Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, Loffeliten skrev:

Ble veldig kjedelig å spille nå når eventet var over, bare Pidgey og Ledyba og Spinarak og kjedelige greier å finne. Sukk. 

Ikke at jeg fant så himla mye interessant mens eventet pågikk, heller - men var jo en viss spenning i alle Magikarpene rundt omkring (nope, ingen shiny :jolie:) og så fant jeg en Lapras (med cp på trehundreognoe :Knegg: ), et par Totodile og et par jeg ikke hadde fanget før (Qwilfish, Octillery, Lanturn). 

Jeg kjenner en ting som irriterer meg med nye updaten. Zubat er ikke å se noen sted lenger. Jeg ble jo så glad når golbat kan evolves videre men uten zubatcandy nei da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en Chansey med 91% IV. Bør jeg evolve den eller vente til jeg fanger en med enda høyere? 😅 veit ikke hva som er godt nok.

Spiller ikke noe særlig om dagen, men slår på spillet av og til.. Har fortsatt under 400 Magikarps, men fanga en Gyarados in the wild. Fikk også tak i Lapras i stua ☺ hadde en bedre fra før da, men gøy å finne den in the wild. Lapras var en av de første Pokemon jeg fikk. Fikk den i egg nr 1 eller 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blomst89 skrev:

Du får egentlig 6 candy for begge med pinap berry, men det er en bug i spillet som gjør at det står 5 og ikke 6.

Takk 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en bra pokemon-dag! Først fikk jeg en wonder Bulbasaur i egg og en del candy, så fant jeg min første Cyndaquil. Neste egg inneholdt en Slugma, som jeg trenger for candy. Så fant jeg en Grimer (sorry, Taperen :fnise:)!!! Så i dag ble det to nye i dexen, pluss at jeg klekket enda en Dratini (og en Mantine :roll:), så nå er jeg enda nærmere en god Dragonite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, whitewildfox skrev:

Dette har vært en bra pokemon-dag! Først fikk jeg en wonder Bulbasaur i egg og en del candy, så fant jeg min første Cyndaquil. Neste egg inneholdt en Slugma, som jeg trenger for candy. Så fant jeg en Grimer (sorry, Taperen :fnise:)!!! Så i dag ble det to nye i dexen, pluss at jeg klekket enda en Dratini (og en Mantine :roll:), så nå er jeg enda nærmere en god Dragonite. 

Åårrrhhhh :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2017 den 8.47, Tromsøbestemora skrev:

Æ fikk en shiny magicarp.:a034::yvonne: holdt på å sende den videre til professoren,  ble spurt om æ va sikker på avgjørelsen.  Klart dn skal få bli...

Linda?

Anonymkode: 83f84...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Blomst89 skrev:

Hvordan har du plass til så mange Pokémon? Hvor mye ekstra plass har du kjøpt? Jeg har konstant problemer med at jeg har full lagringsplass, men jeg har bare plass til 400 da. Håper det kommer et egg-event rundt påske jeg også! 

Ellers så synes jeg at Swinub må slutte å ta seg sånn til rette og sette seg oppå andre Pokémon. Ser ubehagelig ut for de som må være nederst! :P

IMG_20170330_103138.png

Ånei ånei, her var det noen uheldige krysninger :fnise: Jaja, nå vet vi i hvertfall hvordan avkommet til swinub og marill ser ut :P

7 timer siden, fresia skrev:

Har en Chansey med 91% IV. Bør jeg evolve den eller vente til jeg fanger en med enda høyere? 😅 veit ikke hva som er godt nok.

Spiller ikke noe særlig om dagen, men slår på spillet av og til.. Har fortsatt under 400 Magikarps, men fanga en Gyarados in the wild. Fikk også tak i Lapras i stua ☺ hadde en bedre fra før da, men gøy å finne den in the wild. Lapras var en av de første Pokemon jeg fikk. Fikk den i egg nr 1 eller 2..

Tja, personlig vil jeg si at alt over 90% elns er innafor, men det er bare meg. Vet ikke hvor høy prosent en pokis må ha for å betraktes som Wonder?

