Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fant to partyhatt-Pikachu til i dag. Ser på kartet nå at det er 9 stykker 5 minutter unna her, samt en Mareep, en Stantler, en Teddyursa og tre Cyndaquil innen 5-10 minutter unna. Har ingen av de, men kom akkurat hjem så passer dårlig med en tur ut til. Jaja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg fått Pineco i 10 km egg igjen, er nummer 5 på rad nå. Er virkelig ikke gøy å klekke egg da.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da har jeg fått Pineco i 10 km egg igjen, er nummer 5 på rad nå. Er virkelig ikke gøy å klekke egg da.

Anonymkode: 3aae3...c11

Jeg skulle ikke være anonym da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, March 03, 2017 den 14.36, appelsinjuice skrev:

Fikk en e-post om at møtet jeg skulle i ble avlyst så slang på meg jakka, løp ut og fanget Grimer nr. 3 på 2 dager :P 

Nå har jeg 39 Grimer candy :P 

Heldig da! Jeg har bare fått en grimer og det er flere måneder siden. Har nesten gitt opp håpet om å få til en muk....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en dratini i 10km egget på tur i dag, veldig fornøyd med det da jeg nå bare mangler 5 candies til en dragonite :) Har ikke bestemt meg for om jeg skal satse på å finne en dratini ute, eller om jeg skal gå med henne som buddy.

Her er den jeg har ventet lenge på evolve! :)

Screenshot_20170304-153520.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man bor på bygda med langt mellom pokestop, så var det deilig med ei natt på hotell hvor man når 3 stop fra rommet:hoppendeglad:

IMG_0187.PNG

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det en Grimer på Bygdø. Virker på meg som om de har økt spawnraten på Grimer ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, appelsinjuice skrev:

Jeg fanget ikke en Grimer, men tre :) På to dager :) 

Ja gni det inn.....

1 time siden, Mayoo skrev:

Fikk endelig ikke bare en, men to PartyPikaer :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Nå er det en Grimer på Bygdø. Virker på meg som om de har økt spawnraten på Grimer ?

Bullshit....:fart2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Jeg skulle ikke være anonym da.

Jeg fikk min andre Pineko i 10km etter hverandre 😕 Skikkelig kjipt. Den jeg fikk sist var Wonder heldigvis da. Men er så mye annet spennende jeg ønsker meg og håper på når jeg får et 10km egg.  Fikk et til 10km egg i dag, blir nok veldig demotivert til å spille om det er nok en kongle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen pokemaps som funker nå?

Anonymkode: b206f...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en klekketur i vintersolnedgangen og sier meg egentlig fornøyd. Det kunne ha vært mye verre! Jeg fikk først en ubrukelig Seal, men så fikk jeg en Dunsparce (ny i min pokedex), en Slowpoke og en Onix. Selv om de to sistnevnte var gen 1 så er de jo absolutt veldig brukbare!:nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Bullshit....:fart2:

Hehe :fnise: Jeg har i alle fall fått 3 på to dager, mot 3 totalt da jeg spilte fra spillet kom til september eller noe :P (og da spilte jeg mye mer enn jeg gjør nå) 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen pokemaps som funker nå?

Anonymkode: b206f...6eb

Pogonorge.com funker fjell, i alle fall her. 

 

Jeg måtte ut en tur til, og fanget Misdrevus, to Sunkern, Chikorita og Skiploom (fant to men den ene stakk av) Så da ble det 5 nye i dag, med Chinchou, som jeg fant tre av tidligere i dag men ikke hadde fra før :blomst: 

Fant også en Hitmonchan, Squirtle og to Pikachu med partyhatt til. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi etter å ha gått mange km og nå i dag sett flere sqiurtle, så har jeg endelig fått evolvet til blastoise😀😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er murkrow egentlig godt for? Har sett utallige slike i dag, og fanget mange av de. Helt til jeg oppdaget at det ikke går å evolve den:vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, treningsgal skrev:

Hva er murkrow egentlig godt for? Har sett utallige slike i dag, og fanget mange av de. Helt til jeg oppdaget at det ikke går å evolve den:vetikke:

Den får en evolution i fjerde generasjon... Så det er bare å spare opp candy til den kommer :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Kragebein skrev:

Den får en evolution i fjerde generasjon... Så det er bare å spare opp candy til den kommer :P

Ok, då får jeg fortsette å fange disse :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, treningsgal skrev:

Hva er murkrow egentlig godt for? Har sett utallige slike i dag, og fanget mange av de. Helt til jeg oppdaget at det ikke går å evolve den:vetikke:

Og så er den god til å prestisje gym mot psykisk, brukte den mot Espeon, der var den meget bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Taperen skrev:

Og så er den god til å prestisje gym mot psykisk, brukte den mot Espeon, der var den meget bra :)

Aha! Takk, slikt er kjekt å vite, selv om det er sjelden jeg er innom gym 😊

 

Tenkte å kjøpe meg coins, men får bare opp feil. Er det flere som plages med det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått:
Aipom, Sudowoodo, Marill, Wooper, Slugma og en "million" Ledyba og Spinarak.... Hoothoot er det mye av også..

Fikk klekket ett par egg, egg jeg har plukket opp etter Gen.2 ble lansert;
Fikk:
Charmander, Mankey, Poliwag.. Og ett par andre-Men har slettet unna, var bare Gen1 pokiser..
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...