermbilder kommer jo LKE til å hevde at de er allesamt manipulert av bitre kjerringer med fritidsproblemer ...

Ikke glem at vi er feite også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det fantes et datageni der ute som kunne finne ut om noen kommentarer på bloggen (nå for tiden) er skrevet av bloggforfatter/ admin eller andre med nær tilknytning. Det er vanskelig å forstå at det er mennesker der ute med så ukritisk og nesegrus beundring for dette glansbildet

 

Jeg tror ikke det går, dessverre.....det nærmeste man kommer er IP-adresse snevret til området Siljan, Skien.

Ellers ville interweb'en vært dårlig stilt  :(

 

Men jeg er ingen IT-ekspert, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må drikke så mye vin de vil for min del, drikker gjerne ett par glass selv flere kvelder i uka. Men det er latterlig å lage et sånt innlegg, og si dem skal drikke pepsi max når virkeligheten er noe helt annet. Da får de skaffe seg ryggrad og stå for det dem gjør!

Synes du overdriver og muligens overtolker litt her. Kan det tenkes de drakk pepsi max til maten & vin etterpå? De drikker jo titt og ofte vin som både skrives om og avbildes på bloggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du overdriver og muligens overtolker litt her. Kan det tenkes de drakk pepsi max til maten & vin etterpå? De drikker jo titt og ofte vin som både skrives om og avbildes på bloggen.

Skjønner ikke hvorfor du siterer meg. Jeg sier at jeg ikke bryr meg om de drikker vin eller ei. Jeg ser bare ikke poenget med å stille opp vinglass, gjemme vinflaska bak potten og så skrive at de skal kose seg med pepsi max. Da virker det som de selv føler de gjør noe galt, eller at de føler de har fått mye kommentarer på vin forbruket - ergo mitt svar med å stå for det man gjør, når man ikke har noe å skjule. Du burde kanskje lese kommentaren min en gang til...

Endret av Bootybuilder
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du siterer meg. Jeg sier at jeg ikke bryr meg om de drikker vin eller ei. Jeg ser bare ikke poenget med å stille opp vinglass, gjemme vinflaska bak potten og så skrive at de skal kose seg med pepsi max. Da virker det som de selv føler de gjør noe galt, eller at de føler de har fått mye kommentarer på vin forbruket - ergo mitt svar med å stå for det man gjør, når man ikke har noe å skjule. Du burde kanskje lese kommentaren min en gang til...

Har jeg sagt at du bryr deg om deres vindrikking eller ei? Jeg kommenterte hva du har tolket ut fra bildet og en setning om at de skal drikke pepsimax.

At bildet er stilt opp og at de ikke står for at de vil ta seg et glass vin fordi det ikke er nevnt i teksten, det er jo fullstendig din egen frie tolkning, derfor jeg siterte deg.

Vi får nok tidsnok se vindrikking på bloggen igjen ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jeg sagt at du bryr deg om deres vindrikking eller ei? Jeg kommenterte hva du har tolket ut fra bildet og en setning om at de skal drikke pepsimax.

At bildet er stilt opp og at de ikke står for at de vil ta seg et glass vin fordi det ikke er nevnt i teksten, det er jo fullstendig din egen frie tolkning, derfor jeg siterte deg.

Vi får nok tidsnok se vindrikking på bloggen igjen ;)

Men det er da ingen vits i å si de skal kose seg med pepsi max om det er vin de skal drikke? Du ser vel det du også? Hvorfor kunne de ikke skrive at de skulle kose seg med et par glass vin. Er jo bare hylekoret hysteriske mødre, som går med bilnøkkelen i hånda til alle døgnets tider i tilfelle det skulle "skje noe" som hadde reagert på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ingen vits i å si de skal kose seg med pepsi max om det er vin de skal drikke? Du ser vel det du også? Hvorfor kunne de ikke skrive at de skulle kose seg med et par glass vin. Er jo bare hylekoret hysteriske mødre, som går med bilnøkkelen i hånda til alle døgnets tider i tilfelle det skulle "skje noe" som hadde reagert på det.

Herlighet. Måtte gå tilbake å se på bildene. Ser det er to glass til hver. Foretrekker selv brus til pizza og eventuelt vin etterpå.

Jeg bare går ikke utifra at hun bevisst har utelatt å nevne vinen, det blir litt fri tolkning. Nå har hun jo snart i to år fått kritikk av disse småbarnsmødrene som er totalavholds, så tenker ikke at hun plutselig nå ikke skulle stå får litt vinkos.

Men moving on now :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å presisere at snickerskakaoen ble delt på alle tre! Altså en kakao på tre stykker dere. Veldig viktig, da dere ikke må tro at frua har vært så usunn og drukket en hel kakao alene!!

Snickerskakaoen på JonasB er litt større enn en kaffe latte.

Min mann drikker denne på 10 min og tro meg... Den er ikke beregnet på å deles!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...