Gå til innhold

Cancer is a fake disease?


♥Missy♥

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, ♥Missy♥ skrev:

Takk for at du deler. Og flott å høre at du er frisk.

Hvordan var behandlingen du fikk? Fikk du tilbud om flere alternativer?

Takk❤️ jeg fikk to forskjellige kurer som er satt sammen spesielt for min kreft (brystkreft) fikk fec 60 og taxotere. Men måtte skifte fra taxotere til taxol som er noe mildere pga leveren min ikke tålte det. Fikk et program tilrettelagt meg på sykehuset og følte at de hadde full kontroll😊 kunne nok valgt og ikke ta imot behandling, men hvem vil vel gamble med sånt? Tålte forøvrig behandlingen godt og har vært i 100% jobb nå i to år (sykemeldt et år) litt usikker på hva du mente med andre alternativer? Fikk ikke det nei, måtte ta imot det løpet sykehuset hadde lagt opp. Og jeg er evig takknemmelig hver dag for og være frisk🙏😇

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dødsfall er nok forårsaket både av kreft og behandling.

Det er mange som blir friske uten cellegift, men dette er ikke det vi hører om. Chris Beat Cancer har mange intervjuer på YouTube med folk som har brukt kosthold og andre alternative terapier.

Anthonly William mener blandt annet brystkreft forårsakes av et virus som heter Epstein Barr, og at det nærer seg av blant annet tungmetaller, egg og melkeprodukter.

Anonymkode: ba40f...791

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammeltanten min døde av kreft som ikke enda hadde blitt oppdaget, men du har nok helt rett, definitivt cellegiften som tok livet av henne også. 

 

(Dette kalles sarkasme, om det ikke var åpenbart.)

Anonymkode: 297b3...b24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ♥Missy♥ skrev:

I følge denne artikkelen er det ikke kreften i seg selv som tar livet av oss, men behandlingen og cellegiften.

Les denne:

http://simplecapacity.com/2017/01/a-secret-has-been-uncovered-cancer-is-not-a-disease-but-business/

Så hva tror du? Tror du at legemiddelindustrien skaper sykdommer for å tjene penger? Tror du at vi lar oss manipulere oss syke og døende?

Ser man rundt omkring på nettet, er det flere artikler om dette.

Leste en gang en forskningsartikkel om akkurat det samme, men klarte ikke finne den i farta.

Det sies også at det allerede finnes ulike kurer for ulike typer kreft, men hvorfor vil ikke Norge tilby disse?

http://illvit.no/medisin/sykdommer/kreft/immunterapi-laerer-kroppen-aa-angripe-og-kurere-kreft

http://www.express.co.uk/news/science/618731/Cancer-breakthrough-GM-super-cure-zaps-cancerous-cells-but-leaves-healthy-ones-unharmed

Hvorfor kan ikke myndighetene forby tobakk og alt som er kreftfremkallende? De bruker masse penger i kampanjer mot tobakk, men kan ikke forby dte? Det er jo så enkelt i dag å foby ting.

Ikke alltid man får kreft av kreftfremkallende ting ser du, ikke alltid man trenger cellegift heller. Noen ganger kan en operasjon være nok. I mitt tilfelle var det fordi den ikke hadde spred seg til omkringliggende vev. Det er ikke legemiddelindustrien som har lag den livmorhalskreften jeg hadde. Vil anbefale deg å lese deg opp på adekvat litteratur før du slenger ut slike påstander. Føler faktisk at det provoserer litt...

Endret av Honnikorn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du link til dette? Jeg kjenner flere som ikke har benyttet annet enn operasjon som behandling og er friske.

Anonymkode: 6e575...89e

Om de ble friske av kun operasjon, betyr det at kreften ikke hadde spredd seg, og svulsten var nok heller ikke stor. Er den for stor må folk ofte bruke cellegift for å krympe den før operasjon er tilrådelig. Cellegift som "tar liv" brukes gjerne som begrep når det snakkes om folk med uhelbredelig kreft, som tar så mye cellegift de kan få og kroppen greier, for å holde seg i live lengst mulig. Cellegift kan også hjelpe mot smerter fra spredning og kreftsvulster som klemmer på indre organer eller i skjelett når de blir for store.

