Gå til innhold

Å dra opp xen i en diskusjon 'om oss'.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble mye å lese her men jeg faller på samme svar som jeg selv skulle fått. Du og jeg sa klart ifra om at her er det følelser, vi avslutter mens leken er god eller så må det føre til noe mere seriøst og fra hans side og. 

Han hører og forstår men fortsetter å ta kontakt, ha sex og hva som er. Etter hvert blir vi en del av vennegjengen hans. Venner ser på deg som hans jente. Han viser deg hus og planer om mor og barn. Der og da kan du bli hans "mor" men hvis eksem dunker opp så må du vike. Han venter innerst inne på eksem. Imens har han deg,du duger men han vet at han plutselig en kveld på countryfesten kan møte ei ny dame som er drømmedama med stor D. Hun må det bare bli. 

Ser du, du duger mens han venter på den Ostore Kjærligheten. Får inderlig håpe du ikke er blitt gravid midt oppi dette for han velger Ostore kjærlighet foran barnet du har. 

Vet du hva. Drit i å snakke med han mere. La han seile og det kommer en hvit hest med en flott prins til deg senere og han er 100 gg bedre enn denne andre. 

Ja, jeg har vert der selv og nå er jeg gift men han på den hvite hesten. Når er ute og møter på denne ubestemmelige fyren med sin nye fru...ja da går de hjem :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der er i grunn tanken min også. Nå ville ha angivelig prate, så jeg skal gi han sjansen til det, jeg er veldig spent på hva han evt mener han har å si til meg.

Og da kommer jeg også til å si det, at slikt som dette, fungerer ikke. Enten er han ærlig, aller så gir vi faen. Vil han være med meg er det helt fint, men han kan ikke forvente at jeg vil være med noen som ikke er villig til å gi noe tilbake. Og nei, en runde i sengs i ny og ned er ikke nok. Han burde, i det minste, klart å definere oss som venner da, ikke 'vet ikke' på alt jeg spør om. Jo, annet enn at han ikke er klar for et forhold nå da. 

Anonymkode: b0831...90b

Hvis han har sagt han vil prate, må HAN ta initiativ til dette, ikke du.

Lev ditt liv som om han ikke er der. Så tar du det heller som en bonus hvis han viser seg å ønske kontakt med deg mer en helgekos.

Anonymkode: 2d97d...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, men føler jeg kan kjenne meg litt igjen i hans situasjon. Har gjort dette mot en person før og angrer på det. Han var snill, kjekk, smart og sporty, og var veldig forelsket i meg. Jeg likte veldig godt å være sammen med han, gjøre kjæresteting, ha sex, planlegge ting, det gav meg en god følelse. Vennene mine visste også om han. Men jeg sa klart ifra at jeg ikke ville være i noe forhold, slik at jeg følte jeg hadde friheten til å ta sjansen hvis Drømmemannen dukket opp.

Anonymkode: 9b14a...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla🐒

Vet du- i det øyeblikket en fyr får deg til å stresse så mye, bli så usikker og utslette deg selv på denne måten, så er det greieste å bare kvitte seg med ham og vente til det kommer en bedre fyr forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LillaGorilla🐒 skrev:

Vet du- i det øyeblikket en fyr får deg til å stresse så mye, bli så usikker og utslette deg selv på denne måten, så er det greieste å bare kvitte seg med ham og vente til det kommer en bedre fyr forbi.

10 poeng !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må jo bare vente å se om han tar noe med kontakt. Ifl min venninne, hadde han visst ved flere anledninger (altså på forskjellige tidspunkt) ila den kvelden sagt at jeg går for fort frem. Og jeg kan ikke annet enn å irritere meg over at han sier slikt, hvis han mener dette er 'bare sex' og dødfødt allikevel. Hvorfor i all verden stå å lyve sånn da?

Anonymkode: b0831...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg må jo bare vente å se om han tar noe med kontakt. Ifl min venninne, hadde han visst ved flere anledninger (altså på forskjellige tidspunkt) ila den kvelden sagt at jeg går for fort frem. Og jeg kan ikke annet enn å irritere meg over at han sier slikt, hvis han mener dette er 'bare sex' og dødfødt allikevel. Hvorfor i all verden stå å lyve sånn da?

Anonymkode: b0831...90b

Ikke ta mer kontakt med han ts. Det er dårlig å si til din venninne at han synes du går for fort frem, jeg synes det er et tillitsbrudd at han sier dette til venninna di, og jeg synes også det er et tegn på at han ikke er nok interessert i deg. Du må forvente mye mer ifra han. Kanskje det beste er om du sletter han ifra alle sosiale medier? Så du kan gå videre. Han sier en tig en dag, snur den neste. Men  handlingene hans viser heller ikke nok interesse.

