Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Og.. det er ingen tvil om at mamsi :blomst:  skal ha mye av æren for hele aksjonen. Stå på mamsi :blomst: , se hva du faktisk satte i gang :)

Stolt av ditt engasjement som førte fram til noe!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid og igår sa min mann (til min store overraskelse,trodde ikke han visste hvem ff er): "håper du vet at magen din er perfekt som den er og at slike idiotiske bloggere som hun der fotballfrue bare fucker opp synet på kroppen etter fødselen. Ingen skal ha flat mage så kort tid etter og la andre føle de ikke er gode nok. Sånne bilder og forvrengt syn på kroppen er det værste jeg vet"

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke mye med å være tynn eller ikke, heller hvordan benbyggingen er. Og slik kritisering hører ikke til i denne tråden, det kalles skitsnakk.

Ja, enig. Hun har alltid hatt ganske fremtredende ribbein. Men også enig i at det ikke hører til i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Jeg var innom insta og så det bildet der på iphonen min, kvakk til litt først for jeg trodde det var en pupp  :fnise:

 

Men ja, det er ribbenet som stikker ut (når magen dras inn så kommer øvre ribbein veldig synlig frem hvis man er slank/tynn. 

 

 

Jeg syns det ser veldig ut som hun suger inn magen når ribbenet blir så tydelig. Det er jo ikke slik når hun står feks. Og det syns jeg er trist! Hun som er så vakker naturlig..

Og tråden fortsetter i "god gammel ånd" med spekulasjoner og hets over en lav sko, ser jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tråden fortsetter i "god gammel ånd" med spekulasjoner og hets over en lav sko, ser jeg. 

Det er ikke spekulasjon.

 

Er du tynn/slank og drar inn magen så stikker ribbein ut. Alle damer som poserer sittende i bikini/bikinitruse er påpasselig med magen sånn at den ikke bulker seg i sittende stilling (noe den gjør til slanke også).

 

Hva jeg blingset med når jeg skrollet nedover på instagram eller heller ikke spekulasjon, det var jeg som i et øyeblikk så feil. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og.. det er ingen tvil om at mamsi :blomst:  skal ha mye av æren for hele aksjonen. Stå på mamsi :blomst: , se hva du faktisk satte i gang :)

Stolt av ditt engasjement som førte fram til noe!

Takk til deg! Her er det mange som har vært opptatte av dette, og jeg er glad for den jobben så mange her inne har gjort.  :dagens-rose:  :blomst:

Jeg vet jo at det er flere som har skjermdumper, så det er all mulighet til å lage en oppfølgingssak om Aftenposten vil grave litt mer. 

 

Jeg håper også FO selv kommer med offentliggjøring rundt hvordan de har tenkt og vurdert de ulike, for det jeg tenker nå, er at jeg gjerne skulle ha ønsket at de var strengere enn at de fremdeles sier de vurderer bøter. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke noe mindre hets å påpeke det enn å kommentere bilderedigeringen syns jeg. Jeg syns det er trist at hun suger inn magen for å se tynnest mulig ut når hun er så vakker og slank i utgangspunktet. Det skaper jo ikke akkurat mindre kroppspress, og det syns jeg må være lov å kritisere.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe mindre hets å påpeke det enn å kommentere bilderedigeringen syns jeg. Jeg syns det er trist at hun suger inn magen for å se tynnest mulig ut når hun er så vakker og slank i utgangspunktet. Det skaper jo ikke akkurat mindre kroppspress, og det syns jeg må være lov å kritisere.

Det er en helt vanlig ting å gjøre. Jeg er selv ganske slank og gjør det når jeg sitter i bikini for også vi får en bulemage når vi sitter....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Det er jo ikke noe mindre hets å påpeke det enn å kommentere bilderedigeringen syns jeg. Jeg syns det er trist at hun suger inn magen for å se tynnest mulig ut når hun er så vakker og slank i utgangspunktet. Det skaper jo ikke akkurat mindre kroppspress, og det syns jeg må være lov å kritisere.

Trist at hun holder inn magen på bilder?

 

Hjelpe meg så hysterisk du er. Er det virkelig noen her som IKKE holder inn magen på bilder? Og særlig man er i bikini?

 

Jeg trener pilates og det å suge inn magen er endel av grunnlæren når det gjelder selve treningen, men ikke minst gjør det underverker for holdningen vår. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at hun holder inn magen på bilder?

 

Hjelpe meg så hysterisk du er. Er det virkelig noen her som IKKE holder inn magen på bilder? Og særlig man er i bikini?

 

Jeg trener pilates og det å suge inn magen er endel av grunnlæren når det gjelder selve treningen, men ikke minst gjør det underverker for holdningen vår. 

