Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fanget 2 Mantine og en Totodile, så to nye i Pokedexen i dag :) 

Har fortsatt ikke sett snurten av noen gylden Magikarp, selv om det kryr av de over alt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Blomst89 skrev:

Jeg har heller ikke sett Totodile ennå, men ser på pogonorge.com at det er mange i Oslo sentrum, spesielt på Vippetangen/nedenfor Akershus festning. Her jeg jobber har det til nå vært mest Magicarp, Marill og Staryu, pluss et par Chinchou. Burde gå raskt å få utviklet en ny Gyarados nå da i hvert fall! Jeg har allerede 270 Magicarpcandy, og det øker raskt ved hjelp av pinap berry. :)

Flere som har lagt merke til at de har endret fargene på Magicarp og Gyarados forresten? Hos meg har i hvert fall Magicarp blitt mer oransje, og Gyarados har fått en mørkere blåfarge.

Jeg fant Totodile rett nedenfor jobb :) 

Gyrados og Magikarp har fått mørkere fager, ja. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått på pokemon jakt langs drammenselva, men fant overhodet ikke noe gøy. Så må nok til Oslo til helgen.

Anonymkode: 3aae3...c11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! GPSen min har plutselig begynt å drifte også på jobb, så jeg fikk nettopp klekket et 5 km-egg. Jeg forventet en kjedelig Tentacool eller noe annet kjipt, men inni dette gjemte det seg utrolig nok en Kabuto, og masse candy, så nå kan jeg endelig utvikle Kabutops! 😀 Visste ikke at man kan få Kabuto i 5 km-egg, sist jeg fikk den var den i et 10 km-egg, så nå ble jeg positivt overrasket!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst en Remoraid i dexen i dag! Har ironisk nok allerede tre Octillery, men morsomt likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, whitewildfox skrev:

Det ble visst en Remoraid i dexen i dag! Har ironisk nok allerede tre Octillery, men morsomt likevel. 

Ja, fant den i dag jeg også :) Litt morsomt at en fisk utvikler seg til en blekksprut :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loffeliten

Mye vannpokemon ute nå, ja :) Quilfish og Remoraid hadde jeg ikke fra før, har også fanget en Lapras i dag (med CP 387 :Knegg: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fikk jeg 2 Totodile 🤗😁 og masse magikarps Candy. Har nå 380 candies og venter på og evolve min andre (forhåpentligvis røde) gyarados.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Nå skal Charmander og jeg bare gå 3 mil til, så har jeg en Charizard i pokedexen. :link: Har vært buddyen min i drøye 15 mil - lite Charmander å finne rundt her, ja. :Knegg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo faktisk gøy å dra på pokemonjakt! I dag har jeg fanget flere Remoraid, Slowpoke, Chinchou, Magikarp og Marill. Pluss en Squirtle, en Lanturn (ny i dexen min) og utrolig nok en vill Dratini! :) I 10km-egget mitt som klekket var det faktisk en Lapras! Den kunne ha vært bedre, men nå har jeg i hvertfall en jeg kan sette i gym!
Jeg liker denne vanngreia!

Og så klarte jeg ikke la være å prøve den nye fine hatten! :ler:

17361627_10154959091971405_5660420005503

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ fikk en shiny magicarp.:a034::yvonne: holdt på å sende den videre til professoren,  ble spurt om æ va sikker på avgjørelsen.  Klart dn skal få bli...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Tromsøbestemora skrev:

Æ fikk en shiny magicarp.:a034::yvonne: holdt på å sende den videre til professoren,  ble spurt om æ va sikker på avgjørelsen.  Klart dn skal få bli...

Åh, heldig!! Så du at den var shiny før du trykket på den og skulle fange den? CP? :D 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha shiny, fanger alle magikarp jeg finner.

Noen som vet hvor det er best å gå i Oslo nå? Vil helst ha flest mulig totodile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, momo skrev:

Jeg vil også ha shiny, fanger alle magikarp jeg finner.

Noen som vet hvor det er best å gå i Oslo nå? Vil helst ha flest mulig totodile.

Både før og etter at vanneventet kom har det vært Totodile-spawn på Akershusstranda nedenfor Akershus festning og ved Vippetangkaia :) Er en der nå ser jeg (sikkert lurt å sjekke pogonorge.com før du drar dit da), og i går ettermiddag var det 4-5 stk. Hvis du går deg noen turer mellom Aker brygge og operahuset via Akershusstranda burde du finne mye bra. Det er også et av de få stedene i Oslo jeg har sett Bulbasaur i det siste, hvis du trenger flere av dem også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Blomst89 skrev:

Både før og etter at vanneventet kom har det vært Totodile-spawn på Akershusstranda nedenfor Akershus festning og ved Vippetangkaia :) Er en der nå ser jeg (sikkert lurt å sjekke pogonorge.com før du drar dit da), og i går ettermiddag var det 4-5 stk. Hvis du går deg noen turer mellom Aker brygge og operahuset via Akershusstranda burde du finne mye bra. Det er også et av de få stedene i Oslo jeg har sett Bulbasaur i det siste, hvis du trenger flere av dem også. :)

Tusen takk for svar. Da er det nok der vi skal holde oss. Er vel mest totodile, shiny magikarp, lapras og dratini vi ser etter. Har spilt så lenge, at de fra generasjon en, er gjerne utviklet mange ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke funnet noe spennende i dag, men klekket en Dratini i egg som må ha hatt veldig masse candy for plutselig har jeg 98 Dratini candy (pluss en del Dratini jeg kan sende til professoren, så nå blir det Dragonite på meg :nordvesta:) Jeg hadde ca. 70 Dratini candy sist jeg sjekka. Har foreløpig ikke evolva siden jeg lurer på om jeg skal være "fornuftig" og vente til jeg kan evolve til en sterkere Dragonair...Men antageligvis så er jeg ikke tålmodig nok til å vente :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FANT EN SHINY MAGIKARP SOM BLE EN VANLIG DITTO HVA FAEN??

:sinna::kjempesinna:

Anonymkode: 95b25...7b0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JEG FANT EN SHINY MAGIKARP SOM BLE EN VANLIG DITTO HVA FAEN??

:sinna::kjempesinna:

Anonymkode: 95b25...7b0

Auda... :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, appelsinjuice skrev:

Har ikke funnet noe spennende i dag, men klekket en Dratini i egg som må ha hatt veldig masse candy for plutselig har jeg 98 Dratini candy (pluss en del Dratini jeg kan sende til professoren, så nå blir det Dragonite på meg :nordvesta:) Jeg hadde ca. 70 Dratini candy sist jeg sjekka. Har foreløpig ikke evolva siden jeg lurer på om jeg skal være "fornuftig" og vente til jeg kan evolve til en sterkere Dragonair...Men antageligvis så er jeg ikke tålmodig nok til å vente :P 

Jeg fikk nylig Dratini i egg og fikk 19 candy, tror jeg.

I dag blir det ingen stor pokemondag på meg. Er knallsliten og orker omtrent ingenting, så det ble med et par pokestopsnurr og fanging av to Slowpokes på vei til/fra butikken. Hadde jeg bare kunnet få en Kings Rock nå, så hadde jeg kunne evolvet en Slowking eller en Politoed. Har 7. dags snurr i morra så da er jeg kanskje heldig og får et nytt item.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...