Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en del nye i det siste jeg også :yvonne: Evolvet endelig en Blastoise etter å ha gått drøye 10 mil, pluss jeg har fått en Donphan som er min favoritt fra gen 2! Nå blir det Chanseyen sin tur til å være buddy så jeg får en Blissey til å putte i gym. Vært heldig å få 4(!) 10km egg på en måned, det er ikke hverdagskost hos meg. Klekte Chansey, Dratini, Mareep og den siste venter jeg fortsatt spent på. Dratini passet seg da jeg endelig fikk nok til å utvikle Dragonite. Gøy at det går mot lysere tider - merker spillegleden er større da. Nå er det ikke mange jeg mangler fra gen 1 lenger heller.

Anonymkode: bffd1...401

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk denne igår på Kalbajken.  Vet ikke om den er noe bra eller sjelden,men har ikke sett den før.

Screenshot_2017-03-05-08-11-16.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kragebein skrev:

Den får en evolution i fjerde generasjon... Så det er bare å spare opp candy til den kommer :P

Jeg har slutter å fange Murkrow, men da får jeg bare begynne igjen. 

Vet du om flere som får en evolution i senere generasjoner, slik at man bør spare opp candy? Nå er det mange jeg ikke gidder å fange (de fleste jeg finner, faktisk) siden jeg ikke gidder å bruke masse penger på baller, men kjekt å vite om det er noen som bør fanges for å ha candy til senere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, appelsinjuice skrev:

Hehe :fnise: Jeg har i alle fall fått 3 på to dager, mot 3 totalt da jeg spilte fra spillet kom til september eller noe :P (og da spilte jeg mye mer enn jeg gjør nå) 

 

Pogonorge.com funker fjell, i alle fall her. 

 

Jeg måtte ut en tur til, og fanget Misdrevus, to Sunkern, Chikorita og Skiploom (fant to men den ene stakk av) Så da ble det 5 nye i dag, med Chinchou, som jeg fant tre av tidligere i dag men ikke hadde fra før :blomst: 

Fant også en Hitmonchan, Squirtle og to Pikachu med partyhatt til. 

 

 

Tusen takk :)

Anonymkode: b206f...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, appelsinjuice skrev:

Jeg har slutter å fange Murkrow, men da får jeg bare begynne igjen. 

Vet du om flere som får en evolution i senere generasjoner, slik at man bør spare opp candy? Nå er det mange jeg ikke gidder å fange (de fleste jeg finner, faktisk) siden jeg ikke gidder å bruke masse penger på baller, men kjekt å vite om det er noen som bør fanges for å ha candy til senere. 

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/List_of_Pokémon_with_cross-generational_evolutions

Her har du en liste :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Raspberrypai skrev:

Magnemite/magneton, Rhydon/Rhyhorn, Porygon/Porygon 2, Togepi/Togetic og Poliswine/Swinub får alle et nytt steg å evolve til i generasjon 4. 

Tillegg vil Lickitung, Tangela, Electabuzz, Magmar, Aipom, Yanma, Murkrow, Misdreavus, Gligar og Sneasel alle få en evolving i generasjon 4. 

Og Eevee vil få enda to ny Eevee evolutions i generasjon 4. 

Så i generasjon 4 vil det skje mye :)

 

3 timer siden, Kragebein skrev:

Takk, begge to :blomst: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var innom noen pokestops og fikk to 10km-egg pluss 5km- og 2km-egg. Nå skal det klekkes! :)
Jeg har jo som tidligere nevnt i tråden to spawningsteder i nærheten, 1 km unna i hver sin retning herfra. I kveld så jeg til min store overraskelse at det var en jeg ikke hadde i fra før som var nearby på den ene plassen, nemlig Sunkern! Jeg vet jo at jeg aldri klarer å få tak i den forbaska pokisen som spawner der men følte at jeg måtte legge inn en liten ekstra innsats siden det var en Sunkern, så jeg svingte ut i skauen og lette ivrig. Nå har det seg sånn at dette er rett ved en bygning som brukes til noen forretningsgreier, og naboene der følger nok nøye med. Så det gikk jo ikke verre enn at ene naboen kom gående med bikkjene sine og lurte veldig på hvorfor jeg drev og lurte rundt bygget der. Jeg smilte og forklarte at jeg lette etter en pokemon. Hun så bare skeptisk på meg og spurte om det var en sånn her. Da jeg bekreftet det, så hun bare enda mer skeptisk ut og sa at "det er ingen her som holder på med sånt!" Jeg måtte le litt og forklarte at det har ingenting å si, da det er datatrafikk som avgjør om det dukker opp pokemon. Hun virket ikke helt overbevist og spurte om jeg bodde i området. Jeg forklarte at det gjorde jeg og fortalte hvem jeg bor sammen med, men det hjalp ikke stort da hun mente hun ikke hadde sett meg før og det var jo i såfall rart når jeg bodde der.

