Gå til innhold

Potensiell homewrecker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr jeg kjenner, og har ganske mye kjemi med ønsker å være med meg hele tiden. Problemet er at han har samboer og barn på vei. Han er klar på at det er meg han vil ha, og at han ville forlatt henne for meg. Jeg har sagt at jeg ikke er interessert i det. Nå er samboeren hans bortreist til familie i helgen, og han ønsker at jeg kommer og bor hos han over helgen. Hvor stygt gjort er det av meg å takke ja?

Anonymkode: bb6a8...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det syns jeg er stygt gjort av deg om du gjør.

Greit, det er han som har forpliktelsene for samboer og barn. Men om du takker ja så er du med på å ødelegge en familie, du vet jo at om dere innleder ett forhold så er du med på å snu livet hennes opp ned. Så det kommer an på hvilket medmenneske du ønsker å være?

Og hvor er selvrespekten din om du syns det er greit at han behandler deg slik? Om han hadde hatt respekt for deg så hadde han tilbydd deg mer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal holde avstand. Vil han forlate samboeren, får dere ta opp igjen kontakten. Men når han og samboer venter barn, bør du respektere de forpliktelsene han har. Det er mye verre å gå ut av et forhold når det er barn inne i bildet.

Gjør det ryddig. Er det deg han vil ha, får han ordne opp hjemme først.

Anonymkode: f7109...d7f

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, LittleBabyBlue skrev:

Så han er villig til å gå ut av forholdet for deg, men ikke før dere har sex? 

He he he he! Det er både stygt og VELDIG naivt, ts.

Anonymkode: 990ab...3d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må avslutte det han har, før dere begynner å utforske et forhold. Da vil han ikke gjøre det slutt for deg, men fordi forholdet ikke funker - som er greit skille for din samvittighet. Likedan, hvis dere utforsker et forhold, og det ikke går, så slipper du å ha noe skyld for at "jeg flytta fra henne for deg!"

Da har du ditt på det tørre og ren samvittighet.

Anonymkode: bb740...cc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

So basically, du skal leke hore til helgen.  Nei takk.  Han er en drittsekk, og du en kjerring om du blir med på dette.  

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LittleBabyBlue skrev:

Så han er villig til å gå ut av forholdet for deg, men ikke før dere har sex? 

Nei, han sa at han uansett ville gjort det for meg. Jeg avfeide det og sa at hvis han ville ut, så skulle han ut av den grunn, ikke på grunn av meg. 

45 minutter siden, LittleBabyBlue skrev:

Kan forresten ikke se for meg at det her blir veldig sexy. Du kommer til hans kåk og det er bilder av dem sammen. På soverommet står vugga ferdig montert, på badet er boksen med vitaminer for gravide. Iløpet av helga ringer hun og du må overhøre løgnene. Han går rundt livredd for at noaboene skal se deg så du kan ikke gå foran vinduene. Å gå ut sammen kommer ikke på tale, så det er bare dere to, hele helga i en kåk som skriker at han ikke er din.

Den første delen er jeg enig i. Tror det vil bli veldig rart. De har eid boligen sammen i mange år. Den er nok veldig dem, og det vil bli rart. 

Men ut sammen er ikke et problem. Han har invitert meg på byturer, fjellturer og konserter tidligere. Vi har flere ganger møttes på byen og rotet helt åpent i baren. Han virker ikke veldig redd for at noen skal se. 

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han må avslutte det han har, før dere begynner å utforske et forhold. Da vil han ikke gjøre det slutt for deg, men fordi forholdet ikke funker - som er greit skille for din samvittighet. Likedan, hvis dere utforsker et forhold, og det ikke går, så slipper du å ha noe skyld for at "jeg flytta fra henne for deg!"

Da har du ditt på det tørre og ren samvittighet.

Anonymkode: bb740...cc5

Enig. Jeg har ikke lyst til å være grunnen til han bryter ut. Jeg har heller ingen følelser for han, vi har bare veldig god kjemi når vi er sammen, og av den grunn tror jeg det kan bli bra. Samtidig kunne jeg aldri vært sammen med en mann jeg visste planla utroskap bak ryggen til sin gravide samboer. 

Likevel har jeg litt lyst. 

Anonymkode: bb6a8...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han virkelig vil være sammen med deg så gjør han det slutt med samboer først.

