Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Magdalene

Siden LK har vært med "de lokale" og filmet, kommer det nok snart et innlegg om at "deler av ferien er sponset"...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor svarer du ikke da på spørsmålet, siden du klarte å resonnere deg frem til det selv?

 

Slik jeg ser det er det flere muligheter, men alt det blir spekulasjoner.

1. Hun tisser faktisk og LKE publiserer dette.

2. De iscenesetter scenen det for å få klikk.

 

Jeg sliter med å tro at hun faktisk gjør det det ser ut som. Det står virkelig ikke i stil med tablået de forsøker å skape rundt produktet sitt, samtidig har de tidligere publisert det som jeg definerer innenfor den private sonen. Samtidig.. har de ikke annet å skape klikk med? 

Så jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal tro, til tross for det jeg ser. Så.. da lurer jeg helt oppriktig på hva du resonnerte deg frem til.

Jeg svarte ikke for jeg ville sjekke om du selv kunne resonnere deg frem.

Selvfølgelig legger de ikke ut at hun tisser. Skjønner ikke hva dette er å diskutere en gang. Og OM de mot for alt i verden hadde iscenesatt dette så gikk du iallefall rett i fella..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte ikke for jeg ville sjekke om du selv kunne resonnere deg frem.

Selvfølgelig legger de ikke ut at hun tisser. Skjønner ikke hva dette er å diskutere en gang. Og OM de mot for alt i verden hadde iscenesatt dette så gikk du iallefall rett i fella..

 

Ok, ja. Du ville bare sjekke litt ja.

 

Du skjønner ikke hva det er å diskutere, men du deltar i diskusjonen. Ok, nei, ja.

Skal gjenta hva jeg skrev for deg igjen, siden det tydeligvis ikke var tydelig nok formulert: Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal tro. At du klarer å trekke en konklusjon ut av det. Ok, ja.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Jeg svarte ikke for jeg ville sjekke om du selv kunne resonnere deg frem.

Selvfølgelig legger de ikke ut at hun tisser. Skjønner ikke hva dette er å diskutere en gang. Og OM de mot for alt i verden hadde iscenesatt dette så gikk du iallefall rett i fella..

Så hun later som hun sitter bak en Stein og tisser?

LK bruker å legge ut en del snaper av kona si som er småkleine...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja. Du ville bare sjekke litt ja.

 

Du skjønner ikke hva det er å diskutere, men du deltar i diskusjonen. Ok, nei, ja.

Skal gjenta hva jeg skrev for deg igjen, siden det tydeligvis ikke var tydelig nok formulert: Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal tro. At du klarer å trekke en konklusjon ut av det. Ok, ja.

At du faktisk ikke vet hva du skal tro skrev du ingenting om i det første innlegget. Jeg spurte derfor om du helt oppriktig lurte på dette, du svarte og spurte om hva jeg trudde og jeg svarte på det. Jeg har ingen interesse av å faktisk diskutere om hun tisser eller ikke, det er det du som har. Jeg må få kommentere det som skrives her på lik linje som alle andre og så svarer jeg på de spørsmålene som rettes direkte mot meg (slik du gjorde).

Da håper jeg det var oppklarende nok, så skal du få fortsette diskusjonen om hun tisser eller ikke videre med de som finner interresse for det :) Vil bare poengtere nok en gang at du går i fella ved å i det hele tatt gi dette oppmerksomhet..klikk klikk..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magdalene

...og dersom hun tisser, så?

Er vel ikke noe spesielt med å tisse om man må det, men er jo noe spesielt å legge ut et bilde av det?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du faktisk ikke vet hva du skal tro skrev du ingenting om i det første innlegget. Jeg spurte derfor om du helt oppriktig lurte på dette, du svarte og spurte om hva jeg trudde og jeg svarte på det. Jeg har ingen interesse av å faktisk diskutere om hun tisser eller ikke, det er det du som har. Jeg må få kommentere det som skrives her på lik linje som alle andre og så svarer jeg på de spørsmålene som rettes direkte mot meg (slik du gjorde).

