Gå til innhold

for mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, saratool skrev:

ja jeg har forsøkt noen ting.

Glemte å spørre om moren din også bruker dop?

Har du hatt en stefar?

Anonymkode: 5444f...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du stoler på henne, men hun kan jo ikke stole å deg når du lar jæresten hennes pørve seg på deg... Vet hun om at kjæresten hennes prøvde seg på deg?

Så du fester ofte med moren din? Hvilke menn er hun sammen med? Er hun ofte sammen med flere menn sånn som deg? Grenseløs? 

Anonymkode: 5444f...faf

jeg har ikke fortalt noe om det til henne. jeg fester ikke ofte med henne. men av og til har det skjedd.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du ofte dop når du har sex med flere?

Anonymkode: 5444f...faf

noen ganger. men ikke mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, saratool skrev:

jeg har ikke fortalt noe om det til henne. jeg fester ikke ofte med henne. men av og til har det skjedd.

noen ganger. men ikke mange.

Synes du det er akseptabelt at en kjæreste til moren din prøver seg på deg? Det betyr jo at hun ikke kan stole på han. Hvordan tror du hun hadde reagert hvis hun fikk vite det? Lever hun også grenseløst med menn , sånn som deg? Høres ut som det var flere ( derfor jeg spør om hun så flere samtidig ) som prøvde seg på deg? Så du hadde gruppesex allerede mens du var tenåring? Debuterte du veldig tidlig siden du virker så sexfiksert?

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, saratool skrev:

jeg har ikke fortalt noe om det til henne. jeg fester ikke ofte med henne. men av og til har det skjedd.

noen ganger. men ikke mange.

Tar moren din dop?

Anonymkode: 5444f...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er akseptabelt at en kjæreste til moren din prøver seg på deg? Det betyr jo at hun ikke kan stole på han. Hvordan tror du hun hadde reagert hvis hun fikk vite det? Lever hun også grenseløst med menn , sånn som deg? Høres ut som det var flere ( derfor jeg spør om hun så flere samtidig ) som prøvde seg på deg? Så du hadde gruppesex allerede mens du var tenåring? Debuterte du veldig tidlig siden du virker så sexfiksert?

Anonymkode: 5444f...faf

jeg vil ikke svare på flere spørsmål om henne. hun har ikke tatt dop eller hatt flere menn som jeg vet om.

jeg hadde min første trekant når jeg var 16. jeg debuterte når jeg var 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, saratool skrev:

jeg vil ikke svare på flere spørsmål om henne. hun har ikke tatt dop eller hatt flere menn som jeg vet om.

jeg hadde min første trekant når jeg var 16. jeg debuterte når jeg var 14.

Jeg skjønner. Du trenger ikke svare hvis du ikke vil. 

Jeg bare lurer på om du synes det er greit at noen som har kjæreste ( som din  mor hadde ) , prøver seg på deg når hun ikke er der?

Hvordan hadde du likt om f.eks datteren din ( la oss si du får en datter i fremtiden ) , at kjæresten din hadde prøvd seg på henne mens du var borte, og hun lå med han? Jeg prøver å få deg til å tenke litt på konsekvenser av handlingene du velger å være med på...

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor gammel du var da de prøvde seg på deg? Synes du virkelig det var greit at de prøvde seg på deg? Synes moren din det var grei at de prøvde seg på deg?

Når jeg spør om du føler deg verdifull alene, mener jeg om du har det bra med deg selv når du er alene, eller føler du ofte en tomhet uten bekreftelser? Hvordan er selvbildet ditt når du ikke har sex med menn?

Anonymkode: 5444f...faf

Var moren din psykolog? Forsøkte hun å psyjoanalysere deg? Kanskje du følte at hun gravde i ditt innerste uten lov og ble ubekvem?

Ble du psykolog? Er det fordi du da kan være den allvitende som kategoriserer andres tanker og følelser, slik moren din gjorde med deg?

Eller kom du ikke inn på psykologistudiet? Har det slått deg at din analysering av ukjente på nett er en måte å heve selvfølelsen på? Du får bekreftet at du er klok og intelligent. Kanskje det er en bekreftelse du savner i hverdagen? Føler du deg ofte underlegen?

Du får bekreftelse en stakket stund på internett, likes og kommentarer, men det blir ikke nok og du jager etter mer. Kanskje du må se på ditt virkelige liv? 

 

:ironi:

Anonymkode: 784c7...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det har også med sjelsliv å gjøre. Å være intim med utallige folk gjør noe med en, om en vil eller ikke. Det fysiske og psykiske henger sammen.Å stenge av følelsene konstant når man har sex for å opplev e "nytelse" vil kødde med hode etterhvert. Det er mange som blir følelsesmessig avstumpa etter en sånn livsstil, selv om du mener du kan distansere deg ifra det. 

Anonymkode: 5444f...faf

Hvordan kan du vite hva det å ligge rundt gjør med oss? Som alle oss andre kan du jo bare snakke for deg selv. Det fysiske og psykiske KAN henge sammen, men trenger selvsagt ikke gjøre det. Det tror jeg de fleste forstår. Min erfaring er at de som lever et seksuelt utsvevende liv er mer bevisst enn gjennomsnittet på sin egen emosjonelle og seksuelle helse.

Anonymkode: b52db...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, saratool skrev:

jeg vil ikke svare på flere spørsmål om henne. hun har ikke tatt dop eller hatt flere menn som jeg vet om.

jeg hadde min første trekant når jeg var 16. jeg debuterte når jeg var 14.

