Gå til innhold

Teen mom 2 sesong 8


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

På 25.2.2017 den 22.58, LeilaS skrev:

Watchseries 

Får det ikke til 😬 Får opp at jeg må lage konto og gi fra meg bank informasjonen min... 

Anonymkode: 99518...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får det ikke til 😬 Får opp at jeg må lage konto og gi fra meg bank informasjonen min... 

Anonymkode: 99518...cc3

Jeg ser alltid på WATCHSERIES, men kommer aldri opp jeg må lage konto :klo:  Så det hørtes rart ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Rose11 skrev:

Jeg ser alltid på WATCHSERIES, men kommer aldri opp jeg må lage konto :klo:  Så det hørtes rart ut

Det gjør det hos meg :( Jeg vil see!.. 

Ser du på pcen?

Anonymkode: 99518...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør det hos meg :( Jeg vil see!.. 

Ser du på pcen?

Anonymkode: 99518...cc3

Ja :)  Men trur det ligger episoder ute på YouTube 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rose11 skrev:

Ja :)  Men trur det ligger episoder ute på YouTube 

Fikk det til med pcen :) 

Anonymkode: 99518...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kail kan være så utrolig bitch! For en kjeftesmelle. Nei, Javi er ikke så mye bedre han heller, men synes Kail er verre faktisk. Den kommentaren hun kom hjemme hos Javi "jeg er ikke fornøyd med 50/50 fordi jeg hadde guttungen alene i hele 6 måneder" Han var på jobb for å tjene penger, mens hun var visst utro mens han var borte!

Jeg er bare så lei Kail nå! :dry:

Anonymkode: 1e0fe...426

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kail kan være så utrolig bitch! For en kjeftesmelle. Nei, Javi er ikke så mye bedre han heller, men synes Kail er verre faktisk. Den kommentaren hun kom hjemme hos Javi "jeg er ikke fornøyd med 50/50 fordi jeg hadde guttungen alene i hele 6 måneder" Han var på jobb for å tjene penger, mens hun var visst utro mens han var borte!

Jeg er bare så lei Kail nå! :dry:

Anonymkode: 1e0fe...426

Enig. Hun og Javi er jo alltid i tottene på hverandre!  Det forholdet der var dømt fra starten. 

Jeg tror grunnen til Barb ikke vil gi fra seg Jace er fordi hun redd Jenelle ikke vil la hun se Jace.  Jeg tror Jenelle kan være utspekulert nok til å gjøre det. Ta hevn. Men Jenelle har kommet seg veldig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet hvem duden til Kailyn er? Som hun er gravid med? 

Anonymkode: 71620...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må jeg bare si at jeg er drittlei henne! :angry: Orker nesten ikke å se en scene med henne, for hun er så umoden, sur, negativ, egoistisk, klagete og virker vanskelig å ha med å gjøre.

Da hun og Javi skulle ha lunch, så begynner hun med en umoden kommentar om at skjorten var tydelig for liten for han. Hvorfor må hun alltid begynne sånn? Skjønner godt Javi går lei og kommer med samme kommentarer tilbake. De klarer jo ikke å være i samme rom en gang. 

Anonymkode: 71620...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kail er gravid... og det er ikke Javis....

IMG_0322.PNG

Anonymkode: c295b...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kail er gravid... og det er ikke Javis....

IMG_0322.PNG

Anonymkode: c295b...d35

Men hun ville ikke ha fler barn?!😑

Anonymkode: abd90...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett den siste episoden,  så får jeg så uendelig vondt av Jace. Han skulle vært i fosterhjem for lengst! Kan Jenelle slutte med å heve stemmen og kjefte på mora mens de prater i tlf foran Jace?!! Ser hun ikke han blir lei seg eller? :( 

Hvorfor tar Javi seg bare til rette og kommer uanmeldt hjem til Kail og bare låser seg inn? Har ikke han sitt eget hus nå? Jeg hadde blitt pissed! Jeg synes Javi var urimelig i denne episoden. 

Jeg er så glad for at det går mye bedre med Leah enn hva det gjorde før. Håper hun kan finne seg en stabil mann :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere siste episode? På watchseries så står det jo episode 23 ready or not, men den viser jo bare forrige ukes episode uansett hvilken link jeg velger! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, March 08, 2017 den 21.02, Lileep skrev:

Hvor ser dere siste episode? På watchseries så står det jo episode 23 ready or not, men den viser jo bare forrige ukes episode uansett hvilken link jeg velger! 

Den siste episoden ligger ute på Watchseries. Jeg fikk sett på den i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere sett den siste episoden? Javi var hjemme hos Kail og de bare kranglet (som vanlig) og hun ber han om å gå. Han setter seg i bilen, men bestemmer seg for å gå inn i huset igjen. Da var episoden ferdig. Fyren virker ikke helt i vater! Hvorfor skulle han inn i huset da? For å krangle mer?

