Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Blomst89 skrev:

Du får si ifra hva du fikk da! Får håpe du ikke er like uheldig som meg og får enda en Sun Stone. Satser på at jeg har hellet med meg og får et item jeg trenger neste helg! :)

Hvor har du funnet Sunkern forresten? Har ikke sett snurten av den foreløpig..

Jeg fikk en Kings rock, heldigvis! Så nå har jeg Slowking i pokedexen :)
Sunkern har jeg funnet en nede i sentrum her, og en på et tettsted i nærheten. Jeg bor oppi nord :) Jeg har to enslige spawnesteder her i nærheten av der jeg bor, og utrolig nok spawnet det en Sunkern (så den på nearby) på den ene plassen da jeg gikk tur for noen uker siden. Dessverre fikk jeg ikke tak i den da jeg ikke aner hvor det er den egentlig spawner. I tillegg kom det ei dame med hundene sine og var meeeeget skeptisk til at jeg snoket rundt i skogen der. :ler:

3 timer siden, whitewildfox skrev:

Den nye oppdateringen har rullet inn på mobilen min, og opplyser om at jeg samlet alle eggene mine 16. mai 2016. Okei. 

Alle mine er visst samlet 15. mai 2016 :) Rare greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Taperen skrev:

Her også :P

 

1 time siden, Ardwinna skrev:

Alle mine er visst samlet 15. mai 2016 :) Rare greier.

Så bra det ikke bare er meg da 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, whitewildfox skrev:

 

Så bra det ikke bare er meg da 🙈

Samme her også :Nikke: 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2017 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Dere som har fanget shiny - ser dere det først når den er fanget, eller ser dere det før dere skal kaste ballen? 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Jeg fanget en shiny magicarp i går. Så ikke at den var shiny når den var på kartet, men så det så fort jeg trykket på den. Altså før jeg kaster ballen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig min første special item; En king's rock. Evolva Politoed :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en King's rock på fredag og i dag, utenom 7 dagers :)

Har fanget mange karper, men ingen som skinner som sola gjør her nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Jeg fikk en Oddish og 21 candy i et egg i dag, så nå er jeg bare 19 candy unna en Bellossom! :) Har også endelig fått spart opp 100 Charmander-candy, så nå må jeg bare finne ut om jeg skal utvikle min cp 511 Charmeleon med dårligste appraisal, eller om jeg orker å gå 75 km ekstra for å få en god Charizard. Tror nok det blir det første siden jeg er utålmodig. :P Sjeldent jeg ser Charizard i gym uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en måned siden jeg har vært på kg nå :P

News: så nettopp på pogo-kartet at Grimer er på jobben min NÅ. En søndags kveld når jeg selvfølgelig er hjemme. Jaja, jeg har snart gått 10 mil med grimeren min for å få evolvet den, snaaart i mål nå. @Taperen har du fått grimer ennå? :)

Kjøpte pokemon go plus. Spilte i byen i går, og jeg trykker ofte bare på knappen i stedet for å ta opp mobilen. Jeg sjekket journalen for å se hva jeg hadde fått, og så at Togetic hadde sluppet unna -_- Jeg sjekker nearby jevnlig, og så ingenting spennende så da legger jeg mobilen i lomma. Sjakktrekk. Da jeg tok bussen hjem var det noen unger som hylte fordi Togetic var på nearby og pappa ville ikke gå av bussen for å la dem fange den. Jeg gråt litt innvendig (for andre gang den dagen).

I dag var første gang på lenge at jeg fikk 7 day streak på pokestops fordi jeg ikke er i nærheten av pokestops hver dag. Jeg har fått fire special items likevel da, så de kommer litt random.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fanget houndor i dag og har gått nok med grimeren til å få en muk. Har enda ikke sett shiny magikarp, men fikk en med 173 cp og den er amazing🎊🎉 Så det blir nok ingen rød Gyarados på meg i første omgang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hoppet inn på en gym på søndagsturen min i dag, som akkurat ga meg nok mynter til et lucky egg, så da fikk jeg utviklet ca 35 Pokémon og gikk opp til level 29. :) Fikk tre nye i Pokédexen: Charizard (dårlig cp, men bra moveset), Kabutops og Lanturn, i tillegg til en ny Gyarados med bedre cp og angrep enn den jeg hadde fra før :)

Har også byttet buddy fra Charmander til Oddish nå, så om maks 36 km slipper dere å høre på klagingen min om at solsteinen min er ubrukelig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en Ampharos i dag. Aldri sett den før. Er den bra?

Anonymkode: 0759e...f1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en måned siden jeg har vært på kg nå :P

News: så nettopp på pogo-kartet at Grimer er på jobben min NÅ. En søndags kveld når jeg selvfølgelig er hjemme. Jaja, jeg har snart gått 10 mil med grimeren min for å få evolvet den, snaaart i mål nå. @Taperen har du fått grimer ennå? :)

Kjøpte pokemon go plus. Spilte i byen i går, og jeg trykker ofte bare på knappen i stedet for å ta opp mobilen. Jeg sjekket journalen for å se hva jeg hadde fått, og så at Togetic hadde sluppet unna -_- Jeg sjekker nearby jevnlig, og så ingenting spennende så da legger jeg mobilen i lomma. Sjakktrekk. Da jeg tok bussen hjem var det noen unger som hylte fordi Togetic var på nearby og pappa ville ikke gå av bussen for å la dem fange den. Jeg gråt litt innvendig (for andre gang den dagen).

