Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2017


Hvitløk

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, Bjørka skrev:

Godt å høre at det går bra med dere her inne! Her går tiden også veldig fort - preglife sier kun 73 dager igjen! Vi startet med oppussing av barnerom i helga - og er ferdig med det meste av riving nå. Gleder meg til å se resultatene underveis med nytt gulv, tapet osv :laugh: Og ikke minst begynne å innrede, og få i hus vogga vi skal ha på stua! 

Her er det bare 85 dager igjen til KS hvis ikke han bestemmer seg for å komme før☺ 

Endret av trudb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 126 dager igjen i følge Preglife :P Meeen så har jo jeg termin helt i tampen på august og da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tiden går stygt fort. Snart er de små her. Må si jeg syns det er litt vemodig att dette er absolutt den siste gang jeg får kjenne liv inni meg. Litt trist å tenke på jeg aldri skal gjennom denne magiske tiden igjen.Så her nytes vær dag fult ut uansett hva plager den gir😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg @trudb, tross alle plager så er det koselig å kjenne spark og liv:hjerte: Det blir så mye fokus på alle plagene, men jammen er det mye fint og med å gå gravid. Gleder meg veldig til alt som er i vente, selv om det sikkert blir slitsomt også.

En ting som er annerledes denne gangen er at jeg ikke føler meg så mentalt klar, jeg "skjønner" liksom ikke at jeg skal ha en baby. Tiden går så fort, og med en aktiv 2 åring går dagene ofte i ett. Det blir forhåpentligvis mer virkelig når terminen nærmer seg og vi gjør klart det praktiske til babyen, som å sette opp senga og vasker babyklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bringebær skrev:

Enig med deg @trudb, tross alle plager så er det koselig å kjenne spark og liv:hjerte: Det blir så mye fokus på alle plagene, men jammen er det mye fint og med å gå gravid. Gleder meg veldig til alt som er i vente, selv om det sikkert blir slitsomt også.

En ting som er annerledes denne gangen er at jeg ikke føler meg så mentalt klar, jeg "skjønner" liksom ikke at jeg skal ha en baby. Tiden går så fort, og med en aktiv 2 åring går dagene ofte i ett. Det blir forhåpentligvis mer virkelig når terminen nærmer seg og vi gjør klart det praktiske til babyen, som å sette opp senga og vasker babyklær.

Å få kjenne spark å liv er en velsignelse:hjerte:. Å det går jo så fort fra å være en helt magisk tid hvor man til alle tider vet hvor babyen er til man løper rundt å har det plutselig kjempe travelt. Med en på 8 å en på 4 går dagene absolutt i ett her. Det er lekser å møter med skole, foreldre samtaler og foreldremøter. Ikke att jeg fortiden klarer å følge opp alt men igår sa samvittigheten att ansvarsgruppe møte med skolen måtte jeg gå på :) Føler dagene bare renner avgårde å han i magen må bare ha god tid for her er jeg ikke klar for å ta han imot før 19 juli. Det er altfor mye som skjer før den tid:grinele:

Åsså er kleshauen etter alle andre her i hus så stor att å vaske babytøy har det ikke vært tid til enda:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, trudb skrev:

Å få kjenne spark å liv er en velsignelse:hjerte:. Å det går jo så fort fra å være en helt magisk tid hvor man til alle tider vet hvor babyen er til man løper rundt å har det plutselig kjempe travelt. Med en på 8 å en på 4 går dagene absolutt i ett her. Det er lekser å møter med skole, foreldre samtaler og foreldremøter. Ikke att jeg fortiden klarer å følge opp alt men igår sa samvittigheten att ansvarsgruppe møte med skolen måtte jeg gå på :) Føler dagene bare renner avgårde å han i magen må bare ha god tid for her er jeg ikke klar for å ta han imot før 19 juli. Det er altfor mye som skjer før den tid:grinele:

Åsså er kleshauen etter alle andre her i hus så stor att å vaske babytøy har det ikke vært tid til enda:legrine:

Kjenner meg veldig godt igjen i dette! ;) Eg har og to barn frå før, på 8 og 4 år. :) Dagane er travle, og vekene berre rasar avgårde, synst eg! Og den kleshaugen som aldri tar slutt, er ei utfordring her i huset og! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mirabella76 skrev:

