Gå til innhold

Det er for lett å ta abort!


TinaChristina

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, MajorasMaske skrev:

Fordi jeg ikke syns sex er like ille som drap?

Du knuller rundt uten kondom. Hvor dum kan du virkelig tillate deg selv å være? Med dine elendige verdier og ikke eksisterende respekt for kvinner og deg selv, må du ha medvirket til mange aborter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Du knuller rundt uten kondom. Hvor dum kan du virkelig tillate deg selv å være? Med dine elendige verdier og ikke eksisterende respekt for kvinner og deg selv, må du ha medvirket til mange aborter.

Ja, det har jeg nok og de burde skamme seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Da må du jo ta vare på alle barna da vet du... 

Eller overdra dem til noen andre som kan.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, MajorasMaske skrev:

Eller overdra dem til noen andre som kan.

Nei, du må ta ansvar da du valgte å pule uten beskyttelse. Sånn er det bare, deal with it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Nei, du må ta ansvar da du valgte å pule uten beskyttelse. Sånn er det bare, deal with it!

Nei, fordi min måte å unngå ansvar innebærer ikke å ta liv av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Nei, fordi min måte å unngå ansvar innebærer ikke å ta liv av dem.

Du fratar et barn en far og påfører sorgen som det medfører. Du skaper ikke et liv, men et helvete for et uskyldig barn! Konsekvenser av å være løs med tissefanten din har konsekvenser! Hannkjønn som deg er en av årsakene til at vi har lov om abort i Norge. Kvinner skal ikke sitte alene etter at de har hatt sex med ansvarløse hannkjønn! 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Du fratar et barn en far og påfører sorgen som det medfører. Du skaper ikke et liv, men et helvete for et uskyldig barn! Konsekvenser av å være løs med tissefanten din har konsekvenser! Hannkjønn som deg er en årsaken til at vi har lov om abort i Norge. Kvinner skal ikke sitte alene etter at de har hatt sex med ansvarløse hannkjønn!

Kvinner har jo alltids muligheten til å adoptere dem bort. Jeg bryr meg ikke så mye så lenge de som sagt ikke dreper dem, det er ingen menneskerett å ha en far uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, MajorasMaske skrev:

Kvinner har jo alltids muligheten til å adoptere dem bort. Jeg bryr meg ikke så mye så lenge de som sagt ikke dreper dem, det er ingen menneskerett å ha en far uansett.

Det er ingen menneskerett å ha sex! Et barn har krav på en mor og en far, du bryr deg ikke om hva et barn trenger. Pul og stikk er din filosofi og har derfor ingenting å si når det gjelder abort. Å stikke fra ansvaret er det samme som å abortere. Du fraskriver deg et barn på lik linje som kvinnen. Du er en feig hykler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Det er ingen menneskerett å ha sex! Et barn har krav på en mor og en far, du bryr deg ikke om hva et barn trenger. Pul og stikk er din filosofi og har derfor ingenting å si når det gjelder abort. Å stikke fra ansvaret er det samme som å abortere. Du fraskriver deg et barn på lik linje som kvinnen. Du er en feig hykler.

Det forlengst motbevist at å stikke fra ansvaret er det samme som å abortere, da hadde jo alenemødre vært uhyre sjeldene. Det å fraskrive seg et barn er ikke det samme som å ta et liv. Ingen dør av å ikke ha foreldre så lenge de har en eller annen omsorgsperson som passer på dem. Det at jeg er feig er også helt feil. Jeg tør jo å være far, jeg bare gidder ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MajorasMaske skrev:

Det forlengst motbevist at å stikke fra ansvaret er det samme som å abortere, da hadde jo alenemødre vært uhyre sjeldene. Det å fraskrive seg et barn er ikke det samme som å ta et liv. Ingen dør av å ikke ha foreldre så lenge de har en eller annen omsorgsperson som passer på dem. Det at jeg er feig er også helt feil. Jeg tør jo å være far, jeg bare gidder ikke.

DIN PIKK; DIN SÆD MØTER EGGCELLE - DITT ANSVAR!