Anonymkode: f1d58...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør samboeren hans et tjeneste og vise henne alle meldinger.  Da får hun fri til å finne en annen som setter litt verdi på henne.  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg kjenner, og har ganske mye kjemi med ønsker å være med meg hele tiden. Problemet er at han har samboer og barn på vei. Han er klar på at det er meg han vil ha, og at han ville forlatt henne for meg. Jeg har sagt at jeg ikke er interessert i det. Nå er samboeren hans bortreist til familie i helgen, og han ønsker at jeg kommer og bor hos han over helgen. Hvor stygt gjort er det av meg å takke ja?

Anonymkode: bb6a8...fdd

Du bør så absolutt ikke takke ja! Du bør holde deg langt unna, det at du oppretter en tråd og spør om det er et tegn på at du egentlig vet at du bør takke nei. Kutt kontakten med ham, han er en familiemann nå. Så får man bare håpe at han ikke finner seg andre damer på si... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les tråden om den stakkars dama som ble dumpet av sin forlovede som hun venter barn med, til fordel for ei annen. Tenk hvor livet til denne samboeren hans knuser i bakken om hun finner ut at han har hatt en annen dame på overnatting i deres eget hjem, hvor det snart flytter inn en liten baby. Denne mannen er nok preget av panikk - det er veldig typisk at de får en slik krise enten før de skal gifte seg eller få barn, der det går opp for de at "herregud, nå blir jeg virkelig bundet!", da er det typisk at de har en affære før de virkelig blir bundet. Det er ihvertfall det jeg har sett flere tilfeller av. Denne mannen eier ikke skam, empati og er råtten tvers igjennom. Ikke vær den som blir med han på å knuse den stakkars dama. Prøv å sett deg inn i hennes situasjon. Du burde heller få avsmak av en fyr som oppfører seg slik. Jeg hadde blitt kvalm av han og kuttet kontakten tvert. 

Anonymkode: 2cbe6...6ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du sier du ikke har følelser for han, men dere har god kjemi, du tenner på han, roter med han og er frista til å pule på han med samboeren kikkende fra nattbordsbilde? Høres da ut som det er noen følelser involvert her...

Også sjarmerende at du aldri kunne vært sammen med en som er utro bak sin gravide samboers rygg, men å være puledokke og homewrecker, ja takk, gi meg en porsjon til med det.

Herregud jente, skjerp deg, finn på noe annet.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du en gang blir voksen med egen mann og kanskje barn, og du ser tilbake på denne situasjonen, hva tror du at du ville rådet deg selv til?

Og hva vil du tenke om deg selv?

"herregud, så dum jeg var" eller "så bra at jeg klarte å motstå"?

Hvis du har respekt for deg selv, så kutter du selvfølgelig ut denne mannen.

Anonymkode: 69eac...0cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg kjenner, og har ganske mye kjemi med ønsker å være med meg hele tiden. Problemet er at han har samboer og barn på vei. Han er klar på at det er meg han vil ha, og at han ville forlatt henne for meg. Jeg har sagt at jeg ikke er interessert i det. Nå er samboeren hans bortreist til familie i helgen, og han ønsker at jeg kommer og bor hos han over helgen. Hvor stygt gjort er det av meg å takke ja?

Anonymkode: bb6a8...fdd

Det er ikke bra.

Det er uklokt av deg å leke med ilden. Han virker temmelig ustabil. Den dama som får han, får han bare til låns for en kortere periode. Hvis du drømmer om å bli alenemor, så er han en heit farskapskanditat. 

Se for deg KG om ett par år, dersom du vinner denne mannen. Anonymbruker skriver:" En fyr jeg kjenner, og har ganske mye kjemi med ønsker å være med meg hele tiden. Problemet er at han har samboer og barn på vei. Han er klar på at det er meg han vil ha, og at han ville forlatt henne for meg. I tillegg har han ei lita jente med tidligere dame. Skal jeg gripe sjansen og bare pule i vei, eller er det dårlig oppførsel"?

 

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt at du bare er ute etter moro, men tror ikke det her blir moro i det hele tatt. Som sagt så er det hjemme hos dem, med alt det innebærer. I tillegg har han følelser for deg og det kan bli skikkelig masete og kleint når han hele tida skal prøve å få deg, mens du prøver å holde han på avstand. Er også en god sjangse for at han er elendig i senga.

Er mange grunner til at det her er en dårlig ide, mens eneste grunnen du har for å gjøre det er fordi du kjeder deg og ikke har noe annet å gjøre. 

Kunne selvfølgelig preika om hvor umoralsk det er å knulle en med gravid sambo, eller leike med en fyrs følelser for den saks skyld, men siden du i det hele tatt vurderer det så er det ingen vits. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...