Gå til innhold

Teen mom 2 sesong 8


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Ny episode kom ut i går!! men jeg lurer på en ting, går folk i USA med sko inne? alle teen mom jentene gjør det så begynner jo å lure litt! 

Anonymkode: 28de5...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ny episode kom ut i går!! men jeg lurer på en ting, går folk i USA med sko inne? alle teen mom jentene gjør det så begynner jo å lure litt! 

Anonymkode: 28de5...c38

Ja, det er helt normalt. Har familie i USA og de glor bare rart på meg når jeg tar av meg skoene innendørs :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at Chelsea er gravid :) hun er en veldig god mor og Cole kommer til å bli en god far :) 

Anonymkode: 1e0fe...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Dette er en serie jeg aldri har fulgt med på, men jeg husker at det var et par der som gav bort datteren sin.

De var så søte sammen, og jeg mener de har giftet seg, og alt er bare "supert".

Noen som skjønner hvem jeg mener, og kan gi meg en liten update? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, thejohan skrev:

Dette er en serie jeg aldri har fulgt med på, men jeg husker at det var et par der som gav bort datteren sin.

De var så søte sammen, og jeg mener de har giftet seg, og alt er bare "supert".

Noen som skjønner hvem jeg mener, og kan gi meg en liten update? :)

Ja, men det er teen mom, de er ferdig med forrige sesong så nå er det teen mom 2 som går. Det er Katelynn og Tyler du tenker på. De har giftet seg og fått et barn til, men alt er ikke helt supert da.

Anonymkode: 97aec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, thejohan skrev:

Dette er en serie jeg aldri har fulgt med på, men jeg husker at det var et par der som gav bort datteren sin.

De var så søte sammen, og jeg mener de har giftet seg, og alt er bare "supert".

Noen som skjønner hvem jeg mener, og kan gi meg en liten update? :)

De du snakker om er Catelynn og Tyler fra en annen sesong :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Rose11 skrev:

De du snakker om er Catelynn og Tyler fra en annen sesong :) 

Annen serie er vel mer riktig :P de er med i teen mom (som byttet navn til teen mom og) og de har vært med i alle sesongene av den serien. Teen mom 2 er en helt egen serie med faste deltakere gjennom alle sesongene (vel, kjærestene blir jo byttet ut da, men jentene er de samme).

Anonymkode: 97aec...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Annen serie er vel mer riktig :P de er med i teen mom (som byttet navn til teen mom og) og de har vært med i alle sesongene av den serien. Teen mom 2 er en helt egen serie med faste deltakere gjennom alle sesongene (vel, kjærestene blir jo byttet ut da, men jentene er de samme).

Anonymkode: 97aec...2bc

Ok. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Jenelle får så utrolig mye pes. Hvis noen i det hele tatt har fulgt med siden sesong 1 så ser man store forandringer. Den der anklagen Jenelle fikk for å ha angrepet dama til Nathan var jo basert på at det skulle gå i Nathan og damas favør. De innrømmet jo selv det når de var i retten! De gjorde det for at Nathan skulle få omsorg for Kaiser eller noe slik. Snakk om å være slue! Greit nok Jenelle ikke skulle ha kastet det glasset på dama hans, men de var jammen ikke noe bedre selv. Syns Jenelle har kommet seg bedre enn tidligere ihvertfall. Ser bare hvor mye mer rolig og behersket hun er når hun snakker med moren sin i telefonen, hun klikker ikke i vinkel lenger slik som før.

Herregud for en bitch Kail er mot Javi etter han kom hjem etter å ha vært borte i 6 mnd! Skulle absolutt ha nøkkelen tilbake med det samme, måtte dobbeltsjekke at han ga henne alle nøklene, trodde han ville komme dit midt på natten osv. Ville ikke ha han i nærheten av "her space" som hun kalte det.. Stakkars Isac som har så lyst på eget rom i javis nye hus, men kan se for meg Kail setter en stopper for det.. Virker jo som at Javi vil det, og Jo er jo utroolig forståelsesfull og samarbeidsvillig mtp på Javi og Isaac, han var virkelig vokst! :)  Flott å se!

Er sååå glad på Chealsea og Cole sine vegne! :D Hun er en fantastisk mor!

Virker som at Leah begynner å få ting i orden og, fint hun endelig fikk kjøpt nytt hus :) Bare meg som syns Corey virker utrolig uinteressert i å prate med henne når de leverer ungene? Ser bare ned i bakken mens han snakker med uinteressant stemme..

Og Adam da, herregud han må være tidenes douchebag. Bare kjører vekk når han har gått med på at de skal filme han og barna.. Jeg skjønner ikke hvorfor de produsentene en gang gidder å prøve... :roll::roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kal er så sutrete hele tiden. Hun er ganske bitch mot Javi. Jeg likte ikke måten hun reagerte på da han kom hjem. Hun er veldig lite samarbeidsvillig. Hver litt glad da? Jeesz :roll: 

Adam er jo skikkelig drittunge. Herrefred! Håper jeg aldri får barn med en slik fyr. Grøss!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Adam bare dritsekk av natur eller er han rusa på noe?

