Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2017


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Hei! :) Eg visste ikkje at det var terminklubbar her på KG, men oppdaga det tilfeldigvis no. ;) Eg vil gjerne bli med her i denne skravletråden. Eg er 17+2 i dag, og har termin 26. juli. Neste torsdag har eg time til OUL - det blir både skummelt og spennande!

Eg er 40 år, og ventar endelig nr. 3 etter fleire års prøving, og 5 prøverørsforsøk. Eg har 2 jenter frå før, og er spent på kven som gøymer seg i magen min denne gangen. :) Gledar meg til å bli kjent med fleire komande juli- og augustmammaer her inne!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, FruN skrev:

Hei og velkommen @Mirabella76:vinke: 

 

1 time siden, -T- skrev:

Velkommen Mirabella76 🎉 

Jeg er 17+4 i dag så da er vi nært 😊

Tusen takk, begge to! :klem:

Så artig at du kun ligg to dagar framfor meg, -T-! ;) Har du vore på OUL enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mirabella76 skrev:

 

Tusen takk, begge to! :klem:

Så artig at du kun ligg to dagar framfor meg, -T-! ;) Har du vore på OUL enda?

Har oul 6 mars! Venter i spenning 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, FruN skrev:

3 dager før meg, det :hoppe: 

Det nærmer seg sakte men sikkert 🎉😁 er jo 18 uker på lørdag, så nå har det gått fort plutselig! Har jo vært syk i en evighet da, fjerde uka hjemme på sofaen nå.. Har endelig fått Pencilin da, så satser på å bli frisk å rask nå 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, -T- skrev:

Det nærmer seg sakte men sikkert 🎉😁 er jo 18 uker på lørdag, så nå har det gått fort plutselig! Har jo vært syk i en evighet da, fjerde uka hjemme på sofaen nå.. Har endelig fått Pencilin da, så satser på å bli frisk å rask nå 👍🏻

Ja, på tide å bli frisk nå! Håper penicillin gjør susen :) 

Ja, det går plutselig fort! Gleder meg til OUL! Kanskje få høre hjerteslag (de hadde lyden av sist :dry: ), forhåpentligvis se kjønnet og bare se den lille mageboeren i deg hele tatt :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -T- skrev:

Har oul 6 mars! Venter i spenning 😁

Ei stund igjen å venta for deg då! Eg er 18+3 når eg skal på OUL.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips @Hvitløk og @Bringebær. Jeg skal til fysioterapaut om en times tid i dag, litt spent! :)

Her i huset er ikke navnedebatten veldig i gang ennå. Jeg kommer med noen forslag i ny og ne, men samboer responderer i bare tulleforslag. Jeg er veldig tilhenger av å oppkalle barn etter noen i slekta, og så liker jeg gamle norske navn. Mine fire på topp er Asbjørn, Einar, Ottar og Arthur. Så får vi se om jeg klarer å overtale herremannen etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, matka skrev:

Takk for tips @Hvitløk og @Bringebær. Jeg skal til fysioterapaut om en times tid i dag, litt spent! :)

Her i huset er ikke navnedebatten veldig i gang ennå. Jeg kommer med noen forslag i ny og ne, men samboer responderer i bare tulleforslag. Jeg er veldig tilhenger av å oppkalle barn etter noen i slekta, og så liker jeg gamle norske navn. Mine fire på topp er Asbjørn, Einar, Ottar og Arthur. Så får vi se om jeg klarer å overtale herremannen etterhvert. :)

Arthur er ett av mine alternativer også 👍🏻 men tviler på at mannen er enig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om navnet Theodor? Han her er helt bestemt på at det skal han hete! Men jeg veit ikke helt om jeg er enig, men kan ha noe med at jeg har aldri hørt om navnet før🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Theodor er kjempefint navn. Vi er veldig tilhenger av å oppkalle vi åsså så blir nokk til att 3 mann også får slektsnavn slik som sine søsken. Vi har dobbeltnavn og kommer til å gå for det denne gangen åsså da kan vi kombinerer ett navn fra begge sin familie å vi får litt begge viljen vår😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Theodor er et greit navn det :) Vi kommer ikke til å bruke det da, siden det er allerede en i nær familie med navnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2017 den 13.38, -T- skrev:

Arthur er ett av mine alternativer også 👍🏻 men tviler på at mannen er enig 😉

Ååå! Arthur er kjempefint💙

Vi har oul på tirsdag, men må si jeg blir veldig overrasket om det ikke er en gutt. Vi har guttenavnet ca. Klart, men har ikke tenkt på jentenavn en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så spent at jeg ikke får sove:bond: Skal på OUL i morgen! Jeg er alt for nervøs å spent, det gjør vondt i magen, og jeg er kvalm. Dette som jeg har hatt nedtelling til i så mange uker, blir plutselig skummelt. Må prøve å koste bort de nervøse tankene, så det kanskje blir litt søvn på meg etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, FruN skrev:

Håper du fikk sove etterhvert, Mumsy! Gleder meg til å høre hvordan det gikk :jepp: 

Ble søvn etterhvert :) Men det ble noen oppvåkninger i løpet av natten:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som er helt urolig trøtt fremdeles? 22 uker nå og sover gjerne et par timer på dagen, spesielt dagen etter jeg har gjort noe spesielt. Legger meg før 21 hver dag også. Føler meg helt tappet for energi, men blodprøver er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...