Gå til innhold

Om dating i disse tider


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Søgni skrev:

Det finnes knapt noe mer patetisk enn folk som er ute etter uforpliktende sex, men utgir seg for å være ute etter mer. Nå kan det selvsagt skje at man finner ut at man ikke klaffer ganske raskt selv om man har hatt sex, men det blir jo noe helt annet. Noe ganske annet blir det også å bruke Tinder for å finne en partner for uforpliktende sex og ikke legge skjul på det. Folk må få bruke sånne apper slik de vil, men da får man ha såpass til folkeskikk at man ikke lyver. 

Selv er jeg skeptisk til å unngå å ha sex tidlig i en datingfase som et slags oppdragerprosjekt, jeg synes det hører med i datingfasen, men jeg prøver jo å ha som regel å ikke ligge med tapere da. Haha.

Vel, man er også ganske patetisk når man puler noen og deretter "glir inn" i noe skit som man innerst inne vet bare er idioti og hører på løgnene og skiten fra fyren også istedenfor å bare kutte ut og blokkere ham overalt. Vi damerne må ta litt ansvar selv for å ikke bli brukt for sex her.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Vel, man er ganske patetisk når man puler noen og deretter "glir inn" i noe skit som man innerst inne vet bare er idioti og hører på løgnene og skiten fra fyren også istedenfor å bare kutte ut og blokkere ham overalt. Vi damerne må ta litt ansvar selv her.

Ja, det er jeg enig i. Man bør ikke nedlate seg til å bli en del at et slags virtuelt harem om man ikke ønsker, eller sitte på et gjerde og vente på at en eller annen nettdatingsflamme skal ta kontakt om han har ballen, hvis man får en følelse av at han er på leit etter noen andre eller ikke er interessert (selv om han påstår at han er det). Da får man bare avslutte, i stedet for å vente på noe som kanskje aldri skjer. Og hvem vil være nødløsninga til en eller annen nettdatingsfyr? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Fortell meg det: hva er incentivene for menn til å oppsøke kvinner for et forhold?

Hvis dere kan svare på dette, så vil dere forstå hvorfor menn kun vil ha uforpliktende sex.

Legg også inn faktorer som alder. Prøv damer, bare prøv. Så kanskje dere forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Søgni skrev:

Ja, det er jeg enig i. Man bør ikke nedlate seg til å bli en del at et slags virtuelt harem om man ikke ønsker, eller sitte på et gjerde og vente på at en eller annen nettdatingsflamme skal ta kontakt om han har ballen, hvis man får en følelse av at han er på leit etter noen andre eller ikke er interessert (selv om han påstår at han er det). Da får man bare avslutte, i stedet for å vente på noe som kanskje aldri skjer. Og hvem vil være nødløsninga til en eller annen nettdatingsfyr? 

Det jeg har erfart skjer er (menn avslører seg selv hvis man hører etter):

De vil gjerne gå dutch på date (begge betaler for seg) pga han dater flere damer samtidig i håp om å få sjanse til å pule, og jo flere kvinner de kontakter jo større er sjansen til å få det gjort. Fyrene blir sinte når man ikke går med på å gå dutch, da er man en gold digger som er ute etter gratis mat, at de blakke tapere ikke har noe med å bringe en dame ut på date er en annen problemstilling, men uansett hvis du sjonglerer opptil 7 kvinner i måneden så blir til og med det å betale en kopp kaffe for dem alle kostbart i lengden. Jeg vil spesifikt hindre en fyr som dater meg i å date andre kvinner. Av grunner som jeg nevner under: 

Derfor: Kutt ut fyrene hvis de vil gå dutch, ikke en gang gripe etter lommeboka på første date. Mannen betaler. 

Aldri gå med på Netflix og Chillern de første gangene man møtes, det kan være potensielt farlig og ikke minst sånt har det med å ende med sex, det vet fyrene også, og plutselig så har han hatt sex (antageligvis uten kondom) med en hel dem damer den siste måneden og potensielt smittet en med noe. 

Fyrene blir dødssure hvis datene ender uten sex, og begynner å agere som at de gjorde en dame ei tjeneste ved å vise interesse. Niks, vennen. Du er på bærtur. Du er ikke berettiget sex. Damen gjorde deg en tjeneste ved å dukke opp på date. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Det er jo egentlig helt syke tilstander der ute når menn er mer kresen på hvem de ber med ut, enn hvem de "raw dogger".  Menn er altså da så bakstreversk at det blir skremmende, faktisk. Og vi damerne vi er like ille, for vi går ofte med på det, lærer leksa vår alt for seint. Dere damer som ferdes på singeltonforumet: Skal vi kneppe igjen lårene totalt for tapere i høst og oppsummere over nyåret hvordan det har gått? Er jo ikke akkurat sånn at vi går glipp av noe siden vi ikke blir tilbudt forhold og det er jo det vi er interessert i, er det ikke? 

