Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Hanne67 skrev:

Det blir ikke noe event på meg idag. Vi er på hytta og her spawner ingenting, - kun abboren som biter på kroken og fanges. :P

Jaja, katten blir nok mer fornøyd med fangsten idag enn det jeg gjør.

Får du Shiny Abbor?!😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Katla80 skrev:

Takk for at du minner oss på det. Jeg satt her nå kl 10 og skjønte ikke hvorfor jeg ikke så en eneste Bulbasaur! Nå er det ut på tur for å klekke egg og fange Bulbasaurer. Håper jeg får en shiny! 😊

God jakt, alle sammen! 

God jakt ja ☺

Klekke resultatene: Wynaut, Eevee, Makuhita og Torchic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Taperen skrev:

Ja det var en meget innbringende dag, grattis :)

Takk, ble veldig fornøyd, hadde ikke Trapinch fra før og har kun fått EN Mareep i egg tidligere... 

 

Etter denne klekkinga har jeg ikke fått et eneste egg :( Har vel vært innom ti pokestoper, men ingen egg... Må komme meg til mer sentrale strøk tydeligvis! Fått to shiny Bulba da, veldig fornøyd med det!

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typisk at jeg ligger her med spysyke da!!!!!!!!!

Anonymkode: 924ca...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to shiny Bulbasaur fra sofakroken med insence. Får si meg fornøyd i og med at Vesla ikke ville være med ut - hun har ødelagt nettbrettet sitt og får ikke spilt mye for tiden. 

Anonymkode: b084a...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk to shiny Bulbasaur fra sofakroken med insence. Får si meg fornøyd i og med at Vesla ikke ville være med ut - hun har ødelagt nettbrettet sitt og får ikke spilt mye for tiden. 

Anonymkode: b084a...00a

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev den som anonym...

Anonymkode: b084a...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk to shiny Bulbasaur fra sofakroken med insence. Får si meg fornøyd i og med at Vesla ikke ville være med ut - hun har ødelagt nettbrettet sitt og får ikke spilt mye for tiden. 

Anonymkode: b084a...00a

Vet ikke helt hvorfor jeg skrev den som anonym...

 

Nå altså. Er det kanskje på tide med frokost såpass man får med seg hodet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk akkurat ikke nok candy til å evolve til Venosaur. Ingen shiny heller. Men det ble en fin tur i nydelig påskevær, ikke så galt det. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns eventet i dag var labert. Spawna veldig få Bulbasaurs i byen, og trur eg kunne fanga sikkert dobbelt så mange Castform som Bulbasaur. På eitt tidspunkt hadde eg 6 Castform rundt meg, men ingen Bulbasaur. Fekk ein shiny då, men berre ein. Sambuaren fekk 4 stykker, så trur han har meir shinyluck enn meg. :P

Han har ikkje spelt på omtrent eitt år, men begynte igjen for ca ei veke sidan. Andre Poochyenaen han fanga var shiny, mens eg som har spelt meir eller mindre kvar dag sidan spelet vart lansert, har kun fått shiny i event. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glemt hele eventet og løp ut ti over halv to... Siden jeg bare har fanget 3 Bulbasaur i hele min Pokémon-karriere måtte jeg jo bare. Klarte å få til 120 candies i løpet av et kvarter med Pinap, fanget altså 20 stk. Én av Bulba’ene var shiny. Så nå har jeg en shiny Venusaur med Frenzy plant! :ler: Litt laber IV da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ambivalent skrev:

Jeg hadde glemt hele eventet og løp ut ti over halv to... Siden jeg bare har fanget 3 Bulbasaur i hele min Pokémon-karriere måtte jeg jo bare. Klarte å få til 120 candies i løpet av et kvarter med Pinap, fanget altså 20 stk. Én av Bulba’ene var shiny. Så nå har jeg en shiny Venusaur med Frenzy plant! :ler: Litt laber IV da...

