Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja det er sikkert sant, men jeg er ikke så veldig gymmete av meg så jeg er egentlig ikke så opptatt av å ha de beste pokisene. Jeg har bare samlemani og vil fylle pokedexen fortest mulig :)

Men da går du vel fort lei kanskje, eller har du langt igjen til gen3 er fullbragt med de monsene som er tilgjengelige utenom regionale og de legendariske, mangler noe få her enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

Dobbel XP forklarer kanskje hvorfor jeg synes jwg fikk så raskt opp til level 29. Henger ikke supermye i denne tråden så hadde ikke fått det med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

 

 

Jepp, det er riktig Taperen, og fra side 414 og framover er det nevnt flere ganger. Det lønner seg å kikke innom forumet her ofte  for å få info når man spiller Pokemon Go.

Ja det kan være meget nyttig å ta en titt innom her, tror vi som er fast inventar her på forumet opplyser hva som kommer i spillet.

Ellers så har jo Niantic blitt flinke det og sende ut informasjon om event, nå pleier det som regel å poppe opp i appen om hva som skjer, og bare for å minne alle på det : søndag 25/4 i fra kl 11.00  - 14.00 er det eventet med Bilbasaur som hovedingrediens, det blir også 3x catch XP under eventet, så nå er dere herved advart 😜

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, padawan skrev:

Dobbel XP forklarer kanskje hvorfor jeg synes jwg fikk så raskt opp til level 29. Henger ikke supermye i denne tråden så hadde ikke fått det med meg. 

Ja var mye XP og hente under eventet for de som hadde samlet opp til evolving med lucky egg, selv klarte jeg litt over 3 mill XP, men vet om de som klarte 7,5 mill......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Taperen skrev:

Jeg opplyste her på forumet før eventet begynte om at det skulle komme et dobbelt XP event.

Det så ikke jeg, denne tråden har en så mild, usynlig tittel at den blir oversvømt av penistrådene og andre debatter. Ser ikke tråden i mengden 

Anonymkode: 924ca...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det så ikke jeg, denne tråden har en så mild, usynlig tittel at den blir oversvømt av penistrådene og andre debatter. Ser ikke tråden i mengden 

Anonymkode: 924ca...c2f

Hehe, penistrådene...er ikke inne på kvinneguiden utenom denne pokemonsiden, så jeg har kun lagt ned tråden om pokemon på hjemmesiden, alt annet vræl klarer jeg meg godt uten...regner med min penis funker som den skal.....!!👍P

Endret av Taperen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Taperen skrev:

Men da går du vel fort lei kanskje, eller har du langt igjen til gen3 er fullbragt med de monsene som er tilgjengelige utenom regionale og de legendariske, mangler noe få her enda.

Det er vel egentlig evig utfordrende nok å samle, siden enkelte pokiser aldri viser seg her omkring! :ler: Jeg mangler noen fra gen 2 og mange fra gen 3. Mangler disse (hvis vi ser bort i fra regionale og legendariske, samt de gen 3 som enda ikke er sluppet):

Gen 2: Feraligator, Flaafy, Ampharos, Unown, Scizor, Magby, Miltank og Tyranitar.
Gen 3: Sceptile, Blaziken, Swampert, Lombre, Ludicolo, Pelipper, Gardevoir, Masquerain, Breloom, Vigoroth, Slaking, Sharpedo, Wailord, Camerupt, Torkoal, Vibrava, Flygon, Cacturne, Altaria, Crawdaunt, Cradily, Armaldo, Milotic, Regn-Castform, Absol, Bagon, Shelgon, Salamence, Beldum, Metang og Metagross.

Så joda, jeg har enda en lang vei å gå. Flere av de som kan utvikles begynner jeg å nærme meg å få, men en god del dukker aldri opp verken i egg eller i vill tilstand så her er det bare å smøre seg med tålmodighet! :P

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt noen Lugiar, men ikke fått shiny ennå. 

Eller så hadde jeg endelig nok candy til å evolve Feebas, men fant ut at jeg måtte gå 20 nye km da jeg vil utvikle en bedre feebas jeg fikk i etterkant :sprettoy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Det er vel egentlig evig utfordrende nok å samle, siden enkelte pokiser aldri viser seg her omkring! :ler: Jeg mangler noen fra gen 2 og mange fra gen 3. Mangler disse (hvis vi ser bort i fra regionale og legendariske, samt de gen 3 som enda ikke er sluppet):

Gen 2: Feraligator, Flaafy, Ampharos, Unown, Scizor, Magby, Miltank og Tyranitar.
Gen 3: Sceptile, Blaziken, Swampert, Lombre, Ludicolo, Pelipper, Gardevoir, Masquerain, Breloom, Vigoroth, Slaking, Sharpedo, Wailord, Camerupt, Torkoal, Vibrava, Flygon, Cacturne, Altaria, Crawdaunt, Cradily, Armaldo, Milotic, Regn-Castform, Absol, Bagon, Shelgon, Salamence, Beldum, Metang og Metagross.

Så joda, jeg har enda en lang vei å gå. Flere av de som kan utvikles begynner jeg å nærme meg å få, men en god del dukker aldri opp verken i egg eller i vill tilstand så her er det bare å smøre seg med tålmodighet! :P

Ser ikke ut som du skal gå lei med det første....du må være veldig uheldig med det du får i eggene siden du ikke har fått utviklet Mareep fullt ut, det samme med Schyter og Larvitar egg også, tror jeg fikk 5 Schyter bare under eventet i forrige uke, og det er jo nok til å få en Scizor, nei jeg kan ikke få sagt det ofte nok, er STORE forskjeller rundt om i landet, kan legge til at jeg også har evolvet frem 2 stk Wailord.... lykke til videre, og kos deg med spillet, det er det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, pinar skrev:

Tatt noen Lugiar, men ikke fått shiny ennå. 

