Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, fannyfab skrev:

sikkert at noen mener at de som er ph deltakere ikke fortjener det, men likevel skal ha oss til å tro at hun mener at de nye ph deltakerne ikke bør være på topp. :fnise:

Ja sikkert. Gidder hvert fall ikke å klikke meg inn på bloggen. Det skjer ikke. Bare gøy å lese clickbaitene hun legger ut!:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, smalls skrev:

Isabel skriver "PH DELTAKERNE FORTJENER IKKE PLASSERINGEN PÅ TOPPLISTEN"

Altså, hva i all verden mener hun med den clickbaiten? Så ufattelig teit. Noen er desperate her ja :rolleyes: 

Det betyr vel egentlig at Isabel ikke fortjener plassering på topplisten. Kanskje hun bør slette bloggen og gjøre plass til noen som faktisk fortjener det da 😜

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Missy1 skrev:

Det betyr vel egentlig at Isabel ikke fortjener plassering på topplisten. Kanskje hun bør slette bloggen og gjøre plass til noen som faktisk fortjener det da 😜

Irriterende med clickbait, men innholdet var bra og kjent materie for leserne hennes. Isabel er veldig anti-jantelov og pro-girlpower og unner andre å lykkes. Det synes jeg er sympatisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bloggleseren skrev:

Irriterende med clickbait, men innholdet var bra og kjent materie for leserne hennes. Isabel er veldig anti-jantelov og pro-girlpower og unner andre å lykkes. Det synes jeg er sympatisk.

Nå har ikke jeg lest innlegget. Kommentaren min var rettet mot overskriften ;) har ikke vært inne på den bloggen på et år, men forstår det sånn at lite har forandret seg når det gjelder syke overskrifter som har lite sammenheng med innhold (?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy den jenta irriterer meg så sykt. At hun sitter på snapchat og skryter av at hun bruker over 17000 på ei bestilling på Nelly, er hårreisende. 

Jenta har ikke mye mellom ørene, det er det absolutt ingen tvil om. 

Stakkars menneske.

Og nei, klarer ikke å la være og følge henne på snap. Er så tragikomisk å følge henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel shopper for helt ville summer, men hvordan i all verden har hun plass til alt av det hun shopper? Må jo være studd klær, sko, vesker overalt. Hun må vel snart ha handlet alt som er på Nelly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun lagt ut klipp på snap der søsteren sier at det beste ved henne er at hun er så rik... 

OMG sier jeg bare....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hun ikke klarer å kjøpe seg noe da, bare billige Kina klær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Putti skrev:

Nå har hun lagt ut klipp på snap der søsteren sier at det beste ved henne er at hun er så rik... 

OMG sier jeg bare....

Hun er nok ikke så rik, da hadde hun neppe handlet fake vesker og klær fra Nelly. Hvor gammel er søsteren? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Til de av dere som kommenterer på handlingen fra Nelly, så er det egentlig enkel matematikk. For hvert plagg hun kjøper og viser frem så tjener hun det raskt inn. Hun tjener på affiliatelenken som mange følger fordi de likte plagget, både dersom noen kjøper samme plagget eller fordi det da plantes cookies som gjør at om du handler på Nelly og cookien ligger der i flere uker så tjener hun på det også. 

Jeg er dog usikker på om hun kjøper alt det hun skriver at hun har klikket hjem, for hun bruker metoden med å bare vise frem bilder hentet fra Nelly. 

Jeg tror at hun tjener bara med penger @smalls, og grunnen til at hun handler billigvarer er jo at a) leserne hennes da har råd til å handle det samme, og b) at det er er slike butikker som tilbyr affiliateprogrammer som hun kan tjene på. Enda ikke sett luksusmerkene tilby slikt,mog dessuten ville jo ikke leserne hennes ha råd til så mange produkter og dermed heller ikke gitt henne så stor inntekt.

