Gå til innhold

Det er for lett å ta abort!


TinaChristina

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Jeg vet ikke helt hvor du vil med dette. Hva er poenget ditt? Denne typen prøverørsbefruktning er jo ikke surrogati.

Det er slik surrogati fungerer..... Forskjellen er at egget som kvinnen blir befruktet med, tilhører en annen kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Snuppi skrev:

Det er slik surrogati fungerer..... Forskjellen er at egget som kvinnen blir befruktet med, tilhører en annen kvinne

Da skjønte du det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Da skjønte du det.

Jeg vet hva det er for noe, og det skjer i en plastkopp. Men du derimot.... Du har ikke lest deg opp på emnet!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Jeg vet hva det er for noe, og det skjer i en plastkopp. Men du derimot....

Det kan faktisk skje i mange forskjellige ting.

3 minutter siden, Snuppi skrev:

Det er jo noe som er veldig tydelig.

På hvilken måte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, MajorasMaske skrev:

Det kan faktisk skje i mange forskjellige ting.

På hvilken måte?

Du puler rundt uten å tenke på hva det medfører og har derfor ingen rett til å uttale deg!

Innleggene dine taler for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snuppi skrev:

Du puler rundt uten å tenke på hva det medfører og har derfor ingen rett til å uttale deg!

Innleggene dine taler for seg selv.

Det er jo hele poenget med innleggene Snuppi, du skjønner vel det..? Uansett, hvis du leser innleggene mine engang til så vil du nok forstå at jeg er ganske gjennomtenkt.

Endret av MajorasMaske
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Det er jo hele poenget med innleggene Snuppi, du skjønner vel det..? Uansett, hvis du leser innleggene mine engang til så vil du nok forstå at jeg er ganske gjennomtenkt.

1 time siden, MapleSirup skrev:

Dersom du virkelig mener dette håper jeg inderlig du er mann for dine ord og aldri har sex uten forventningen av at det kan bli barn.

Bare fordi jeg vet hva som er rett og galt så betyr ikke det at jeg kommer til å følge det

Dette sier alt om deg og hvem du er som menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Den tenkingen må du stå for selv!

Nå hermer du bare. Du kan bedre enn det der, jeg har troa på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Bare fordi jeg vet hva som er rett og galt så betyr ikke det at jeg kommer til å følge det

Dette har ingenting med meg å gjøre..... Tenk selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Dette har ingenting med meg å gjøre..... Tenk selv!

Hint: I det du siterte finner du ut hva jeg gir faen I.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Hint: I det du siterte finner du ut hva jeg gir faen I.

Ja, du gir blanke faen i om du gjør kvinner gravide, da du ikke tar ansvar for deg selv eller andre. Du hevder at du er i mot abort ,men har ingen evne til å kunne ta ansvar for din egen tissefant. Du er er jo den største morderen av de alle; du ødelegger kvinnen, da du ikke evner å bruke beskyttelse, samt barnet som blir abortert bort, eller må leve uten en far. (far var mer opptatt av å pule rundt som en annen primitiv idiot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Snuppi skrev:

Ja, du gir blanke faen i om du gjør kvinner gravide, da du ikke tar ansvar for deg selv eller andre. Du hevder at du er i mot abort ,men har ingen evne til å kunne ta ansvar for din egen tissefant. Du er er jo den største morderen av de alle; du ødelegger kvinnen, da du ikke evner å bruke beskyttelse, samt barnet som blir abortert bort, eller må leve uten en far. (far var mer opptatt av å pule rundt som en annen primitiv idiot)

Ja jeg gir blanke faen om jeg gjør kvinner gravide, men det gjør det fortsatt ikke moralsk rett for kvinner å drepe fosteret sitt. Fosteret er jo en helt uskyldig part i situasjonen og bør selvfølgelig ikke straffes fordi mor var med på leken, men ikke tålte staken. Du kaller meg en morder fordi du ikke vet bedre. Som abortmostander er jeg opptatt av å minimere drap på fostere slik at også de skal få oppleve livet de er tildelt.

Endret av MajorasMaske
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Ja jeg gir blanke faen om jeg gjør kvinner gravide, men det gjør det fortsatt ikke moralsk rett for kvinner å drepe fosteret sitt. Fosteret er jo en helt uskyldig part i situasjonen og bør selvfølgelig ikke straffes fordi mor var med på leken, men ikke tålte staken. Du kaller meg en morder fordi du ikke vet bedre. Som abortmostander er jeg opptatt av å minimere drap på fostere slik at også de skal få oppleve livet de er tildelt.

Du er er en dobbeltmoralsk tulling. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Du er er en dobbeltmoralsk tulling.

Fordi jeg ikke syns sex er like ille som drap?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...