Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Nå er det en Pikachu med partyhatt i nabolaget mitt, men jeg har ikke rukket å kle på meg en gang så jeg får ikke lett etter den. Savner sommeren litt da det bare var å løpe ut i pysjen dersom det var noe interessant i nærheten :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det 3 Pikachu innen gangavstand fra der jeg jobber, men jeg syntes liksom ikke jeg kan hive på meg jakka for å gå ut og fange de :P (litt fordi jeg alt har gått ut en gang i dag for å snurre noen Poke stops og forsøke å klekke et 10 km egg:P

Det eneste 10 km egget jeg har fått siden gen 2 kom står nå på 9,99 km, og uansett hvor mange runder jeg tar rundt i kontorlandskapet så rikker ikke kilometertelleren seg :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, aicelain skrev:

Takk for tips 😄 Ja jeg har skjønt at den rosa nusselige pokemon der ikke er bare bare å måte på:fnise: så nå har jeg lignende plan selv. Har brukt opp all stardusten min på å levle opp min Blissey 😈 Og skal slenge den inn i gymmen på vei til jobb og være noen andres pain in the ass.

jeg har gjort noe smart da 😄 Vanligvis rekker man ikke å ha en gym særlig lenge før noen tar den tilbake. Men det er to gym rett atmed hverandre som alltid er level 9 eller 10, kontrollert av teamet mitt blå. Gjetter det er en vennegjeng med systematisk plan, fordi det er samme personene som har pokemonene på begge gymmene. Jeg klarte å kjempe meg innpas der på mandag, og ingen har slått ut pokemonene mine :laugh: så kan cashe inn minst 20kr dagen uten å gjøre noe 😇 Digg.

 

Åå, du er heldig som har Blissey! Har sett den i gymmen utenfor stua mi (jeg har en gym som jeg når fra sofaen, veldig kjekt!), men selv har jeg ikke en gang en Chansey. Tar tilbake ønsket mitt om en Snorlax og ønsker meg en Chansey i 10 km-egget jeg holder på med nå! *krysse fingrene* :)

Hvor mange candy trenger man forresten for å utvikle Chansey til Blissey?

Merker jeg er veldig fornøyd med at det finnes pinap berry nå, og i tillegg at man får mer candy av å fange utviklinger. Møtte på en gloom og en oddish i går, og takket være pinap berry er jeg nå plutselig 18 candy nærmere en Bellossom. Mangler fortsatt nesten 70 candy da, men håper at jeg fortsetter å møte på oddish og gloom fremover! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten
4 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Det eneste 10 km egget jeg har fått siden gen 2 kom står nå på 9,99 km, og uansett hvor mange runder jeg tar rundt i kontorlandskapet så rikker ikke kilometertelleren seg :P 

Her funker det å koble mobilen av WiFi hvis jeg vil ha gpsen til å virre litt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skyggen av en Granbull på et Poke stop i nærheten av jobb, heiv på meg jakka og løp ut (kollegaene mine lurer nok på hva i huleste jeg holder på med :fnise: ) På vei dit klekket 10 km egget og jeg fikk en Miltank. 

Sier meg fornøyd med dagens fangst :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg forresten "bare" gå 28,9 mil til for å få Dragonite :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se så sterk denne jynxen er da! Jeg har bare sett de under 1000 cp tidligere og tenkt at jynx er ubrukelig, men nå lurer jeg på å prøve denne i gym :)

Screenshot_20170302-112541.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, appelsinjuice skrev:

Nå må jeg forresten "bare" gå 28,9 mil til for å få Dragonite :P 

Du blir i god form da i hvert fall, av å skulle gå så langt! :) Selv må jeg gå 47,5 mil for å få en Dragonite med brukbar cp. Jeg var heldig og fant en vill Dragonite i høst, men den har cp på 264, så trenger rimelig mye candy for å få den bra nok til gymkamper. Kan man få Dragonite i egg forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Blomst89 skrev:

Du blir i god form da i hvert fall, av å skulle gå så langt! :) Selv må jeg gå 47,5 mil for å få en Dragonite med brukbar cp. Jeg var heldig og fant en vill Dragonite i høst, men den har cp på 264, så trenger rimelig mye candy for å få den bra nok til gymkamper. Kan man få Dragonite i egg forresten?

Jeg tror ikke man kan få Dragonite i egg. 

