Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Egg klekking av dagens 10 km egg : 3x Dratini......har nå 5x 10 km til klekking.

Fanget ellers min til nå beste Bagon her hjemme i ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...de fire siste 10K-eggene mine har inneholdt Aerodactyl og Skarmory. :dry:  Vil noen av disse på et eller annet tidspunkt kunne utvikles eller ...bli nyttige? 

Anonymkode: b83b9...105

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de 4 siste 10 km eggene i fra eventet klekket, først ble det en Feebas, og så kom endelig Bagon, så ble det nok en Beldum, og den siste ble en Aerodactyl.....

Ellers så ble alt som jeg hadde klart for evolving med lucky egg gjennomført med glans under eventet, så ble litt over 3 mill XP under eventet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Taperen skrev:

Da var de 4 siste 10 km eggene i fra eventet klekket, først ble det en Feebas, og så kom endelig Bagon, så ble det nok en Beldum, og den siste ble en Aerodactyl.....

Ellers så ble alt som jeg hadde klart for evolving med lucky egg gjennomført med glans under eventet, så ble litt over 3 mill XP under eventet :)

Gratulerer med endelig å få Bagon i egg, etter SÅ mange kilometer!

Utrolig å klare 3 mill. XP på så kort tid, - da må du ha hatt mange til å evolve. Jeg hadde bare nok til to runder, og hadde ikke så mye tid til fanging heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hanne67 skrev:

Gratulerer med endelig å få Bagon i egg, etter SÅ mange kilometer!

Utrolig å klare 3 mill. XP på så kort tid, - da må du ha hatt mange til å evolve. Jeg hadde bare nok til to runder, og hadde ikke så mye tid til fanging heller. 

Ja jeg hadde en haug til evolving, kan tippe jeg kjørte rundt en 16-18 evolvinger, den siste bommet jeg på, leste at folk mente at eventet sluttet kl 22, men så sluttet det kl 21, så den siste evolvingen ble ikke dobbel.

Nå har jeg rundt 800 mons igjen, og har plass til 1500, så nå er det bare å samle opp, må jo komme ett dobbel Candy event snart....eller !?...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på en liten søndagstur (i bil) til nabokommunen i dag og da rakk jeg å snurre noen stops og fange noen få pokiser. Fikk en ny i dexen; Castform i snø/is-form. Nå mangler jeg bare den regn/vann-formen.
Er så dårlig vær her for tiden at jeg gidder ikke å gå klekketur. Mangler bare 900 meter på det ene 10km-egget så jeg burde ha tatt en kjapp tur bortover veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Hva er den mest effektive måten deres på å samle stardust? Etter at jeg ble level 29 og oppdaterte enkelte Pokémons har jeg litt under 100.000 stardust og det synes jeg er litt lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eehh.. fikk man dobbel xp? gjelder det enda?

Anonymkode: 924ca...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eehh.. fikk man dobbel xp? gjelder det enda?

Anonymkode: 924ca...c2f

Ja, det varte vel ca en uke. Gjelder ikke nå.

Jeg kom meg på level 37. Kanskje det blir level 40 neste år.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, padawan skrev:

Hva er den mest effektive måten deres på å samle stardust? Etter at jeg ble level 29 og oppdaterte enkelte Pokémons har jeg litt under 100.000 stardust og det synes jeg er litt lite. 

Fang alt du ser, og klekk egg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
43 minutter siden, Taperen skrev:

Fang alt du ser, og klekk egg :)

Det er heldigvis sånn cirka slik jeg gjør det per i dag. Har reach på en gym fra arbeidsplassen så får inn en del penger ingame som jeg kjøper incubators for slik at jeg får kjørt på med en del klekking av flere egg samtidig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2/2 Lugia, superfornøyd med det - hadde den ikke fra før, håper det blir reprise på flere av de legendariske etterhvert!

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eehh.. fikk man dobbel xp? gjelder det enda?

Anonymkode: 924ca...c2f

Jeg opplyste her på forumet før eventet begynte om at det skulle komme et dobbelt XP event.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klekket ene 10km-egget i dag og fikk... Dratini. Jeg tror spillet liker å irritere folk! Her har jeg knapt sett snurten av de forbaska dragene siden PoGo's spede begynnelse, og fikk min første Dragonite under februar-eventen. Nå når jeg ikke trenger Dratinis like mye, så popper de ut av annethvert egg... Jaja, snart klart for en ny Dragonite.

Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde funnet en ny pokemon i dag men det var bare en Rattata som sto inni en Whismur! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ardwinna skrev:

Klekket ene 10km-egget i dag og fikk... Dratini. Jeg tror spillet liker å irritere folk! Her har jeg knapt sett snurten av de forbaska dragene siden PoGo's spede begynnelse, og fikk min første Dragonite under februar-eventen. Nå når jeg ikke trenger Dratinis like mye, så popper de ut av annethvert egg... Jaja, snart klart for en ny Dragonite.

Jeg trodde et øyeblikk at jeg hadde funnet en ny pokemon i dag men det var bare en Rattata som sto inni en Whismur! :P

Hvis en ikke har fått for mye Dratini så er den noe av det beste du kan få i et 10 km egg, har fått maaaange Dratini i eggene, og er like godt fornøyd hver gang, Dragonite er fortsatt en av de beste i spillet for oss som ikke har fått noen legendariske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Taperen skrev:

Hvis en ikke har fått for mye Dratini så er den noe av det beste du kan få i et 10 km egg, har fått maaaange Dratini i eggene, og er like godt fornøyd hver gang, Dragonite er fortsatt en av de beste i spillet for oss som ikke har fått noen legendariske.

Ja det er sikkert sant, men jeg er ikke så veldig gymmete av meg så jeg er egentlig ikke så opptatt av å ha de beste pokisene. Jeg har bare samlemani og vil fylle pokedexen fortest mulig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6. mars 2018 den 0.41, Taperen skrev:

Da ble det større sjanse til å få seg vind pokemons i egg, og det vil også bli større sjanse for vind pokemons i raid, det blir også dobbel XP, alt dette fom nå til 16 mars :)

 

8 timer siden, Taperen skrev:

Jeg opplyste her på forumet før eventet begynte om at det skulle komme et dobbelt XP event.

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eehh.. fikk man dobbel xp? gjelder det enda?

Anonymkode: 924ca...c2f

Jepp, det er riktig Taperen, og fra side 414 og framover er det nevnt flere ganger. Det lønner seg å kikke innom forumet her ofte  for å få info når man spiller Pokemon Go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...