Anonymkode: 17081...784

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om de ble friske av kun operasjon, betyr det at kreften ikke hadde spredd seg, og svulsten var nok heller ikke stor. Er den for stor må folk ofte bruke cellegift for å krympe den før operasjon er tilrådelig. Cellegift som "tar liv" brukes gjerne som begrep når det snakkes om folk med uhelbredelig kreft, som tar så mye cellegift de kan få og kroppen greier, for å holde seg i live lengst mulig. Cellegift kan også hjelpe mot smerter fra spredning og kreftsvulster som klemmer på indre organer eller i skjelett når de blir for store.

Anonymkode: 17081...784

Jo takk, jeg vet det. Har selv gått gjennom brystkreft operasjoner, Liten kul, og celleforandringer, fikk beskjed om at de ville ha meg på cellegift og hormonkur, takket nei og er dokumentert frisk i dag, uten videre behandling. Om jeg hadde tatt cellegift ville leveren min blitt skadet og jeg ville blitt syk og mulig døden til følge mens jeg evt ventet på ny lever. Det er utrolig mange som blir satt helt unødvendig på cellegiftkurer.

Anonymkode: 6e575...89e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Honnikorn skrev:

Det er ikke legemiddelindustrien som har lag den livmorhalskreften jeg hadde.

Dr Mary Sherman døde under mystiske omstendigheter etter at  hun hadde funnet ut ved eksperimenter på aper at poliovaksinen som de brukte på 50- og 60- tallet forårsaket bløtvevskreft, altså blant annet livmorhalskreft. Vaksinen ble ikke trukket tilbake.

 

Anonymkode: ba40f...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreft er selvsagt helt reelt og ikke skapt av legemiddelindustrien. Derimot finnes det absolutt noen som skor seg på andres sykdom i form av uforholdsmessige dyre medisiner/vaksiner som ikke står i forhold til utgiftene det tar å produsere disse. Patentering av medisiner som burde komme menneskeheten til gode i stedet for at noen få tjener seg stinkende rike. Spekulering i tilbakeholding av bedre og billigere medisiner for å opprettholde salg av dyre medisiner og tilsvarende skjer også. Jeg er nok mye grums i legemiddelindustrien, men håper og tror ikke det er så altfor ille.  

Anonymkode: 93a6c...aa6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kreft er selvsagt helt reelt og ikke skapt av legemiddelindustrien. Derimot finnes det absolutt noen som skor seg på andres sykdom i form av uforholdsmessige dyre medisiner/vaksiner som ikke står i forhold til utgiftene det tar å produsere disse. Patentering av medisiner som burde komme menneskeheten til gode i stedet for at noen få tjener seg stinkende rike. Spekulering i tilbakeholding av bedre og billigere medisiner for å opprettholde salg av dyre medisiner og tilsvarende skjer også. Jeg er nok mye grums i legemiddelindustrien, men håper og tror ikke det er så altfor ille.  

Anonymkode: 93a6c...aa6

*edit

"DET er nok mye grums"

Anonymkode: 93a6c...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dr Mary Sherman døde under mystiske omstendigheter etter at  hun hadde funnet ut ved eksperimenter på aper at poliovaksinen som de brukte på 50- og 60- tallet forårsaket bløtvevskreft, altså blant annet livmorhalskreft. Vaksinen ble ikke trukket tilbake.

 

Anonymkode: ba40f...791

Så gammel er jeg da heldigvis ikke. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 17.1.2017 den 22.25, ♥Missy♥ skrev:

I følge denne artikkelen er det ikke kreften i seg selv som tar livet av oss, men behandlingen og cellegiften.

Les denne:

http://simplecapacity.com/2017/01/a-secret-has-been-uncovered-cancer-is-not-a-disease-but-business/

Så hva tror du? Tror du at legemiddelindustrien skaper sykdommer for å tjene penger? Tror du at vi lar oss manipulere oss syke og døende?

Ser man rundt omkring på nettet, er det flere artikler om dette.

Leste en gang en forskningsartikkel om akkurat det samme, men klarte ikke finne den i farta.