Hva du ikke gidder, gir jeg blanke faen i da det er ditt ansvar! Er du ikke moden nok til å takle konsekvensene må du bruke kondom! Er det så vanskelig å forstå? Jeg er ikke interessert i å bruke skattepenger på umodne fjotter som ikke evner å bruke prevensjon!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

DIN PIKK; DIN SÆD MØTER EGGCELLE - DITT ANSVAR!

Det er ikke mitt valg dersom mor dreper fosteret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, MajorasMaske skrev:

Du tror nok det.

Ja, det må du! Hva innbiller du deg egentlig? Sex innebærer et ansvar som du må innfinne deg i. Dersom abortloven blir endret kan jeg garantere deg at en del menn vil bli stilt til ansvar dersom kvinnen ikke kan ta abort! Menn som slenger rundt med tissefanten sin uten å bruke kondom, vil være de første som står opp for å få innført lov om abort igjen! De som mener at all urett ikke skal skje dem, men kvinnene som de har valgt å befrukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Ja, det må du! Hva innbiller du deg egentlig? Sex innebærer et ansvar som du må innfinne deg i. Dersom abortloven blir endret kan jeg garantere deg at en del menn vil bli stilt til ansvar dersom kvinnen ikke kan ta abort! Menn som slenger rundt med tissefanten sin uten å bruke kondom, vil være de første som står opp for å få innført lov om abort igjen! De som mener at all urett ikke skal skje dem, men kvinnene som de har valgt å befrukte.

Du og jeg vet at jeg strengt tatt ikke må det. Menn har knullet rundt og forlatt mødre i årevis, ingenting kommer til å endre det. Selv ikke en usannsynlig lov om den skulle vedtas. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Du og jeg vet at jeg strengt tatt ikke må det. Menn har knullet rundt og forlatt mødre i årevis, ingenting kommer til å endre det. Selv ikke en usannsynlig lov om den skulle vedtas. 

Ja, derfor har vi lov om abort i Norge! Vi vil ikke ha disse umodne hankjønn som puler og stikker fra kvinne og barn!

Det er forskjell mellom mann og mus. Dine holdninger er ikke noe som vi ønsker i vårt likestilte samfunn. Jeg kan garantere deg at dine likesinnede vil bli stilt til ansvar!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Ja, derfor har vi lov om abort i Norge! Vi vil ikke ha disse umodne hankjønn som puler og stikker fra kvinne og barn!

Det er forskjell mellom mann og mus. Dine holdninger er ikke noe som vi ønsker i vårt likestilte samfunn. Jeg kan garantere deg at dine likesinnede vil bli stilt til ansvar!

Den funksjonelle begrunnelsen for abortloven er enkel å forstå. Men det betyr ikke at det er moralsk riktig å ta liv av noe uskyldig bare fordi en annen part gjør noe galt. To gale handlinger skaper ikke en rett i dette tilfellet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.9.2016 at 16.25, Avril-Sunstar skrev:

Det sier litt om hvilke mennesker som har "hjerte" til å etterlate seg et nyfødt barn i et toalett/ veikant. De kan fint adoptere det bort. Og jeg mener at det burde vært straffbart å etterlate seg et barn på den måten. Jeg mener det er ingen unnskyldning for at abortloven skal være så mild som den er i Norge. 

Nei, for ofte i slike land der kvinner gjør dette, har de ikke like god tilgang på prevensjon, de er fattige, de kan ikke "fint adoptere det bort", og de har i alle fall   -ikke- retten til å bestemme over sin egen kropp.

Vær så snill å åpne øynene dine litt, er du snill. Vi er heldige som bor i dette landet, og nettopp pga den såkalte "milde abortloven", er det mye vondt som blir unngått.

Endret av Fireball
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt tenker jeg at fri abort er en fin ordning. Da kan de damer som blir gravide velge selv.

Det som er så synd er at flere er styrt av livssyns politikk og religion. De damer har ikke et reelt valg selv tenker jeg, Dette er egentlig tragisk. Jeg tenker det er ikke rart det blir krig i verden når et slikt selvfølgelig tema som å bestemme over hav en vil gjøre selv i en slik situasjon ikke fungerer optimalt alle steder i landet.

Så jeg tenker det SKAL være lett å ta abort. Det er ikke noe damer gjør med glede uansett vil jeg tro. La være å ta abort pga. miljøet rundt seg er ikke riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...