I dag var første gang på lenge at jeg fikk 7 day streak på pokestops fordi jeg ikke er i nærheten av pokestops hver dag. Jeg har fått fire special items likevel da, så de kommer litt random.

Anonymkode: 76f3f...12a

Nei jeg har ikke sett snurten av Grimer :fart2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant en Ampharos i dag. Aldri sett den før. Er den bra?

Anonymkode: 0759e...f1b

Jeg har ikke en gang sett den på kartet, så jeg vet ikke engang hva det er :P 

 

I dag fant jeg en Lapras rett utenfor huset mitt. Skulle ta bussen for første gang på lenge og var litt sent ute, og tenkte for meg selv, sånn litt på tøys: "Hvis det er en Lapras på spawnestedet utenfor huset så kommer jeg for sent til bussen :P" Også var det en Lapras der :fnise: Så jeg konkluderer med at det hjelper å tenke på Lapras, da dukker den opp :P:fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, appelsinjuice skrev:

Jeg har ikke en gang sett den på kartet, så jeg vet ikke engang hva det er :P 

 

I dag fant jeg en Lapras rett utenfor huset mitt. Skulle ta bussen for første gang på lenge og var litt sent ute, og tenkte for meg selv, sånn litt på tøys: "Hvis det er en Lapras på spawnestedet utenfor huset så kommer jeg for sent til bussen :P" Også var det en Lapras der :fnise: Så jeg konkluderer med at det hjelper å tenke på Lapras, da dukker den opp :P:fnise: 

Hmm, tror jeg må prøve det trikset selv! Fant jo en Lapras på lørdag, men den var bare "above average", og vil gjerne ha en wonder. Så da vet jeg hva jeg skal tenke på på i dag ;)

Har forresten ikke hørt om (eller sett) en Ampharos jeg heller. Hvordan ser den ut, ABf1b? Vet jeg kan Google, men gidder ikke gjøre det på jobb. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor en kan henvende seg når man kjøper coins, men appen klikker og registrerer ikke at du har kjøpt coins? Utrolig irriterende 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ampharos er den siste utviklingen til Mareep. En av de desidert beste i spillet av elektriske typer, og veldig sjelden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en Shuckle på nearby i dag men siden jeg satt på med mannen ble det ikke til at vi stoppet rett ved den pokestopen den spawnet ved. Æsj asså, skulle gjerne hatt den i samlinga.
Har fanget nok Remoraids de siste dagene at jeg kunne evolve en ny; Octillery. Det var litt stas da :) Og nå venter jeg på at gps'en skal tøyse nok til at jeg får inn de siste 20 m på to 5km-egg :nigo: Dama går og går men det skjer ingenting...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/26/2017 den 23.26, Taperen skrev:

Nei jeg har ikke sett snurten av Grimer :fart2:

Så kjedelig! Det tok sin tid før jeg kom i mål med min, men nå har jeg altså en Muk. Jeg tenkte på deg når jeg så en grimer på jobben min (!) på kartet :P

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg sjekker kartet en gang. Jeg bruker det aldri for å gå ut å lete, jeg bare sjekker det på sengekanten for å se hva jeg går glipp av? Jeg har ikke en gang bil, så det er ikke sånn at jeg bare kan ha meg ut om jeg ser noe spennende :P Så nettopp noen nye mons på jobben på kartet. Hvorfor er de aldri der på dagtid?? :P

Neste buddy på lista er Dratini, mangler 6 Candy for å evolve til Dragonite. Et steg nærmere å få fylt opp pokedexen fra første generasjon. Samt at den er søt da! :laugh:

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kartet dere snakker om, er det pogonorge? Jeg syns det er så ustabil og vanskelig, er det alltid sånn, eller kun hos meg? Og så dekker det ikke utkanten av Oslo, eller nabokommunene? Har sett at noen skriver at pokemonene kun er der en bestemt tid, og at det f.eks ikke er nok tid til å dra dit. Hvordan vet man hvor lenge de blir? 😃

Anonymkode: 25297...6a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som "alle" har klekket Lapras fra 10 km-egg i det siste, allikevel prøvde jeg å ikke ha for høye forventninger til mitt eget. Og, det var jammen bra, for der hoppet det ut en Mantine:dry: Kikket i Pokedexen, har fanget 14 fra før, og hadde sett sånn 18, så føler litt at jeg vasser i dem. Kjedelig, er nå over halvveis på level 30 og ikke sett snurten til hverken Lapras eller Snorlax i 10 km-egg. Fikk en Togepi i 2 km da, den hadde jeg ikke fra før, så det var litt stas! Fikk faktisk et nytt 10 km-egg rett etterpå, så har et lite håp om noe litt mer spenstig der. Foreløpig ingen shiny Magikarp i sikte :(

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...