Det sies også at det allerede finnes ulike kurer for ulike typer kreft, men hvorfor vil ikke Norge tilby disse?

http://illvit.no/medisin/sykdommer/kreft/immunterapi-laerer-kroppen-aa-angripe-og-kurere-kreft

http://www.express.co.uk/news/science/618731/Cancer-breakthrough-GM-super-cure-zaps-cancerous-cells-but-leaves-healthy-ones-unharmed

Hvorfor kan ikke myndighetene forby tobakk og alt som er kreftfremkallende? De bruker masse penger i kampanjer mot tobakk, men kan ikke forby dte? Det er jo så enkelt i dag å foby ting.

Hvis man er veldig svak tåler man ikke behandlingen.

Jeg har selv kreft, og da jeg hadde lang pause begynte sykdommen etterhvert å utvikle seg igjen og spre seg... nå er jeg under behandling og den er på vei til å skrumpe inn igjen. 
Jeg må gå på cellegiftbehandling så lenge jeg lever. Jeg har jo et lite  håp om at plutselig så har cellegiften tatt knekken på sykdommen, men realiteten er jo at det har spredd seg litt her og der når jeg har hatt pause. Nå har jeg begynt med cellegift igjen og svulstene har krympet og matlysten er tilbake (et godt tegn) - og cancermarkørene i blodprøven har også gått ned. 

Legene følger godt med og tar pauser når de ser at immunforsvaret er for dårlig eller jeg blir for sliten... så kan jeg når sykdommen er stabil/gått mye tilbake, ha lange pauser på flere mnd. 

Jeg håper det en dag finnes en medisin som fjerner faenskapet for godt, imens får jeg håpe cellegiften holder meg i live lengst mulig. 

 

Anonymkode: b0351...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 22.25, ♥Missy♥ skrev:

I følge denne artikkelen er det ikke kreften i seg selv som tar livet av oss, men behandlingen og cellegiften.

Les denne:

http://simplecapacity.com/2017/01/a-secret-has-been-uncovered-cancer-is-not-a-disease-but-business/

Så hva tror du? Tror du at legemiddelindustrien skaper sykdommer for å tjene penger? Tror du at vi lar oss manipulere oss syke og døende?

Ser man rundt omkring på nettet, er det flere artikler om dette.

Leste en gang en forskningsartikkel om akkurat det samme, men klarte ikke finne den i farta.

Det sies også at det allerede finnes ulike kurer for ulike typer kreft, men hvorfor vil ikke Norge tilby disse?

http://illvit.no/medisin/sykdommer/kreft/immunterapi-laerer-kroppen-aa-angripe-og-kurere-kreft

http://www.express.co.uk/news/science/618731/Cancer-breakthrough-GM-super-cure-zaps-cancerous-cells-but-leaves-healthy-ones-unharmed

Hvorfor kan ikke myndighetene forby tobakk og alt som er kreftfremkallende? De bruker masse penger i kampanjer mot tobakk, men kan ikke forby dte? Det er jo så enkelt i dag å foby ting.

Kreft er helt klart en sykdom, og det er en sykdom vi har svært begrenset med gode løsninger på. Dermed blir behandlingsformene ofte rimelig tøffe, Du skal tross alt drepe deler av din egen kropp som er bedre til å reprodusere seg enn resten.

Min Mor døde av kreft, ikke behandling. På det tidspunktet hun kom inn, var det ingenting å gjøre annet enn smertebehandling.

Tror jeg legemiddelindustrien skaper sykdommer for å selge behandling? Egentlig ikke, men de former gjerne helsevesenet. Ett av problemene med antibiotikaresistens, er at man sliter med å patentere nye antibiotika, hvilket gjør at å videreutvikle antibiotika er mindre lønnsomt enn andre forskningsretninger. Legemiddelindustrien er økonomisk motivert, og hvilke sykdommer de vil prioritere, er de som gir best inntekt pr innsats. 

Når du peker på immuntereapi, så handler det om en kombo av flere mekanismer. For det første er immunterrapi ikke ferdig utforsket. Det tar ca 10 år fra vi ser mulige nye løsninger, og til vi har reelle brukbare kurer. Disse 10 årene er ekstremt kostbare, så medisinen som kommer ut blir da svært dyre, spesielt med tanke på at medisinene er spisset mot organer. 

Imunterrapi er stort sett halvveis i utforskning, og medisinene som brukes er dyre, hvilket betyr at det er mye penger og lite sikkerhet rundt effekt, og det går i den økonomiske vurderingen av at det som han ene koster i året for muligens 1 år lengre levetid, er det samme som det koster å gi samfunnsøkonomiske behandling til 100 andre pasienter.

