Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Taperen skrev:

Stor skuffelse etter egg klekkingen på turen, 2x Skarmory og Mareep....:fart2: fikk et nytt 10 km egg, så får en bare håpe det inneholder en Bagon....i fra 5 km egget kom det som vanlig en Scyther....

Bare send Mareep og Scyther hit! Jeg tar dem gjerne! :Nikke: Akkurat nå har jeg Scyther som buddy så jeg kan utvikle Scizor, den har jeg ikke i fra før.
Har fått flere 10km-egg men har ikke vært på klekketur de siste dagene. Skulle ønske det ble kjappere klekking i påska, at vi får noen skikkelig superinkubatorer eller mye kortere klekketid. Gjerne også 1-gangs inkubatorer når man snurrer. Egg-events er gøy! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Fossekall skrev:

Jeg brukte nettop fast tm på en sv de beste pokemonene mine -ryhdorn, og jeg fikk et dårligere moveset! Gikk fra B til c! Det var jo ikke akkurat noe bedre... :-(

Den er kjip den, jeg brukte også min første Charged TM i dag på en 100% IV Exeggutor og fikk beste moveset Solar Beam, og så har den Bullet Seed i fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ardwinna skrev:

Bare send Mareep og Scyther hit! Jeg tar dem gjerne! :Nikke: Akkurat nå har jeg Scyther som buddy så jeg kan utvikle Scizor, den har jeg ikke i fra før.
Har fått flere 10km-egg men har ikke vært på klekketur de siste dagene. Skulle ønske det ble kjappere klekking i påska, at vi får noen skikkelig superinkubatorer eller mye kortere klekketid. Gjerne også 1-gangs inkubatorer når man snurrer. Egg-events er gøy! :)

Scyther ?! Får du ikke DEN i eggene dine, her vrimler det av den, tror jeg har fått 3 stk de siste par dagene, ser i pokedexen at jeg har fått 30 stk av den, så den er ihvertfall vanlig her på Sørlandet, skulle gjerne sendt noen videre til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fossekall skrev:

Men hvorfor ble det dårligere? Trodde liksom det var en bra greie som gjør at blir bedre..

Kommer på nå at Rhydon kan evolves i gen4 tror jeg det er, så du burde kanskje spare dine TM til da, hvis du ikke absolutt vil ha en bra en nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle mine siste 5 km egg har jeg fått wingull... klekka et par 10km og ut kom dratini og skarmory.....men så fikk jeg 3 larvitar på rappen😁😁😁

Endret av SunnivaOslo
Autocorrect
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SunnivaOslo skrev:

I alle mine siste 5 km egg har jeg fått wingull... klekka et par 10km og ut kom dratini og skarmory.....men så fikk jeg 3 larvitar på rappen😁😁😁

Larvitar kan en ikke få nok av, så det var meget bra klekking, gratulerer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Taperen skrev:

Kommer på nå at Rhydon kan evolves i gen4 tror jeg det er, så du burde kanskje spare dine TM til da, hvis du ikke absolutt vil ha en bra en nå da.

Brukte en til, da fikk jeg det jeg hadde i første omgang, men det var to bortkasta TM! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på min obligatoriske klekketur i mye vind og rundt 0 grader, klekket først ut en Chimencho som jeg ikke hadde i fra før :) og så kom det en Aerodactyl :fart2: og det siste 10 km egget inneholdt enda en Beldum...i fra 2 km eggene kom det ett par Swablu og et par Wailmer, fikk ett nytt 10'km egg, men var dårlig med egg å få, har plass til 5 stk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en evolvingsrunde idag, og nye i pokedexen ble Dugtrio, Dodrio, Kingdra, Nuzleaf og Swalot. Ellers fikk jeg en Baltoy i 5 km egget + satte et 10 km egg til ruging.

Håper på et candy-event til påske! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fossekall skrev:

Brukte en til, da fikk jeg det jeg hadde i første omgang, men det var to bortkasta TM! 

Sjekka no, Rhydon har faktisk kun to fast moves å velje mellom. Det beste er mudslap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Hanne67 skrev:

Da ble det en evolvingsrunde idag, og nye i pokedexen ble Dugtrio, Dodrio, Kingdra, Nuzleaf og Swalot. Ellers fikk jeg en Baltoy i 5 km egget + satte et 10 km egg til ruging.

