Gå til innhold

Top Model - hvem skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 timer siden, melly666 skrev:

Jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at vi ikke fikk se at Paulina fikk beskjeden, og hvordan hun reagerte. Snakk om å snyte oss for drama :P

Jeg syns det var underlig at hele dommerpanelet blåste seg opp og konkluderte med at det var uakseptabel oppførsel uten å sjekke hvorfor hun løp ut. Det har skjedd flere ganger i ANTM også, men da har fokuset var dommerene vært om deltakeren har det bra, trenger hjelp etc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DreamOn skrev:

Noen som skjønte hvorfor hun løp ut?

Jeg tror at det må ha vært tøft for henne at det var hun og bestevennen som stod igjen, og at Kathleen røk ut. Kanskje hun hadde dårlig samvittighet? Var veldig lei seg? Uansett var ikke dette lurt å gjøre. Jeg så jo at hun ikke engang fikk si hadet til Kathleen. Var hun så lei seg burde hun heller bare sagt til produksjonen hva det gjaldt og at hun trengte å gråte i fred eller noe.

3 minutter siden, Sol79 skrev:

Jeg syns det var underlig at hele dommerpanelet blåste seg opp og konkluderte med at det var uakseptabel oppførsel uten å sjekke hvorfor hun løp ut. Det har skjedd flere ganger i ANTM også, men da har fokuset var dommerene vært om deltakeren har det bra, trenger hjelp etc

På en måte, men på en annen måte ikke. Paulina har vist en fæl attitude gjennom hele sesongen så det kom ikke som noe sjokk at hun gjorde dette. Hadde dette vært f.eks Lovisa som er helt utav hennes karakter er jeg mer enig med deg.

Anonymkode: 6f058...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2016 den 19.28, DreamOn skrev:

Noen som skjønte hvorfor hun løp ut?

Hun skrev på sin egen instagramkonto at hun selv valgte å dra pga hjemlengsel, men at de klippet det slik at det så ut som at hun ble kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle jentene på judgementday svette eller har de gått berserk med highligter??    Ansiktene deres lyser jo som fyrlykter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, DreamOn skrev:

Er alle jentene på judgementday svette eller har de gått berserk med highligter??    Ansiktene deres lyser jo som fyrlykter!

Benedicte skrev på bloggen sin at de står der i timevis, og det er dritvarmt, og det flyr sminkedamer der hele tiden for å pusse dem opp. De er svette, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Saturday, November 05, 2016 den 12.47, powpow skrev:

Hun skrev på sin egen instagramkonto at hun selv valgte å dra pga hjemlengsel, men at de klippet det slik at det så ut som at hun ble kastet ut.

Yeah right...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Lovisa var ei søt jente jeg, selv om jeg helt ærlig irriterte meg litt over henne i starten :PMen helt ærlig trodde jeg heller at Maria skulle gå ut enn Lovisa. Jeg trodde ikke egentlig at Lovisa var i faresonen engang, for de virka så positivt innstilt under shooten hennes. Men de klippet det sikkert for å narre en til å tro det. 

Så ikke torsdag forrige uke og skjønte at Benedicte var den som gikk hjem forrige uke. Syns det er trist, hun var favoritten min. Men nå heier jeg på Jannie, siden hun er eneste norske :laugh: Ellers heier jeg på Aida og Ronja :) Egentlig alle der ikke er flotte jenter, så blir nok nervepirrende hver eneste gang fremover.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dere merke til at de byttet ut hesten? José på stranda hadde en hvit markering i panna, det hadde ikke hesten på photoshooten :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, otelie skrev:

La dere merke til at de byttet ut hesten? José på stranda hadde en hvit markering i panna, det hadde ikke hesten på photoshooten :fnise:

Haha nei gjorde de virkelig det? Da burde de ha vært ærlig om det! Hahaha:fnise:
 

Anonymkode: 6f058...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si at Aida er en skikkelig herlig jente. Har sett henne på andre nettbutikker, som modell, og hun er så naturlig. Girl next door greie. 

 

Gleder meg til å se resten av seien. Denne sesongen gikk rett hjem her hos meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.11.2016 den 10.17, Wonders skrev:

Jeg må si at Aida er en skikkelig herlig jente. Har sett henne på andre nettbutikker, som modell, og hun er så naturlig. Girl next door greie. 

 

Gleder meg til å se resten av seien. Denne sesongen gikk rett hjem her hos meg. 


Jeg liker ikke Aida. Er bare noe med henne som irriterer meg.

Anonymkode: edc9d...19e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Jeg liker ikke Aida. Er bare noe med henne som irriterer meg.

Anonymkode: edc9d...19e

ENIG. Hun er såååååååå på overtid nå og er kun fortsatt med fordi hun er mørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2016 den 22.07, otelie skrev:

La dere merke til at de byttet ut hesten? José på stranda hadde en hvit markering i panna, det hadde ikke hesten på photoshooten :fnise:

Ah! det så jeg jo, men så ble jeg usikker når de fortsatte å kalle den José, og sa at nå var den så rolig at den var som en helt annen hest. :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...