Det mest interesante med de store gjennombruddene i kreftbehandling, er at vi lærer mer om sykdommen. 

Den andre linken din, handlet for eksempel ikke om nye medisiner, men hvordan å bruke dem i kroppen, I praksis, hvordan gi cellegift KUN til kreftceller. (og selv med det nivået av nøyaktighet, treffer de kun 90%) Og dette var fra 2015. Disse tablettene vil du neppe få tilbud om før i 2025 (selv om legemiddelindustrien og godkjenningsapparatet og leger nå sammarbeider med å bruke medisiner som ikke fullt ferdigtestet eksperimentelt.)

Grunnen til at vi ikke kan forby  varer mot Kreft, er fordi det ville betydd ALT. Det er en del spesielt tydelige triggere som vi har plukket ut, men de er ikke en-en tydige. Vi ser statistiske sammenhenger mellom kreft og røyking, som gjør at vi kan forsvare å regulere det, men vi har ikke den spesifikke sammenhenegen som ville gi oss mulighet til å forby det. Noen drikker , røyker og soler seg, og blir 110 år, men ser vi fra statistisk perspektiv, driver du langt på vei å pådrar deg kreft frivillig.

Og etterpå er det nå engang sånn at det er ett hvert menneske sitt individuelle valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2017 den 23.25, ♥Missy♥ skrev:

Mente ikke tråkke noen på tærne med denne diskusjonen. Mistet akkurat noen i forbindelse med kreft:( Og folk dør som fluer rundt meg. Både nære og fjerne.

Men stiller spørsmål til ting, tar ikke alle svarene man får for en god klype salt. Har sett sykdommen på nært hold over flere år, og folk som får medisiner og de som ikke vil ha det.

Nei, Chemtrails tror jeg ikke noe på. Heller ikke at kreft bare er oppspinn, men jeg vet godt hva kreft er, er høyt udannet innenfor helse. Lurer på hva andre folk tenker om slike artikler.

Det tror jeg på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at cellegift er noe dritt som ikke er bra for kroppen. Dessverre er det i de fleste tilfeller det eneste som kan ta knekken på kreften, så da blir det et valg mellom to onder, hvor det ene innebærer skader og mulig død, mens det andre innebærer en nesten sikker død. Da blir førstnevnte selvfølgelig det beste alternativet.

Det stemmer også at det er mye snusk i legemiddelindustrien. Problemet er at folk vet at det er noe som ikke stemmer, men ikke hva og de falmer i mørket og griper tak i første og enkleste svar - svar som stort sett er helt feil. Kan anbefale bøkene til Ben Goldacre for dere som er skeptiske til legemiddelindustrien. Svarene han kommer med er ikke så enkle og sensasjonelle, men godt dokumentert.

Anonymkode: dedd4...369

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 23.25, ♥Missy♥ skrev:

Mente ikke tråkke noen på tærne med denne diskusjonen. Mistet akkurat noen i forbindelse med kreft:( Og folk dør som fluer rundt meg. Både nære og fjerne.

Men stiller spørsmål til ting, tar ikke alle svarene man får for en god klype salt. Har sett sykdommen på nært hold over flere år, og folk som får medisiner og de som ikke vil ha det.

Nei, Chemtrails tror jeg ikke noe på. Heller ikke at kreft bare er oppspinn, men jeg vet godt hva kreft er, er høyt udannet innenfor helse. Lurer på hva andre folk tenker om slike artikler.

 

Dr Warburg fikk nobelprisen i 1931 for sin studie.
Han påviste at hovedårsaken til kreft er oksygenmangel i cellene, som har sammenheng med lav ph-verdi i kroppens organer.
Alle celler må ha oksygen, med unntak av kreftceller. Får man kroppen basisk (høy ph-verdi) så starter reparasjonen umiddelbart.

