Gå til innhold

Det mest skumle du har sett på film/tv som hjemsøker deg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sylphrena
Et øyeblikk siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hufsa er ingenting. 

Hun her ga meg mareritt som lita. :bond:
Jeg tørr ikke å trykke på play, for melodien er så ekkel. 

Skulle akkurat til å skrive dette. Vinterdamen får Hufsa til å virke som en snill gammel bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Tabris skrev:

BOB fra Twin Peaks. Jeg var egentlig for ung til å se serien da den gikk på NRK i sin tid, så han har festet seg hos meg. Hele serien, egentlig - det røde rommet, den dansende dvergen, baklengssnakkingen, skogen... det har brent seg så fast i hjernen at jeg tror jeg har blitt lettere traumatisert.

Samme her :grine: har du klart på se den som voksen? :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Samme her :grine: har du klart på se den som voksen? :ninja: 

Ja, men jeg blir skikkelig satt ut. Sånn ordentlig. Siste episoden er vanskelig, jeg er skikkelig mentalt utslitt etterpå. Jeg vet det høres rart ut, men det har satt seg sånn skikkelig hos meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Tabris skrev:

Ja, men jeg blir skikkelig satt ut. Sånn ordentlig. Siste episoden er vanskelig, jeg er skikkelig mentalt utslitt etterpå. Jeg vet det høres rart ut, men det har satt seg sånn skikkelig hos meg.

Jeg er imponert! Jeg klarer det ikke, blir helt dårlig bare av å tenke på se det igjen :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, mintgrønn skrev:

Jeg var 11 år og sov hos min eldre kusine. Seint på kvelden så vi en dokumentar om Hitler og andre verdenskrigen med ekte bilder fra Hitler som roper (på tysk, som gjorde at alt hørtes enda mere skremmende ut) til jødene at alle må i dusjen. Og så ble de gassa. Slet lenge med mareritt etter dette og på skolen fikk jeg panikk hver gang vi hadde om andre verdenskrig.

Beklager, men han (Hitler)  ropte aldri ut det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Beklager, men han (Hitler)  ropte aldri ut det.

So??

Anonymkode: 9a0f7...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psyko filmen fra 1960. Kjøpte DVDen av alle 3 filmene. Såg 1 filmen, og ble så redd at jeg sov med lyset på i 2 uker! Er så skummel den filmen! Er i sort/hvitt også, og det gjør den så mye skumlere! En annen film so jeg synes er skummel er fuglene, grøss! Exorcisten(1973) er skummel. Skikkelig ekkelt når hun jenta snur hodet helt rundt også tisset hun på seg også. Off! En annen film er Orphan. Skummel film..  Nå ble jeg nesten litt redd av det jeg skriver her, og jeg som er alene hjemme i tillegg.😳😳

Anonymkode: 7aa89...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Beklager, men han (Hitler)  ropte aldri ut det.

Poenget her var vel egentlig ikke hvorvidt det var Hitler eller en annen, men at jøder ble beordret inn i dusjen for å bli gasset, og at det var ekkelt nok i seg selv.

Oppfattet jeg det i alle fall ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nonnen fra The Conjuring 2 

Anonymkode: 4db72...a3e

slenger meg med på den nonna ass.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

So??

Anonymkode: 9a0f7...fd3

Fordi det påstås å være noe skremmende fra en dokumentar.

Og er selvfølgelig ikke riktig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sylphrena skrev:

Skulle akkurat til å skrive dette. Vinterdamen får Hufsa til å virke som en snill gammel bestemor.

Hun var kul da, men mye pga at snøhesten ble så fin sikkert. Mummidalen hadde en evne til å være litt skummel. Husker noe om et spøkelsesskip som var både skummelt og dødsspennende. Var en av favoritten min som barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Fireball skrev:

Poenget her var vel egentlig ikke hvorvidt det var Hitler eller en annen, men at jøder ble beordret inn i dusjen for å bli gasset, og at det var ekkelt nok i seg selv.

Oppfattet jeg det i alle fall ;)

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylphrena
7 minutter siden, melatonin skrev:

Hun var kul da, men mye pga at snøhesten ble så fin sikkert. Mummidalen hadde en evne til å være litt skummel. Husker noe om et spøkelsesskip som var både skummelt og dødsspennende. Var en av favoritten min som barn!

Husker jeg synes Hufsa var ganske søt. Husker så vidt et spøkelsesskip, men ikke at det var overdrevent skummelt. Spennende var det! Mummidalen var en av de beste barne-tv programmene. Den og Flukten fra Dyreskogen (som jeg nå begynte å nynne på introen til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde store problemer etter The Ring. Jeg hadde tv å soverommet som sto på døgnet rundt i flere uker etterpå, fordi jeg var så redd for at den skulle slå seg på av seg selv hvis den var av. The Ring jenta har traumatisert meg for livet tror jeg. Jeg har vurdert å se den igjen etter jeg ble voksen, men jeg er temmelig skeptisk :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Beklager, men han (Hitler)  ropte aldri ut det.

Jeg tror du gikk glipp av poenget i mitt innlegg, om det så var Hitler eller noen annen har egentlig ikke noe med saken å gjøre. Jeg var altså 11 år, det er 20 år siden og det er ikke sikkert mine minner stemmer overens men det som egentlig ble visst i dokumentaren. Poenget mitt var er denne dokumentaren om den andre verdenskrigen hvor så mange jøder ble drept gjorde såpass stort inntrykk på meg at jeg fikk mareritt i etterkant. Og det var vel det trådstarteren spurte om.

Edit: Jeg er ikke engang sikker på om det var en dokumentar eller en film jeg så:) Men det er ikke så viktig heller.

Endret av mintgrønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mintgrønn skrev:

Jeg tror du gikk glipp av poenget i mitt innlegg, om det så var Hitler eller noen annen har egentlig ikke noe med saken å gjøre. Jeg var altså 11 år, det er 20 år siden og det er ikke sikkert mine minner stemmer overens men det som egentlig ble visst i dokumentaren. Poenget mitt var er denne dokumentaren om den andre verdenskrigen hvor så mange jøder ble drept gjorde såpass stort inntrykk på meg at jeg fikk mareritt i etterkant. Og det var vel det trådstarteren spurte om.

Edit: Jeg er ikke engang sikker på om det var en dokumentar eller en film jeg så:) Men det er ikke så viktig heller.

Ok. 

Beklager. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med asiatiske jenter med blek hud, skumle øyne og håret foran ansiktet. Dvs The Ring, The Grudge osv.

Anonymkode: 2147d...697

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...