Nå synes jeg psykoanalysen går langt. Du som spør så mye, er du utdannet innen helsefag psykisk helse eller lignende? Du skal være forsiktig med å moralisere og stille spørsmål til andres liv? Du moraliserer faktisk, for spørsmålene dine er laget ut fra ditt grunnsyn og oppfatning av hva som er galt. Du prøver faktisk å lage fortiden til et problem, du vet at man kan faktisk lage noe uproblematisk til noe provlematisk, spesielt hvis parten er lettpåvirkelig. Faktisk kan slikt være mer skadelidende enn hendelser som i utgangspunktet er uproblematisk for personen.

 

Viste du at historisk har menneskene faktisk delt på sex, hatt orgier osv. At dette faktisk styrket båndene innad i gruppen, genetisk ville også den med sterkest svømmere få barn, samtidig følte alle et ansvar for barnet. Så faktisk er de tidene vi nå lever i et unntak med monogami. Hva som er rett og galt må man ta med seg selv, faktisk er det ikke noe rett og galt mhp emnet. Så lenge ingen er skadelidende. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.7.2016 at 13.44, AnonymBruker skrev:

Hadde tenkt at det var lite. Bare i russetiden er det mange som kommer opp i det antallet. Selv er jeg 20 og har hatt flere enn femti men antagelig færre enn hundre.

Anonymkode: b52db...ed8

Dattera mi skal ikke få bli Russ, ha sex med 50 stk...huff

Anonymkode: 46f3e...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dattera mi skal ikke få bli Russ, ha sex med 50 stk...huff

Anonymkode: 46f3e...b27

Det er jo spennende da, få masse different penis inni seg. Bekreftelse, friksjonen osv

Jeg synes det er gøy å stappe min penis i different jenter :)

Mitt mål er 2000 damer før jeg er 40.

Anonymkode: 5cd4b...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo spennende da, få masse different penis inni seg. Bekreftelse, friksjonen osv

Jeg synes det er gøy å stappe min penis i different jenter :)

Mitt mål er 2000 damer før jeg er 40.

Anonymkode: 5cd4b...23b

jeg har ikke mål om hvor mange. jeg bare har sex med de jeg har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24. september 2016 at 10.15, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite hva det å ligge rundt gjør med oss? Som alle oss andre kan du jo bare snakke for deg selv. Det fysiske og psykiske KAN henge sammen, men trenger selvsagt ikke gjøre det. Det tror jeg de fleste forstår. Min erfaring er at de som lever et seksuelt utsvevende liv er mer bevisst enn gjennomsnittet på sin egen emosjonelle og seksuelle helse.

Anonymkode: b52db...ed8

Hvordan kan du komme med et sånt utsagn? Har du laget en undersøkelse på dette? 

Min konklusjon er motsatt, at de som ikke har noen grenser på hvem de er intime med, mangler selektivitet som er med på å beskytte selvet, som gjør oss bevisste. Å fly rundt med med uttallige er et tegn på mangel på bevissthet...

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du komme med et sånt utsagn? Har du laget en undersøkelse på dette? 

Min konklusjon er motsatt, at de som ikke har noen grenser på hvem de er intime med, mangler selektivitet som er med på å beskytte selvet, som gjør oss bevisste. Å fly rundt med med uttallige er et tegn på mangel på bevissthet...

Anonymkode: 5444f...faf

Mange års erfaring fra internasjonale swingersmiljø. For de fleste er dette et livsstilsvalg. Og det ligger i kortene at man ikke går inn denne livsstilen uten et over snittet bevisst forhold til egen og andres seksualitet.

Det du skriver over henger ikke logisk sammen. Selektivitet har ikke noe med beskyttelse av selvet å gjøre. Selvet er for det første vanskelig å definere (filosofer har foresøkt i århundrer), for det andre er det slett ikke åpenbart at det trenger å beskyttes for utvidelse av den erotiske horisont. At det å "fly rundt med utallige" skulle være tegn på "mangel på bevissthet" er helt søkt. Man kunne like gjerne si at det å holde seg til den samme hele livet indikerer manglende bevissthet. 

Anonymkode: 14a3e...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25. september 2016 at 12.09, saratool skrev:

jeg har ikke mål om hvor mange. jeg bare har sex med de jeg har lyst på.

Bra sagt Saratool 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 27 og har hatt over 100 partnere, har hatt kjæreste i 3 av disse åra og første gang var jeg 16.. Er nok alt for mye, men i fylla gjør mann mye rart, men kan godt si jeg har litt erfaring på både godt og vondt 🙈 Kvinne her foressten..

Anonymkode: 63260...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg? Jeg har hatt sex med ganske mange, og den eneste grunnen til at jeg "skammer" meg over det er hva andre tenker om det. Jeg er nettopp fylt 25 og har hatt sex med 8 stk. Men med tanke på at jeg var i et fast forhold fra jeg var 14 til jeg var 22 føles det jo ut som en hel drøss. 

Anonymkode: 4a382...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26/07/2016 at 22.47, saratool skrev:

hvorfor reagerer dere så mye på om vi har hatt mange sexpartnere? når jeg var 19 så hadde jeg hatt over 50 sexpartnere, jeg er jo ikke en hore uansett

Anonymkode: 70088...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27 og har hatt over 100 partnere, har hatt kjæreste i 3 av disse åra og første gang var jeg 16.. Er nok alt for mye, men i fylla gjør mann mye rart, men kan godt si jeg har litt erfaring på både godt og vondt 🙈 Kvinne her foressten..

Anonymkode: 63260...763

Man kan ikke skylde på fylla, når man har hatt over 100 stk. Da er man bare løs!

Anonymkode: 70088...c6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...