 

Pilates er for sveklinger, varm yoga er greia i år, sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Jeg syns det ser veldig ut som hun suger inn magen når ribbenet blir så tydelig. Det er jo ikke slik når hun står feks. Og det syns jeg er trist! Hun som er så vakker naturlig..

jeg er på ingen måte mager men er bygd slik at om jeg holder magen inne så får jeg det på samme måte. Men som A.s sier dette trenger man ikke diskutere her inne. Om CBE liker å være slik så la henne få det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Og tråden fortsetter i "god gammel ånd" med spekulasjoner og hets over en lav sko, ser jeg.

når folk ikke kan diskutere dette med manglende merking,ja da blir det hets og spekulasjoner om andre ting.. Det merkelige er at folk mener at dette må jammen FF tåle fordi hun er en offentlig person. Dette er jeg ikke enig i...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faico

Takk til deg! Her er det mange som har vært opptatte av dette, og jeg er glad for den jobben så mange her inne har gjort.  :dagens-rose:  :blomst:

Jeg vet jo at det er flere som har skjermdumper, så det er all mulighet til å lage en oppfølgingssak om Aftenposten vil grave litt mer. 

 

Jeg håper også FO selv kommer med offentliggjøring rundt hvordan de har tenkt og vurdert de ulike, for det jeg tenker nå, er at jeg gjerne skulle ha ønsket at de var strengere enn at de fremdeles sier de vurderer bøter.

for å være ærlig,så tror jeg ikke FO kommer til å foreta seg noe.... Hvorfor har de ikke gjort det til nå? Hvor er det blitt av den enormt store aksjonen som skulle skje i våres?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Trist at hun holder inn magen på bilder?

 

Hjelpe meg så hysterisk du er. Er det virkelig noen her som IKKE holder inn magen på bilder? Og særlig man er i bikini?

 

Jeg trener pilates og det å suge inn magen er endel av grunnlæren når det gjelder selve treningen, men ikke minst gjør det underverker for holdningen vår.

så lenge det er FF som holder inn magen så er det galt. Hadde du og jeg gjort det på ett bilde så er det helt greit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bergensia

for å være ærlig,så tror jeg ikke FO kommer til å foreta seg noe.... Hvorfor har de ikke gjort det til nå? Hvor er det blitt av den enormt store aksjonen som skulle skje i våres?

Igjen, Faico, så er det greit å gjøre hjemmeleksene sine før man skriver så bombastisk her;

http://www.aftenposten.no/dagens_avis/lordag/Forbrukerombudet-vurderer-boter-for-bloggere-8055973.html

Anbefaler deg å lese tråden "Bloggere og manglende merking" også.

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentar til moderering, samt avsporing.

- Magnifique, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Igjen, Faico, så er det greit å gjøre hjemmeleksene sine før man skriver så bombastisk her;

http://www.aftenposten.no/dagens_avis/lordag/Forbrukerombudet-vurderer-boter-for-bloggere-8055973.html

Anbefaler deg å lese tråden "Bloggere og manglende merking" også.

men skulle ikke FO gjøre noe drastisk nå i våres? Skulle de ikke få noen saftige bøter"? Det er jo det jeg lurer på. Du kan vel svare meg på det Bergensia?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

men skulle ikke FO gjøre noe drastisk nå i våres? Skulle de ikke få noen saftige bøter"? Det er jo det jeg lurer på. Du kan vel svare meg på det Bergensia?

Igjen, er det lurt å lese linkene som blir lagt ut i denne tråden:

- De har derfor besluttet å vurdere en strengere sanksjon som loven også åpner for i enkelte tilfeller. Før måtte de advare lovbryterne om at de kunne komme til å få bøter, dersom de brøt loven igjen. Nå kan de gi bøter for lovbrudd som allerede er skjedd.

- Vi kan ikke utelukke at vi tar i bruk – eller varsler om bruk av – slike bøter i forbindelse med tilsynet vi nettopp gjennomførte, sier Tonje Hovde Skjelbostad.

- Bloggerne er blitt store næringsaktører. Dette er dyktige, smarte jenter og gutter. Da forventer vi at de klarer å sette seg inn i veiledningene vi sender og at de følger loven. Når vi nå finner så mange brudd, er vi nødt til å stramme grepet, sier Skjelbostad.

De jobber nå med å gå gjennom hvor alvorlige lovbruddene de fant var, for å avklare om noen vil bli bøtelagt. Hun kan ikke si noe om hvor store bøtene vil bli, men at de må tilpasses hver enkelt sak, ut fra alvorlighetsgrad og bloggernes økonomiske situasjon.

- Det overordnede er at bøtene må settes så høyt at det ikke skal lønne seg å bryte loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...