 

Det har jeg gjort for lenge siden. Singel i 14 mnd nå. Ingen mann har tatt på meg siden bruddet. Jeg skal ikke være noens tømmestasjon så holder meg unna tinder og slikt. Går helt fint uten intimitet. 

Folk må slutte å tro at sex er livet.

Anonymkode: fd6b3...d6c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Søgni skrev:

 

Selv er jeg skeptisk til å unngå å ha sex tidlig i en datingfase som et slags oppdragerprosjekt, jeg synes det hører med i datingfasen, men jeg prøver jo å ha som regel å ikke ligge med tapere da. Haha.

Jeg holder litt igjen til jeg vet om han dater flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad jeg skal ta en lang pause, forstår godt at dere reagerer.

Anonymkode: 36a0e...ed9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, PetterPanne skrev:

Fortell meg det: hva er incentivene for menn til å oppsøke kvinner for et forhold?

Hvis dere kan svare på dette, så vil dere forstå hvorfor menn kun vil ha uforpliktende sex.

Legg også inn faktorer som alder. Prøv damer, bare prøv. Så kanskje dere forstår.

At menn vil ha uforpliktende sex er helt ok, det som ikke er ok er at de lyver for å skaffe seg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

At menn vil ha uforpliktende sex er helt ok, det som ikke er ok er at de lyver for å skaffe seg det. 

Hvorfor er det ikke greit å lyve? Alle lyver hele tiden jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Hvorfor er det ikke greit å lyve? Alle lyver hele tiden jo..

Så hvis en kvinne løy til en mann for f.eks få ham til å skifte hjulene på bilen sin, betale for dyre resturantbesøk, ferier o.l, så er det helt greit liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, PetterPanne skrev:

Hvorfor er det ikke greit å lyve? Alle lyver hele tiden jo..

Fordi løgn skaper falske forhåpninger. Løgn over lengre tid resulterer gjerne i knuste hjerter. Derfor.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PetterPanne skrev:

Hvorfor er det ikke greit å lyve? Alle lyver hele tiden jo..

:sprettoy:

Anonymkode: 36a0e...ed9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Så hvis en kvinne løy til en mann for f.eks få ham til å skifte hjulene på bilen sin, betale for dyre resturantbesøk, ferier o.l, så er det helt greit liksom?

Det skjer jo hele tiden. Deal with it.

Uansett vil jeg at du skal besvare følgende spørsmål: hva er incentivene for menn til å oppsøke kvinner for et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, Envy skrev:

Fordi løgn skaper falske forhåpninger. Løgn over lengre tid resulterer gjerne i knuste hjerter. Derfor.

Og luremus resulterer i at menn har ballespreng. Vi klarer oss for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev:

Det skjer jo hele tiden. Deal with it.

Uansett vil jeg at du skal besvare følgende spørsmål: hva er incentivene for menn til å oppsøke kvinner for et forhold?

Samme som for kvinner: Følelsesmessig nærhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Samme som for kvinner: Følelsesmessig nærhet. 

Prøv igjen. Hva er incentivene for menn til å oppsøke kvinner i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev:

Prøv igjen. Hva er incentivene for menn til å oppsøke kvinner i et forhold?

Sex og nærhet? 

Anonymkode: 63f7a...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev:

Prøv igjen. Hva er incentivene for menn til å oppsøke kvinner i et forhold?

Kan ikke du som mann komme med et svar og prøv og svare noe annet enn sex den her gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sex og nærhet? 

Anonymkode: 63f7a...2cd

 

1 minutt siden, O.G. skrev:

Kan ikke du som mann komme med et svar og prøv og svare noe annet enn sex den her gangen?

Jeg oppnår ingenting ved å si svaret, om ikke jeg tvinger dere til å tenke ekstra godt etter.

Prøv da, hvorfor skal menn oppsøke kvinner for et forhold? Hva er gulroten? Hva får de ut av å gå igjennom et langt forhold, og å bruke tid på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, PetterPanne skrev:

 

Jeg oppnår ingenting ved å si svaret, om ikke jeg tvinger dere til å tenke ekstra godt etter.

Prøv da, hvorfor skal menn oppsøke kvinner for et forhold? Hva er gulroten? Hva får de ut av å gå igjennom et langt forhold, og å bruke tid på dere?

Kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...