Anonymkode: 1e0fe...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, January 24, 2017 den 22.26, Sitronmelis skrev:


Virker som at Leah begynner å få ting i orden og, fint hun endelig fikk kjøpt nytt hus :) Bare meg som syns Corey virker utrolig uinteressert i å prate med henne når de leverer ungene? Ser bare ned i bakken mens han snakker med uinteressant stemme..
 

Veldig enig. Det virker ikke som han vil snakke med henne i det hele tatt. Står der med armene i kors og kunne ikke brydd seg mindre. Hun har jo blitt bedre og hun prøver i alle fall. Synes han er litt dust jeg. 

Anonymkode: 7d79e...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Adam bare dritsekk av natur eller er han rusa på noe?

Anonymkode: 1e0fe...426

Begge deler tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah ser rusa ut flere ganger i den siste episoden også. Hun sliter nok fremdeles.

Anonymkode: ecbcc...192

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leah ser rusa ut flere ganger i den siste episoden også. Hun sliter nok fremdeles.

Anonymkode: ecbcc...192

Det er en ting jeg ikke forstår helt, hun Har sagt et par ganger at hun ikke har rusa seg, men i en episode (tror det var rett før hun reiste) satt hun hos broren sin, og sovna mens de prata. Hun sa hun bare var veldig trøtt, men det virka veldig som hun hadde tatt noe, sløv og fjern. Hva skjer?😑

Anonymkode: abd90...63a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leah ser rusa ut flere ganger i den siste episoden også. Hun sliter nok fremdeles.

Anonymkode: ecbcc...192

Har vi sett samme episode? Det gjorde hun aldeles ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1/24/2017 den 22.26, Sitronmelis skrev:

Jeg syns Jenelle får så utrolig mye pes. Hvis noen i det hele tatt har fulgt med siden sesong 1 så ser man store forandringer. Den der anklagen Jenelle fikk for å ha angrepet dama til Nathan var jo basert på at det skulle gå i Nathan og damas favør. De innrømmet jo selv det når de var i retten! De gjorde det for at Nathan skulle få omsorg for Kaiser eller noe slik. Snakk om å være slue! Greit nok Jenelle ikke skulle ha kastet det glasset på dama hans, men de var jammen ikke noe bedre selv. Syns Jenelle har kommet seg bedre enn tidligere ihvertfall. Ser bare hvor mye mer rolig og behersket hun er når hun snakker med moren sin i telefonen, hun klikker ikke i vinkel lenger slik som før.

Herregud for en bitch Kail er mot Javi etter han kom hjem etter å ha vært borte i 6 mnd! Skulle absolutt ha nøkkelen tilbake med det samme, måtte dobbeltsjekke at han ga henne alle nøklene, trodde han ville komme dit midt på natten osv. Ville ikke ha han i nærheten av "her space" som hun kalte det.. Stakkars Isac som har så lyst på eget rom i javis nye hus, men kan se for meg Kail setter en stopper for det.. Virker jo som at Javi vil det, og Jo er jo utroolig forståelsesfull og samarbeidsvillig mtp på Javi og Isaac, han var virkelig vokst! :)  Flott å se!

Er sååå glad på Chealsea og Cole sine vegne! :D Hun er en fantastisk mor!

Virker som at Leah begynner å få ting i orden og, fint hun endelig fikk kjøpt nytt hus :) Bare meg som syns Corey virker utrolig uinteressert i å prate med henne når de leverer ungene? Ser bare ned i bakken mens han snakker med uinteressant stemme..

Og Adam da, herregud han må være tidenes douchebag. Bare kjører vekk når han har gått med på at de skal filme han og barna.. Jeg skjønner ikke hvorfor de produsentene en gang gidder å prøve... :roll::roll:

Jeg er for så vidt enig med deg. Jenelle har definitivt kommet seg, men er fortsatt ikke en optimal forelder, langt i fra. Hun klikker fortsatt på moren sin, men ikke så mye på Nathan lenger. Derfor synes jeg han nye typen hennes, som hun nå venter barn med, er helt på trynet når han sier ting som at hun ikke trenger å oppføre seg bra og samarbeidsvillig med Nathan!

Verken Barbs eller Jenelle burde ha omsorgen for Jace. De krangler fortsatt høylytt med telefonen på speaker mens Jace hører det, og man ser flere ganger at han føler seg splittet angående hvor han vil være og hvem han vil bo hos, også hvem han kaller mamma. Forholdet mellom Barbs og Jenelle er fortsatt såpass dårlig at ungen lider av det.

Kail er litt bitch ja. Men vi har også sett klipp av at Javi kan være ganske utrivelig og kontrollerende også. Vi har nok ikke sett alt, og jeg har ingen tvil om at han ikke har oppført seg bra mot henne, som nå gjør at hun ikke oppfører seg bra mot han. Stakkars Isaac. Og ja, Jo har kommet langt! Han virker som en ganske bra fyr (nå).

Jeg eeeelsker Chelsea! Er mest derfor jeg ser serien. Hun er en utrolig god mor, Aubrey er en skikkelig bra unge, og Cole virker som en utrolig bra fyr. Jeg synes synd på dem som må forholde seg til den drittsekken Adam, som så vidt stiller opp for ungene sine.

