Gå til innhold

Pilotfrue


Puny

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Oppland skrev:

Jeg tror ikke markedet er så stort for ei slik bok, de som har vansker med å bli gravid for hjelp av dyktige fagfolk, ei slik bok gir jo egentlig ingen hjelp. En leser bare en historie om ei som hadde noen prøverørsforsøk før spiren satt der.

Det kan nok være noe i det, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Nok om det. 

Virket ikke som om boksigneringene i dag ble en suksess i følge snappen hennes.

Å?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oppland skrev:

Jeg tror ikke markedet er så stort for ei slik bok, de som har vansker med å bli gravid for hjelp av dyktige fagfolk, ei slik bok gir jo egentlig ingen hjelp. Boka er  bare en historie om ei som hadde noen prøverørsforsøk før spiren satt der.

De som er interessert har vel fått med seg det meste gjennom bloggen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ultiva skrev:

Det var etter at Ulrik ble sammen med Julianne at han fikk utført hårtransplantasjon, noe som ble behørig dokumentert på bloggen. Tror en del menn (dog selvfølgelig ikke alle!) kjenner litt på det dersom de finner seg en såpass mye yngre kone. Men det er klart man farges av den man er sammen med. Julianne har vært åpen om botox-injeksjoner siden hun var 18 år. Det var tydeligvis ikke vanskelig å pense Ulrik inn på samme sporet. Dessverre.

Mitt håp er at paret modnes når de blir foreldre og skjønner at det finnes viktigere ting i livet enn restylane og Luis Vuitton. Hun drifter en populær blogg og det er ikke heldig å normalisere "forebyggende botox-injeksjoner" og "dersom jeg er misfornøyd med kroppen etter svangerskapet så bare fikser jeg på det", jamfør:

https://imgur.com/iyNMiqZ

Helt enig. Jeg tror kanskje man kan la seg påvirke når man er sammen med noen som bruker så mye tid på hår, vipper, negler og andre injeksjoner. Restylane har hun ikke, godt er det. Men jeg tror altså at om man er litt jålete som mann fra før, så eskalerer det nok ofte når man er sammen med bloggere eller lignende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
11 timer siden, Oppland skrev:

Jeg tror ikke markedet er så stort for ei slik bok, de som har vansker med å bli gravid for hjelp av dyktige fagfolk, ei slik bok gir jo egentlig ingen hjelp. Boka er  bare en historie om ei som hadde noen prøverørsforsøk før spiren satt der.

Det er mange som sliter med å bli gravide så tror den boken kan være til hjelp for de. Det blir som når man har kjærlighetssorg eller går gjennom andre kjipe ting i livet, man leser alt man kommer over for å ha noe som kan hjelpe eller lese om noen som har gått gjennom det samme og kommet ut sterkere på andre siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PingPongRosadamm
11 minutter siden, jentekvinne skrev:

Det er mange som sliter med å bli gravide så tror den boken kan være til hjelp for de. Det blir som når man har kjærlighetssorg eller går gjennom andre kjipe ting i livet, man leser alt man kommer over for å ha noe som kan hjelpe eller lese om noen som har gått gjennom det samme og kommet ut sterkere på andre siden. 

Selvsagt er det mange som sliter, men er det mange at denne boken vil bli en kjempesuksess? Neppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 12.35, BethD skrev:

Bare jeg som ikke skjønner den der faktureringa..? 

Han fakturerer henne for hans tid,hun betaler han, som igjen går til de to..??

Hæ?!:bond:

Jeg tipper de tar ut lønn opptil et visst trinn for begge to. Etter nye regler om trinnskatt øker skattesatsen etter en visst nivå. Han «fyller vel opp» sitt nivå, for å unngå at J havner på neste trinn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at hun ikke kan tenke seg et annet yrke enn blogger.

Hun får mye sponset og sikkert flere andre fordeler.

Man må være maks glad i oppmerksomhet og være forberedt på kritikk fra folk en ikke kjenner, men ellers er det sikkert lett å sveve på en rosa(blogg) sky. Sove lenge på morgenen, skrive et kjapt og overflatisk innlegg om dagen og skryte hemningsløst av mannen sin.  Å kunne leve i «sus og dus» med villa, to hunder på størrelse med katter, en båt og hairextensions/kunstige negler. 

Men takk for at du har valgt å være et ansikt utad for prøverør i den tiden det varte.

Vel, hvis jeg hadde fått velge å bli millionær på blogging eller å være sykepleier med lavere lønn enn fortjent, hadde jeg uansett valgt det siste. Noe jeg har gjort. Jeg vurderte blogging som levebrød i 2014 da bekreftelsesbehovet var stort og lommeboka skral;-)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vitting skrev:

Nå har Julianne og c/o også fått seg snoppe-madrass... What a web of lies... :vetikke:

Hva er snoppe-madrass?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vitting skrev:

Nå har Julianne og c/o også fått seg snoppe-madrass... What a web of lies... :vetikke:

Spent på om de skal bruke den selv, eller om den ender på et gjesterom. Greit å fylle opp det nye huset med gratismøbler, si :)

Endret av Skorpion89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Snoppemadrass? Kun for de med snopp, da eller? Unnskyld, snipp?

Snopy-madrass.. firmaet til Gekko (villapaprika sin samboer) sin "bror". Firmaet følger 4 stk på insta. Man ser standarden ass. 

Endret av Skorpion89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Snopy-madrass.. firmaet til Gekko (villapaprika sin samboer) sin "bror". Firmaet følger 4 stk på insta. Man ser standarden ass. 

Takk, da er jeg med ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vitting

Hvis man har et bord til 9999kr som man kjøpte "bare for visninga av huset", hvor mye overflødige penger har man da? Eller kan det være spons som ikke er merket spons?

 

(Red anm: de selger en lampe som kostet 20,000kr ny (brukt 1 år) og et bord i betong brukt i 1 mnd, kjøpt ny til 9999kr kun for visninga av huset som var til salgs. BUD MOTTAS på begge....). Jeg tjener ikke 20,000kr i mnd en gang. Og jeg skaper noe som samfunnet ikke klarer seg uten... Det er takka for å være samfunnsnytte, ass..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært for at de prøver å få barn, så tror jeg de hadde blitt for kjedelig for Bloggerne rett og slett. Men virker hyggelige og finnes nok ikke noe vondt i de. Synes de er fryktelig overfladiske da

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én ting når man vrir hodet sitt en spesiell vei på bilder fordi man er mer fornøyd med en spesiell side. Men når man filmer seg selv og prater, og hele hodet er vridd, da blir det veldig komisk. Synes det ser så merkelig ut hvordan enkelte vrir hodet på bilder, trist at man er så fiksert på sitt eget utseende at man i stedet for å se rett frem heller vil stå med hodet vridd på alle bilder. Det kan da virkelig ikke være så enorme forskjeller på høyre og venstre side. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...