Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2017


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Siden jeg har termin helt på tampen av august, skjer det lite spennende på denne fronten :P Merker formen generelt er dårligere denne omgangen enn sist, men da hadde jeg verken bekkenløsning eller en liten å springe etter :fnise: 

Har nå fått i orden foreldrepenger og permisjon da, deilig å ha det i orden :) Går ellers å venter på at jeg kan begynne å ordne litt til lillebror skal komme, føler det er enda litt tidlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, FruN skrev:

Siden jeg har termin helt på tampen av august, skjer det lite spennende på denne fronten :P Merker formen generelt er dårligere denne omgangen enn sist, men da hadde jeg verken bekkenløsning eller en liten å springe etter :fnise: 

Har nå fått i orden foreldrepenger og permisjon da, deilig å ha det i orden :) Går ellers å venter på at jeg kan begynne å ordne litt til lillebror skal komme, føler det er enda litt tidlig :) 

Godt du ikke er like vims som meg. Jeg venter enda på att behandling for foreldrepenger skal bli ferdig fordi jeg glemte helt å søke😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 70 dager igjen :P Så baby SKAL holde seg inne lenger, alt annet er uaktuelt ;) . Har hatt endel vonde kynnere, og mormunnen blir litt påvirket, så her er jeg stuck i "hvile". Er ute og lever altså, men ikke jobb og stress og slikt. Begynner å bli lei. Kjenner ikke til de smertene du har, men høres ikke godt ut. Heldige deg som snart er ferdig! :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hadena skrev:

Her er det 70 dager igjen :P Så baby SKAL holde seg inne lenger, alt annet er uaktuelt ;) . Har hatt endel vonde kynnere, og mormunnen blir litt påvirket, så her er jeg stuck i "hvile". Er ute og lever altså, men ikke jobb og stress og slikt. Begynner å bli lei. Kjenner ikke til de smertene du har, men høres ikke godt ut. Heldige deg som snart er ferdig! :):) 

Krysser fingrene for att lille holder seg inne😉 har selv født for tidlig. Nei de smertene er ikke gode men denne gangen fikk jeg vært fall gå så langt som nå. Men har vært mye sengearrest på meg hatt noen innleggelser å div. Bare å holde deg i ro selvom det kan være kjedelig å man blir litt rastløs😊 Hånd arbeid er fin tidsfordriv. Jeg sku ønske jeg hadde tatt være på både rundt garn nøstene så jeg kunne trør hvor mange nøster som var strikka opp dette svangerskapet 😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 19 dager igjen til termin! :) Startet permisjonen for to dager siden, men har vært sykemeldt hele juni. Tiden går utrolig sakte når man ikke er på jobb, altså! Kjenner ikke noe til kynnere, den lille er veldig aktiv, alt er på plass og jeg syns det er på tide at han kommer snart. :P Jeg kjenner jeg har veldig abstinenser etter å komme meg ut på tur, bare en tur ut i skogen! Er utrolig kjipt å være lenket til sofaen.. Ikke lenge igjen nå, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 40 dager igjen til termin, og er vel da høygravid? 

Prøver å nyte siste tiden, men det er ikke lett med en tung kropp som ikke fungerer helt :P Og en 2-åring som er høyt og lavt. Gleder meg til å bli ferdig, selv om jeg mentalt sett ikke er helt klar for fødsel. 

Håper at babyen kommer ca til termin. Besteforeldrene som skal passe jenta vår skal på ferie en måned før termin, om det blir fødsel da må jeg sikkert føde alene, noe jeg ikke har så veldig lyst til! Har ikke noen gode alternativer heller for barnevakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde en tur innom føden igår heldigvis ingen fødsel pr idag men legen så ikke bortifra att den snart kunne starte. Så nå tar vi dag for dag selvom jeg er ikke klar før 18 juli da den planlagte datoen er satt til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper babyen holder seg inne til den planlagte datoen @trudb :) Eller kanskje du håper at fødselen starter av seg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Bringebær skrev:

Håper babyen holder seg inne til den planlagte datoen @trudb :) Eller kanskje du håper at fødselen starter av seg selv? 

Jeg vill helst holde meg til den planlagte datoen. Alt med barnevakt dyrepass å div er jo planlagt til da å da blir det null stress😂 å jeg kan ikke føde uten keisersnitt så syns ikke noe om att det skal starte av seg selv så nå tørr jeg nesten ikke gjøre noe annet enn å sitte i sofaen å strikke😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært her. Er på andre dagen etter termin nå og har masse murringer og maserier. Men ingen baby ennå🙈 håper han snart kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, trudb skrev:

Jeg vill helst holde meg til den planlagte datoen. Alt med barnevakt dyrepass å div er jo planlagt til da å da blir det null stress😂 å jeg kan ikke føde uten keisersnitt så syns ikke noe om att det skal starte av seg selv så nå tørr jeg nesten ikke gjøre noe annet enn å sitte i sofaen å strikke😂

Det skjønner jeg godt da, håper han holder seg på plass til da :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hvitløk skrev:

Nå er det lenge siden jeg har vært her. Er på andre dagen etter termin nå og har masse murringer og maserier. Men ingen baby ennå🙈 håper han snart kommer!

Åååå masse lykke til de neste dagene 😀 baby e nokk rett rundt svingen😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Hvitløk! Masse lykke til! 

Her går det i mye kynnere, litt på dagen, spesielt når jeg er i aktivitet og masse på natten - men ingen andre fødselstegn. 8 dager til termin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dager igjen til termin nå! Siden i går har jeg hatt svært mye luft i magen, og det føles som om alt mageinnholdet er langt oppe i halsen på meg. I tillegg har jeg blitt ganske kvalm og har vonde «menssmerter» innimellom. Har ikke så mye kynnere (iallfall ikke som jeg legger merke til). Har også begynt å få litt utflod, noe jeg nesten ikke har hatt i løpet av svangerskapet. Er dette vanlig nå helt på tampen?

Lykke til til dere som nærmer dere med stormskritt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+0 i dag, så no nærmar det seg veldig! :strix: Rart å tenka på at lillesøster i magen min ikkje er prematur lenger, om ho skulle bli født no. :)

Lykke til alle her inne som ikkje har født enda! :tommel: Snart er babyane våre her. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle!

Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men har fulgt med kommentarene. Jeg fødte 2.juli og var da 37+4.

Det gikk utrolig fint og fort. Har fått god oppfølging på Riksen😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer @Kalender! :strix: 

32+2 her i dag, på vei til jordmortime :)

Har en følelse av at jeg blir lei i dette svangerskapet, har kjent på det i ny og ne allerede. Forrige gang var jeg ikke lei selv når jeg fødte (13 dager over) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, FruN skrev:

Gratulerer @Kalender! :strix: 

32+2 her i dag, på vei til jordmortime :)

Har en følelse av at jeg blir lei i dette svangerskapet, har kjent på det i ny og ne allerede. Forrige gang var jeg ikke lei selv når jeg fødte (13 dager over) :P 

Tusen takk😊

Jeg føler med deg, særlig i denne varmen. Nå er jeg bare glad det er ferdig. Det gikk veldig fort fra riene starter til babyen kom. Det er jeg veldig glad for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror kom 1. juli, 41+0 :) riene kom for fullt på morgenen og fra jeg var på sykehuset til ungen var ute gikk det 2,5 time. Drømmefødsel, hvis man ser bort ifra at smertene 😂 nå koser vi oss med det nye tilskuddet❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...