Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper at dere er klar over at det er nettopp DERE som holder liv i Isabelles karriere.. om dere ikke klikker inn på bloggen hennes, sitter dere her daglig og diskuterer hvor "forferdelig" og "stakarslig menneske" hun er. Så dere gjør henne ikke mindre populær akkurat, slik jeg ser noen av dere ønsker. Hun er ikke noe anneledes enn de andre desperate jentene på byen i helgene, annet enn at hun har vært med på PH. Så chill med mobbingen, voksne mennesker. Ja, hun har sine problemer og gjort mye hun angrer på og hun er langt i fra perfekt. Men vi er ikke det vi heller. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pink91 skrev:

Jeg håper at dere er klar over at det er nettopp DERE som holder liv i Isabelles karriere.. om dere ikke klikker inn på bloggen hennes, sitter dere her daglig og diskuterer hvor "forferdelig" og "stakarslig menneske" hun er. Så dere gjør henne ikke mindre populær akkurat, slik jeg ser noen av dere ønsker. Hun er ikke noe anneledes enn de andre desperate jentene på byen i helgene, annet enn at hun har vært med på PH. Så chill med mobbingen, voksne mennesker. Ja, hun har sine problemer og gjort mye hun angrer på og hun er langt i fra perfekt. Men vi er ikke det vi heller. :) 

Tror det er et fåtall av oss som faktisk går inn på bloggen hennes.

Dessuten, hvorfor ber du oss om å chille? Det er ikke et norsk ord

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, pink91 skrev:

Jeg håper at dere er klar over at det er nettopp DERE som holder liv i Isabelles karriere.. om dere ikke klikker inn på bloggen hennes, sitter dere her daglig og diskuterer hvor "forferdelig" og "stakarslig menneske" hun er. Så dere gjør henne ikke mindre populær akkurat, slik jeg ser noen av dere ønsker. Hun er ikke noe anneledes enn de andre desperate jentene på byen i helgene, annet enn at hun har vært med på PH. Så chill med mobbingen, voksne mennesker. Ja, hun har sine problemer og gjort mye hun angrer på og hun er langt i fra perfekt. Men vi er ikke det vi heller. :) 

Hvordan er det vi mobber henne egentlig? Forklar 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
2 timer siden, pink91 skrev:

Jeg håper at dere er klar over at det er nettopp DERE som holder liv i Isabelles karriere.. om dere ikke klikker inn på bloggen hennes, sitter dere her daglig og diskuterer hvor "forferdelig" og "stakarslig menneske" hun er. Så dere gjør henne ikke mindre populær akkurat, slik jeg ser noen av dere ønsker. Hun er ikke noe anneledes enn de andre desperate jentene på byen i helgene, annet enn at hun har vært med på PH. Så chill med mobbingen, voksne mennesker. Ja, hun har sine problemer og gjort mye hun angrer på og hun er langt i fra perfekt. Men vi er ikke det vi heller. :) 

Så enkelt er det vel ikke. Om hun sitter med kun 4000 lesere så har hun fremdeles en kontrakt med Nettavisen side 2 som betaler lønn hver mnd. Hun reklamerer også for forskjellige produkter og tjener penger på dette. Tipper klikkene hun har i måneden utgjør 50.000kr. med antall lesere hun har nå. Hun tjener fra 50.000kr pr reklameoppdrag. Hun tjener også på at vi klikker oss inn på hennes affiliates lenker. Over tid vil hun tjene mindre. Se på Anne Brith. Har 3-4 tusen lesere og lever greit av det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, queensnella skrev:

 

Jeg orker ikke se/høre, det er for mye blablabla. Har noen sett hele og kan referere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, queensnella skrev:

 

Kall meg naiv, men jeg tror virkelig ikke at det de har holdt på med de siste mnd har vært pr. Tror de slo opp fordi de (mer presist, han) ikke ville være i et forhold lengre og fortsatte spetakkelet med å dra masse oppmerksomhet mot seg selv og bruddet fordi det er det de gjør best. Pierre virker kanskje som en mer ok fyr en Isabel, men begge to elsker oppmerksomheten, og det virker som om de ikke bryr seg om at de kanskje er giftige for hverandre.

Alt i alt så tror jeg bare at dette er to mennesker som blir sammen, slår opp, blir sammen, slår opp osv og at de ikke er klare for å vokse helt opp ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg orker ikke se/høre, det er for mye blablabla. Har noen sett hele og kan referere?

