Gå til innhold

Cancer is a fake disease?


♥Missy♥

Anbefalte innlegg

Mye uvitenhet ute å går.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: 16e82...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.2.2017 den 12.23, AnonymBruker skrev:

 

Er f.eks. boka til Griffin bare ryktespredning mener du?

De som blir rike på kreftmedisin ved hjelp av sugeør i statskassene vil selvfølgelig ikke innrømme at enkel kunnskap om kosthold, vitaminer og mineraler og et generelt basisk kosthold er nok til å unngå kreft...

Problemet ligger også i at matvarer generelt er mer mineralfattige pga rovdrift på matjord (blir utarmet) så det er vanskeligere å få tak i mineralrik kost, så det krever mer kunnskap.

 

 

Anonymkode: ac00a...27c

Et sunt kosthold kan definitivt motvirke utviklingen av kreft, men det kan ikke eliminere sjansen for kreft. Selv om alle i hele verden hadde hatt et perfekt kosthold og livsstil så ville vi fortsatt hatt kreftsykdommer (men kanskje mindre).

Det finnes massevis av forskning som gjøres på både kosthold, årsakene til kreft og rimlige måter å motvirke kreft og behandle den. Dette er ting som ikke vil gange legemiddelindustrien, men vi forsker fortsatt på dette fordi vi alle ønsker behandlinger mot kreft som alle kan ha råd til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎01‎.‎2017 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk cellegiften som dreper kreftsyke. De heldige overlever dosene, men blir ikke 100% friske. Cellegiften har stygge bivirkninger.

Anonymkode: 6e575...89e

Ja, cellegift er ikke uten bivirkninger. Men ofte er det det beste alternativet. Cellegift og moderne stråling har til felles at det virker på celler i vekstfasen (g4-fase). Dette er for å "ta hurtigvoksende kreftceller". Enkelte mennesker har krefttyper med sakte celledeling, og har derfor ikke så god effekt. En av bivirkningene av både stråling og cellegift er også at det drepes friske celler som deler seg ofte (naturlig) slik som enkelte tarmceller, folikkel (hår) og hvite blodceller.

Men jeg ville vært veldig skeptisk til google-artikler og konspirasjon, da jeg har sett nok kreft og behandling til å vite at mye av dette er bullshit.

Endret av Minitroll
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden eg har lest så mye svada.  Jeg vet om ganske unge folk som har hatt veldig sent oppdaget kreft, disse var det for sent å behandle så de døde noen få måneder senere.  Jeg vet om en dame i tidlig 60 åra som hadde vondt i ryggen , da hun gikk til legen hadde oppdaget de  kreft i ryggen med langtkomne metastaser.  Hun døde 6 uker etterpå... Selvfølgelig dør folk av kreft..hver dag over hele jorden dør folk av kreft både behandlet og ubehandlet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Min mor døde av kreft før hun kom så langt som til behandling. Min samboer overlevde takket være behandling. Cellegift har selvfølgelig sine bivirkninger, men det er en liten pris å betale for når man tenker på alternativer. Så jo, kreft er så absolutt en reell sykdom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 22.25, ♥Missy♥ skrev:

I følge denne artikkelen er det ikke kreften i seg selv som tar livet av oss, men behandlingen og cellegiften.

Les denne:

http://simplecapacity.com/2017/01/a-secret-has-been-uncovered-cancer-is-not-a-disease-but-business/

Så hva tror du? Tror du at legemiddelindustrien skaper sykdommer for å tjene penger? Tror du at vi lar oss manipulere oss syke og døende?

Ser man rundt omkring på nettet, er det flere artikler om dette.

Leste en gang en forskningsartikkel om akkurat det samme, men klarte ikke finne den i farta.

Det sies også at det allerede finnes ulike kurer for ulike typer kreft, men hvorfor vil ikke Norge tilby disse?

http://illvit.no/medisin/sykdommer/kreft/immunterapi-laerer-kroppen-aa-angripe-og-kurere-kreft

http://www.express.co.uk/news/science/618731/Cancer-breakthrough-GM-super-cure-zaps-cancerous-cells-but-leaves-healthy-ones-unharmed

Hvorfor kan ikke myndighetene forby tobakk og alt som er kreftfremkallende? De bruker masse penger i kampanjer mot tobakk, men kan ikke forby dte? Det er jo så enkelt i dag å foby ting.

Merkelig at jeg ble bedre da jeg fikk cellegiftsbehandling da...

og etter en lengre pause blusset det opp igjen, for så å gå tilbake når jeg begynte på medisin igjen. 

Konspirasjonsteorier finnes overalt, men når det gjelder livet, ville jeg ikke gamlet på det.

