Gå til innhold

Top Model - hvem skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Aida bare har flaks med bildene egentlig.

Anonymkode: edc9d...19e

Enig. Syntes hun skulle gått ut og ikke Jannie, de var jo alle enige om at hun passet bedre som reklamemodell. Hun var bare heldig med å få et bra resultat der og da, og føler dommerne var snill med henne som ikke valgte henne ut av konkurransen. 

Men nå håper jeg at Ronja eller Malene vinner. Aida er ei herlig jente hu også, men føler Ronja og Malene er mer verdige.

Også legger jeg merke til at de jentene som er igjen er forholdsvis høye og slanke, Aida er egentlig den jeg anser som ordentlig curvy. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om vinneren? Jeg ble positivt overrasket, da jeg trodde at dommerene favoriserte Aida og dermed kom hun til å vinne. Hurra for Ronja!:hoppendeglad:

 

Jeg er enig i at en del av deltagerne var litt i overkant tynn siden det skulle være en såkalt "curvy" sesong. Selv om Jannie var en av mine favoritter så synes jeg at hun hadde passet bedre inn i en "vanlig" sesong, eller en blanding av de to :)

Kjenner jeg allerede får abstinenser av at det hele er over :(

Anonymkode: 6f058...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si noe om Jannie. Tror dere grunnen til at hun kom på 4. plass var dommerenes kommentar om at hun så "gammel ut for alderen"? Hvis det er tilfellet synes jeg det er ganske kynisk og overfladisk. Er hun den beste modellen, så er hun den beste modellen liksom.

Anonymkode: 6f058...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om vinneren? Jeg ble positivt overrasket, da jeg trodde at dommerene favoriserte Aida og dermed kom hun til å vinne. Hurra for Ronja!:hoppendeglad:

 

Jeg er enig i at en del av deltagerne var litt i overkant tynn siden det skulle være en såkalt "curvy" sesong. Selv om Jannie var en av mine favoritter så synes jeg at hun hadde passet bedre inn i en "vanlig" sesong, eller en blanding av de to :)

Kjenner jeg allerede får abstinenser av at det hele er over :(

Anonymkode: 6f058...5ad

Jeg ble også positivt overrasket, trodde det samme som deg om at de favoriserte Aida fordi det har virket sånn hele veien. Men er kjempefornøyd med at Ronja vant, hun var en verdig vinner. 

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg glemte å si noe om Jannie. Tror dere grunnen til at hun kom på 4. plass var dommerenes kommentar om at hun så "gammel ut for alderen"? Hvis det er tilfellet synes jeg det er ganske kynisk og overfladisk. Er hun den beste modellen, så er hun den beste modellen liksom.

Anonymkode: 6f058...5ad

Det virket som at det var den eneste grunnen ettersom det var det eneste negative de sa om shooten hennes. Det irriterende er at det ikke virket som at fotografen og hun dama de jobbet med var enige i det, det var helt tydelig at de elsket bildene de fikk fra Jannie. Syns også det så ut som at dommerne forgudet Aida mer enn fotografene gjorde, så jeg tror ikke det valget skjedde som det burde. Menmen, som sagt så er jeg fornøyd med vinneren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den desidert slankeste jenta av alle vant ja..."Oh the irony"  fikk ikke sett det, får se reprisen. Syns Ronja har vært av de minst spennende og hun har bestandig det eksakt samme utrykket på bilder.  Kan ikke skjønne at hun vant. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også skuffet over vinneren, og synes hun jevnt over har vært svakere enn de tre andre jentene.

 

Men ja - ganske spesielt at de fire slankeste (kanskje med unntak av Adia) kom til finaleepisoden i en curvy-sesong.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersnella

Ronja var den jeg heiet minst på, mine favoritter var Jannie og Malene. Så jeg var ikke enige med juryen.

Men er det ikke Jannie som er på Princess reklamen nå? Den med dundynene. Hvis ikke ligner hun i alle fall veldig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Supersnella skrev:

Ronja var den jeg heiet minst på, mine favoritter var Jannie og Malene. Så jeg var ikke enige med juryen.

Men er det ikke Jannie som er på Princess reklamen nå? Den med dundynene. Hvis ikke ligner hun i alle fall veldig 😄

Ser slik ut ja! :smilbla:

https://www.instagram.com/p/BJsHYGDDjP-/?taken-by=jannie.gefle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2016 den 22.22, DreamOn skrev:

Syns den designerkjolen satt som en sekk på alle sammen.

 

På 15.11.2016 den 22.08, Kelsi skrev:

De kjolene var helt feil på så unge jenter, hadde passet bedre på 50-åringer. 

Enig med begge. Helt tragisk å kle opp unge jenter i portugalsk svar på Desigual, ellerhvadetnåheter.

På 17.11.2016 den 21.48, Kelsi skrev:

Grusom kjole på hun dama fra Slink magazine...

Kjolen var egentlig bare en bisetning, kjønnshåret på hodet var mye verre :haar:

 

Madelen var min favoritt. Nydelig jente som skilte seg ut. Ronja er pen, men litt kjedelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også allerede abstinenser. Vil ha mere. 

Vel, vinneren... ingen tvil om at hun fortjener det, og er en verdig vinner. Ønsker henne lykke til. 

 

Det er andre fra seien je heller skal følge på Insta vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...