Kjenner meg veldig godt igjen i dette! ;) Eg har og to barn frå før, på 8 og 4 år. :) Dagane er travle, og vekene berre rasar avgårde, synst eg! Og den kleshaugen som aldri tar slutt, er ei utfordring her i huset og! :fnise:

Jeg har gitt opp den kleshaugen jeg og vaskerommet er ikke så gode venner 😂 men syns tiden kan bremse litt så graviditeten kan nytes litt ekstra jeg syns det er så magisk med alle følelser man har gjennom disse mnd og ikke minst vente spenningen rundt det hele 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, trudb skrev:

Jeg har gitt opp den kleshaugen jeg og vaskerommet er ikke så gode venner 😂 men syns tiden kan bremse litt så graviditeten kan nytes litt ekstra jeg syns det er så magisk med alle følelser man har gjennom disse mnd og ikke minst vente spenningen rundt det hele 😊

Ja, det er heilt sant! :jepp: Tida går nesten altfor fort. Godt eg ikkje er åleine om å aldri få unna kleshaugen. ;) Eg kjøpte meg eit ekstra tørkestativ for eit års tid sidan, og trudde det skulle hjelpa. Men kleshaugen på vaskerommet er på mystisk vis fortsatt like stor! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Med nok iste, iskrem, isbiter og luftige kjoler holder jeg ut :) men må innrømme at det ikke gjør meg noe at det skal bli litt kaldere utover🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt solbrent allerede :opplyser: 20min ute i fjellsola uten solkrem blir som oftest litt slik... Må ha opp parasollen snart om vi skal orke å være ute..lillemor liker seg ikke ute i steikvarmen, men vil gjerne være ute. 

Skal sørover til foreldrene mine snart, er spent på hvordan været er der nede sammenlignet med her jeg bor :fnise: (ca tre timers kjøretur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg svetter bare av å henge opp en maskin med klær. Huset vårt blir åsså så ekstremt varmt når sola kommer så her er det full gjennomtrekk vær dag nå😂 igår var jeg i dusjen 4 ganger men bare 10 uker igjen nå som en vaggende pingvin😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så misunnelig på dere!:sol:Her er det 6 grader, sur vind og regn..

Men skjønner det kan være tungt å være gravid i den varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vill helt ærlig heller ha varme å svette enn sur vind regn og kaldt. Nå har jeg endelig klær som passer igjen så varmen får bare holde altså😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt meg inne, jeg 🙈. Gikk tur i kveldingen og holdt meg i skyggen. Haha, lite typisk. I dag var det regn når jeg stod opp og det var deilig 😎. Heldige dere som snart er ferdige og snart har baby i armene 🖒🖒. Kun i uke 25 jeg 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hadena skrev:

Holdt meg inne, jeg 🙈. Gikk tur i kveldingen og holdt meg i skyggen. Haha, lite typisk. I dag var det regn når jeg stod opp og det var deilig 😎. Heldige dere som snart er ferdige og snart har baby i armene 🖒🖒. Kun i uke 25 jeg 😥

Plutselig er vi der vi og, Hadena! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med dere, jenter? De tidligste av oss, nærmer seg jo skikkelig termin nå 😍. Har dere alt på plass? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bekkenet plagsomt, tidvis litt halsbrann og ellers..jeg ER gravid, ikke sant?? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det så godt som det kan😀 lillemann holder seg fortsatt trygt plassert i magen å vi jubler for vær dag jeg får hjemme😊 kontroll igjen imorra så er veldig spent hadde noen små blødninger tidligere idag men det var heldigvis så lite og gå seg veldig fort så da fikk jeg være hjemme åsså får vi se på kontrollen imorra åssen det ligger ann😊 bare 8 uker til han skal ut nå å idag kom siste pakken som var bestilt med div. Nå skal klær å slikt vaskes men tror det meste er klart nå😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Regner med de fleste her begynner å kjenne tyngde nå. Så hvordan står det til med dere.? Her har vannet i beina ankommet for fult å sko å sokker kan jeg nå bare gi en lang F i😂 å tømme oppvaskmaskinen betyr en god dusj etterpå da både tungpust å svetten herjer vilt. Må si jeg setter virkelig stor pris på å kunne kjøle ned huset med varmepumpa på kjøling nå når varmen meldte seg for fult😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...