Gå til innhold

Maser videre


Weebs

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Leopanter skrev:

Åh, jeg må spørre mer om den piercingen jeg, altså. Gjorde det overkommelig vondt? Eller auisvartehelvettevondt? Er skikkelig gira på å herme litt... :sjenert:

Må til byen på hønesjekk snart, tenkte jeg kunne bruke piercing som belønning for strevet (...eller skrevet :Knegg: ):P Migrenepiercing i øret, altså , ikke høna, bare så det er avklart :hoho:

Ikke auisvartehelvete i det hele tatt :) Det første stikket fikk jeg ikke med meg engang. Den klypa er jo litt ubehagelig så jeg trodde bare det var den jeg kjente. Jeg kommenterte til pierceren at det var jo ikke så verst i det hele tatt :vetikke: "Det er fordi du nesten ikke har brusk på den siden. Den andre blir verre." :fnise:

Og det var litt vondt, altså. Men helt greit. Vi kunne fint snakke imens. Han måtte nemlig gjøre det sakte sånn at han ikke kom for raskt gjennom og piercet resten av øret :P  Det er jo trangt og fælt der, og egentlig hatet han å ta den type piercing :ler: 

Jeg hadde absolutt gjort det igjen! Do it! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal jeg snart være bitchy stemor og sende gutta ut. Fire gutter, det lager jævlig mye bråk! :bond:

I dag har M vært sååå sur :fnise: Jeg kan le av det akkurat nå, for nå sover hun. Da er alt glemt. Men snart våkner hun... 

Vi har vært på testhandel. Hun satt i handlevogna! Jeg har alltid hatt henne i bilsetet oppi vogna, men nå satt jeg henne i den greia. Det gikk helt greit. Hun er jo litt liten, så hun hadde veldig god plass til å vingle oppi der. Funker ikke på storhandel. Hun ble lei, men i dag har hun jo vært lei av alt. Kassadamen fikk masse smil da! Jeg ble sykt misunnelig :jolie:

Plis vær i bedre humør når du våkner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Beccy87 skrev:

Åh, sånne sure dager er så slitsomme!! 
Krysser fingrene for at sure-M blir borte i løpet av sovingen. ;) 

Hun var like sur! Så i dag var Toro sin gryterett akkurat nok arbeid å lage :P Slitsomt med en baby som bare brøler hele dagen :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du faaader ikke den ene kula på piercingen datt av :P På den vonde siden selvsagt. Så nå har flere fått prøvd seg på å sette den på igjen. Den som lykkes til slutt ble mamma. Da hadde jeg SÅ vondt. Men jeg kunne ikke si det høyt, da turte de nesten ikke å være borti. Jeg sa de måtte vri og vrenge på den alt de ville fordi det var bare litt ømt. Men i slutten måtte jeg bite tennene ganske hardt sammen for å ikke lage masse grimaser. Nå er øret skikkelig vondt. Uaktuelt å sove på den siden i natt i alle fall. Skal faktisk spise en Snickers for å trøste meg selv :fnise:

Jeg skal også prøve å pumpe i kveld :P Det er flere måneder siden det fungerte sist, men må prøve uansett. Drittkjedelig å koke alt utstyret etterpå når det ikke kom en eneste dråpe.

Ja! Har også fått innkalling fra sykehuset. Vi har time om to måneder! Det er altfor lenge, spør du meg. Men greit! :dry:

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ringe til sykehuset for å bli satt på ringeliste, noen ganger er det bare tull, mens andre ganger kan man plutselig komme til i løpet av dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To måneder er alt for lenge! 