Håper på et candy-event til påske! 

Grattis med nye pokiser :)

Ja hadde vært på tide med et nytt Candy event, blir vel noe rundt påsketider, kanskje en får dobbel Candy ved å klekke egg...?,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har en fått snurret til sg et par 10 km egg til, så nå er det 3x 10'km i rugekassen, pluss 5 km i evighetsinkubatoren, er jo bare å klekke det en kan før eventet er slutt i morgen kveld, men skulle hatt en Bagon for å få på plass begge utviklerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Taperen skrev:

Grattis med nye pokiser :)

Ja hadde vært på tide med et nytt Candy event, blir vel noe rundt påsketider, kanskje en får dobbel Candy ved å klekke egg...?,

Takk for det! :) 

Jepp, håper på dobbel candy ved å klekke egg, - har vært det ved tidligere sånne event. Muligens også redusert distanse på klekking og buddy.

I påskeferien (den 25. mars) skal det jo være Community day med Bulbasaur, og da skal jeg passe på å evolve under eventet for å få special move. Siden det bare varer i 3 timer håper jeg de likevel ser seg råd til et candy-/egg-event.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lugia kjem tilbake no etter Rayquaza er ferdig. Så blir visst ingen ny denne gongen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Amantheia skrev:

Lugia kjem tilbake no etter Rayquaza er ferdig. Så blir visst ingen ny denne gongen.

Heldigvis for meg, for jeg har den ikke. Spørs om jeg får til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Godt mulig jeg er treg men innså ikke før i går at en kan få ingame penger for å ha gyms. Satt meg opp med 6 incubators. Går nesten 5 kilometer hver dag så bør bli litt klekking fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, padawan skrev:

Godt mulig jeg er treg men innså ikke før i går at en kan få ingame penger for å ha gyms. Satt meg opp med 6 incubators. Går nesten 5 kilometer hver dag så bør bli litt klekking fremover.

Hehe, ja det har vært det hele tiden, men gym-systemet ble endret ifjor sommer. Tidligere måtte man cashe inn etter å ha satt inn i gym, opptil 10 stk. Da var det om å gjøre å cashe inn før noen ramlet ut igjen. Nå får man 1 coin for hvert 10. minutt pokemonen står der, men max 50 coins pr. dag. Er litt rart du ikke har oppdaget det før nå, hihi! ;) 

Den oransje incubatoren kan brukes i det uendelige, mens de blå man kjøper kan man bare bruke tre ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 time siden, Hanne67 skrev:

Nå får man 1 coin for hvert 10. minutt pokemonen står der, men max 50 coins pr. dag.

Har rekkevidde på en gym fra kontorpulten i tilleg til at det er enkelte andre jeg spiller på ganske ofte på vei til og fra jobb.. så har blitt litt gyn på Pokémonenene mine i det siste. Jeg har ikke vært mye i shopen i det siste heller men nå vet jeg å følge bedre med. 

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Taperen skrev:

Scyther ?! Får du ikke DEN i eggene dine, her vrimler det av den, tror jeg har fått 3 stk de siste par dagene, ser i pokedexen at jeg har fått 30 stk av den, så den er ihvertfall vanlig her på Sørlandet, skulle gjerne sendt noen videre til deg :)

Tror jeg har fått 3 av den så langt i pokehistorien; to i egg og en fanget vill ved hjelp av incense :) Det er lenge siden jeg fikk min siste Scyther.

9 timer siden, Taperen skrev:

klekket først ut en Chimencho som jeg ikke hadde i fra før :)

Se der fikk du den også ja ;)

Jeg jobber så mye sent for tiden så da gidder jeg ikke styre så mye med å snurre og fange. Det blir heller ikke noe turgåing for å klekke egg. Til helga, kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, padawan said:

Har rekkevidde på en gym fra kontorpulten i tilleg til at det er enkelte andre jeg spiller på ganske ofte på vei til og fra jobb.. så har blitt litt gyn på Pokémonenene mine i det siste. Jeg har ikke vært mye i shopen i det siste heller men nå vet jeg å følge bedre med. 

Off topic her, men klikket på linken i signaturen din om Netflix. Er dette testet nylig? Er nemlig ganske sikker på at Hulu KUN godtar amerikansk, japansk og kanadisk kredittkort, ikke paypal med et annet kredittkort, eller gavekort osv?

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...