Anonymkode: b0351...e64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Merkelig at jeg ble bedre da jeg fikk cellegiftsbehandling da...

og etter en lengre pause blusset det opp igjen, for så å gå tilbake når jeg begynte på medisin igjen. 

Konspirasjonsteorier finnes overalt, men når det gjelder livet, ville jeg ikke gamlet på det.

Anonymkode: b0351...e64

Jeg har forøvrig hatt veldig lite bivirkninger og tålt behandlingene godt. 

 

Anonymkode: b0351...e64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange eksempler på de som nekter å få behandling, det slutter ikke bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, OPIgirl skrev:

Min mor døde av kreft før hun kom så langt som til behandling. Min samboer overlevde takket være behandling. Cellegift har selvfølgelig sine bivirkninger, men det er en liten pris å betale for når man tenker på alternativer. Så jo, kreft er så absolutt en reell sykdom. 

Her er jeg veldig uenig med deg. Liten pris i forhold til hva? Vil du leve med kreft resten av livet uten behandling, og kanskje nærmest uten smerter i mange tilfeller. Eller vil du leve siste del av livet unde en behandling som dreper alt i kroppen din til du blir en skygge av deg selv, til du tilslutt dør? Mange, mange som dør med behandling også.

Anonymkode: a9169...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er jeg veldig uenig med deg. Liten pris i forhold til hva? Vil du leve med kreft resten av livet uten behandling, og kanskje nærmest uten smerter i mange tilfeller. Eller vil du leve siste del av livet unde en behandling som dreper alt i kroppen din til du blir en skygge av deg selv, til du tilslutt dør? Mange, mange som dør med behandling også.

Anonymkode: a9169...695

Liten pris i forhold til å dø. Som hadde vært alternativet hvis han ikke hadde fått behandling. Tror heller ikke det er mange kreftformer som er smertefri. Samboeren min hadde som sagt både cellegift og stråling. Han ble aldri en skygge av seg selv.Ikke de andre jeg kjenner som har fått kreft og hatt behandling heller. Derimot blir de som ikke vil ha behandling fort bare en skygge av seg selv og lever ikke særlig lenge. Det dreper ikke alt i kroppen. Det finnes mange typer cellegift og jeg foreslår at du setter deg litt mer inn i hva det dreier seg om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, January 17, 2017 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Dødsfall er nok forårsaket både av kreft og behandling.

Det er mange som blir friske uten cellegift, men dette er ikke det vi hører om. Chris Beat Cancer har mange intervjuer på YouTube med folk som har brukt kosthold og andre alternative terapier.

Anthonly William mener blandt annet brystkreft forårsakes av et virus som heter Epstein Barr, og at det nærer seg av blant annet tungmetaller, egg og melkeprodukter.

Anonymkode: ba40f...791

Har hørt at deodorantene vi bruker har flere giftstoffer som trekker inn i kjertlene under armen og forårsaker bl.a brystkreft. Mye av de produktene vi bruker er fulle av giftstoffer og gir oss alt mulig av sykdommer i dag faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2017 den 11.48, OPIgirl skrev:

Liten pris i forhold til å dø. Som hadde vært alternativet hvis han ikke hadde fått behandling. Tror heller ikke det er mange kreftformer som er smertefri. Samboeren min hadde som sagt både cellegift og stråling. Han ble aldri en skygge av seg selv.Ikke de andre jeg kjenner som har fått kreft og hatt behandling heller. Derimot blir de som ikke vil ha behandling fort bare en skygge av seg selv og lever ikke særlig lenge. Det dreper ikke alt i kroppen. Det finnes mange typer cellegift og jeg foreslår at du setter deg litt mer inn i hva det dreier seg om.

Unødvendig av deg å være så trangsynt. Cellegift dreper ikke bare de syke cellene. Og jo, jeg har erfaring fra folk på kreftsenteret her jeg bor, og mange blir bare skygger av seg etter en behandling, nettopp fordi kroppen blir fullstendig ødelagt, og matlysten ødelegges samt de får store bivirkninger. Skal ikke si at det ikke finnes unntak, men hvis alternativet er å dø av lymfekreft eller får hjernemetastaser etc uten behandling, eller å dø av lymfekreft med behandling, så velger endel faktisk å ikke bli behandlet, men heller la naturen gå sin gang slik at man kan finne en måte å leve med det til siste slutt. Behandling mot kreft er i mange tilfeller et godt alterntiv, men når kreften er kronisk så er det i mange tilfeller enklere med lindrende behandling enn behandling rettet mot svulsten og spredningen.

Anonymkode: a9169...695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere blander to ting her. Det ene er cellegift som behandling med sikte på å bli frisk. Det andre er cellegift brukt som livsforlengende behandling, men der sjansen for å bli frisk i praksis er null. I det siste tilfellet er det fullt forståelig at folk heller vil slippe cellegiftbehandling. Det er en jævlig hard kur.