Æsj, dumt at kula falt av! Du fortjente en Snickers. Slitsomt når unger er sure hele dagen. Håper dere får en bedre dag i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullepupper! Jeg satt i sofaen i hundre år og prøvde å pumpe. Prøvde masse tips. Slappet av, hadde det godt og varmt under teppe, spiste sjokolade :fnise:, så på bilder av M... Fikk under 20 ml til sammen. Det er jo bare en slurk :P 

Så våknet M. Nå ligger jeg her. Hun drikker fra høyre mens venstre også vil være med, så det lekker i vei. Idioter. Burde tatt med en kopp og samlet det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pentu skrev:

Jeg pleier å ringe til sykehuset for å bli satt på ringeliste, noen ganger er det bare tull, mens andre ganger kan man plutselig komme til i løpet av dager :)

Det skal jeg også jammen meg gjøre! :opplyser:

2 timer siden, Beccy87 skrev:

Enig, to måneder er veldig lenge til! :opplyser:

Drittlenge! :sur:

1 time siden, Leviora skrev:

To måneder er alt for lenge! 

Æsj, dumt at kula falt av! Du fortjente en Snickers. Slitsomt når unger er sure hele dagen. Håper dere får en bedre dag i morgen :) 

Den kan ikke ha vært festet skikkelig. Jeg stod på kjøkkenet og hørte plutselig "klink".  Forstod ingenting :tongue:

Snickers var godt da! Men jeg må prøve å være litt sur likevel, det er nemlig vondt hver gang jeg smiler :fnise: Håper ikke jeg får betennelse nå. Fader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maja87 skrev:

Ser frem til oppdatering på virkningen av den piercingen altså 👍

Kjipt med sur unge...

Ja, dette blir spennende! :) Tenk om jeg er kurert :ohmy:

Hun er like sur i dag. Eller egentlig verre :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag to med sur M. Natta var heller ikke topp, så mannen tok seg fri i to timer så jeg kunne sove. Det var hans forslag, og jeg synes det var et fantastisk et! 

I natt har jeg drømt om æresdrap. At det ble mer og mer vanlig, og jeg måtte passe på at "trenden" ikke nådde oss. Ikke les nyheter på senga! Det er mitt tips :P 

Jeg lurer på hva i ALLE dager som plager M! Halleluja da, unge? I dag sa jeg til henne at hun er jammen meg heldig som er den eneste babyen i hus. "Tenk om du hadde hatt en tvilling! Da måtte du bare sittet der og grått mens jeg kanskje var opptatt." Men det brydde hun seg ikke noe om, hun satt bare der i høystolen og hylte fordi jeg hadde prøvd å gi henne middag når hun tydeligvis hadde mer lyst på grøt. Og de 30 sekundene det tar å røre sammen en porsjon grøt var helt ulidelig lenge å vente. Alt er dritt. Ting er gøy i 10 sekund, så er det høylytt klaging igjen. 

I kveld skal jeg jo egentlig ut i noen timer. Selv om jeg fikk sove to timer så er jeg likevel ikke i topp form. Og M har jo tydeligvis noe greier på gang hun også. Jeg har både lyst og ikke lyst til å dra... Hvor mange oppvåkninger takler hun uten pupp? Det får vi i tilfelle se i kveld :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dry:

Det er sånn jeg ser ut nå. M har hatt flere oppvåkninger mens jeg har vært borte (tre timer) og mannen har gitt Gaviscon tre ganger. Relis er svært negativ til Gaviscon, så da er jeg også det. 

Men jeg forstår at han har gitt. Hun svelger og svelger :( Etter den siste oppvåkningen fungerte ikke Gaviscon. Han hadde da prøvd å legge henne ned i 40 minutt, men hun hylte hver gang. Så da jeg kom hjem satt han i senga med en snorkende M på brystet. Han la henne ned mens jeg var der og jeg har aldri hørt henne brøle på den måten. Så jaa. Nattskift blir gøy :klo:

Jeg hadde det gøy i de tre timene da :tongue: Men nå ligger jeg her og vurderer om jeg skal prøve melkefri diett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det kan umulig skade. Når datteren til venninnen min var baby så hadde hun enormt med problemer med magen. Venninnen min prøvde lenge å holde seg vekke fra melkeprodukter fordi legene mente at det var det som var problemet. Er jo en god måte å luke ting vekk på. Der viste det seg dessverre at hun reagerte på morsmelken i seg selv. Så hun måtte på spesialerstatning som de fikk på blå resept. 

