Gå til innhold

Synd på de som ikke har frisørblondt hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at gutter elsker blondiner!

Brunetter og rødhårede... neh kjedelig og lite pent. NOrske jenter blir så bleke når de har sånn farge... 

BLondt er noe alle menn syns er sexy: Men ikke hjemmefarget eller naturlig, det er svært få som har en pen naturlig blond farge.

Jeg bleket det hos frisør og får lange blikk hver dag. Angrer ikke et sekund.

Anonymkode: 4f1cf...03e

What a fuck? Hvordan vet du at alle menn liker damer med blondt hår? Kjenner du alle menn i verden?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg blir trist jeg, når jeg ser dere kommunegrå damer...

Gå til frisøren og få en fresh farge :)

Anonymkode: 4f1cf...03e

jeg farger håret brunt istedet, er nice det =)

med butikkfarge fra mona grudt-reklamen. nutrisse

Endret av aiba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alle som vil ha karbon kopi likt hår som alle andre falske platina blondiner.

Anonymkode: d01af...17d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg blir trist jeg, når jeg ser dere kommunegrå damer...

Gå til frisøren og få en fresh farge :)

Anonymkode: 4f1cf...03e

Synes mye mer synd på de som går til frisøren jevnlig og påfører hår og hud all den giftige elendigheten som finnes i hårfarge og bleking. En cocktail av kjemikalier som er skadelig for dem selv og andre.

 http://www.b.dk/viden/farlige-stoffer-i-haarprodukter

Anonymkode: ac84e...054

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sluttet å farge håret og er naturlig grå. Får mange komplement hver dag.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så fikk jeg en oppvekker av å lese dette innlegget, så nå har jeg nettopp vært hos frisøren.

Nå føler jeg meg mye penere og regner med at folk rundt meg blir glade og litt forelsket i mitt nye hår:

FullSizeRender (15).jpg

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selføgelig nok en gang er det en slik tråd,

som engasjere folk...

Anonymkode: 042f0...2e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg blir trist jeg, når jeg ser dere kommunegrå damer...

Gå til frisøren og få en fresh farge :)

Anonymkode: 4f1cf...03e

Enn hvis de trives med kommuneblonde håret da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åjoda!

6543005-grey-mouse.jpg

Anonymkode: 613c6...6d7

Nummin så fiiiin!! :rodmer:

Falske blondiner, blondert hos frisør eller hjemme kan aldri måle seg med en slik søt skapning! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blond, blond. Det er dritkjedelig! Farger striper i håret for å få spill. Kunne ikke tenke meg å ha min naturlige hårfarge, da ser jeg ut som en 12 åring...

Endret av Puny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, QQbaby skrev:

Trådstarter har et godt poeng, ingen som liker grå mus.

Tror du har misforstått hva uttrykket "grå mus" betyr.

 

Hint: har lite med hårfargen å gjøre. ;)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenk så mye penere og gladere¨folk hadde vært. Er du klar over hvor stor forskjell det er på en naturlig blondine og en som har gjort det hos frisør? Blondt hår er pent det, men naturlig blir kjedelig og selvfarget blir enten for lyst eller ujevnt.

Er du brunette er du kjedelig, gå til frisør og få deg noen lyse striper for å live opp håret.

Folk rundt deg blir glad av å se på deg!

Nå blir jeg bare trist :(

 

Anonymkode: 4f1cf...03e

Jammen du har jo grått hår og ikke så veldig fint heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Tror du har misforstått hva uttrykket "grå mus" betyr.

 

Hint: har lite med hårfargen å gjøre. ;)

 

Så du mener at kvinnfolk som blir grå i håret, forfaller og ikke evner å ta vare på seg selv ikke er en grå mus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, QQbaby skrev:

Så du mener at kvinnfolk som blir grå i håret, forfaller og ikke evner å ta vare på seg selv ikke er en grå mus? 

Ikke nødvendigvis.