Så Nathan da, som sier han ikke vil ha omsorg for Kaiser mer og skal flytte til England! :overrasket:

Anonymkode: bbf6b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere sett den siste episoden? Javi var hjemme hos Kail og de bare kranglet (som vanlig) og hun ber han om å gå. Han setter seg i bilen, men bestemmer seg for å gå inn i huset igjen. Da var episoden ferdig. Fyren virker ikke helt i vater! Hvorfor skulle han inn i huset da? For å krangle mer?

Så Nathan da, som sier han ikke vil ha omsorg for Kaiser mer og skal flytte til England! :overrasket:

Anonymkode: bbf6b...6d3

Sett den. Virker ikke som de er helt i vater noen av dem, men Kail er TIDENES BITCH. Det må jeg bare si. Så dere den episoden etter? Den med klipp fra tidligere check up with Dr.Drew episoder , hvor de viste noen gamle klipp fra da Kailyn, Chelsea, Leah og Jenelle var på dr.drew. Var vel fra forskjellige sesonger. Kailyn var som alltid bitch og dramaqueen :roll:  Men det som virkelig tok kaka var den gangen mora til Jenelle sa hun var UNLOVABLE. Altså, er det rart Jenelle er som hun er og oppfører seg som hun gjør mot moren? Jeg forstår henne faktisk godt. Skjønner ikke at folk liker Barbra og er på hennes side. Hvem i huleste sier at datteren deres er unlovable, og på nasjonal tv i tillegg!?? Jenelle er ingen engel, men det er faen ikke Barbra heller. Nå tror jeg Barbra bare holder igjen Jace på pur faen, og for å provosere Jenelle. Jenelle har gjort alt Barbra sa hun måtte gjøre for å få igjen Jace, men neida, Barbra bare kommer med unnskyldninger. De burde starte med en 50/50 ordning, for å så la Jenelle gradvis få Jace tilbake, slik at overgangen ikke blir for brå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Sett den. Virker ikke som de er helt i vater noen av dem, men Kail er TIDENES BITCH. Det må jeg bare si. Så dere den episoden etter? Den med klipp fra tidligere check up with Dr.Drew episoder , hvor de viste noen gamle klipp fra da Kailyn, Chelsea, Leah og Jenelle var på dr.drew. Var vel fra forskjellige sesonger. Kailyn var som alltid bitch og dramaqueen :roll:  Men det som virkelig tok kaka var den gangen mora til Jenelle sa hun var UNLOVABLE. Altså, er det rart Jenelle er som hun er og oppfører seg som hun gjør mot moren? Jeg forstår henne faktisk godt. Skjønner ikke at folk liker Barbra og er på hennes side. Hvem i huleste sier at datteren deres er unlovable, og på nasjonal tv i tillegg!?? Jenelle er ingen engel, men det er faen ikke Barbra heller. Nå tror jeg Barbra bare holder igjen Jace på pur faen, og for å provosere Jenelle. Jenelle har gjort alt Barbra sa hun måtte gjøre for å få igjen Jace, men neida, Barbra bare kommer med unnskyldninger. De burde starte med en 50/50 ordning, for å så la Jenelle gradvis få Jace tilbake, slik at overgangen ikke blir for brå. 

Helt enig i at Kailyn er en skikkelig bitch, men blir nesten litt skremt av Javi jeg. Han virker psykisk ustabil. Og ja, han har full rett til å være forbanna over at hun var utro da han var borte. De var jo fortsatt gift uansett hvor dårlig det gikk med de. De er like ille synes jeg. 

Men er Check up with Dr.Drew episode ute?

Jeg er verken på Jenelle eller moras side. Jeg ble litt irritert da hun skulle levere Jace og bare satt ved siden av Jenelle. Altså, trodde Jenelle sa ifra forrige gang hun ikke ville bli filmet med henne? Og mora bare "skal du ikke si noe?" Jeg synes det er rett av Jenelle å ikke ville prate med mora, for de bare krangler uansett. 

Anonymkode: bbf6b...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg Barbara bare er urimelig. Altså, kravet hennes var vel at Jenelle skulle slutte med dop og få seg en utdannelse. Dette har hun da gjort, men likevel får hun ikke Jace tilbake. Hva med å gi henne en sjanse i alle fall? Jeg synes Jenelle virkelig har skjerpet seg fra tidligere sesonger. David virker MYE bedre enn de andre taperne hun har vært med.

Vet ikke om jeg gidder å kommentere Kailyn og Javi. Hun kan være så utrolig kjerring og han psyko. Jeg hadde ikke orket å vært med noen av de. :bond:

Anonymkode: 282d9...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...