Jeg tror Isabel har perfeksjonert denne måten å blogge på, og hun tjener en hel del. Kan være ne god ide for alle som ikke ønsker å støtte opp om bloggernes metode at man tømmer cookieslista fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesertallene er vel fra dagen før, ikke samme dag. For det er ikke rart å bare ha 12k lesere på 17. mai. I går, den 18 hadde hun 30k lesere. Sikkert fordi hun skrev en overskrift om at hun hadde blitt slått til på byen. Handlet om at en jente hadde klasket henne på ræva. Ikke greit, men man skulle tro hun hadde blitt slått ned slik hun overdriver med overskriftene sine. 

Men lurer på hva hun skal finne på nå, fordi bloggen blir bare kjedeligere og kjedeligere. Eneste hun gjør er å legge ut bilder av ting hun liksom har kjøpt fra nelly. Skriver at hun skal til/har vært hos frisør, fikset negler o.l. Det virker ikke som det skjer noe som helst spennende lenger. Ingen reiser, utflukter, bildedryss av annet enn henne alene eller klær. Virket som at Pierre var en stor del av hennes sosiale liv og da han forsvant ble bloggen litt innholdsløs. 

Endret av Saftisen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hun har klatret opp på 4 plass, men hun henger i en tynn tråd. Eneste som holder henne oppe er clickbaits. Skulle ønske det ikke var lov. Det er jo ingenting som skjer i livet hennes. Siste som skjedde var at Pierre dumpa henne, men det er glemt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva hun skal leve av den dagen bloggen dør ut? For det kommer den til å gjøre før eller senere. Ser noen her har sammenlignet henne med Sophie Elise. Nå er jeg ikke fan av Sophie Elise, men hun skriver i det minste om litt ulike ting (dobbeltmoralsk som hun nå må være) ikke bare om hva hun kjøpte på Nelly. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer gå på en smell den dagen hun går fra å tjene 200k til en normal lønn på 17k. Da får hun virkelig sett hva å JOBBE for pengene er.

Hun har jo null innsikt i hvor mye normale folk faktisk må jobbe og spare for å ha råd til å leve.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Liima skrev:

Hun kommer gå på en smell den dagen hun går fra å tjene 200k til en normal lønn på 17k. Da får hun virkelig sett hva å JOBBE for pengene er.

Hun har jo null innsikt i hvor mye normale folk faktisk må jobbe og spare for å ha råd til å leve.

Hun hadde jo vel vanlig jobb før paradise hotel? Mener hun har skrevet hun jobbet på parfymeri, så tror nok hun vet hva det vil si å ha en vanlig lønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Aintnofun skrev:

Hun hadde jo vel vanlig jobb før paradise hotel? Mener hun har skrevet hun jobbet på parfymeri, så tror nok hun vet hva det vil si å ha en vanlig lønn.

Hun hadde en vanlig jobb og studerte vernepleie.. 

Merkelig å tenke på nå at denne damen faktisk ønsket å vie livet sitt til å jobbe med å hjelpe mennesker i en fantastisk fin jobb, men BAM så skjer dette..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mjauritz skrev:

Hun hadde en vanlig jobb og studerte vernepleie.. 

Merkelig å tenke på nå at denne damen faktisk ønsket å vie livet sitt til å jobbe med å hjelpe mennesker i en fantastisk fin jobb, men BAM så skjer dette..

!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Aintnofun skrev:

Hun hadde jo vel vanlig jobb før paradise hotel? Mener hun har skrevet hun jobbet på parfymeri, så tror nok hun vet hva det vil si å ha en vanlig lønn.

Men det er verre å gå tilbake til vanlig lønn når man har blitt vant til å tjene så mye som hun gjør nå... Hun burde spare så mye som mulig nå som hun tjener så godt. Dagen vil komme da hun ikke tjener så godt lenger og da blir det vanskelig å legge fra seg sine rådyre vaner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Diamant skrev:

Men det er verre å gå tilbake til vanlig lønn når man har blitt vant til å tjene så mye som hun gjør nå... Hun burde spare så mye som mulig nå som hun tjener så godt. Dagen vil komme da hun ikke tjener så godt lenger og da blir det vanskelig å legge fra seg sine rådyre vaner.

Helt sant. Den lønna der varer ikke i all evighet. Senere må hun finne seg noe annet å holde på med.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...