En "grå mus" er jo noe som går på personligheten, ikke utseendet. Ei dame som du beskriver kan jo alikavel være sprudlende, og full av liv og røre. I mitt hode ser jeg for meg en sånn derre Yoga/Reiki dame som spiser økologisk og "finner seg sjæl" hver sommer. ;)

Og motsatt, en dame som er alt TS synes, kan forsvinne inn i veggen i hver sammenheng, ingen legger merke til personern og husker hennes navn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at gutter elsker blondiner!

Brunetter og rødhårede... neh kjedelig og lite pent. NOrske jenter blir så bleke når de har sånn farge... 

BLondt er noe alle menn syns er sexy: Men ikke hjemmefarget eller naturlig, det er svært få som har en pen naturlig blond farge.

Jeg bleket det hos frisør og får lange blikk hver dag. Angrer ikke et sekund.

Anonymkode: 4f1cf...03e

Godt man har forskjellig smak. Synes mange med bleika hår ser slitsomme ut, overblond farge pluss at de gjerne er for brune i tillegg, gjerne oversolariumsbrune. Blir alt for hardt med bleika hår og oversola hud. Du nevner blek som negativt, og allerede der ser jeg at vi har helt forskjellig smak. Synes blek porselenshud og kommunegrått hår kan være nydelig. 

Anonymkode: 933c2...4cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke blond, men jeg har aldri hatt problemer med at menn ikke vil ha meg.  At alle menn liker blondiner er bare noe forbanna tull. Jeg gikk med en blond lang parykk en stun og jeg fikk ikke noe mer oppmersomhet som blond. Så der føyk den teorien din ts.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde også som deg. Men håret var så tykt og vokste så fort at jeg sluttet etter noen år med lange frisørbesøk hver tredje uke.

Hjemmefarging, det var noe jeg aldri turde å begynne med mens jeg hadde frisørstriper.

Nå har jeg begynt med det, håret blir mørk/kald gyllenblondt med spill i, og ser langt bedre ut enn da jeg gikk til frisør. Billigere er det, og jeg kan ta det når det passer.

Anonymkode: d965d...6c9

Hvordan kan det bli kaldt gyllenblondt når kaldt er det motsatte av gyllent? :klo:

Anonymkode: a8961...590

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

eg blir trist jeg, når jeg ser dere kommunegrå damer...

Jeg har såkalt kommunegrått hår - eller askeblondt da, som høres litt penere ut :fnise: Jeg farget og stripet håret mitt i fem år, men sluttet for ca et år siden. Sparer nå ut min naturlige farge. Og jeg digger det! Synes det ser både spennende og kledelig ut.

Det er jo veldig dumt om du møter meg å blir trist av å se på meg, men så er det ikke mitt ansvar å tilfredsstillle deg med mitt utseende heller. Blir du lei deg av å se på folk som ikke ser ut slik du foretrekker, så er nok det noe du bør ta tak i, for det høres ikke sunt ut.

Så lenge JEG synes jeg ser flott ut med håret mitt, så er det faktisk det eneste som betyr noe. Og hvem vet, kanskje er det noe i det at "at selvtillitt er det flotteste man kan ha på seg". Jeg synes jeg rocker kommunegrått. Så det så.

Anonymkode: 70707...f91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt man har forskjellig smak. Synes mange med bleika hår ser slitsomme ut, overblond farge pluss at de gjerne er for brune i tillegg, gjerne oversolariumsbrune. Blir alt for hardt med bleika hår og oversola hud. Du nevner blek som negativt, og allerede der ser jeg at vi har helt forskjellig smak. Synes blek porselenshud og kommunegrått hår kan være nydelig. 

Anonymkode: 933c2...4cb

Enig, kommunegrått hår og blek hud kan være en nydelig kombinasjon :rodmer: 

Anonymkode: d2bd7...666

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg blir trist jeg, når jeg ser dere kommunegrå damer...

Anonymkode: 4f1cf...03e

c99cf363146dcdcb30164f7fd764955ca12f9301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...