 

Nå er det en Grimer på et Poke stop i nærheten her, men jeg har alt løpt ut to ganger i dag og sjefen er her nå så jeg kan egentlig ikke gå og fange den... Jeg mangler fortsatt Muk... Og har jo teknisk sett flexitid, men... Får nok snart noen rare blikk så best å bli værende :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men den er innmarri nærme og i følge kartet bør jeg rekke fram med god margin... Hmmm.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville også løpt ut for en Grimer hvis jeg hadde sett den i nærheten tror jeg! Jeg har bare sett tre stk totalt siden juli, så den er jo rimelig sjelden. Du kan ikke stikke innom en butikk på vei tilbake da, og late som du måtte ut og kjøpe noe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Loffeliten skrev:

Løp! :link:

 

12 minutter siden, Blomst89 skrev:

Ja, jeg ville også løpt ut for en Grimer hvis jeg hadde sett den i nærheten tror jeg! Jeg har bare sett tre stk totalt siden juli, så den er jo rimelig sjelden. Du kan ikke stikke innom en butikk på vei tilbake da, og late som du måtte ut og kjøpe noe? :P

Jeg gjorde det :P Sjefen vinket bare til meg da jeg løp ut døra :P:fnise: 

Brukte Pinab berry. Har nå lusne 27 Grimer candy :P 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens: finne på en unnskyldning for å stikke av fra lesesalen for å løpe ut og fange en Lapras som spawnet. 1400-og noe i CP og helt ok IV, jeg er fornøyd! :D 

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en kjapp tur nede i sentrum sammen med min like influensabefengte mann og da rakk jeg å snurre noen stops og fange noen vanlige pokiser (Spinarak, Ledyba, Murkrow, Eevee, Weedle), men fikk fremdeles ikke klekket noen egg (bare 350 m unna 2km-egget nå). Så heller ikke snurten av noen festlige Picachu'er.

Jeg mangler fremdeles 14 candy for å kunne evolve en Blissey :( Vurderer å ha Chansey som buddy men den krever jo 5km pr candy så foreløpig er den nedprioritert til fordel for Squirtle og drømmen om en Blastoise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg mangler fremdeles 14 candy for å kunne evolve en Blissey Vurderer å ha Chansey som buddy men den krever jo 5km pr candy så foreløpig er den nedprioritert til fordel for Squirtle og drømmen om en Blastoise. :(

Nå skal jeg gjøre deg litt misunnelig og irritert: Jeg fikk en Blastoise in the wild sist søndag. CP på 973, men kjekt å ha :nori:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, sofie777 skrev:

Nå skal jeg gjøre deg litt misunnelig og irritert: Jeg fikk en Blastoise in the wild sist søndag. CP på 973, men kjekt å ha :nori:

Har forlengst sluttet å irritere meg over at andre får tak i de jeg ikke har, men jeg ble litt misunnelig ja ;)
Gikk en kort tur for å lufte bisken til naboene og da klekte 2km-egget mitt. Fikk min Pichu nr 3...:glare:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en Skarmory på vei hjem fra jobb, samt en Geodude (som jeg mangler den siste evolusjonen av. Golem, eller hva den nå heter :P) Så totalt sett ble det tre nye i dag pluss en Grimer og en Geodude, som jeg behøver flere candy av. Sier meg fornøyd med dagens fangst :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en sånn her liten partyanimal nede i sentrum da jeg var på desperat pokemonrånerunde i all ensomhet!:nori:

17022198_10154894617861405_7806403197737

Og så klekket jeg en forbaska Magnemite og en litt mindre forbaska Vulpix. Sistnevnte ble til en finfin Ninetales! Jeg liker Ninetales! :)
2km-egget mangler 10 hele meter, men gps'en slo seg helt idiot så dama nektet å røre på seg da jeg prøvde å gå inn de siste metrene... Blir vel bare en pisskjedelig dritpokis uansett :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med alle har fått med seg trikset med å gi Eevee navn for å få enten Espeon eller Umbreon, men visste dere at det finnes en annen måte å sikre seg riktig eeveelution på etter at navnetrikset er brukt opp? I følge en side på nett må man ha den Eeveen man ønsker å evolve som buddy, gå minst 10km med den og så evolve den (mens den fremdeles er buddy). Hvis man evolver på dagtid blir det en Espeon og hvis man evolver på kveld/natt blir det en Umbreon. Verdt et forsøk i hvertfall :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...