Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Blomst89 skrev:

Fanget nettopp en Hoothoot som ble til en Ditto (min fjerde totalt)! :) Visste ikke at Ditto kunne gjemme seg i den også, men da finnes Ditto som Pidgey, Rattata, Sentret og Hoothoot i hvert fall. Noen som har fått Ditto fra andre Pokémon?

Magikarp og Zubat kan også bli Ditto :) 

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er level 35, har 214 i pokedexen :) har nok candy til tre til, men mangler special items :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 25 og har 185 i Pokedexen. Har dog ikke hatt tolmodighet til å evolve med lucky egg, og spilte ikke fra september (?) til etter nyttår. 

I dag fikk jeg faktisk tid til å spille ganske mye, men fant ingen (!) nye. La ut 3 lures på Pole Stops og brukte insence, fortsatt ingenting spennende å finne. Kjempet en del i en gym som ble holdt av samme lag som meg men av en eller annen grunn ble det aldri ledig plass til meg der så jeg ga opp (skjønner tydeligvis ikke helt hvordan jeg får innpass når gymmen holdes av det laget jeg er på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er level 26 og har 169 i pokedexen. Har spilt helt siden spillet kom i juli i fjor men bor i et litt begrenset område for å si det sånn. :P Mangler fremdeles mange i gen 1 og har ikke fått mer enn noenogtredve gen 2. Har heller aldri vært tålmodig nok til å vente med evolving til jeg hadde mange å evolve med lucky egg. Det er vel heller ikke så mye vits når man bruker ukesvis på å gjøre klar ti evolvinger. 

I dag fanget jeg min første (lav-cp) Sudowoodo, men ellers går det tregt på poke-fronten. Gikk en kjapp tur i snøføyka og klekket tre egg. Fikk gutte-Nidoran, Poliwag og Tangela. Poliwag er grei nok siden jeg sparer til en Politoed men de andre kunne jeg lett ha vært spart for. Det er irriterende vanskelig å få gen2-pokiser i egg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat kommet meg på level 25 og har 155 i pokedexen. spilte aktivt i sommer, men dabba av utover høsten. spilte ikke på lenge, men nå har jeg begynt litt igjen etter at gen 2 kom. spiller ikke veldig aktivt, men skrur på spillet av og til :) har det på når jeg er ute og går. fikk Chansey i 10 km egg i går. fornøyd med det!

hvilke pokemon fra gen 2 er sjeldne? er det noen oversikt over det?

bor øde til og har ingen pokestops i nærheten, men dukker alltid opp pokemon hjemme fordet. går mest i hoppip, ledyba, spinarak og swinub.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg Machamp "in the wild"! Den var dårlig, men da har jeg den i hvertfall! Jeg manglet den så jeg har spart på candy, nå fikk jeg 19 candy når jeg brukte pinap bær! Bra start på dagen! 😃

Endret av Fossekall
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det akkurat en Aerodactyl rett utenfor her, men jeg oppdaget det ikke (på kartet. De som er "in the wild" dukker ikke opp på nearby, bare de som er på Poke stops'ene) før det var 20 sekunder igjen så jeg hadde ikke rukket å ta på meg jakka en gang. Litt dumt for jeg har bare fanget den en gang før, og hatt den på nearby en gang. Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Nå var det akkurat en Aerodactyl rett utenfor her, men jeg oppdaget det ikke (på kartet. De som er "in the wild" dukker ikke opp på nearby, bare de som er på Poke stops'ene) før det var 20 sekunder igjen så jeg hadde ikke rukket å ta på meg jakka en gang. Litt dumt for jeg har bare fanget den en gang før, og hatt den på nearby en gang. Jaja. 

Typisk.. Har aldri sett den jeg, så håper den dukker opp i Oslo igjen snart. For du bor i Oslo du også, eller? 

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal bruke lunsjpausen på å ta banen et par stopp til Tøyen, hvor det i følge pogonorge-kartet er en "ultra rare" Shuckle som et der til kl 11:53. Frister veldig! Ser forresten ut som det har vært et spawn-bytte, for nå et det plutselig electabuzz i Frognerparken (ca 15 stk der nå!), og Girafarig i Slottsparken. Jeg skal sistnevnte sted etter jobb i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en Quilfish ikke så langt unna, men jeg kan ikke gå og fange den for da blir jeg sikkert borte fra jobb i 20 minutter og det blir litt for drøyt :P Skulle hatt bil til jobb, da hadde jeg vært tilbake på under 5 minutter :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget over ble litt feil. Skrev det i sta men kg ville ikke lagre. Har siden gått for å fange den :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har funnet larvitar? Har hørt at den blir sterk når den utvikler seg.

Anonymkode: 0759e...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk en tur til Tøyen, og der var det to stk Shuckle!  I tillegg ble det sushi til lunsj 😊 Greit å jobbe rett ved t-banen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Blomst89 skrev:

Oslo har blitt tatt over av Pokémon! 😂

 

 

Hvilket kart bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Blomst89 skrev:

Typisk.. Har aldri sett den jeg, så håper den dukker opp i Oslo igjen snart. For du bor i Oslo du også, eller? 

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal bruke lunsjpausen på å ta banen et par stopp til Tøyen, hvor det i følge pogonorge-kartet er en "ultra rare" Shuckle som et der til kl 11:53. Frister veldig! Ser forresten ut som det har vært et spawn-bytte, for nå et det plutselig electabuzz i Frognerparken (ca 15 stk der nå!), og Girafarig i Slottsparken. Jeg skal sistnevnte sted etter jobb i hvert fall :)

Misunnelig på at du fant Shuckle!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med at det skal spawne så mange like Pokemon på et sted ? Er artigere når man finner flere forskjellige...  

 

IMG_6240.PNG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, fresia skrev:

hvilke pokemon fra gen 2 er sjeldne? er det noen oversikt over det?

Disse er legendariske og enda ikke funnet og fanget i spillet: http://bgr.com/2017/02/20/pokemon-go-legendary-pokemon-generation-2/

Den mest sjeldne som er ute allerede er vel Unown. Av flere millioner fangede pokemon i verden, er det visst bare én Unown som er fanget.
Her er en liste for Singapore, men jeg aner at den stemmer ganske greit for resten av verden også (bortsett fra Piloswine som jo er ganske vanlig her på grunn av at Swinub er overalt): http://geek.sg/top-10-rarest-gen-2-pokemon-singapore/

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Hva er egentlig vitsen med at det skal spawne så mange like Pokemon på et sted ? Er artigere når man finner flere forskjellige...  

Enig med deg. Skjønner ikke vitsen med at det er 15-20 like Pokémon samme sted. Hadde vært bedre med for eksempel 5 stk av 3 ulike Pokémon synes jeg! Trenger meg en god electabuzz da, men trenger ikke 20 stk akkurat. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...