Gå til innhold

Noen "incels" her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En "incel" er en person som lever i ufrivillig sølibat (involuntary celibacy).

 

Hva mener dere selv er grunnen, og hva tror dere dere evt. kunne gjort for å endre på situasjonen?

Anonymkode: 737ac...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg ikke takler sex uten følelser, og ikke har kjæreste. 

Anonymkode: 1d7d1...02a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ikke takler sex uten følelser, og ikke har kjæreste. 

Anonymkode: 1d7d1...02a

Med andre ord avstår du frivillig fra tilfeldig sex? I så fall er du ikke en "incel".

Anonymkode: 737ac...7f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord avstår du frivillig fra tilfeldig sex? I så fall er du ikke en "incel".

Anonymkode: 737ac...7f3

Hva mener du? Det var ikke jeg som skrev innlegget, men jeg mener også at jeg lever i ufrivillig sølibat fordi jeg ikke er i stand til å bli seksuelt opphisset uten følelser og ikke har kjæreste. Hadde jeg kunnet velge ville jeg gjerne hatt en ff eller noe lignende, men slik jeg er skrudd sammen og ser ut er ikke det mulig. 

Anonymkode: dcd78...fc6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det var ikke jeg som skrev innlegget, men jeg mener også at jeg lever i ufrivillig sølibat fordi jeg ikke er i stand til å bli seksuelt opphisset uten følelser og ikke har kjæreste. Hadde jeg kunnet velge ville jeg gjerne hatt en ff eller noe lignende, men slik jeg er skrudd sammen og ser ut er ikke det mulig. 

Anonymkode: dcd78...fc6

Jeg er likedan.. har flere som stadig prøver seg, men jeg finnes ikke interessert da jeg trenger følelser og kjemi for å tenne på noen. Av og til har jeg følt meg unormal og nesten aseksuell. Har prøvd å tvinge meg selv til å ligge med noen utenom forhold, men jeg har for det første aldri klart å bli kåt eller nyte det, og etterpå føler jeg meg deprimert for å ha gått imot følelsene mine. Så det skjer ikke igjen. Men når jeg har hatt kjæreste har jeg jo vært superkåt på kjæresten og vil helst ha sex hver eneste dag. Det er vel bare sånn jeg er da, finnes nok like mange av oss som de som hele tiden er så kåte at nesten kan ligge med hvem som helst bare de får utløp for kåtheten.

Anonymkode: 6b1f7...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

En "incel" er en person som lever i ufrivillig sølibat (involuntary celibacy).

 

Hva mener dere selv er grunnen, og hva tror dere dere evt. kunne gjort for å endre på situasjonen?

Anonymkode: 737ac...7f3

Jeg er nok det.

Grunnene er kompliserte, men er nok mye angst og dårlig selvbilde som er mye av forklaringen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, mann_86 skrev:

Jeg er nok det.

Grunnene er kompliserte, men er nok mye angst og dårlig selvbilde som er mye av forklaringen.

Gjør du noe med det eller synes du at det bare kan være slik?

Anonymkode: dcd78...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært incel i så mange år at jeg håper det snart sklir over i volcel. Det er jo både meningsløst og vondt å gå og lengte etter noe man ikke kan få.

Anonymkode: ce47e...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg vært incel i så mange år at jeg håper det snart sklir over i volcel. Det er jo både meningsløst og vondt å gå og lengte etter noe man ikke kan få.

Anonymkode: ce47e...15e

Hva er volcel?

Anonymkode: b32f3...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er volcel?

Anonymkode: b32f3...392

volcel. Voluntarily Celibate. A person who chooses to be celibate. Can be for any given amount of time, for a short period or for their entire life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du noe med det eller synes du at det bare kan være slik?

Anonymkode: dcd78...fc6

Er vel ikke så mye å gjøre med det.

Tror jeg har en del iboende trekk som ikke gjør meg attraktiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, mann_86 skrev:

Er vel ikke så mye å gjøre med det.

Tror jeg har en del iboende trekk som ikke gjør meg attraktiv.

Kunne du ligget med noen du ikke fant attraktiv? Med tanke på det du tidligere har sagt om hvilke jenter du finner tiltrekkende.

Anonymkode: 4d1b2...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du ligget med noen du ikke fant attraktiv? Med tanke på det du tidligere har sagt om hvilke jenter du finner tiltrekkende.

Anonymkode: 4d1b2...575

Ingen vil vel ligge med noen de ikke finner attraktive. Hva har jeg snakket om tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, mann_86 skrev:

Ingen vil vel ligge med noen de ikke finner attraktive. Hva har jeg snakket om tidligere?

For å omformulere - er problemet å tiltrekke jenter generelt eller spesifikt de du er interessert i og finner tiltrekkende?

Anonymkode: 4d1b2...575

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror første bud for å finne seg ei dame er å ikke bruke ord som "incel". 

Anonymkode: 35371...276

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror første bud for å finne seg ei dame er å ikke bruke ord som "incel". 

Anonymkode: 35371...276

For noe vås. Ikke alle damer er allergiske mot ord og kunnskap. Merkelig kvinnesyn du har. 

Anonymkode: 737ac...7f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe vås. Ikke alle damer er allergiske mot ord og kunnskap. Merkelig kvinnesyn du har. 

Anonymkode: 737ac...7f3

Bare en heads up, mange jenter unngår gutter som bruker sånne ord som pesten (samme med beta, alfa osv.) Det forteller meg at vedkommende bruker aaltformye tid på reddit/andre forum og er besatt av å få seg et ligg, gjerne har de også et helt merkelig syn på kvinner og klarer ikke å forholde seg til dem på et menneskelig plan. Ofte samme guttene som beskriver seg som MRA. Jeg springer andre veien om jeg møter sånne menn.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Halogen skrev:

Bare en heads up, mange jenter unngår gutter som bruker sånne ord som pesten (samme med beta, alfa osv.) Det forteller meg at vedkommende bruker aaltformye tid på reddit/andre forum og er besatt av å få seg et ligg, gjerne har de også et helt merkelig syn på kvinner og klarer ikke å forholde seg til dem på et menneskelig plan. Ofte samme guttene som beskriver seg som MRA. Jeg springer andre veien om jeg møter sånne menn.

Ok. Og det er relevant fordi....du er innbilsk?

Anonymkode: 737ac...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...