The ROOT CAUSE of CANCER-Nobel Prize Winner Dr.Otto H Warburg
https://sites.google.com/site/ganodermareview/the-root-cause-of-cancer

 

Edward Griffin har bl.a. i sin bok "En verden uten kreft" vist hvordan medisinsk forskning ble dysset ned og studier om hvordan kreft oppstår ble tydelig fjernet el. hindret fra å nå ut, og fra å bli tatt seriøst. Boka viser suverent hvordan medisinindustrien kun var ute etter penger, og holdt viktig informasjon tilbake.
Enkel kunnskap om kosthold kan være redningen for mange (hva er viktig, hva bør man unngå osv.).
Mens kreftbransjen vil ha dette til å være noe mystisk magisk som de må fortsette å forske på (samt å selge superdyr medisin for skattebetalernes penger). Når en kreftsvulst eller organ opereres bort, fjernes symptomet, men ikke årsaken. Derfor er det stor sjanse for at "neste organ" vil havne i samme uføret om ikke kosthold endres.
https://bokelskere.no/bok/en-verden-uten-kreft/37890/


Every Cancer Can be Cured in Weeks explains Dr. Leonard Coldwell
https://www.youtube.com/watch?v=DgbdNNfotwM


Hør hvordan toppleder i farmasibransjen (Eli Lilly) forteller om egen bransje.
John Rengen Virapen
https://www.youtube.com/watch?v=s-8ItXRMPfA


Dr Peter Gøtzsche exposes big pharma as organized crime

 


Det er nok å ta av innenfor medisin og korrupsjon.
Også amerikanske CDC er sterkt involvert i svindel og korrupsjon.
Her fra autisme og vaksine-skandalen.
https://www.youtube.com/watch?v=5U4Qoh1-h7c

At bransjen er råtten kan ikke skrives med store nok bokstaver.

 

Anonymkode: ac00a...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.1.2017 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Dr Mary Sherman døde under mystiske omstendigheter etter at  hun hadde funnet ut ved eksperimenter på aper at poliovaksinen som de brukte på 50- og 60- tallet forårsaket bløtvevskreft, altså blant annet livmorhalskreft. Vaksinen ble ikke trukket tilbake.

 

Anonymkode: ba40f...791

Denne er verdt å høre, en thriller fra virkeligheten. Det skal visst ha kommet en epidemi av bløtvevskreft etter denne vaksinen. Hvem vet hvilke andre virus og andre patogener som kan ha kommet med vaksinene. Man hører jo ofte om at vaksiner er kontaminerte med det ene og det andre.

Anonymkode: ba40f...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/7/2017 den 12.17, AnonymBruker skrev:

 

Dr Warburg fikk nobelprisen i 1931 for sin studie.
Han påviste at hovedårsaken til kreft er oksygenmangel i cellene, som har sammenheng med lav ph-verdi i kroppens organer.
Alle celler må ha oksygen, med unntak av kreftceller. Får man kroppen basisk (høy ph-verdi) så starter reparasjonen umiddelbart.

The ROOT CAUSE of CANCER-Nobel Prize Winner Dr.Otto H Warburg
https://sites.google.com/site/ganodermareview/the-root-cause-of-cancer

 

Edward Griffin har bl.a. i sin bok "En verden uten kreft" vist hvordan medisinsk forskning ble dysset ned og studier om hvordan kreft oppstår ble tydelig fjernet el. hindret fra å nå ut, og fra å bli tatt seriøst. Boka viser suverent hvordan medisinindustrien kun var ute etter penger, og holdt viktig informasjon tilbake.
Enkel kunnskap om kosthold kan være redningen for mange (hva er viktig, hva bør man unngå osv.).
Mens kreftbransjen vil ha dette til å være noe mystisk magisk som de må fortsette å forske på (samt å selge superdyr medisin for skattebetalernes penger). Når en kreftsvulst eller organ opereres bort, fjernes symptomet, men ikke årsaken. Derfor er det stor sjanse for at "neste organ" vil havne i samme uføret om ikke kosthold endres.
https://bokelskere.no/bok/en-verden-uten-kreft/37890/


Every Cancer Can be Cured in Weeks explains Dr. Leonard Coldwell
https://www.youtube.com/watch?v=DgbdNNfotwM


Hør hvordan toppleder i farmasibransjen (Eli Lilly) forteller om egen bransje.
John Rengen Virapen
https://www.youtube.com/watch?v=s-8ItXRMPfA


Dr Peter Gøtzsche exposes big pharma as organized crime

 


Det er nok å ta av innenfor medisin og korrupsjon.
Også amerikanske CDC er sterkt involvert i svindel og korrupsjon.
Her fra autisme og vaksine-skandalen.
https://www.youtube.com/watch?v=5U4Qoh1-h7c

At bransjen er råtten kan ikke skrives med store nok bokstaver.

