Gå til innhold

Teen mom 2 sesong 8


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jeg Barbara bare er urimelig. Altså, kravet hennes var vel at Jenelle skulle slutte med dop og få seg en utdannelse. Dette har hun da gjort, men likevel får hun ikke Jace tilbake. Hva med å gi henne en sjanse i alle fall? Jeg synes Jenelle virkelig har skjerpet seg fra tidligere sesonger. David virker MYE bedre enn de andre taperne hun har vært med.

Vet ikke om jeg gidder å kommentere Kailyn og Javi. Hun kan være så utrolig kjerring og han psyko. Jeg hadde ikke orket å vært med noen av de. :bond:

Anonymkode: 282d9...c35

Synes david virker enormt kontrollerende jeg! Virker som hu har mista helt seg selv, for han har jo tatt kontroll over all hennes kommunikasjon med nathan, f eks... Hun er så forsndret, og med tanke på hvor lettpåvirkelig hu har vært til mannfolk tidligere, sp får jeg ingen god følelse...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Monky skrev:

Synes david virker enormt kontrollerende jeg! Virker som hu har mista helt seg selv, for han har jo tatt kontroll over all hennes kommunikasjon med nathan, f eks... Hun er så forsndret, og med tanke på hvor lettpåvirkelig hu har vært til mannfolk tidligere, sp får jeg ingen god følelse...

Han er nok ikke mr nice guy han heller, men han virker i alle fall bedre enn de andre fyrene hun alltid har endt opp med.

Anonymkode: 282d9...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva det er, men jeg får så dårlig vibber av David. Det er noe med den fyren altså. Som har blitt sagt her, så virker han sykt kontrollerende. Skal bestemme hvordan forhold hun skal ha til Nathan og hva hun skal si til han. Jeg nekter å tro at det forholdet kommer til å vare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene sier at Jenelle bare gikk fra Reunion showet før det hadde begynt. En dame fra crewet løp etter og lurte på hvorfor hun dro. Da sa hun at hun var dårlig? Så kom David med en eller annen teit kommentar. 

Anonymkode: bbf6b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på noen gamle episoder av Teen Mom 2. Så slank Joe var før! Nå er han jo ganske chubby. Samme med Adam. Så liten og spinkel han var. Herregud, for et trainwrack Jenelle var før da :hakeslepp: Hun er mye bedre nå. 

Anonymkode: 1e0fe...426

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Etter å ha sett de 3 siste episodene, så er det uten tvil Barbra som er the bad guy. Jenelle har gjort alt hun har bedt om og tydelig Barbara bare holder igjen Jace på pur faen som en annen en her sa. Det er jo alltid Barb som kommer med kommentarer og starter ting. Til og med Dr Dew sa Jenelle var blitt mye bedre. Planen var Barb har omsorg for Jace til Jenelle skjerpet seg og fikk orden på livet. Jeg får vondt av Jenelle. 

Chelsea og Cole er så søte sammen at jeg får vondt. Etter alt det helvete hun har vært igjennom med Adam, så fortjener hun så sykt å være lykkelig :)Cole virker som fantastisk fyr og de virker så lykkelig.Adam er nok bitter ned til storetåa :P

Leah har også kommet langt. Så bra hun kom inn på Collage. Hun har jo vært fryktelig langt nede etter mann nr 2 ville gå fra henne. Huff. Synes heller ikke Corey har vært så snill med henne. Hun burde funne seg en kjæreste som er god og snill :) 

Kailyn da. Hun er akkurat som hun alltid har vært. Bitch og negativ. Skjønner godt hun holder på å bli GAL av Javi da. Det hadde nå jeg og blitt. Da får jo hun også 3 barn med 3 ulike fedre. Men han hun var utro mot Javi med, er det han som er faren?

 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenelle vil ha Jace tilbake, men det skjer jo ikke når hun reiser avgårde med han uten Barbs tillatelse. Det er jo Barb som har omsorg for han. David da, begynner å telle til 3 og hopper ut av bilen som en idiot. Trodde han skulle slå de ned :sjokk: Så har vi stakkars lille Jace oppi det hele :trist: 

Chelsea dro fordi hun var syk og hadde feber. Hun sa unnskyld flere ganger. Mens Jenelle og David bare stormer ut og gidder ikke en gang å si ifra.