Eller så hadde jeg endelig nok candy til å evolve Feebas, men fant ut at jeg måtte gå 20 nye km da jeg vil utvikle en bedre feebas jeg fikk i etterkant :sprettoy:

Du får nå ihvertfall muligheten til å delta i legendariske raid, her er det nesten umulig å få med nok folk, du får deg nok en shiny Lugia før den forsvinner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Ser ikke ut som du skal gå lei med det første....du må være veldig uheldig med det du får i eggene siden du ikke har fått utviklet Mareep fullt ut, det samme med Schyter og Larvitar egg også, tror jeg fikk 5 Schyter bare under eventet i forrige uke, og det er jo nok til å få en Scizor, nei jeg kan ikke få sagt det ofte nok, er STORE forskjeller rundt om i landet, kan legge til at jeg også har evolvet frem 2 stk Wailord.... lykke til videre, og kos deg med spillet, det er det viktigste :)

Har snart Scizor i boks men er et godt stykke unna Tyranitar. Det verste er vel likevel Mareep. Jeg har fått én i egg. That's it.
Så ja, jeg har fremdeles en god del å fange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Taperen skrev:

Ellers så har jo Niantic blitt flinke det og sende ut informasjon om event, nå pleier det som regel å poppe opp i appen om hva som skjer, og bare for å minne alle på det : søndag 25/4 i fra kl 11.00  - 14.00 er det eventet med Bilbasaur som hovedingrediens, det blir også 3x catch XP under eventet, så nå er dere herved advart 😜

Rettelse: søndag 25/3 ;)

1 minutt siden, Taperen skrev:

Juhuuuu, jiiipppiiii, min 461 Swablu ble en SHINY :nordvesta:

Grattis! Jeg begynner å nærme meg min første Altaria. Tar gjerne en shiny Swablu også på veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Rettelse: søndag 25/3 ;)

Grattis! Jeg begynner å nærme meg min første Altaria. Tar gjerne en shiny Swablu også på veien! :)

Godt du reddet meg i fra gal måned, takker :)

Swablu kan være lurt å ta i raid, den er veldig lett siden den er level 1.

Men jeg har vært veldig uheldig med mine Magikarper, ennå ikke fått en shiny og har fanget 1241....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Taperen skrev:

Du får nå ihvertfall muligheten til å delta i legendariske raid, her er det nesten umulig å få med nok folk, du får deg nok en shiny Lugia før den forsvinner :)

Ja er fornøyd med det altså. Her er det ganske mange som spiller så egentlig bare å møte opp litt før klekking så er det alltids folk. Så lenge det er etter standard jobbtid, eller i sentrum. 

51 minutter siden, Taperen skrev:

Juhuuuu, jiiipppiiii, min 461 Swablu ble en SHINY :nordvesta:

Grattis. Lurer på når/om jeg får en også. De florerer jo i vanlig blå hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Har man bare 25% strøm på telefonen når man kommer frem på jobb er vel det en indikasjon på at man har spilt PoGo på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Taperen skrev:

Hehe, penistrådene...er ikke inne på kvinneguiden utenom denne pokemonsiden, så jeg har kun lagt ned tråden om pokemon på hjemmesiden, alt annet vræl klarer jeg meg godt uten...regner med min penis funker som den skal.....!!👍P

Helt sikkert! Men den forsvinner i mengden. Smart å legge den på hjemmesiden 

Anonymkode: 924ca...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått 443 kilometer med min Mareep, mangler bare 6 candy nå så får jeg utviklet den hele veien. :dry:  Jeg får bare Aerodactyl og Skarmory i 10k-eggene. 

Anonymkode: b83b9...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg gått 443 kilometer med min Mareep, mangler bare 6 candy nå så får jeg utviklet den hele veien. :dry:  Jeg får bare Aerodactyl og Skarmory i 10k-eggene. 

Anonymkode: b83b9...105

Oi oi oi, imponerende :) har du prøvd deg på noen raid? Da kan du få deg noen Candy som du kan bruke på hvilken som helst pokemon, kan være meget nyttig å prøve seg på raid altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en fantastisk nyhet for dere som sliter med å få noe godt ut av 10 km eggene, nå kommer det mye godt ut av 2 km eggene i et nytt event som starter i morgen kveld.

new news in-game, not yet live

The Pokémon GO Eggstravaganza Returns for More Hatching Excitement!

The Pokémon GO Eggstravaganza is coming back on March 22 at 1:00 p.m. PDT! This year, an even greater variety of Pokémon will be found in 2 km Eggs, and only those Eggs will be available from PokéStops throughout the event! This means that Pokémon that normally hatch from 5 km or 10 km Eggs, such as Wynaut or Ralts, will be found in 2 km Eggs until the event ends on April 2 at 1:00 p.m. PDT. Plus: enjoy bonus Candy for each hatched Egg, and double Stardust throughout the event! The in-game shop also has special boxes to help you get the most out of hatching your Eggs, which include Super Incubators and Star Pieces. Stay safe, and happy exploring!

UPDATE here are all translations : double stardust could be only for eggs hatched ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...