 

Anonymkode: ac00a...27c

Otto Warburg fikk ikke Nobelprisen for sine teorier om kreft, men for sitt arbeide med enzymatisk aktivitet i cellulær respirasjon, der det sekundært fremkom at maligne celler har endret metabolsk funksjon. Nobelprisen hans har ingen forbindelse til hans hypotese om årsaken til kreft, og denne er for lengst tilbakevist.

Vi vet i dag at årsaken til kreft handler om endret genetisk regulering av protoonkogener og tumorsuppressorgener. Den endrede metabolsimen i kreftceller er et resultat av, og ikke en årsak til disse genetiske forandringene. Dette er kunnskap som ikke fantes på Warburgs tid, men som vi har idag. Dette falsifiserer Warburgs hypotese om endret cellemetabolisme som årsak til kreft, og det er ingen innen onkologien i dag (eller medisinen forøvrig) som tror på hypoteser som ikke stemmer overens med den reproduserbare og etterprøvbare kunnskap vi nå har.

Å henvise til for lengst falsifiserte teorier er en uærlig måte å debattere på. Hvis du tror at moderne kunnskap om kreft bygger på Warburgs årsakshypotese, trenger du å sette deg inn i hva du snakker om.

Resten av innlegget ditt er bare spekulasjoner og ryktespredning, og du henviser til noen svært tvilsomme skikkelser.

Anonymkode: 0c55a...d16

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2017 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Otto Warburg fikk ikke Nobelprisen for sine teorier om kreft, men for sitt arbeide med enzymatisk aktivitet i cellulær respirasjon, der det sekundært fremkom at maligne celler har endret metabolsk funksjon. Nobelprisen hans har ingen forbindelse til hans hypotese om årsaken til kreft, og denne er for lengst tilbakevist.

Vi vet i dag at årsaken til kreft handler om endret genetisk regulering av protoonkogener og tumorsuppressorgener. Den endrede metabolsimen i kreftceller er et resultat av, og ikke en årsak til disse genetiske forandringene. Dette er kunnskap som ikke fantes på Warburgs tid, men som vi har idag. Dette falsifiserer Warburgs hypotese om endret cellemetabolisme som årsak til kreft, og det er ingen innen onkologien i dag (eller medisinen forøvrig) som tror på hypoteser som ikke stemmer overens med den reproduserbare og etterprøvbare kunnskap vi nå har.

Å henvise til for lengst falsifiserte teorier er en uærlig måte å debattere på. Hvis du tror at moderne kunnskap om kreft bygger på Warburgs årsakshypotese, trenger du å sette deg inn i hva du snakker om.

Resten av innlegget ditt er bare spekulasjoner og ryktespredning, og du henviser til noen svært tvilsomme skikkelser.

Anonymkode: 0c55a...d16

 

Er f.eks. boka til Griffin bare ryktespredning mener du?

De som blir rike på kreftmedisin ved hjelp av sugeør i statskassene vil selvfølgelig ikke innrømme at enkel kunnskap om kosthold, vitaminer og mineraler og et generelt basisk kosthold er nok til å unngå kreft...

Problemet ligger også i at matvarer generelt er mer mineralfattige pga rovdrift på matjord (blir utarmet) så det er vanskeligere å få tak i mineralrik kost, så det krever mer kunnskap.

 

 

Anonymkode: ac00a...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Er f.eks. boka til Griffin bare ryktespredning mener du?

De som blir rike på kreftmedisin ved hjelp av sugeør i statskassene vil selvfølgelig ikke innrømme at enkel kunnskap om kosthold, vitaminer og mineraler og et generelt basisk kosthold er nok til å unngå kreft...

Problemet ligger også i at matvarer generelt er mer mineralfattige pga rovdrift på matjord (blir utarmet) så det er vanskeligere å få tak i mineralrik kost, så det krever mer kunnskap.

 

 

Anonymkode: ac00a...27c

Kreft er ingen ny sykdom. De har funnet beinkreft i mumier. Steve Jobs, en sannsynligvis ganske smart mann prøvde metoden din. Gjett hva, han døde av kreft.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...