Gå til innhold

Cancer is a fake disease?


♥Missy♥

Anbefalte innlegg

I følge denne artikkelen er det ikke kreften i seg selv som tar livet av oss, men behandlingen og cellegiften.

Les denne:

http://simplecapacity.com/2017/01/a-secret-has-been-uncovered-cancer-is-not-a-disease-but-business/

Så hva tror du? Tror du at legemiddelindustrien skaper sykdommer for å tjene penger? Tror du at vi lar oss manipulere oss syke og døende?

Ser man rundt omkring på nettet, er det flere artikler om dette.

Leste en gang en forskningsartikkel om akkurat det samme, men klarte ikke finne den i farta.

Det sies også at det allerede finnes ulike kurer for ulike typer kreft, men hvorfor vil ikke Norge tilby disse?

http://illvit.no/medisin/sykdommer/kreft/immunterapi-laerer-kroppen-aa-angripe-og-kurere-kreft

http://www.express.co.uk/news/science/618731/Cancer-breakthrough-GM-super-cure-zaps-cancerous-cells-but-leaves-healthy-ones-unharmed

Hvorfor kan ikke myndighetene forby tobakk og alt som er kreftfremkallende? De bruker masse penger i kampanjer mot tobakk, men kan ikke forby dte? Det er jo så enkelt i dag å foby ting.

Endret av ♥Missy♥
Bedre forklart
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg ikke. Det finnes ganske mange mennesker som avviser behandling fordi de ønsker å leve siste tiden med en ok livskvalitet. Disse dør ofte mye fortere, enn om de hadde fått behandling. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du finner også artikler om verdens undergang, at månelandingen er en bløff, at vaksiner forårsaker autisme og at varme hender kan kurere lammelser. Samt artikler om at du kan bli frisk for det meste om du lar deg frelse. 

Ikke tro alt du leser. 

Anonymkode: 1a442...eb3

Hehe, Morsomt at det kom saklige innlegg da. Ville bare høre hva folk tenkte. Sa ikke jeg trodde på det selv. Det er sikkert mye propaganda i det som skrives, men jeg mener man er naiv om man tror at "myndighetene" deler alt med oss..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke behandler en kreftsvulst vil jo cellene fortsette og dele seg fortere enn normalt og svulsten vokse, spre seg og ta livet av deg til slutt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Kreft er en stor bløff, og i følge denne artikkelen er det ikke kreften i seg selv som tar livet av oss, men behandlingen og cellegiften.

Les denne:

http://simplecapacity.com/2017/01/a-secret-has-been-uncovered-cancer-is-not-a-disease-but-business/

Så hva tror du? Tror du at legemiddelindustrien skaper sykdommer for å tjene penger? Tror du at vi lar oss manipulere oss syke og døende?

Ser man rundt omkring på nettet, er det flere artikler om dette.

Du innleder med at "kreft er en stor bløff"- betyr det at du føler deg overbevist at det tyntflytende skvipet av en link du har lagt ved er solide greier? Statens legemiddelverk har dessuten advart mot produktet (B17) da det kan gi blåsyreforgiftning.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Hehe, Morsomt at det kom saklige innlegg da. Ville bare høre hva folk tenkte. Sa ikke jeg trodde på det selv. Det er sikkert mye propaganda i det som skrives, men jeg mener man er naiv om man tror at "myndighetene" deler alt med oss..

Mulig jeg er fordomsfull, men jeg tipper "chemtrails" finnes på historikken din. Såklart har myndighetene hemmeligheter for oss, det er ironisk nok ingen hemmelighet at det finnes mange grader av klassifisert informasjon i både private bedrifter, det militære og i regjeringer rundt om. 

Men kreft er en reell sykdom. Og cellegift og stråling er en reell behandling av kreft. Måtte du aldri oppleve å få det. 

Anonymkode: 1a442...eb3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk cellegiften som dreper kreftsyke. De heldige overlever dosene, men blir ikke 100% friske. Cellegiften har stygge bivirkninger.

Anonymkode: 6e575...89e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk tror også at det finnes gud, spøkelser, at man kan lese tanker, knuste speil betyr syv års ulykke, vaksine er tull og at bakterier venter 5 sekunder før dem angriper mat som havner på gulvet...  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legemiddelindustrien skaper sykdommer? Det er jo ikke legemiddelindustrien som gjør at kroppen begynner å tulle med celledelingen slik at kreftceller oppstår og dobler og dobler og dobler seg, og sprer seg til andre organer helt til kroppen ikke klarer mer. 