Da håper jeg det var oppklarende nok, så skal du få fortsette diskusjonen om hun tisser eller ikke videre med de som finner interresse for det :) Vil bare poengtere nok en gang at du går i fella ved å i det hele tatt gi dette oppmerksomhet..klikk klikk..

 

Nei, jeg stilte et enkelt spørsmål - som jeg presiserte var ingen spekulasjon, men kun et spørsmål. Så svarer jeg på hva jeg tror i din henvendelse til meg.

Jaha, ok. 

 

Ser at du ser på det som å gå inn på bloggen som å bli lurt i en felle utfra det du skriver. Ok, ja. Jeg her som tidligere nevnt ingen problem med at hun tjener penger på jobben sin, så jeg ser ikke på det som en felle å følge med på bloggen hennes. 

 

Tilføyelse: Da håper jeg det var oppklarende nok, så skal du få fortsette å diskutere hva jeg mente og ikke videre med de som finner interesse for det. :) 

Endret av LilleSnupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Så hun later som hun sitter bak en Stein og tisser?

LK bruker å legge ut en del snaper av kona si som er småkleine...

om hun sitter å tisser, hva så? For meg kan snapene deres inneholde akkurat det de vil. Den dagen jeg synes de blir for dumme så sletter jeg de fra snapchat.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

om hun sitter å tisser, hva så? For meg kan snapene deres inneholde akkurat det de vil. Den dagen jeg synes de blir for dumme så sletter jeg de fra snapchat.

Ja, hva så?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden LK har vært med "de lokale" og filmet, kommer det nok snart et innlegg om at "deler av ferien er sponset"...

Hvordan kommer du til den konklusjonen?

 

Har hun ikke sagt at foreldrene hennes drar dit hvert år eller noe? Ikke så rart om de er blitt kjent med noen lokale da? (Sånn er det med foreldrene mine i hvert fall.....)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instabildet hun har lagt ut der hun sitter i den gule bikinitoppen er vel umerket reklame?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Instabildet hun har lagt ut der hun sitter i den gule bikinitoppen er vel umerket reklame?

Reklame for hva da mener du?

Victoria Secret sponser garantert ikke norske bloggere.

 

Eller tenkte du på vesken?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame for hva da mener du?

Victoria Secret sponser garantert ikke norske bloggere.

Eller tenkte du på vesken?

Tenkte på teksten hun skriver om Blush og at hun garantert får penger for å gjesteinstagramme hos de, mens hun er på ferie. Men vet ikke om dette skal merkes som reklame, så derfor spør jeg. Endret av Lillemy23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Instabildet hun har lagt ut der hun sitter i den gule bikinitoppen er vel umerket reklame?

Instabildet hun har lagt ut der hun sitter i den gule bikinitoppen er vel umerket reklame?

må hun sette reklame for alt hun har på seg? Dama må jo ha klær på seg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bergensia

må hun sette reklame for alt hun har på seg? Dama må jo ha klær på seg

Må hun ha annonselenker på alt hun har på seg? Dama kan jo kjøpe klær uten at det er en affilatelenke involvert.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må hun sette reklame for alt hun har på seg? Dama må jo ha klær på seg

Jeg stiller ikke spørsmål ved hva hun har på seg, som forøvrig ligner på en bikini en rekke andre bloggere har fått tilsendt, men teksten hun skriver. Hensikten med posten er jo tydelig å reklamere for instagramkontoen til Blush, noe jeg regner med at hun også får penger for å poste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller ikke spørsmål ved hva hun har på seg, som forøvrig ligner på en bikini en rekke andre bloggere har fått tilsendt, men teksten hun skriver. Hensikten med posten er jo tydelig å reklamere for instagramkontoen til Blush, noe jeg regner med at hun også får penger for å poste.

Ikke at det spiller noen rolle men hvilke andre bloggere har du sett som har fått tilsendt bikini fra VS?

Ang Blush vet jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og avsporing, samt svar.

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...