Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si meg, kan noen oppdatere meg litt?

1: Skjer det noe de neste 14 dagene?

2: Er det noe jeg ikke må gå glipp av?

Anonymkode: 924ca...c2f

Niantic pleier ikke å varsle om ting som skjer lang tid i forveien, men det jeg vet er community day den 25. mars.

Det er noen sider det kan var lurt å kikke innom iblant:

Sjekke for updates og events: https://pokemongolive.com/en/

Sjekke for nyheter: https://pokemongohub.net

Ellers er det lurt å kikke innom tråden her iblant, for det blir som regel opplyst om det skjer noe nytt.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei en får vel gjøre seg hard å kle godt på seg å stige ut i sibirkulden og vinden å klekke noen forhåpentligvise gode 2 km egg :)

Siste 10 km egget i går inneholdt en Tyrogue.

I dag har jeg fanget et par som jeg ikke har nok Candy til og evolve videre i Bagon og Beldum, har også Bagon som buddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikka lever 35 i går! Fanget cirka 50 Pikachu, ingen partyhatt. Samler på 10 km-egg nå; har 7 liggende, et 2 km og et 5 km i inkubatoren. Må bare «finansiere» så jeg kan klekke alle samtidig :mrgreen:

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bikka lever 35 i går! Fanget cirka 50 Pikachu, ingen partyhatt. Samler på 10 km-egg nå; har 7 liggende, et 2 km og et 5 km i inkubatoren. Må bare «finansiere» så jeg kan klekke alle samtidig :mrgreen:

Anonymkode: 8ab53...fc4

Leste "Bikkja lever" :S

 

Anonymkode: 924ca...c2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanne67 skrev:

Niantic pleier ikke å varsle om ting som skjer lang tid i forveien, men det jeg vet er community day den 25. mars.

Det er noen sider det kan var lurt å kikke innom iblant:

Sjekke for updates og events: https://pokemongolive.com/en/

Sjekke for nyheter: https://pokemongohub.net

Ellers er det lurt å kikke innom tråden her iblant, for det blir som regel opplyst om det skjer noe nytt.

Takk :):):):):)

Anonymkode: 924ca...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste "Bikkja lever" :S

 

Anonymkode: 924ca...c2f

Haha huffda! Skulle selvsagt stå level... :)

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bikka lever 35 i går! Fanget cirka 50 Pikachu, ingen partyhatt. Samler på 10 km-egg nå; har 7 liggende, et 2 km og et 5 km i inkubatoren. Må bare «finansiere» så jeg kan klekke alle samtidig :mrgreen:

Anonymkode: 8ab53...fc4

"Ingen partyhatt" er du sikker på det, her har absolutt ALLE partyhatt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha huffda! Skulle selvsagt stå level... :)

Anonymkode: 8ab53...fc4

Grattis med nytt "level, lever og bikkja" 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

"Ingen partyhatt" er du sikker på det, her har absolutt ALLE partyhatt...

er det fortsatt pikachuevent?

Anonymkode: 924ca...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen shiny Pikachu her, mine 2 km egg gav Spheal, Wailmer, Pichu (med partyhatt, hadde ikke den i fra før), og Barboach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det fortsatt pikachuevent?

Anonymkode: 924ca...c2f

Ja til klokken 22 i kveld vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

"Ingen partyhatt" er du sikker på det, her har absolutt ALLE partyhatt...

Ble bare surr dette her!! Mente selvsagt shiny🤓

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ble det litt flere Pikachu, men ingen shiny. Jeg satte inn i et par gymmer, men resultatet ble bare 14 coins tilsammen. Det virker som folk er ivrige til å spille i vinterferien, og sikkert ekstra nå som det er et event.

Ellers ble det én ny: Volbeat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på spasertur i kulden -10 og mye vind, men hjelper litt med sol da. Klekket ut en Cleffa og Eevee, tok et level 3 raid som var en Piloswine, gikk meget lett med 2x Gyarados,  og min nye shiny Dragonite avsluttet ballet på glimrende vis :)

Har i tillegg fanget to ville Piloswine i dag, hadde snø i appen fra 08-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og satt inn i gymmer i dag, hadde Max 20 en stund, men har nå 13 stk igjen, har klart å fått 50 coins hver dag i år, har nå 40 gymmer som er i gull, og har stått litt over 55.000 timer i gymmer.

Har klekket ut en Anorith i dag, og tatt et raid med Wailmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Taperen skrev:

Har vært og satt inn i gymmer i dag, hadde Max 20 en stund, men har nå 13 stk igjen, har klart å fått 50 coins hver dag i år, har nå 40 gymmer som er i gull, og har stått litt over 55.000 timer i gymmer.

Har klekket ut en Anorith i dag, og tatt et raid med Wailmer.

Oi, det var imponerende! Jeg har foreløpig bare 2 i gull, 12 i sølv og 22 i bronse + stått 4.755 timer i gym. Jeg satte inn to i gymmer igår, - èn ramla ut igår og ga 49 coins og den andre står der ennå. 

IPaden min hører med til de som ikke skulle fungere til spillet etter 28. februar, men det går greit ennå. Jeg tok en liten oppdatering i spillet idag (bug fixes) og det gikk fint, men mulig det blir verre når det kommer en stor en. Jeg har jo spillet på mobiltelefonen, så egentlig bare dumt å ha det på iPaden og ta opp plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hanne67 skrev:

Oi, det var imponerende! Jeg har foreløpig bare 2 i gull, 12 i sølv og 22 i bronse + stått 4.755 timer i gym. Jeg satte inn to i gymmer igår, - èn ramla ut igår og ga 49 coins og den andre står der ennå. 

IPaden min hører med til de som ikke skulle fungere til spillet etter 28. februar, men det går greit ennå. Jeg tok en liten oppdatering i spillet idag (bug fixes) og det gikk fint, men mulig det blir verre når det kommer en stor en. Jeg har jo spillet på mobiltelefonen, så egentlig bare dumt å ha det på iPaden og ta opp plass. 

Alt blir jo hva du spiller for, og hva som er mulig å få til rundt der en bor. 

Legendariske har jeg ingen av feks.

Gymmer er en ting jeg liker å jobbe med, kjører jeg til steder hvor jeg har gull i gymmer, må det være for at jeg vil ramle ut av de samme/neste dag for å få Max coins.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som spiller i Trondheim? Skal dit en uke, hvor er det best å spille pogo der? 😊😊 Har aldri vært i Trondheim før! 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen av dere som spiller i Trondheim? Skal dit en uke, hvor er det best å spille pogo der? 😊😊 Har aldri vært i Trondheim før! 

Anonymkode: 53c60...bc5

Jeg spiller ikke i Trondheim, men siden du ikke har fått noe svar så kan jeg ihvertfall tipse deg om å ta en titt her: https://gymhuntr.com/#63.43523635315695,10.398516654968263 Den viser hvor det er gymmer i Trondheim. Det finnes også en tilsvarende side for å finne pokemons: https://pokehuntr.com, men den fikk jeg ikke til å virke for Trondheim.

Mulig det også finnes en fb-side for de som spiller i Trondheim.

Anonymkode: 70c59...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...