Wow, tenk at det er så store forskjeller! Jeg var ute hele eventet og fikk ikke nok til å evolve, selv med pinap. Grattis med flott Venosaur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Taperen skrev:

Får du Shiny Abbor?!😊

Hehe, ja det kunne vært fint! :laugh: Alle så ganske like ut, så ble nok ingen shiny, men tiny var de. Jeg har noen tiny Rattata, så de går i samme kategori som dem. :fnise:

Jeg fikk klekt et 10 km egg idag, og det ble en Larvitar. Jeg har totalt fått tre av de, alle i egg, og har 88 candy. Muligens 22 candy i to av eggene og 44 nå i det siste. Nå er det ett 2 km egg og ett 10 km egg til klekking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Oslo krydde det av Bulbasaur. Jeg var ute og gikk et par timer, fanget rundt 150 stykker, hvorav fem var shiny. Den ene shinyen hadde både høy IV og høy CP, så den utviklet jeg til shiny Venosaur :) morsomt med event! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fanget i et par timer i et tettsted, ble 74 stk, hvor 3 stk var shiny, så da ble det evolvet til shiny Ivysaur og Venusaur, men ingen av de med god IV.

Kjørte på med lucky egg og Star Piece under eventet, ble vel ca 530000 XP og ca 80000 stardust.:)

 

Endret av Taperen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen av dere ikke hadde nok Candy til og evolve Bulbasaur for å få moveset Franzy Plant, da bør dere kanskje tenke på å ha litt Candy i bakhånd før eventet starter, vi får som regel vite hvilken pokemon som spawner ekstra til disse eventene god tid i forveien, til disse 3 community day eventene har jeg alltid hatt litt Candy tilgjengelig, det går også ann at dere bruke litt "rare .Candy" også, vet samtidig at ikke alle dere har like god tilgjengelighet på visse Mons.

Endret av Taperen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte hele greia og har bare vært hjemme i hele dag. Det hadde vært gøy med shiny Bulbasaur eller sjeldent moveset men jeg kjenner ingen steder at jeg er så veldig lei meg likevel.

Jeg klekket fire egg på rad i går og fikk Torchic, Bagon, Beldum og Feebas. Det ble også noen utviklinger så nå har jeg fått flere nye som kan strykes i lista over pokiser jeg mangler! :)

På 20.3.2018 den 22.29, Ardwinna skrev:

Mangler disse (hvis vi ser bort i fra regionale og legendariske, samt de gen 3 som enda ikke er sluppet):

Gen 2: Feraligator, Flaafy, Ampharos, Unown, Scizor, Magby, Miltank og Tyranitar.
Gen 3: Sceptile, Blaziken, Swampert, Lombre, Ludicolo, Pelipper, Gardevoir, Masquerain, Breloom, Vigoroth, Slaking, Sharpedo, Wailord, Camerupt, Torkoal, Vibrava, Flygon, Cacturne, Altaria, Crawdaunt, Cradily, Armaldo, Milotic, Regn-Castform, Absol, Bagon, Shelgon, Salamence, Beldum, Metang og Metagross.

I morgen må jeg ut på eggjakt for nå er jeg nesten fri for egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg glemte hele greia og har bare vært hjemme i hele dag. Det hadde vært gøy med shiny Bulbasaur eller sjeldent moveset men jeg kjenner ingen steder at jeg er så veldig lei meg likevel.

Jeg klekket fire egg på rad i går og fikk Torchic, Bagon, Beldum og Feebas. Det ble også noen utviklinger så nå har jeg fått flere nye som kan strykes i lista over pokiser jeg mangler! :)

I morgen må jeg ut på eggjakt for nå er jeg nesten fri for egg.

Kjipt at du glemte bort hele Bulbasaur eventet da :fart2:

Men kjekt at du får noe bra i eggene dine, dette må jo være det perfekte eventet for deg, og så har du jo vært veldig heldig med klekkingen også, lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si pokestoppene er gjerrige med eggene om dagen :grine: irriterende å være så mye tom for egg når det er event. Jeg har ferie nå, så tenkte å ta meg en tur ut snart å se om jeg får samlet noen flere egg :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://pokemongolive.com/post/research/

No ser det ut til at me får daglege oppgåver me kan utføre, og Mew kjem endeleg til spelet! Syns dette såg veldig gøy ut, men igjen kan det sjå ut som at dei som bur i byane kan utføre oppgåvene mykje lettare enn dei som bur på landet (om eksempla er reelle), og dermed har større sjanse for å få Mew. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Amantheia skrev:

https://pokemongolive.com/post/research/

No ser det ut til at me får daglege oppgåver me kan utføre, og Mew kjem endeleg til spelet! Syns dette såg veldig gøy ut, men igjen kan det sjå ut som at dei som bur i byane kan utføre oppgåvene mykje lettare enn dei som bur på landet (om eksempla er reelle), og dermed har større sjanse for å få Mew. 

Kan jo bli spennende det :) tror vi kommer til å ha mye godt i vente fremover, blir snart pokemonspiller på heltid 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...