 

Det viktigste er jo at de har det bra disse små. Så hvis du mistenker at hun reagerer på melken, så ville jeg prøvd uten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pentu skrev:

Jeg tenker at det kan umulig skade. Når datteren til venninnen min var baby så hadde hun enormt med problemer med magen. Venninnen min prøvde lenge å holde seg vekke fra melkeprodukter fordi legene mente at det var det som var problemet. Er jo en god måte å luke ting vekk på. Der viste det seg dessverre at hun reagerte på morsmelken i seg selv. Så hun måtte på spesialerstatning som de fikk på blå resept. 

 

Det viktigste er jo at de har det bra disse små. Så hvis du mistenker at hun reagerer på melken, så ville jeg prøvd uten :) 

Har lest om flere vellykkede forsøk på å kutte ut melk, så hvorfor ikke :) Hvem bryr seg om at ost er det beste jeg vet og at jeg ikke vet om jeg overlever uten iskaffe :fnise: Neida. Alt for M! Det er utrolig kjedelig når hun skal ha det sånn.

Jeg har to iskaffe igjen i kjøleskapet. Når de er borte er det Prosjekt Melkefri! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde det som sagt veldig gøy i går. Glad jeg gikk :Nikke:

De nye og mindre buksene mine kom i grevens tid, så da fikk jeg testet de ut. Knallgode! Det er de som heter "shaping" fra H&M. Jeg forstår ikke hvordan de kan "shape" noe som helst, de er jo kjempemyke og stretchy :klo:  Anbefales uansett :) 

Piercingkula har falt av i natt, nå gir jeg opp. Aner ikke når den sjappa åpner, men jeg må i hvert fall kjøpe en ny. Aller helst få gratis :huh:

M stod opp 04.25. Åh, da ble jeg litt lei meg. Det ble sent i går selv om jeg var hjemme i grei tid. Måtte jo oppdatere mannen på all sladderet jeg hadde fått høre :ler: Pluss vi selvsagt var litt oppgitt over situasjonen med M. Hun sov kun oppreist. Hvis han prøvde å lene Stresslessen bakover våknet hun. Morsmelk trumfer Gaviscon. Dessverre. Jeg har ringt sykehuset og gitt beskjed om at vi er i permisjon og beredt hvis de får en ledig time før det et gått en million måneder :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les deg godt opp før du kutter ut melk, måtte selv gjøre det samme med mini når hun var baby (SHiiiT hun er snart 2 år liksom). Uansett utrolig hvor mye rart som kan inneholde melk tannkrem, solkrem osv osv, også bruker de 3 millioner forskjellige ord på melk. ("barn med melkeallergi" er en fin facebook gruppe).  

Allergener står med uthevet skrift da på innholdsfortegnelsen. ;)  Husk at det også kan ta opp til 6-8 uker før melkeproteinet er ute av kroppen din. :) Ting tar tid, men håper virkelig dere finner ut av problemet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, ShiningStar skrev:

Les deg godt opp før du kutter ut melk, måtte selv gjøre det samme med mini når hun var baby (SHiiiT hun er snart 2 år liksom). Uansett utrolig hvor mye rart som kan inneholde melk tannkrem, solkrem osv osv, også bruker de 3 millioner forskjellige ord på melk. ("barn med melkeallergi" er en fin facebook gruppe).  

Allergener står med uthevet skrift da på innholdsfortegnelsen. ;)  Husk at det også kan ta opp til 6-8 uker før melkeproteinet er ute av kroppen din. :) Ting tar tid, men håper virkelig dere finner ut av problemet. 

 

Neimen, hei! :) 

Takk for alle tips! Tannkrem :huh: Sykt :tongue:

Shiiit, snart to år! Er dere begynt å tenke på nummer to? Hvis jeg husker rett har du i alle fall "uniformen" klar :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt å tenkt på nr 2, ikke så veldig mye egentlig.. Vil jo såklart at V skal få søsken, men synes det er så koselig med bare hun også... Nå skal i uansett igang med husbygging så tenker at det blir nok å henge fingrene i fremover. 

Uniformen ligger klar i skapet på jobb ja :):):P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...