Anonymkode: 282d9...c35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før, Jace burde ha blitt plassert i foster for LENGST!  Det er ikke greit han hele tiden må være imellom Jenelle og Barb. Tenk på all den kranglingen han har vitne til? :( Nei uff. Barb kan være skikkelig kjerring. Hun kommer nok aldri til å gi fra seg Jace. 

Skjønner ikke hvorfor Kail ble SÅ sur over at Vee sa de burde ha Isac 50/50. Det er jo det mest rettferdige. Som hun sa, Kail og Javi har Lincon 50/50. Som alltid snapper Kail og setter på bitche trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap la Kailyn ut at hun klemte en person og skreiv "baby daddy is here". et par snapper etterpå ser vi altså at "baby daddy" er ei jente. Jeg har ingen fordommer mot lesbiske som får barn, men jeg blir i overkant nysgjerrig på  historia rundt graviditeten😳😂

Anonymkode: abd90...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at jeg fant denne tråden da jeg ELSKER Teen mom 2. Jeg har sett alle sesongene. 

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk støtter Barbara? Jenelle er ingen engel, men det er faen meg ikke Bararba heller! Hun er like fæl eller egentlig verre. Hun er like ille til å kjefte på Jenelle foran Jace. Vet hvordan hun skal provosere Jenelle. Jeg synes hun har vært ufyselig mot Jenelle. Har kalt henne for slut, whore og sagt hun er en dårlig mor. Å bli kalt for en dårlig mor er helt forhjævlig. I sesong 2 heiv hun ut Jenelle da hun kom hjem og heiv tingene hennes ut døra. Så hun måtte sove i bilen. Hvem hiver ut sin egen datter?! Ja, jeg skjønner Barbara fikk nok, men hun gjør ikke ting noe bedre akkurat. Hva med å heller foreslå de går i terapi sammen og prøve å fikse ting,  enn å bare kjefte og smelle på Jenelle? 

I følge Jenelle har hun ikke hatt noen bra oppvekst og Barbara har ikke vært en omsorgsfull mor. Det er jo ikke rart hun har blitt som hun har, selv om hun har blitt MYEEE bedre. Fått seg utdannelse og sluttet med narkotika. Men Jace kan hun bare glemme å få tilbake. Hun finner alltid nye unnskyldinger for å ikke gi henne Jace tilbake. Jeg irriterer meg over Barbara! 

Sånn, måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, March 17, 2017 den 20.40, Sitronmelis skrev:

 Men det som virkelig tok kaka var den gangen mora til Jenelle sa hun var UNLOVABLE. Altså, er det rart Jenelle er som hun er og oppfører seg som hun gjør mot moren? Jeg forstår henne faktisk godt. Skjønner ikke at folk liker Barbra og er på hennes side. Hvem i huleste sier at datteren deres er unlovable, og på nasjonal tv i tillegg!?? Jenelle er ingen engel, men det er faen ikke Barbra heller. Nå tror jeg Barbra bare holder igjen Jace på pur faen, og for å provosere Jenelle. Jenelle har gjort alt Barbra sa hun måtte gjøre for å få igjen Jace, men neida, Barbra bare kommer med unnskyldninger. De burde starte med en 50/50 ordning, for å så la Jenelle gradvis få Jace tilbake, slik at overgangen ikke blir for brå. 

Signerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt glemt den videoen fra ifjor eller året før, der Jenelle tenner en rakett og hiver den så huden skal løpe etter å ta den! I forsvarvideoen hennes, så sier hun at hun gjorde det på gøy og at folk har jo hundene sine rundt bål. Jeg får alltid kritikk! :grine:  Da jeg så det, så mistet jeg respekt for henne gitt 

Anonymkode: 1e0fe...426

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenelle gjør seg selv til et offer, men er langt fra uskyldig og må stå for egne handlinger og oppførsel! Det vi ser av henne nå, tror jeg er et spill for kamera med en klar agende - regissert sv david!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, Jenelle er blitt bedre men er fortsatt langt fra oppegående. Hun er mye verre en Barbara.