Jeg synes også Leah virker til å ha det bedre. Hun og Corey har et greit samarbeid, men han andre faren er ganske drittsekk da. Leah virka jo rusa en del i forrige sesong (eller var det første halvdel av denne sesongen?) men hun dro jo på rehab og fikk hjelp til å mestre depresjon og angst m.m. Jeg skjønner at det er veldig krevende å være så ung og ha tre barn, hvor den ene har spesielle behov.

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leah ser rusa ut flere ganger i den siste episoden også. Hun sliter nok fremdeles.

Anonymkode: ecbcc...192

Det synes ikke jeg. Har ikke sett noe som er sammenlignbart med hvordan hun virka/var rusa tidligere.

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en ting jeg ikke forstår helt, hun Har sagt et par ganger at hun ikke har rusa seg, men i en episode (tror det var rett før hun reiste) satt hun hos broren sin, og sovna mens de prata. Hun sa hun bare var veldig trøtt, men det virka veldig som hun hadde tatt noe, sløv og fjern. Hva skjer?😑

Anonymkode: abd90...63a

Jeg kan også virke skikkelig sløv og fjern når jeg er trøtt uten at jeg har rusa meg på noe. Husk at hun bodde langt pokker i vold og måtte stå opp sånn halv 6 for å få opp ungene og kjøre i sikkert en time for å få dem til skolen. Hun la seg sikkert ikke tidlig nok til å være uthvilt da, og å ha tre barn samtidig når den ene har spesielle behov gjør det nok enkelt å bli utmattet og få for lite søvn. Tipper det er enklere når to av ungene er til Corey.

Uansett har jeg ikke sett at hun har virket rusa denne sesongen, i det hele tatt.

Anonymkode: 97aec...2bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillegg til det jeg nettopp skrev: Jenelle har visst fått ungen nå, så hun er ikke lenger gravid :P Nå har hun altså 3 barn med 3 forskjellige fedre, og forholdet til alle fedrene varte ikke spesielt lenge (tror ikke hun var sammen med David mer enn et år før de skulle ha unge).

Synes alle kjærestene hennes har vært drittsekker :P David er så lite samarbeidsvillig ifht at Jenelle og Nathan skal ha en ok fungerende kommunikasjon seg i mellom.

Anonymkode: 97aec...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at Jenelle har endret seg siden de første sesongene, men hun har forsatt mye sinne i seg og er ikke 100% stabil. Jeg liker at hun er samarbeidsvillig og vil få til en ordning med Nathan. Skjønner ikke hvorfor David hadde så stort problem med det? Virker litt sjalu av seg. Jeg får så vondt av Jace som hele tiden må høre på de to krangle. Han føler seg jo veldig imellom de. Både Barbara og Jenelle spør hele tiden hvem han vil bo hos og hvem vil han være med osv. Men virker som Barbara hele tiden skal ha noe å ta Jenelle på hvis dere skjønner. Hun følger med som en hauk.

Angående Javi og Kail , så tror jeg ingen er bedre enn den ander. Ja, Kail var kanskje litt bitch da han kom over, men jeg skjønner godt hun bare ville få han ut. Hvorfor begynne å åpne alle regningene der? Det kunne han vel ha ventet med. Kail kan være sytete,  men husker jo hvor eiersyk og kontrollerende Javi var mot henne. Men synes Isack kunne få rom hos Javi og skjønner ikke hvorfor hun protesterte på det.

Hvorfor gidder de å ha rassen Adam med i serien?! Han er lat og tenker kun på seg selv. Gidder ikke å stille opp til filming når han selv har gått med på det. Bare kjører avgårde som en drittunge som ikke fikk vilje si. Chelsea må jo bli helt GAL av han :roll: 

Jeg tror ikke Leah har vært rusa denne sesongen. Alle kan være sløv og trøtt når man har fått alt lite søvn. Trenger ikke å være rusa selv om. Tøft å være alene med tre barn. Jeremy virker idiot. Forter seg å ringe til Corey for å sladre og det virket ikke som Corey brydde seg så mye akkurat. Jeg skjønner godt hun ble irritert, da hun ikke hadde fått sjansen til å fortelle Corey det selv. Jeremy var bare ute etter å lage problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tillegg til det jeg nettopp skrev: Jenelle har visst fått ungen nå, så hun er ikke lenger gravid :P Nå har hun altså 3 barn med 3 forskjellige fedre, og forholdet til alle fedrene varte ikke spesielt lenge (tror ikke hun var sammen med David mer enn et år før de skulle ha unge).

Synes alle kjærestene hennes har vært drittsekker :P David er så lite samarbeidsvillig ifht at Jenelle og Nathan skal ha en ok fungerende kommunikasjon seg i mellom.

Anonymkode: 97aec...2bc

Pluss Davis har 3 unger med 3 ulike damer. Yikes :P

Men hvorfor ville ikke Jenelle fortelle noen hun var gravid? Chelsea er jo helt i fyr og flamme, men Jenelle virker ikke så happy over det?

Anonymkode: bbf6b...6d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...