Det er heller ikke legemiddelindustrien som har skyld i at mennesker som nekter cellegiftbehandling og heller drikker hvetegress og spiser "B17" (som er en gift, ikke et B-vitamin), dør. Det er det helt andre mennesker som har skyld i, og mange "alternative" råd er direkte livsfarlige!

Anonymkode: 17081...784

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også teorier om at oksygen er gift og at det er derfor vi blir eldre og dør: Altså at vi uten oksygen ikke hadde blitt eldre, og dermed ikke død. Finnes også teorier om at det finnes klarsynte, gjenferd, tidsreise, vampyrer etc. 

Du skal ikke tro alt du leser på nett. Tror absolutt at kreft er en dødelig sykdom (forskjellige typer selvsagt). Noe som derimot ikke er helt sikkert, er om noen har klart å finne en reddende behandling mot kreft, men ikke delt det offentlig. Dette selvsagt for å dra inn penger. Hvem vet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreft tror jeg er en 100% reel sykdom.

Om legemiddelindustrien driver med disease mongering på mindre diagnoser er jeg heller usikker på.

Anonymkode: 46bae...fd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor dør kreftpasienter som sier nei til cellegift og stråling av kreft? Sukkerpille-/akupunktur-/økologisk mat-/sølvvann-fanatikerne har kanskje også noe å skjule? :klaske: 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, visp skrev:

Du innleder med at "kreft er en stor bløff"- betyr det at du føler deg overbevist at det tyntflytende skvipet av en link du har lagt ved er solide greier? Statens legemiddelverk har dessuten advart mot produktet (B17) da det kan gi blåsyreforgiftning.

Tror det TS snakker om er overskriften.

Mye svada, helt enig. Men poenget i HI er at mange påstår det er en sykdom legemiddelindustrien skal tjene penger på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk cellegiften som dreper kreftsyke. De heldige overlever dosene, men blir ikke 100% friske. Cellegiften har stygge bivirkninger.

Anonymkode: 6e575...89e

Jeg har vært igjennom et halvt år med cellegift og er 100% frisk i dag. Cellegift er heftig når det står på og noen får langtids bivirkninger, men mangen er heldig og ikke får noen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Misscheree skrev:

Tror det TS snakker om er overskriften.

Mye svada, helt enig. Men poenget i HI er at mange påstår det er en sykdom legemiddelindustrien skal tjene penger på.

Selvfølgelig er det noe legemiddelindustrien tjener penger på. De skal jo få det til å gå rundt. TS legger ved en så tynn artikkel; da tar jeg det for gitt at hun ikke akkurat har lest den som fanden leser bibelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan da ikke tro på alt som står på nett 🙄

Anonymkode: cc2a1...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er fordomsfull, men jeg tipper "chemtrails" finnes på historikken din. Såklart har myndighetene hemmeligheter for oss, det er ironisk nok ingen hemmelighet at det finnes mange grader av klassifisert informasjon i både private bedrifter, det militære og i regjeringer rundt om. 

Men kreft er en reell sykdom. Og cellegift og stråling er en reell behandling av kreft. Måtte du aldri oppleve å få det. 

Anonymkode: 1a442...eb3

Mente ikke tråkke noen på tærne med denne diskusjonen. Mistet akkurat noen i forbindelse med kreft:( Og folk dør som fluer rundt meg. Både nære og fjerne.

Men stiller spørsmål til ting, tar ikke alle svarene man får for en god klype salt. Har sett sykdommen på nært hold over flere år, og folk som får medisiner og de som ikke vil ha det.

Nei, Chemtrails tror jeg ikke noe på. Heller ikke at kreft bare er oppspinn, men jeg vet godt hva kreft er, er høyt udannet innenfor helse. Lurer på hva andre folk tenker om slike artikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Sh999 skrev:

Jeg har vært igjennom et halvt år med cellegift og er 100% frisk i dag. Cellegift er heftig når det står på og noen får langtids bivirkninger, men mangen er heldig og ikke får noen.

Takk for at du deler. Og flott å høre at du er frisk.

Hvordan var behandlingen du fikk? Fikk du tilbud om flere alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, mikrobe skrev:

Så hvorfor dør kreftpasienter som sier nei til cellegift og stråling av kreft? Sukkerpille-/akupunktur-/økologisk mat-/sølvvann-fanatikerne har kanskje også noe å skjule? :klaske: 

Har du link til dette? Jeg kjenner flere som ikke har benyttet annet enn operasjon som behandling og er friske.

Anonymkode: 6e575...89e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...