Jeg skjønner heller ikke alt hatet mot Kailyn (jada, hun er en bitch) når hun sier feks at hun gjør alt for barna sine, og så svarer Javi "gjør du? Eller ikke liksom" med det fliret rundt trynet. Han er usmakelig, lavmåls og trigger henne så til de grader. Han sa jo selv til kompisene at han hoppet over gjerdet, gikk inn i huset via kjelleren og gikk gjennom skuffer og skap i huset. Han er jo virkelig ustabil. Og ja, det var ikke bare Kail som sa det, Javi innrømte det faktisk for kompisene sine.

Anonymkode: 97aec...2bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde helt glemt den videoen fra ifjor eller året før, der Jenelle tenner en rakett og hiver den så huden skal løpe etter å ta den! I forsvarvideoen hennes, så sier hun at hun gjorde det på gøy og at folk har jo hundene sine rundt bål. Jeg får alltid kritikk! :grine:  Da jeg så det, så mistet jeg respekt for henne gitt 

Anonymkode: 1e0fe...426

Husker du ikke hvordan hun behandlet de stakkars hundene i sesong 5? Dahun var sammen med Nathan? Hun kjeftet, dro de i nakkeskinnet, lot to store hunder stå i et knøttlite burde osv. Huff :( 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, Jenelle er blitt bedre men er fortsatt langt fra oppegående. Hun er mye verre en Barbara.

Jeg skjønner heller ikke alt hatet mot Kailyn (jada, hun er en bitch) når hun sier feks at hun gjør alt for barna sine, og så svarer Javi "gjør du? Eller ikke liksom" med det fliret rundt trynet. Han er usmakelig, lavmåls og trigger henne så til de grader. Han sa jo selv til kompisene at han hoppet over gjerdet, gikk inn i huset via kjelleren og gikk gjennom skuffer og skap i huset. Han er jo virkelig ustabil. Og ja, det var ikke bare Kail som sa det, Javi innrømte det faktisk for kompisene sine.

Anonymkode: 97aec...2bc

Enig. Synes Kail får skikkelig mye pes i kommentarfeltet på YouTube f.eks. Nesten ingen gir han noe pes. Det er jo ikke normalt å bare komme uanmeldt til huset til eksen. Selv om det står på papiret det er han sitt hus, så har han da INGEN rett til å bare komme midt på natten! Jo likte heller ikke det.Han har jo flyttet ut. Rart folk mener det er helt greit. Ja, Kail kan være ordentlig bitch, men han vet å provosere henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At Jenelle er Bipolar, ser man virkelig. Skal ikke mye til å gjøre henne forbanna nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, smalls skrev:

At Jenelle er Bipolar, ser man virkelig. Skal ikke mye til å gjøre henne forbanna nei. 

Uten at jeg er psykolog, så ville jeg heller gitt henne diagnosen emosjonelt ustabil persoblighetsforstyrrelse :P 

Anonymkode: 97aec...2bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har vært veldig opp og ned med Jenelle. Noen ganger liker jeg henne ikke,  mens andre ganger er hun helt grei. Rart ikke Jace ble tatt fra de i de tidligere sesonger,  da ting sto på som verst. Husker jo når hun tok abort, fordi hun sa det var veldig dårlig tidspunkt å få barn på, men hun ble jo gravid med Nathan like etter aborten. Jaha

Tror det begynner ny sesong med Teen mom O.G neste uke. Hvis ikke Amber er med, så gidder ikke jeg å se på. (Amber sa hun var ferdig med Teen Mom)

Anonymkode: 282d9...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg har ikke fått sett Check Up With Dr.Drew før nå. Holymoly, drama :hakeslepp:Meldingen Dr.Drew fikk av Adam og Nathan som stormet av scenen. For å så komme ut igjen med mora på tlf. Så Jenelle som bare stormet ut fordi hun liksom var "syk" 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...