Så sånn er det å luske rundt på pokemonjakt utpå bygda! :fnise: Dessverre fikk jeg ikke tak i den... Jeg mistenker at den faktisk spawner ved husene til denne dama og familien hennes, men jeg har ikke tenkt å luske rundt husene deres også! :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittdag :icon_frown: våget meg ut i snøstorm for å gå de siste 3 km på 10 km egget mitt. Etter to kongler etter hverandre i 10 km egg tenkte jeg det er UMULIG å få en tredje kongle nå, og at noe spennende venter meg. Men neida, kongle pinekone nummer 3. Hva i all verden? Ifølge niantic skal det variere hva man får. Likevel er de fleste vanlige egg paras, staryu eller nidoran. Er ihverfall dårlig gjort at 10 km egg, som man nermest aldri får, skal inneholde det samme 3 gang etter hverandre. Spesielt når det er en kongle som ikke er godt for noe.

Og ingen spesial item denne gangen heller på 7 dagers spinn. Sukk.. dagens utløp for frustrasjon

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste egget jeg klekket idag, var et 2km-egg som ble en gutte-Nidoran :( Hadde det nå enda vært en jente-Nidoran siden jeg er få candy unna en bedre Nidoqueen, men neida. Forbaska lilla dritt-Nidoran!
Håper på bedre lykke i de neste eggene siden de er plukket opp på det tettstedet i nærheten som har så mange bra pokemon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute på jakt i dag. Og en 20 min tid, så fikk jeg ikke noe ut av noen poke stops, og alle pokemon stakk av. Startet spillet på nyt mange ganger, men det hjalp ikke. Så etter ca 20 min, så virket det igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Magby i 5km egget mitt i dag. Trodde de kun klekte fra 10 km egg. Ble uansett overlykkelig ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, aicelain skrev:

Drittdag :icon_frown: våget meg ut i snøstorm for å gå de siste 3 km på 10 km egget mitt. Etter to kongler etter hverandre i 10 km egg tenkte jeg det er UMULIG å få en tredje kongle nå, og at noe spennende venter meg. Men neida, kongle pinekone nummer 3. Hva i all verden? Ifølge niantic skal det variere hva man får. Likevel er de fleste vanlige egg paras, staryu eller nidoran. Er ihverfall dårlig gjort at 10 km egg, som man nermest aldri får, skal inneholde det samme 3 gang etter hverandre. Spesielt når det er en kongle som ikke er godt for noe.

Og ingen spesial item denne gangen heller på 7 dagers spinn. Sukk.. dagens utløp for frustrasjon

I mitt første 10 km egg siden i høst (!) fikk jeg også kongla 😩 Utrolig kjipt. Men jeg fikk en charmander samtidig i 2 eller 5 km egg, og den sparer jeg på, så det lettet litt på frustrasjonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Blissey med Incense!!!

Anonymkode: 0759e...f1b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant Blissey med Incense!!!

Anonymkode: 0759e...f1b

Få se! Få seeee!!! :alice:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant Blissey med Incense!!!

Anonymkode: 0759e...f1b

Heldiggris. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant Blissey med Incense!!!

Anonymkode: 0759e...f1b

Heldiggris. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et av mine femkilometeregg ble til et tikilometeregg! Noen andre som har opplevd det?

Siden sist klekket jeg ENDELIG Snorlax! Har fått nok candies til å evolve Dragonite! Det vil si at den eneste jeg mangler fra gen 1 er Chansey, som jeg håper blir lettere å finne nå som Blissey fins.

Hvilken gen 2-pokemon har dere valgt som deres buddy, forresten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mayoo skrev:

Fikk en Magby i 5km egget mitt i dag. Trodde de kun klekte fra 10 km egg. Ble uansett overlykkelig ☺️

Ble flyttet ned til 5 km egg etter at gen 2 kom ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lolitrusa skrev:

Et av mine femkilometeregg ble til et tikilometeregg! Noen andre som har opplevd det?

Siden sist klekket jeg ENDELIG Snorlax! Har fått nok candies til å evolve Dragonite! Det vil si at den eneste jeg mangler fra gen 1 er Chansey, som jeg håper blir lettere å finne nå som Blissey fins.

Hvilken gen 2-pokemon har dere valgt som deres buddy, forresten?

Jeg har gen 1 Pokemon som buddy, ikke gen 2 :P Hadde Dratini, men ga til slutt opp å få Dragonite siden jeg fortsatt hadde over 30 mil igjen å gå :P Siden da har jeg sett Dratini spawne både her og der (senest i morges da jeg satt på med en nabo som jeg nesten ikke kunne be om å kjøre omvei for at jeg skulle få fanget den :fnise: ) Samt at den befant seg 30 sekunder unna i går kveld, men da hadde jeg heller ikke mulighet til å gå og fange den. 

Nå har jeg Geodude som buddy siden jeg mangler Golem, og det er mye artigere siden den finner candy hele tiden :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti
23 timer siden, Raspberrypai skrev:

Magnemite/magneton, Rhydon/Rhyhorn, Porygon/Porygon 2, Togepi/Togetic og Poliswine/Swinub får alle et nytt steg å evolve til i generasjon 4. 

Tillegg vil Lickitung, Tangela, Electabuzz, Magmar, Aipom, Yanma, Murkrow, Misdreavus, Gligar og Sneasel alle få en evolving i generasjon 4. 

Og Eevee vil få enda to ny Eevee evolutions i generasjon 4. 

Så i generasjon 4 vil det skje mye :)

Jeg blir så glad av å lese dette, for det KRYR av magnemite her jeg bor. Er så lei av dem at det er til å spy av, men da skjønner jeg at det ikke er krise å sitte på 439 candies (and counting :-P ) for denne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...