Gå til innhold

Top Model - hvem skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Hvorfor har ingen Benedikte som favoritt? Hun er jo både pen, kul og morsom. 

Hun er ikke en like god modell som de tre nevnte, synes jeg da :) Håper Paulina ryker neste uke forresten!

Anonymkode: 6f058...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Hvorfor har ingen Benedikte som favoritt? Hun er jo både pen, kul og morsom. 

Hun er verken pen, kul eller morsom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, her går det unna... en som har røket ut på fire episoder? Må vel snart bli fortgang i det nå hvis ikke hele gjengen skal stå igjen i finalen. 

Anonymkode: b513d...827

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er greia med måte hun norske programlederen snakker på? Janka? Hvorfor snakker hun så rart?

Anonymkode: ab031...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er greia med måte hun norske programlederen snakker på? Janka? Hvorfor snakker hun så rart?

Anonymkode: ab031...8d8

"Jeeeenter! Ikke blame på looken." Komisk ihvertfall 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes fortsatt det er merkelig når dansker og svensker plutselig må snakke sammen på engelsk. De forstår hverandre jo tydeligvis i huset, men kommer  det en svensk gjestedommer så forstår danskene plutselig ingenting. Virker kanskje bare merkelig for oss nordmenn som forstår alt ;) 

Anonymkode: b513d...827

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Spyro skrev:

"Jeeeenter! Ikke blame på looken." Komisk ihvertfall 

Haha! :D    Bruk kurvene din (med verdens mest seriøse tonefall, hørtes ut som hun sa at nå begynner tredje verdenskrig).

Anonymkode: ab031...8d8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Marlene, Aida og Lovisa blir topp 3. Hadde Ronja vært dyktigere tror jeg kunne vunnet i og med at hun har veldig typisk modellansikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Benedicte, så synes jeg hun er fotogen, men ikke like fotogen som de andre jentene. Jeg synes derimot hun er veldig morsom :-)

Anonymkode: 8a425...dfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, October 28, 2016 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Men hva er greia med måte hun norske programlederen snakker på? Janka? Hvorfor snakker hun så rart?

Anonymkode: ab031...8d8

Haha, jeg henger meg skikkelig opp i det. Er fascinerende at nordmenn bosatt i Oslo prater norsk med så mange innslag av engelske ord mens nordmenn bosatt i USA i årevis klarer og prate uten engelske ord. Feks. fotografkjæresten til Tyra Banks på Skavlan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2016 den 12.27, DreamOn skrev:

Dette går jo på kanal fem. Er det noen måte å se det i reprise på??

Om du har Canal digital går du på ukesarkivet for kanal FEM. På GET-boksen går du på reprise og søker opp Top model 2016 :tommel:

For øvrig har jeg kjempesansen for Aida og synes hun virkelig er en verdig vinner av denne sesongen :) 

Anonymkode: fc962...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Friday, October 28, 2016 den 21.15, AnonymBruker skrev:

Men hva er greia med måte hun norske programlederen snakker på? Janka? Hvorfor snakker hun så rart?

Anonymkode: ab031...8d8

Nå vet jeg ingenting om henne, men navnet høres jo ikke spesielt norsk ut.. kanskje hun er fra polen (?) Bare et eks.. og kom til Norge som barn. Derav litt merkelig norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig røyk Paulina ut.. Tror Benedicte ryker neste gang. Håper på Jannie, Aida og Ronja i topp tre :-D

Lovisa (?) har irritert meg siden dag én. Den stemmen.. Aida fremstår som en moden og snill person. Liker henne veldig godt. Kommer ikke over hvor utrolig pen Ronja er. Wow! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingunnk skrev:

Endelig røyk Paulina ut.. Tror Benedicte ryker neste gang. Håper på Jannie, Aida og Ronja i topp tre :-D

Lovisa (?) har irritert meg siden dag én. Den stemmen.. Aida fremstår som en moden og snill person. Liker henne veldig godt. Kommer ikke over hvor utrolig pen Ronja er. Wow! 

Jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at vi ikke fikk se at Paulina fikk beskjeden, og hvordan hun reagerte. Snakk om å snyte oss for drama :P

Endret av melly666
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, melly666 skrev:

Jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at vi ikke fikk se at Paulina fikk beskjeden, og hvordan hun reagerte. Snakk om å snylte oss for drama :P

:bond::fnise:

 

Anonymkode: 6f058...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...