Anonymkode: 22508...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.3.2017 den 11.59, wintergirl skrev:

Har hørt at deodorantene vi bruker har flere giftstoffer som trekker inn i kjertlene under armen og forårsaker bl.a brystkreft. Mye av de produktene vi bruker er fulle av giftstoffer og gir oss alt mulig av sykdommer i dag faktisk. 

Jeg kjenner ikke til ett eneste eksempel for dette, men opplys meg gjerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2017 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Her er jeg veldig uenig med deg. Liten pris i forhold til hva? Vil du leve med kreft resten av livet uten behandling, og kanskje nærmest uten smerter i mange tilfeller. Eller vil du leve siste del av livet unde en behandling som dreper alt i kroppen din til du blir en skygge av deg selv, til du tilslutt dør? Mange, mange som dør med behandling også.

 

Liten pris i forhold til å dø. Jeg syns det er greit at du er uenig. Det er greit at du ønsker heller å dø enn å motta en tøff behandlig.

Nei, cellegift dreper ikke alt i kroppen (selv ikke førstegenerasjon cellegift gjorde det)

Cellegift er IKKE ensbetydende med død.
Cellegift (og stråling) er IKKE ensbetydende med smerte.
Cellegift er IKKE ensbetydende med dårlig matlyst

Ja, det er mange som beklageligvis dør med behandlig, men de tallene er nok lavere enn uten behandlig. 

Det er uten tvil at cellegift (og stråling) har reddet liv, selv om det er en forferdelig medisin. 
Dette er en problemstilling det forskes mye på, men det er ikke enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.3.2017 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Her er jeg veldig uenig med deg. Liten pris i forhold til hva? Vil du leve med kreft resten av livet uten behandling, og kanskje nærmest uten smerter i mange tilfeller. Eller vil du leve siste del av livet unde en behandling som dreper alt i kroppen din til du blir en skygge av deg selv, til du tilslutt dør? Mange, mange som dør med behandling også.

Anonymkode: a9169...695

Uten smerter? Når kreft sprer seg til indre organer eller skjelett er det ikke akkurat smertefritt. Kreftbehandling brukes ikke alltid kurativt, men som lindrende behandling for mennesker med kronisk kreft. Cellegift og/eller stråling kan brukes lindrende ved å krympe svulster som skaper store smerter. Mange som har kronisk kreft ønsker også så mye cellegift som kroppen tåler, for å leve lengst mulig. 

Mange tror og mener mye om kreft uten å kunne særlig mye om det. For eksempel er cellegift ikke én type medisin som alle får samme hva slags kreft de har. Det er forskjellige behandlingsregimer og medisiner for ulike kreftformer. Det er også veldig stor forskjell på små celleforandringer lokalt og langt fremskreden kreft. Å påstå at dødssyke mennesker ikke trenger cellegift, og at det er medisinen de dør av, er jo et hån mot dem det gjelder. Som om de ville blitt friske om de hadde avstått fra behandling og satset på råkost og sitronvann. 

Anonymkode: 17081...784

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner folk som har vært sunnheten selv, aldri røkt eller drukket, spist sunt og mosjonert, og likevel fått kreft. 
Det er livets lotto dette, av og til trekker noen det korteste strået.

Anonymkode: b0351...e64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agenda 21 . Sier ikke mer man kan kureres med natur medisiner jeg vet dette fordi bikkja til Xn hadde tarmkreft og vi kurerte den med en kreft kur av bare natur medisiner .. 

Anonymkode: bae4e...4ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at jeg leste en artikkel om at amishene sjelden har kreft da . De er utenfor samfunnet og dyrker all mat selv . Tror ikke e stoffer er bra 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner folk som har vært sunnheten selv, aldri røkt eller drukket, spist sunt og mosjonert, og likevel fått kreft. 
Det er livets lotto dette, av og til trekker noen det korteste strået.

Anonymkode: b0351...e64

Problemet er at om man skaffer de fleste matvarer i butikken så er det mye "fake" i ingredienser.
Både kjøtt og fisk har rester av antibiotika og medisiner i foret.
Leger anbefaler jo ikke å spise oppdrettsfisk pga skiten de blir foret med og miljøet de vokser opp i.

Alle grønnsaker og frukter har sprøytemidler som ikke burde være der.
Selv økologiske varer er til en viss grad sprøytet.
Og tror vi at terskelverdier følges?  Neppe.
Mattilsynet er på produsentenes side, de hjelper næringsinteressene. Forbrukerrettigheter er bare bryderi.

Anonymkode: ac00a...27c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...