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ånei ånei, her var det noen uheldige krysninger :fnise: Jaja, nå vet vi i hvertfall hvordan avkommet til swinub og marill ser ut :P

Tja, personlig vil jeg si at alt over 90% elns er innafor, men det er bare meg. Vet ikke hvor høy prosent en pokis må ha for å betraktes som Wonder?

Anonymkode: 76f3f...12a

Takk for svar ☺Har aldri fått en pokemon med IV på 100% i hvert fall. Jeg synes over 90% bør være ganske bra 👍🏼 ellers må jeg vel venhe leeenge.

Har fått tre 10 km egg de siste par dagene. Woho! Håper jeg får noe bra. Må bare huske å skru på spillet når jeg er ute og går. Jeg sykler en del og har prøvd å ha på spillet da, men får ikke klegga egg på den måten lenger. Gjorde det i fjor sommer? Sykla kanskje 1 mil til sammen, men egget sto bare på 0,3 km kanskje.. Dumt at det ikke går lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slem Pinsir! 😂 Mye morsomme situasjoner som kan oppstå.

Er det flere enn meg som plutselig har begynt å få flere 10 km-egg enn før? Nå har jeg for første gang fire 10 km-egg samtidig, som jeg har fått i løpet av den siste uka. Så jeg må komme meg ut på tur i helgen tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gir jeg helt opp 10 km egg, fikk pineco i dag igjen. Nå har jeg altså fått 14 pineco i 10 km egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, momo skrev:

Nå gir jeg helt opp 10 km egg, fikk pineco i dag igjen. Nå har jeg altså fått 14 pineco i 10 km egg.

Huff, det burde jo ikke gå an! Føler med deg. Vet du om eggene kommer fra samme pokestop eller ikke? Kanskje det for eksempel er et pokestop som kun gir ut Pineco-egg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomst89 skrev:

Huff, det burde jo ikke gå an! Føler med deg. Vet du om eggene kommer fra samme pokestop eller ikke? Kanskje det for eksempel er et pokestop som kun gir ut Pineco-egg..?

Burde ikke gå an nei, for er utrolig frustrerende. Jeg har fått de i forskjellige pokestop, jeg bor i Drammen, men er relativt ofte i Oslo. Så vet at jeg har fått de fra flere forskjellige stop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, momo skrev:

Burde ikke gå an nei, for er utrolig frustrerende. Jeg har fått de i forskjellige pokestop, jeg bor i Drammen, men er relativt ofte i Oslo. Så vet at jeg har fått de fra flere forskjellige stop.

Hmm.. Da har du vel bare vært ekstremt uheldig, da! Har du vurdert å sende mail til Niantic og si ifra? Det høres jo nesten ut som en bug i spillet eller noe, for det er jo såpass mange ulike Pokémon man kan få i 10 km-eggene at sjansen for å få 14 like burde være minimal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Viernes skrev:

Er det enkelte  pokemons som er stedsbestemt? Tenker sør-europa, nord-europa osv.. 

Ja, eller ihvertfall etter verdensdeler eller land tror jeg. Man får f.eks ikke farfetchd her i norge. Det ligger lister på det på nettet.

Anonymkode: 8328b...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag fikk jeg to evolution items på ETT(!!!) Snurr. En dragon scale og en up-grade. Er det egentlig mulig? Var sjuendedagssnurret, men fortsatt. 

Anonymkode: 8328b...69a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Idag fikk jeg to evolution items på ETT(!!!) Snurr. En dragon scale og en up-grade. Er det egentlig mulig? Var sjuendedagssnurret, men fortsatt. 

Anonymkode: 8328b...69a

Wow! Aldri hørt om!

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/31/2017 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Idag fikk jeg to evolution items på ETT(!!!) Snurr. En dragon scale og en up-grade. Er det egentlig mulig? Var sjuendedagssnurret, men fortsatt. 

Anonymkode: 8328b...69a

Den var ny! Da gleder jeg meg til å se hva 7 day streak medfører i morgen :laugh: Jeg har flere av alle tingene, bortsett fra den kings-greia, og det er jo den jeg trenger.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...