Anonymkode: 2d97d...c9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta mer kontakt med han ts. Det er dårlig å si til din venninne at han synes du går for fort frem, jeg synes det er et tillitsbrudd at han sier dette til venninna di, og jeg synes også det er et tegn på at han ikke er nok interessert i deg. Du må forvente mye mer ifra han. Kanskje det beste er om du sletter han ifra alle sosiale medier? Så du kan gå videre. Han sier en tig en dag, snur den neste. Men  handlingene hans viser heller ikke nok interesse.

Anonymkode: 2d97d...c9e

Nå skal det jo sies at de to kjenner hverandre fra før av, uavhengig av meg (altså de har ikke blitt kjent via meg). Men jeg syns også det er dårlig gjort å si slikt til henne, men ikke til meg, om det er sannheten. Hvorfor han lyver til meg, vennene sine/mine, eller hvem han lyver for, vet jeg ikke, men hele greinet frustrerer og forvirrer meg, og ja, jeg burde vel slette å glemme hele fyren, men jeg sitter igjen med så mange ting jeg gjerne skulle sagt, og jeg skulle ønske han bare kunne vært ærlig med meg, uavhengig av hva han måtte tenke. 

Anonymkode: b0831...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sulosi skrev:

Hadde han ment alvor hadde han vert ærlig med deg og ikke gått via andre samme hvor mye han kjenner de før deg. 

Nei, det er nettopp derfor jeg mener det er veldig ugreit av han å evt sitte å lyve sånn til andre, å tillegge meg slike egenskaper jeg ikke har. Er kjempedårlig gjort, og at han ikke skjønner selv at alt dette forvirrer, er for meg en gåte. 

Anonymkode: b0831...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg syns også det er kjempefeigt av han å ikke tørre å innrømme at han har sagt til kompisene sine at vi har begynt å styre (han ene kompisen hans kjenner jeg, og det visste ikke han, og han fikk helt sjokk, å kom å sa til meg 'har du begynt å styre med xxxx?' og jeg hadde ikke sagt det til han, så det må være han, og han kompisen hadde aldri sagt det sånn til meg, om det ikke stemte) og det nekter han for å ha sagt. Han nekter også for å ha sagt at han gruet seg for å date meg, fordi han var redd det ikke skulle gå bra (dette har han gått å sagt til en annen jeg også kjenner, og hun har ikke bare gjettet seg frem til det, og jeg har ikke sagt noe), og jeg fatter ikke hvorfor han skal gå å si slike ting, å blåbekte for det etterpå. Jeg syns det bare var søtt at han hadde spurt etter tips om hvordan jeg var jeg, men neida, det nekter vi for å ha sagt. 

Anonymkode: b0831...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for DEG at du fikk kvittet deg med han, for han var ikke bra for deg slik som han behandlet deg. For å svare på spørsmålene nederst: ja, det er veldig sannsynlig at han er så "kald" mot deg i samtalen deres, og ikke vil ha et forhold til deg, fordi han kanskje ikke er over exn sin og håper ho vil komme tilbake. Kan også være at han bare er en sosiopat.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, giirly95 skrev:

Veldig glad for DEG at du fikk kvittet deg med han, for han var ikke bra for deg slik som han behandlet deg. For å svare på spørsmålene nederst: ja, det er veldig sannsynlig at han er så "kald" mot deg i samtalen deres, og ikke vil ha et forhold til deg, fordi han kanskje ikke er over exn sin og håper ho vil komme tilbake. Kan også være at han bare er en sosiopat.. 

Takk for svar. :)

Joda, men vi blir jo liksom aldri ferdig med det her da, når han nå plutselig ville prate.. Da sitter jeg jo med veldig mange tanker igjen, hvorfor stikker han bare ikke av, hvorfor er det så på død å liv å ha kontakt med meg da? Og han får i så fall bare sitte å vente til han blir grønn i ansiktet, jeg kjenner en som kjenner henne, og hun vil ikke ha han tilbake, uten at jeg vet hva som var årsaken til bruddet der. Men det var i alle fall helt klart, hun kom ikke til å gå tilbake til han. 

Anonymkode: b0831...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er nettopp derfor jeg mener det er veldig ugreit av han å evt sitte å lyve sånn til andre, å tillegge meg slike egenskaper jeg ikke har. Er kjempedårlig gjort, og at han ikke skjønner selv at alt dette forvirrer, er for meg en gåte. 

Anonymkode: b0831...90b

Joda, han vet han forvirrer deg men så lenge han får det som han vil (mens han venter på den han vil ha) bryr det han ikke. Du er der og det er lettvint. Les boka til Sissel Gran "Hekta", den forklarer akkurat det du står i nå og hvorfor dette ikke fører noen vei. Jeg har vert der du er, tok mange år å gi slipp men den boka var god hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sulosi skrev:

Joda, han vet han forvirrer deg men så lenge han får det som han vil (mens han venter på den han vil ha) bryr det han ikke. Du er der og det er lettvint. Les boka til Sissel Gran "Hekta", den forklarer akkurat det du står i nå og hvorfor dette ikke fører noen vei. Jeg har vert der du er, tok mange år å gi slipp men den boka var god hjelp.