Han forteller at han ikke hadde tenkt til å prate og se henne på øya, men at når han kom fram så ble det vanskelig/kleint med tanke på felles venner/kollegaer. Så sa han at hun kom bort til ham og spurte om de kunne prate en dag, han sa ja (han sa at han visste han var ''fucked'' hvis han gjorde det), så sa han noe om at man føler på visse følelser når man ser sin eks, hun var hans ''første kjærlighet'', blabla klagde på folk som tok bilde på øya. Sa ikke noe om at de er sammen/eller at de ikke er sammen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sparks skrev:

Han forteller at han ikke hadde tenkt til å prate og se henne på øya, men at når han kom fram så ble det vanskelig/kleint med tanke på felles venner/kollegaer. Så sa han at hun kom bort til ham og spurte om de kunne prate en dag, han sa ja (han sa at han visste han var ''fucked'' hvis han gjorde det), så sa han noe om at man føler på visse følelser når man ser sin eks, hun var hans ''første kjærlighet'', blabla klagde på folk som tok bilde på øya. Sa ikke noe om at de er sammen/eller at de ikke er sammen

Takk, det var snilt.

Jeg er nysgjerrig, men de bruker alt for mange ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden ingen av de ikke vil si om de er sammen igjen eller ikke, så vil de nok at folk spekulerer om det litt til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, TomineB skrev:

Så enkelt er det vel ikke. Om hun sitter med kun 4000 lesere så har hun fremdeles en kontrakt med Nettavisen side 2 som betaler lønn hver mnd. Hun reklamerer også for forskjellige produkter og tjener penger på dette. Tipper klikkene hun har i måneden utgjør 50.000kr. med antall lesere hun har nå. Hun tjener fra 50.000kr pr reklameoppdrag. Hun tjener også på at vi klikker oss inn på hennes affiliates lenker. Over tid vil hun tjene mindre. Se på Anne Brith. Har 3-4 tusen lesere og lever greit av det😊

De kontraktene kan jo endres utifrå hvor mange lesere hun har. Hvis hun leverer dårlig med lesere hver måned - så kan vell side2 avslutte kontrakten eller rett og slett ikke signere en ny. Samme med reklamen inntekter, man får inntekter etter hvor mange lesere man har. Så hvis folk her er så dobbeltmoralske at de faktisk leser bloggen hennes OG klager her, så bidrar de til å holde bloggen oppe. Eller følger henne på Snapchat- samme greia med reklame inntekt. Man oppgir hvor mange følgere man har på alle sine sosiale medier. Men jeg tviler også flertallet her leser bloggen hennes daglig :) men jeg skal innrømme at denne tråden har fristet meg til å ta en tur - så den bidrar nok til inntektene hennes på et vis, men samtidig er det bra at noen er kritiske. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le. IR er irritert (på snap) fordi hun måtte stå opp kl 8 da DHL kom med en pakke på døra. Kunne de ikke komme litt senere liksom, kl 8 er alt for tidlig. Ikke har hun giddet å åpne pakkene DHL kom med heller. 

Jeg mener.. jeg blir ufattelig glad i mitt eget liv når jeg hører klagingen hennes. :laugh:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Milio skrev:

Jeg må bare le. IR er irritert (på snap) fordi hun måtte stå opp kl 8 da DHL kom med en pakke på døra. Kunne de ikke komme litt senere liksom, kl 8 er alt for tidlig. Ikke har hun giddet å åpne pakkene DHL kom med heller. 

Jeg mener.. jeg blir ufattelig glad i mitt eget liv når jeg hører klagingen hennes. :laugh:

Ja huff. Virkelig fælt å måtte opp kl 8 på en vanlig ukedag.  🙄 Hun skulle leve mitt liv i en uke. Opp kl 6 hver dag.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker meg også at hun stadig skifter ut disse bestevenninnene sine. 

Endret av Putti
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg om hvor vanvittig hardt arbeid det er å være toppblogger. Hun sitter klistret til Mac'en sin og jobber 24 timer i døgnet. Hver eneste dag. Mitt inntrykk av bloggen er at den er en av de mest innholdsløse på topplisten. I hovedtrekk går den jo bare ut på: 

1. Lenker til NELLY. 

2.  Selfies med full glam sminke. Tur til frisøren/negletime/vippetime/botox/restylane. 

3. Clickbaites som skal skape spekulasjoner om Pierre. 

4. Lenker til NELLY. 

5. Partyferie med strandbilder. Masse bikinibilder og deiging foran kamera med trutmunn. (Stort fravær fra bloggingen i disse periodene.) 

5. Lenker til NELLY. 

Det eneste positive bidraget til samfunnet med denne bloggen er at hun betaler mye skatt. Men dog på bekostning av en vanvittig dårlig påvirkning på unge jenter med operasjoner, kroppsfiksering og så videre. Man har ikke en slitsom hverdag når man blir sur for at et bud kommer med pakker på døren klokken 08.00 om morningen. Spesielt ikke når det eneste man skal resten av dagen er å sminke seg for å ta outfitbilder som man kan linke til Nelly. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...