Og om jeg kutter det han vil ha, har jo ikke det så mye å si heller, for hans del? Jeg har jo ikke gitt han sex nå, men allikevel holder han alt dette varmt. Jeg tror ikke han drukner i damer heller, da men. Men jeg har jo lyst til å gjøre noe så det svir litt tilbake (kall meg gjerne dårlig menneske).

Anonymkode: b0831...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forteller forsøk på nærhet med en han ikke tar seriøst deg? Han er nok ikke veldig i kontakt med sine egne følelser når det ikke koster han noe å såre deg eller gi deg forhåpninger som han vet han ikke kan være sikker på at han holder. Jeg tror han er veldig usikker på seg selv fordi han ikke kjenner seg selv, han er ikke emosjonelt intelligent og har egentlig ingen peiling på hva kjærlighet er, grunnen til at han ikke ville gi slipp på deg eller eksen er fordi han er kanskje fordi han er redd for å ende opp uten noen som elsker han, altså noen som får han til å føle seg elsket. Det er derfor dine følelser ikke spiller noen rolle, mens hans uansett hvor ukontrollerte eller egoistiske de er, gjør det. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Tadam skrev:

Hva forteller forsøk på nærhet med en han ikke tar seriøst deg? Han er nok ikke veldig i kontakt med sine egne følelser når det ikke koster han noe å såre deg eller gi deg forhåpninger som han vet han ikke kan være sikker på at han holder. Jeg tror han er veldig usikker på seg selv fordi han ikke kjenner seg selv, han er ikke emosjonelt intelligent og har egentlig ingen peiling på hva kjærlighet er, grunnen til at han ikke ville gi slipp på deg eller eksen er fordi han er kanskje fordi han er redd for å ende opp uten noen som elsker han, altså noen som får han til å føle seg elsket. Det er derfor dine følelser ikke spiller noen rolle, mens hans uansett hvor ukontrollerte eller egoistiske de er, gjør det. 

 

Men det er jo det han vil ende opp med uansett, han vil jo ende opp med å miste meg (etter eget ønske og, fordi han ikke vil forplikte seg mer) og han får jo ikke xen tilbake igjen med å kutte meg, så hvis det er det som er frykten hans, er han jo like langt, når han selv velger å heller være foruten meg (og kanskje da prøve å finne en annen å ha uforpliktende sex med) enn å forplikte seg litt mer til dette. 

Anonymkode: b0831...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo det han vil ende opp med uansett, han vil jo ende opp med å miste meg (etter eget ønske og, fordi han ikke vil forplikte seg mer) og han får jo ikke xen tilbake igjen med å kutte meg, så hvis det er det som er frykten hans, er han jo like langt, når han selv velger å heller være foruten meg (og kanskje da prøve å finne en annen å ha uforpliktende sex med) enn å forplikte seg litt mer til dette. 

Anonymkode: b0831...90b

Han kan ikke forplikte seg når han ikke har noen følelser å forplikte seg til noen andre med. Det er vanskelig å skjule hvordan man er når man ikke har litt kontroll på følelsene sine engang og det er derfor du så lett ser hvordan han behandler deg. Du må tenke over at han er både egoistisk og ustabil, så han prøver å få deg til å fortsette å elske han (for hans egen del), samtidig som det er vanskelig for han å late som at han bryr seg om dine følelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tadam skrev:

Han kan ikke forplikte seg når han ikke har noen følelser å forplikte seg til noen andre med. Det er vanskelig å skjule hvordan man er når man ikke har litt kontroll på følelsene sine engang og det er derfor du så lett ser hvordan han behandler deg. Du må tenke over at han er både egoistisk og ustabil, så han prøver å få deg til å fortsette å elske han (for hans egen del), samtidig som det er vanskelig for han å late som at han bryr seg om dine følelser. 

Men da har han jo tydeligvis kontroll over følelsene sine for meg? De er jo ikke der, litt en gang? Og jeg går jo ut i fra at han evner å få følelser, siden han har en x (altså vært i et forhold), og bør jo da selv kjenne igjen når et annet menneske har følelser?

Anonymkode: b0831...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, han sa jo før han dro nå sist (dog, han skjønte vel at det ikke ble noe) at han fikk bare dra igjen, for han ville ikke såre meg. Så stirret han som sagt lenge på meg, før han sa vi får prate om dette. Hvorfor ikke dette tikket inn i hodet på han litt før, gjerne før han oppsøkte meg igjen, satte seg i taxien, og ble med meg helt hjem, det er nå så. 

Anonymkode: b0831...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...